Stránka 2 z 2

Re: Jak je to s desetinými čísly u buffu?

Napsal: pát 31. srp 2012 9:21:41
od Wenneis
Talismany, zdobené šperky a elixír INT (L)

Re: Jak je to s desetinými čísly u buffu?

Napsal: pát 31. srp 2012 9:29:08
od kojak1
jj dík

Re: Jak je to s desetinými čísly u buffu?

Napsal: sob 01. zář 2012 10:53:25
od nechápavec
Buffu 100% docílíš talismanama. To už dál vysvětlovat nebudu, hledej.

Jinak tabulka opravdu nezobrazuje desetinná čísla, ale server odečítá normálně i desetinná čísla. Kdybys měl buff třeba 84,6645123%, hra z dmg monstra odečte přesně tohle číslo.

S tím 100% buffem to je tak, že když máte 100% buff, hra nezaznamená 100%, ale jen 99,9%, jelikož tabulky nejsou stavěné na trojciferná čísla. Musíte mít 101% a víc, aby si systém uvědomil, že se jedná o trojciferné číslo a tím pádem přepsal i tabulku a přizpůsobil ji pro sebe.

Čili bez věcí POTŘEBUJETE buff 101% a víc. Sám jsem to testoval. Jinak s věcma stačí i 100%. Neberou nic, ale ZB stejně ubývají, proč? Vysvětleno v předešlém odstavci.

Re: Jak je to s desetinými čísly u buffu?

Napsal: sob 01. zář 2012 11:12:43
od Wenneis
Děkuji za vysvětlení.
To co jsem pořeboval vědět, už vím.
:lock: :fight: :lock:
* Pro BA, nebylo by dobré tohle vložit do Archívu?