Re: Návrh na lepší drop z rybaření podle levlu
Napsal: úte 15. kvě 2012 23:11:31
To je kravina... Prečo by mal mať niekto, kto neinvestoval ani prd rovnaké zárobky ako niekto, kto má výbavu za 20kkk?
Fórum serveru Ekura
https://www.ekura.cz/forum/
Musím súhlasiťLoooooooL píše:To je kravina... Prečo by mal mať niekto, kto neinvestoval ani prd rovnaké zárobky ako niekto, kto má výbavu za 20kkk?
Ďalšia hlúposť , súhlasiť môžem fakt len s runamy a prútmi zlata .Lukasenkoo píše:Tak podle levlu postavy a udice napřiklad láhve ve kterých může být po otevření mapa pokladu, nebo chytit brusný kámen, kladiva na prubojníky, jehli, pačidla, kus látky, runy, přiměřené množství prutů zlata k danemu levlu postavy a levlu udice... Drop takový, aby se dal srovnat s dropem ve swampu pro větší levli, pro menší levli v pavoučím dugeonu nebo metinlandu....Stage píše:určitě by mohl zakladatel napsat co by chtěl chytat aby to bylo lepší![]()
![]()
Jo ale přidej k tomu že by to bylo jako těžba padala by kniha která zvyšuje šanci ulovit rybu.Lukasenkoo píše:Měl bych takový navrh, protože rád hraji za svou hlavní postavu a nerad bych se vrátil k tomu, že bych opět začal používat dropa, proto by se mohlo upravit rybaření tak aby se vyplatilo i větším levlu.
Drop by byl ovlivněn levlem, aby neměli stejný drop levli 20 jako třeba levly 140, čim větší level tím větší drop aby to bylo spravedlivé.
Výhody které by to přineslo:
uvolnění map pro hráče kteří chtějí expit
lepší využití hlavních postav
...
Nevýhodou může napříklat být fishingbot nevím jak je zde vyřešená ochrana proti němu.
Uvolnil ?sir elabor píše:to s tím lovením věcí na zručnost by nebylo k zahození, ono by vlastně nebylo vůbec k zahození, kdyby se zvýšil jejich drop (mapy a podobně)
a co se týče těch zbylých, no nevím, příjde mi to opravdu zbytečné, ale zase na druhou stranu ono to taky stojí nějakej čas a trpělivost, dát prut na vyšší +
ještě když ho rybář srazí z +3 40/40 (mám pocit) na +2 a 0 bodůto je pak po chuti rybařit
a zase na druhou stranu uvolnil by se možná trochu swamp
Nevidím jediný důvod proč by se výše dropu měla odvíjet od lvl postavy. Od toho by měl být lvl prutu. A tak je to spravedlivé. Proč se mám honit za expem, když budu chtít postavu menší lvl a rybařit?Lukasenkoo píše:Měl bych takový navrh, protože rád hraji za svou hlavní postavu a nerad bych se vrátil k tomu, že bych opět začal používat dropa, proto by se mohlo upravit rybaření tak aby se vyplatilo i větším levlu.
Drop by byl ovlivněn levlem, aby neměli stejný drop levli 20 jako třeba levly 140, čim větší level tím větší drop aby to bylo spravedlivé.
Výhody které by to přineslo:
uvolnění map pro hráče kteří chtějí expit
lepší využití hlavních postav
...
Nevýhodou může napříklat být fishingbot nevím jak je zde vyřešená ochrana proti němu.
Nápad na lovení mapy pokladu z lahve se mi moc líbí, i ten další bordel na zručnost není špatný. Ale odvíjet rybaření podle lvlu to ne, to tí dávám nesouhlas. S lovením bordelu souhlasímLukasenkoo píše:Tak podle levlu postavy a udice napřiklad láhve ve kterých může být po otevření mapa pokladu, nebo chytit brusný kámen, kladiva na prubojníky, jehli, pačidla, kus látky, runy, přiměřené množství prutů zlata k danemu levlu postavy a levlu udice...Stage píše:určitě by mohl zakladatel napsat co by chtěl chytat aby to bylo lepší![]()
![]()
Drop takový, aby se dal srovnat s dropem ve swampu pro větší levli, pro menší levli v pavoučím dugeonu nebo metinlandu....