Stránka 2 z 2

Re: Funkčnost PvP šperků

Napsal: čtv 13. zář 2012 21:01:11
od DrTom
kado píše:
DrTom píše:
ElectriX píše:Při každém relogu/portu/smrti se zbývající čas na tavenině zaokrouhlí nahoru na celé minuty, takže pokud jsou vaše výlety do PvP zóny kratší, než těch 60 sekund, z taveniny se nic neztratí. Kdyby se někomu povedlo za celou válku ani 1x neumřít, měl by na jejím konci opravdu o hodinu méně. Toliko k "záhadnému bugu" u rud ;-).

Co se týče tématu, nikdy se mi nic podobného nestalo a osobně to považuji spíše za skulinku ve výbavě zakladatele. A nebo dostal zruškem a kvůli grafickému bugu si toho nevšiml :).
no ohledně tavby vysvětlení beru, ale skulinku ve výbavě ? kde ? mam full na všechny chary aniž bych něco musel měnit. Tudíž je to jak bych řekl dívné..a k těm zruškám..zruško chápu o tom nemluvím, ale jiný char na kouzlo nebo 2..
ako ti to tu uz hovoril kvoli lagom casto nevidiet animaciku kuzla a mozno ze si dostal zrusko ale nezrusil ti skilly takze bol iba dmg alebo dalsia mozno "preryvane zobrazenie" dmg ze sa ti cisla zobrazily na sebe ale tazko povedat ako to bolo a ci sa to stalo iba 1x alebo opakovane

Dobrá, to vše bych bral,ale začalo mi to dělat až po posledním problému co byl se serverem jak zlobilo přihlašování.. a není to tak dávno

Re: Funkčnost PvP šperků

Napsal: čtv 13. zář 2012 22:55:44
od oSTRoNgMANo
Válka má nějaké spoždění skillu atd. což asi zapřičuně špatně odčítaní času :) já to měl taky..., ale podle mě je to hnusně zalagované kvuli kouzlum, hodně lidí už no :)