Dobrý den,
Myslím si, že je úplně jedno jestli vznikne nový server - bude to pořád více méně podobná hra jako je tato. Takže nemá smysl dál o tomto psát. Ano někomu se může zdát že spousty věcí je archaických, ale to někoho právě může zaujmout i dnes. Ne pro to, že by to bylo cool ozvučené, super dokonalý vývojový strom schopností, úžasná grafika postav, animací a prostředí - každý měsíc nová mapa atd.
Pokud si tohle hráč uvědomí, pak pozná že cokoliv podobného či podobně okopírovaného byť pod jiným názvem - pořád to bude to samé.
Takže je to o vkusu hráčů. Kdo chce a má lásku k této hře, bude jí hrát třeba i za 30 let. Ne v kuse, spíš to skutečně bude hrát jako nenáročnou oddechovku, ale tato hra bude mít stále své příznivce. A srovnávat tuto hru s novýma on-linovkama již není možné.
Můžeme být vděční za to, že zde je komunikativní administrátorský tým. U jiných on-line her je to přísnější - trestá se za prkotiny a tím hráči i odcházejí. Zvláště pokud jsou impelntovány mikrotransakce ve hře. Tato hra se ale bez nich pořád obejde. A to je něco co má budoucnost. Nemusíte sáhnout do peněžky aby jste byli ti nejlepší. Hra vás nenutí přikupovat si packy či dávat peníze za nové lokace - to je unikum.
Co bych vylepšil - no, v minulosti se tu ta ktrochu o tom povídalo, a já jsem psal, že příběh. Našel jsem více- méně i shodu s někým který se mnou vzdáleně souhlasil. Ale jeho jméno uvádět nechci a nebudu. Stejně byste mu nejspíš jen nadávali. Takže příběh. A více bych kladl důraz na multi - tzn. týmové hraní - a možná zlepšil či navrhl nějaké ty úkoly v rámci cechu + zvýšil počet pozemků - třeba pak v rámci výstavby - což by mohlo být další rozšíření - a tam zahrádka apod.
S příběhem souvisí i zvuky - navrhl někdo jiné zvukové prostředí? Dabing? Možná by to šlo ...
Navrhl někdo rozvíjející se příběh? No možná se na něčem pracuje .... kdo ví?

A co rybaření - a co vylepšení ne animace ale princupu záseku? (Tzn - např. mezerník -a dle posuvného jezdce tukat tak- aby sme se dostaly do zeleného pole, pokud se to zdaří - stisknout myšítko či jiné tlačítko. Jistě že by si onen jezdec - posuvník, žil svým životem, ale zpomalil byse úrovní rybaření)
Co dokoupení ryb. vybavení - tzn. rybářské křeslo, vidlice, popř. nějaké ty čihátka apod.
Je toho mnoho. Ale raději se zabýváme nesmylama - jistě vždy bude kritika. A to z obou stran. Ale o ní nejde. Bud si myslím že to bude přínos pro hru, nebo ne. At tak či onak - návrhem se nikdy nic nezkazí ...
A konečně - to čím to oživit a třeba i tím příběhem je propojení v rámci single a online. Tzn - single úkoly - příběh - to by mohla být samostatná hra a dala by se hrát jako off-line - a pak online - včetně možnosti prodeje věcí z oněch úkolů - atp- již známá on-line hra. V off-line nebude účelem zvyšování úrovně hráčů a skillu jen příběh a seznamení se s bojem, principem hry - příběhem - a spoustou a spoustou dalších věci. Možná pak i hráč získá nějaký malý vztah ke své postavě ve hře, a nebude se jí snažit prodávat ...
A tohle může být způsob, jak udělat ze hry retro hraní ... spojit singl off-line s online dějem.
Nu a třeba pojem - chvástání se - podium ve hře - a místo postávání u skladu - by si mohl hráč vybrat nějaký opravdu těžký úkol, a o něm psát na podium na omezenou dobu. A dle toho jak rychle ten úkol splní a s jakýma věcma by mohl získat příběhové body, a tím třeba i vyšší šanci na drop, omezen časem, nebo unikátní zbran či brnění či další předměty - které budou existovat pouze 1x - proto budou unikátem ....
Děkuji Medvídek
