Úprava nových spellů

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
NOACH
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: stř 27. lis 2019 20:28:09
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od NOACH » úte 21. lis 2023 8:42:16

Hruska píše: pon 20. lis 2023 17:36:05 Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.
Dobré, že ich pridali. Len sú moc silné. Napriklad aj temná ochrana u bmka je moc silná(bmko vo veľkej je pomaly nesmrteľné ak nedostane zruško). Tak nechápem prečo by ninjovia a varovia nemali mať tiež nejaký adekvátny 6 spell.

panjuras
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: pon 21. úno 2022 12:17:20
Dal poděkování: 2 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od panjuras » úte 21. lis 2023 17:21:11

NOACH píše: úte 21. lis 2023 8:42:16
Hruska píše: pon 20. lis 2023 17:36:05 Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.
Dobré, že ich pridali. Len sú moc silné. Napriklad aj temná ochrana u bmka je moc silná(bmko vo veľkej je pomaly nesmrteľné ak nedostane zruško). Tak nechápem prečo by ninjovia a varovia nemali mať tiež nejaký adekvátny 6 spell.
BMko není silné to jen ty máš slabé věci :come: :fight:
CFM, Yogobella, MrPaticka

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 109
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Achras » stř 22. lis 2023 7:20:22

Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 358 poděkování
Dostal poděkování: 649 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » stř 22. lis 2023 11:09:13

Achras píše: stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik? :D ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Obrázek

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 109
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Achras » stř 22. lis 2023 13:32:45

TomasFoxx píše: stř 22. lis 2023 11:09:13
Achras píše: stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik? :D ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Samozřejmě myšleno kritik kouzel, né klasický kritik...

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 68 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MichaelScott » stř 22. lis 2023 16:14:14

No, co jsem tak dostal echo od hráče co si zahrál za mého mentoše ve válce, kde se seskládala, nebál bych se říct, téměř top výbava, tak ten nový skill je prakticky k ničemu, protože jak ho aktivujete, automaticky máte +100% na to, že vám přiletí zruško, takže nejenže se nesmrtelnost nekoná, ale je to i celá war bez buffu :D Takže aby to mělo smysl, tak bych dal dobu nabíjení třeba 5 minut trvání 20-25s s tím, že by to mělo ochranu na zruško s tím, že buffy by zrušit šly, ale ten skill ne, jestli by to bylo proveditelné. Jinak je snad lepší dát warovi ten samý skill co má ninja, tedy kritik kouzlem :D
MichaelScott :pm: :jinno:

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od 7lukas » stř 22. lis 2023 16:38:06

Já osobně když jsem byl včerejší válku tak bych u mentoše tu nesmrtelnost úplně zrušil páč to je fakt op nehledě na jak dlouho by to bylo. Místo toho bych navrhoval nějaký spell jak má dagger na zb s tím že by se to aktivovalo jak např tělo u mentála a po celou dobu by to přidávalo nějaké % na zb. To samé by se mohlo udělat i na daggera. Přijde mi nesmysl udělat kouzlo které z postavy udělá nesmrtelnou na nějakou dobu jak je teď dagg/mentál.

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 621 poděkování
Dostal poděkování: 701 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Mionix » čtv 23. lis 2023 16:56:35

Po dnešní válce říší bych poprosil o případnou zpětnou vazbu opět na nová kouzla.

Děkuji
Mio

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 109
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Achras » čtv 23. lis 2023 19:38:29

Mionix píše: čtv 23. lis 2023 16:56:35 Po dnešní válce říší bych poprosil o případnou zpětnou vazbu opět na nová kouzla.

Děkuji
Mio
Tak ty nové kouzla: magické teleporty do města jsou fakt topový (ber to prosím s nadhledem, jen popichuju, holt půlka viagry dělá své.) :D

suja97
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od suja97 » ned 17. pro 2023 11:26:00

TomasFoxx píše: stř 22. lis 2023 11:09:13
Achras píše: stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik? :D ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Tak myslím, že teď už si s klidným svědomím můžeme říct že ty spelly naprosto rozes*aly úplně všechny války a o nějakým vybalancování nemůže být vůbec řeč.

Podloženo daty: umístění charů v TOP10 válek v náhodně vybraném týdnu 31.10.-5.11. X 10.12.-16.12. (poslední týden).

Velká:
Mental: 7 x 4
Aura: 0 x 1
BM: 7 x 14
Arch: 9 x 1
Heal: 7 x 6
Dagg 0 x 4

Střední:
Dagg: 6 x 4
Mental: 2 x 8
Heal: 6 x 1
Arch: 2 x 6
BM: 4 x 1

Shrnutí: ve střední jste úplně zabili magický postavy, a ve velké udělali z BMka nejsilnější postavu a zabili archa... 😅

Zamčeno