shvetseek píše:ElectriXovi věřím, že to neumím vyzkoušet, a chci se zeptat:
Kam do toho vzorečku mám připočíst Poškození schopností a Silný proti x y%?
Neber se to špatně, ale schválně si vezmi dvě věci, jednu se 75 útokem a druhou s 8 silou a uvidíš, že ten útok je znát mnohem víc . Jinak ten vzoreček je pouze pro výpočet na straně útočníka, přinejlepším 1/3 celého výpočtu. Pokud by tě zajímal celý proces, něco málo najdeš v návodu Bonusy I (kapitola Způsob počítání s bonusy), nebo si můžeš prohlédnout tenhle diagram. Ještě to ale zdaleka není kompletní, ve druhé fázi výpočtu totiž dochází k velice zvláštním změnám hodnoty útoku (pohyblivá přesnost, poměr levelů, ...), takže to ber s rezervou.
Re: 75/10 10/8
Napsal: pon 14. kvě 2012 15:11:38
od koutpe
ElectriX píše:Ahoj, s kombinací 10/75 dosáhneš zaručeně lepších výsledků, než s 10/8. Bonus 75 se na psané hodnotě neprojevuje kvůli bugu v klientovi, ve skutečnosti ale vliv má. Kdo tvrdí opak, tak to buď nikdy nezkoušel, nebo lže (nebo to vyzkoušet neumí).
Základní hodnota útoku průrazu na P se počítá podle vzorce: 2,3*ATK + 1,25*(4*ATK + 4*SIL + VIT)
Legenda:
____Kde ATK je hodnota útoku postavy (ATK = 2*LV+BONATK+(2*WP + 2*SIL)*AR), ________BONATK je součet bonusů hodnota útoku ve věcech a elixírech, ________WP je hodnota útoku zbraně, ________AR je přesnost postavy, ____SIL je síla postavy, ____VIT je životní energie postavy.
Z toho je po roznásobení a zkrácení patrné, že 1 bod síly se na útoku průrazu projeví stejně, jako +/- 2,69 bodu hodnoty útoku, tj. 8 síly odpovídá zhruba hodnotě útoku +22. Vzorečky pro prudkou ránu, dupnutí a ránu mečem jsou obdobné.
V praxi to tedy znamená, že bonus Útok+75 ti přinese více než třikrát větší zesílení kouzla, než bonus Síla +8. Pokud by sis to chtěl vyzkoušet sám, doporučuji použít Skillculator (Útok+75 se doplňuje do políčka „Bonusová HÚ“).
Závěr: Do dolních (PvP) bonusů Síla+8 rozhodně nepatří .