Stránka 2 z 6

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Napsal: ned 21. úno 2021 20:27:16
od Zixelio
S tou koncentrací stánků před vstupem je to určitě správný krok ke změně, ale nestačilo tím pádem jenom změnit spawn na random místa a zbytek zachovat?

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Napsal: ned 21. úno 2021 21:03:02
od NedGabriel
Změna je určitě dobrá vždy by měla nějaká přijít a nechci kritizovat tým, spíš naopak, snaží se nám hráčům hru zpříjemnit a vylepšit...

Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????

Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Napsal: ned 21. úno 2021 21:10:24
od Zixelio
NedGabriel píše: ned 21. úno 2021 21:03:02 Změna je určitě dobrá vždy by měla nějaká přijít a nechci kritizovat tým, spíš naopak, snaží se nám hráčům hru zpříjemnit a vylepšit...

Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????

Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...
Nebo jim rovnou určit pevnou pozici.

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Napsal: ned 21. úno 2021 21:24:39
od BustMh0mas
Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.
tržka.png

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Napsal: ned 21. úno 2021 21:59:18
od Zixelio
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Napsal: ned 21. úno 2021 22:08:56
od BustMh0mas
obchodoss píše: ned 21. úno 2021 21:59:18
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.
Co jsem tak pochopil, tak se ten Yonah rozpohyboval hlavně proto, aby to ostatní hráči už nevyužívali a nestavěli si kolem něho stánky, takto když bude chodit tak nikdo nebude mít nějakou extra výhodu nad jinýma shopama, kteří stojí na druhé straně tržky

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Napsal: ned 21. úno 2021 22:23:20
od schvarz
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil.
Hra tuhle věc neumožňuje, řešilo se to po údržbě. Jediná funkcionalita, která je k dispozici, je ta blikající šipka. Vytváření a přidávání nové animace by zabralo hromadu zbytečného času.

Stejně tak hra neumožňuje bindování kláves na různé funkce (ty původní jsou na tvrdku) Kdyby to tak bylo, tak by už existovala možnost kompletního přebindování všeho. Tahle funkcionalita by podle všeho měla být v plánu, ale až s/po velkém updatu.


A jinak jak už bylo psáno - cokoliv, co by mělo nějakou statickou pozici na tržnici související s příchodem/odchodem z tržnice by lákalo stánkaře a opět by vznikala více lukrativní místa, čemuž tahle změna měla zabránit.

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Napsal: ned 21. úno 2021 22:32:58
od Zixelio
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 22:08:56
obchodoss píše: ned 21. úno 2021 21:59:18
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.
Co jsem tak pochopil, tak se ten Yonah rozpohyboval hlavně proto, aby to ostatní hráči už nevyužívali a nestavěli si kolem něho stánky, takto když bude chodit tak nikdo nebude mít nějakou extra výhodu nad jinýma shopama, kteří stojí na druhé straně tržky
To je pravda, ale nepřišlo mi předtím že by kolem yonaha bylo více shopů. Byl to problém u vstupů na tržnici, nikdo nezačínal procházet tržnici od středu mapy, ale od portu kde ho to vykoplo. U yonaha by to neměl být tak velký problém kdyby byli na pevno.

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Napsal: ned 21. úno 2021 22:35:32
od kulomed
A bylo by možný upravit mapu tak, aby ukazovala aktuální pozici Yonaha? Protože teď je tam tečka na místě, kde Yonah není, pokud tam zrovna nepřivandruje.

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Napsal: ned 21. úno 2021 22:56:22
od Psicek
Proboha já nechápu, že je z toho fakt takový problém. Prostě si otevřu quest nebo stisknu klávesu N a nechám si Yonaha najít. Podle mého je to tak nejjednodušší a zároveň i rychlé řešení téhle "přestavby" tržnice. Sice je mi líto, že došlo k sesuvu půdy a ztratili jsme schody, ale chápu a souhlasím s tím, proč k tomu došlo. A to, jak to funguje teď, se mi prostě líbí. I proto, že to prostě funguje :D