Dobré, že ich pridali. Len sú moc silné. Napriklad aj temná ochrana u bmka je moc silná(bmko vo veľkej je pomaly nesmrteľné ak nedostane zruško). Tak nechápem prečo by ninjovia a varovia nemali mať tiež nejaký adekvátny 6 spell.
Úprava nových spellů
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.2
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř 27. lis 2019 20:28:09
- Dal poděkování: 29 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Re: Úprava nových spellů
-
- Lv.1
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon 21. úno 2022 12:17:20
- Dal poděkování: 2 poděkování
Re: Úprava nových spellů
BMko není silné to jen ty máš slabé věci


CFM, Yogobella, MrPaticka
-
- Lv.14
- Příspěvky: 105
- Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
- TomasFoxx
- Lv.24
- Příspěvky: 481
- Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
- Dal poděkování: 358 poděkování
- Dostal poděkování: 648 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik?Achras píše: ↑stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.


-
- Lv.14
- Příspěvky: 105
- Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Samozřejmě myšleno kritik kouzel, né klasický kritik...TomasFoxx píše: ↑stř 22. lis 2023 11:09:13Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik?Achras píše: ↑stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
-
- Lv.13
- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 68 poděkování
Re: Úprava nových spellů
No, co jsem tak dostal echo od hráče co si zahrál za mého mentoše ve válce, kde se seskládala, nebál bych se říct, téměř top výbava, tak ten nový skill je prakticky k ničemu, protože jak ho aktivujete, automaticky máte +100% na to, že vám přiletí zruško, takže nejenže se nesmrtelnost nekoná, ale je to i celá war bez buffu
Takže aby to mělo smysl, tak bych dal dobu nabíjení třeba 5 minut trvání 20-25s s tím, že by to mělo ochranu na zruško s tím, že buffy by zrušit šly, ale ten skill ne, jestli by to bylo proveditelné. Jinak je snad lepší dát warovi ten samý skill co má ninja, tedy kritik kouzlem 


MichaelScott



-
- Lv.8
- Příspěvky: 40
- Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
- Dal poděkování: 43 poděkování
- Dostal poděkování: 79 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Já osobně když jsem byl včerejší válku tak bych u mentoše tu nesmrtelnost úplně zrušil páč to je fakt op nehledě na jak dlouho by to bylo. Místo toho bych navrhoval nějaký spell jak má dagger na zb s tím že by se to aktivovalo jak např tělo u mentála a po celou dobu by to přidávalo nějaké % na zb. To samé by se mohlo udělat i na daggera. Přijde mi nesmysl udělat kouzlo které z postavy udělá nesmrtelnou na nějakou dobu jak je teď dagg/mentál.
- Mionix
- Lv.26
- Příspěvky: 645
- Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
- Dal poděkování: 614 poděkování
- Dostal poděkování: 674 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Po dnešní válce říší bych poprosil o případnou zpětnou vazbu opět na nová kouzla.
Děkuji
Mio
Děkuji
Mio
-
- Lv.14
- Příspěvky: 105
- Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Tak ty nové kouzla: magické teleporty do města jsou fakt topový (ber to prosím s nadhledem, jen popichuju, holt půlka viagry dělá své.)

-
- Lv.4
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
- Dal poděkování: 25 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Tak myslím, že teď už si s klidným svědomím můžeme říct že ty spelly naprosto rozes*aly úplně všechny války a o nějakým vybalancování nemůže být vůbec řeč.TomasFoxx píše: ↑stř 22. lis 2023 11:09:13Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik?Achras píše: ↑stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Podloženo daty: umístění charů v TOP10 válek v náhodně vybraném týdnu 31.10.-5.11. X 10.12.-16.12. (poslední týden).
Velká:
Mental: 7 x 4
Aura: 0 x 1
BM: 7 x 14
Arch: 9 x 1
Heal: 7 x 6
Dagg 0 x 4
Střední:
Dagg: 6 x 4
Mental: 2 x 8
Heal: 6 x 1
Arch: 2 x 6
BM: 4 x 1
Shrnutí: ve střední jste úplně zabili magický postavy, a ve velké udělali z BMka nejsilnější postavu a zabili archa...
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »