Stránka 2 z 2

Re: INT

Napsal: sob 08. led 2011 23:27:15
od StingerCZE
RauzZ píše:
souky255 píše:hoojdá, mam se snažit dávat bonusy na INT, nebo radši normální PvP / PvM bonusy ? (PLZ napište pro oba typy)
inteligence je něco jako síla u wara takže se vyplatí jí dát na co největší číslíčko :-O zvýší se ti i hodnota kouzel a rozhodně to není na škodu
nevim neznam wara ktery by dal prednost pvp bonu 10% prisery a +8 sila pred 10% prisery a 75 utok.... ja bych nechal int jen na stit a nausky kam de dat i normalne a na vsechny pvp bony co dou dat prisery a utok nebo kritik zalezi jak se co chytne =) to se teprv vyplati ;)

Re: INT

Napsal: ned 09. led 2011 3:35:25
od Renegade2
No 75útok ti dá víc , ale vysoká int ti upraví kouzla jak u čepele tak u brnka. U brnka navíc neni hlavní obrana jako u mentála ale int ti zvýší hodnotu reflektování útoku takže s int 124 má wp sura odvrácení na hodnotě 51% S dobrým buffem se dostaneš na hodnotu až přes 110 % a to už ujde. Zkoušel jsem to 1 int dává 3,65 do útoku čepelí u WP takže 8 int dává cca 29 útok. Takže pokud jsi sura tak int pokud war tak útok +75. Pokud budeš chtít zabíjet bosse tak si vem zelený elík L. Ale většinou všechno usekáš jenom mácháním meče bez kouzel teda s čepelí. No to s tou int je to nejspíš udělaný schválně aby bylo z čeho vybírat. Kdyby 8 int dávalo víc jak 75 tak by ta 75 byla asi zbytečná alespon u sury měl by útok ja kráva a navíc obranu jak kráva a prostě všechno jako tohle zvířátko.

Re: INT

Napsal: ned 09. led 2011 6:00:41
od souky255
Mno, mam 1O2 int a odvrácení už 51% mam ..... a s buffem 110% NIKDY nedáš .... NIKDY nemůžeš počítat s % tako s číslama, dohromady ti to nikdy nedá 100%

Re: INT

Napsal: ned 09. led 2011 20:52:51
od StingerCZE
A vy ste co za chytraky je rozdil mezi odvracenim a odrazenim neboli reflektovanim ;) nejdriv si zjistim o cem pisu nez tu zacnu psat tahle ,,chytry,, reci... hlavni sila sury je v sekani ane davat skilly jak lecba(v pvm) proto je rozhodne lepsi 75 utok cim vic davas dmg tim vice se lecis absorbem a to ze mas hodne na reflektovani neni zas tak slavny prti velkymu DMG ;)

Re: INT

Napsal: úte 11. led 2011 0:04:56
od Renegade2
No čím větší poškození máš nemá nic společného s tím kolik se léčiš čepelí.
Začarovaná čepel přidává bonus do ZB k tvému utrpěnému pokození 12% na P at máš útok nebo int jakou chceš na tom nezáleží. Ohledně toho kritku no když si to sečtu tak to 100% dá je to jednoduché buff mě dá 68% + zbytek mám ve šperkách a jeslti to není 100% nebo jenom 80% tak to mě je celkem jedno kritiky dávám každou ranou pořád. Reflektování je odvrácení útoku zpět na nepřítele a to se taky hodí na buffce s reflektováním 81%. Nebudu se hádat že útok +75 přidává víc když 1 bod int dává kolem 3,6 do útoku čepelí, ale u sury se zvedá shopnost jak u brnka(reflektování), tak i u kouzel, proto si myslím že je lepší to dát do int nebo alespon rovnoměrně mezi int a útok aby sura měl int tak na 150. To s tím sekáním máš pravdu sura wp nepotřebuje ani podpůrný kouzla je to víceméně jenom o sekanání. Jenom sekání nic víc většinou ani nepotřebuju.