Co se tyce pripadnych reakci, tak prosim neprve procist a nasledne reagovat.
Tak jsem si to procetl a za tym budu i reagovat.
Nepopiram vubec, ze se za ty 2 roky neco nezmenilo.
Nekteri vi jak to bylo zamysleno puvodne, ale to je jina pisnicka.
Ono se postupne zmenila asi pulka hry (to je evidentni).
Nutno podotknout, ze na pocatku kdyz byl "stav 0" tak krome toho, ze bylo potreba mnoho penez ve hre spotrebovavano na vylepsovani + dalsi hromada na bonusovani tak mezi hraci kolovalo pomerne malo penez. To proto staly kameny tolik co staly a ted stoji vice. Je to logicke, vylepsuji vicemene novi hraci + hraci co teprve tvori "dropery" ci ti co vylepsuji nove veci. Bonusovani to same. Ti kteri jiz maji postavy hotove, tak maximalne bonusuji nektere jeste dle nich ne perfektni predmety, nicmene spotreba je rozdilna a ve hre tak zustava vice, nez je spotrebovano, coz samozrejme navysi ceny na trhu.
Myslim, ze tuto teorii neni treba vyvracet, staci proste zapojit mozek a dojde to kazdemu.
Co se tyce zmineneho dropu na meteorech napriklad 60 a 80 jak zde bylo zmineno a jejich udajnem snizeni, tak zalezi jak velky horizont pro to snizeni kdo povazuje. Ano je rozdilny proti puvodnim, nicmene minimalne rok (spise ale daleko vice) se na jejich tabulky nesahlo. Jiste ze mi to verit nemusite. To je vase vec.
Dalsi casto omilane tema je tvorba novinek pro mensi levely.
Odkud zacit.
Posledni zmena pro male levely bylo pridani dropu "minibosum" ve druhych vesnicich. Pro mensi levely opravdu jiz nema cenu cokoliv pridavat (jedina vec co vim ze se prida je zaucovaci pruvodce, aby i totalni novacek nebyl vhozen do rybnika aby se naucil plavat, ten bude ale na poradu az po spusteni Haegornu). To by bylo tak pro levely do 50ky.
Pro levely nad 50 je moznosti co delat mraky, at uz zacnu loveckyma ukolama (jo nekdo si je nechava na pozdeji a pak ho stve ze za ne ma malo a ze se mu nevyplati, proc je nedela v primerenem levelu, kdy mu pomuzou vice je opet dobra otazka). Nicmene ve fazi 50+ by jiz mel delat biologa (ten ho bude provazet dost dlouho a zabere hodne casu), ktery take pomuze. Dale ma pritazlivku, kde to sice byva o nervy (vlastni zkusenost), ale pocty meteoru v ostatnich zemich byly ztrojnasobeny a tak neni nutno jit do mlynku na maso a je mozno si v klidu pobijet je na originalnich mapach, kde sice nejsou 10 metru od sebe, ale zase to neni tak hrozne, kdyz si hrac vychyta jejich pozice. O neco vyse pak zacne byt zajimava zanikla rise s bosikama (ktere stejne uz kosite jako bezna monstra, stim se neco vymysli

) a pak dalsi mapy jako chram, vez, pozdeji kerindor ....
V tomto rozmezi jsou bud zacinajici hraci, kteri si tohle projdou, nebo droperi, kteri ani nahohu nechteji (obcas spis zadoni ze to prosvihli a chteji s levelem dolu). Pro ty kteri se tim protloukaji maji moznosti jak se zabavit myslim dost. Pro dropery by nemelo smysl neco pritvorit. Ti jsou urceni na jine veci. Navic zde maji moznost okusit PvP (co se jeste upravi aby to bylo zabavnejsi).
A to jsme u levelu 95+ mno co ted, doexpit se na 100 at muzu do swampu a kdyz je nuda tak zablbnout ve svate ci se domluvit s kamaradama a kouknout se na zoubek panu smrti v rokli. A jeste je mozno zajit dozadu do kerindoru.
Kdyz to porovnam, tak male levely a stredni maji moznosti dostatek. Vetsi levely 95+ to jiz maji horsi a pro 120+ je to jiz jen swamp a nic jineho. Ano nikdo je na ten level nenuti, ale pokud je to bavi proc neexpit, kdyz je jasne ze se casem hranice posune a budou lepsi a vykonnejsi zbrane ?
Vidina hracu kteri chteji nahoru i presto, ze nemaji tolik casu je dostatecnym motivem pro ne neco pripravit, aby meli zabavu i nadale.
Nova mapa mela byt jiz davno, za to se omlouvam, bohuzel cas je to co se neda nafukovat a nektere projekty, ktere mame mimo jsou nekdy casove narocnejsi a tak se cas musi logicky delit.