Úprava nových spellů

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
NOACH
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: stř 27. lis 2019 20:28:09
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od NOACH » úte 21. lis 2023 8:42:16

Hruska píše: pon 20. lis 2023 17:36:05 Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.
Dobré, že ich pridali. Len sú moc silné. Napriklad aj temná ochrana u bmka je moc silná(bmko vo veľkej je pomaly nesmrteľné ak nedostane zruško). Tak nechápem prečo by ninjovia a varovia nemali mať tiež nejaký adekvátny 6 spell.

panjuras
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: pon 21. úno 2022 12:17:20
Dal poděkování: 2 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od panjuras » úte 21. lis 2023 17:21:11

NOACH píše: úte 21. lis 2023 8:42:16
Hruska píše: pon 20. lis 2023 17:36:05 Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.
Dobré, že ich pridali. Len sú moc silné. Napriklad aj temná ochrana u bmka je moc silná(bmko vo veľkej je pomaly nesmrteľné ak nedostane zruško). Tak nechápem prečo by ninjovia a varovia nemali mať tiež nejaký adekvátny 6 spell.
BMko není silné to jen ty máš slabé věci :come: :fight:
CFM, Yogobella, MrPaticka

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 105
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Achras » stř 22. lis 2023 7:20:22

Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 481
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 358 poděkování
Dostal poděkování: 648 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » stř 22. lis 2023 11:09:13

Achras píše: stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik? :D ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Obrázek

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 105
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Achras » stř 22. lis 2023 13:32:45

TomasFoxx píše: stř 22. lis 2023 11:09:13
Achras píše: stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik? :D ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Samozřejmě myšleno kritik kouzel, né klasický kritik...

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 68 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MichaelScott » stř 22. lis 2023 16:14:14

No, co jsem tak dostal echo od hráče co si zahrál za mého mentoše ve válce, kde se seskládala, nebál bych se říct, téměř top výbava, tak ten nový skill je prakticky k ničemu, protože jak ho aktivujete, automaticky máte +100% na to, že vám přiletí zruško, takže nejenže se nesmrtelnost nekoná, ale je to i celá war bez buffu :D Takže aby to mělo smysl, tak bych dal dobu nabíjení třeba 5 minut trvání 20-25s s tím, že by to mělo ochranu na zruško s tím, že buffy by zrušit šly, ale ten skill ne, jestli by to bylo proveditelné. Jinak je snad lepší dát warovi ten samý skill co má ninja, tedy kritik kouzlem :D
MichaelScott :pm: :jinno:

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od 7lukas » stř 22. lis 2023 16:38:06

Já osobně když jsem byl včerejší válku tak bych u mentoše tu nesmrtelnost úplně zrušil páč to je fakt op nehledě na jak dlouho by to bylo. Místo toho bych navrhoval nějaký spell jak má dagger na zb s tím že by se to aktivovalo jak např tělo u mentála a po celou dobu by to přidávalo nějaké % na zb. To samé by se mohlo udělat i na daggera. Přijde mi nesmysl udělat kouzlo které z postavy udělá nesmrtelnou na nějakou dobu jak je teď dagg/mentál.

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 645
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 614 poděkování
Dostal poděkování: 674 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Mionix » čtv 23. lis 2023 16:56:35

Po dnešní válce říší bych poprosil o případnou zpětnou vazbu opět na nová kouzla.

Děkuji
Mio

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 105
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Achras » čtv 23. lis 2023 19:38:29

Mionix píše: čtv 23. lis 2023 16:56:35 Po dnešní válce říší bych poprosil o případnou zpětnou vazbu opět na nová kouzla.

Děkuji
Mio
Tak ty nové kouzla: magické teleporty do města jsou fakt topový (ber to prosím s nadhledem, jen popichuju, holt půlka viagry dělá své.) :D

suja97
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od suja97 » ned 17. pro 2023 11:26:00

TomasFoxx píše: stř 22. lis 2023 11:09:13
Achras píše: stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik? :D ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Tak myslím, že teď už si s klidným svědomím můžeme říct že ty spelly naprosto rozes*aly úplně všechny války a o nějakým vybalancování nemůže být vůbec řeč.

Podloženo daty: umístění charů v TOP10 válek v náhodně vybraném týdnu 31.10.-5.11. X 10.12.-16.12. (poslední týden).

Velká:
Mental: 7 x 4
Aura: 0 x 1
BM: 7 x 14
Arch: 9 x 1
Heal: 7 x 6
Dagg 0 x 4

Střední:
Dagg: 6 x 4
Mental: 2 x 8
Heal: 6 x 1
Arch: 2 x 6
BM: 4 x 1

Shrnutí: ve střední jste úplně zabili magický postavy, a ve velké udělali z BMka nejsilnější postavu a zabili archa... 😅

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.

Who is chatting

offline Mionix