Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
Napsal: čtv 04. říj 2012 1:39:15
odebirani pozemku bude aktivovano pri dalsi udrzbe presne tak jak bylo avizovano = vudce bez prihlaseni 90 dni = ztrata pozemku
No ja nevim,proc by zrovna muselo byt vse posuzovane valkou.Kvuli tomu,ze se tam chovaj lidi jako cunata,tam prestalo chodit hodne lidi.A ted by kvuli tomu prisly o pozemek? Nekdo treba hraje hrujen kvuli PvM a PvP ma jen pro svoji obranu.Tak by mel taky smulu?Co vim tak uz jen kvuli tomuhle cisteni od Saggiho se uvolnilo dost pozemku a to je dobre.Prinejhorsim,se da pozemek i od nekoho koupit.Nez bude novy path komplet spusten je zbytecne neco menit a uz vubec neco delat o moc slozitejsi a vlastne do neceho nutit.Ghibli píše:D3NJIs - body za Válku? Výborná představa - že mě to nenapadlo. Stále přemýšlím nad důvodem, proč hodnotit aktivitu hráčů ve Válkách z pohledu "cechovní příslušnosti" - a to by byl dobrý důvod.
V dávné historii rozdával Král za úspěchy ve válce své šlechtě vybrané pozemky nebo statky - tak proč ne tady.![]()
Saggitarius - tohle je provizorní a ničemu to nepomáhá - jedině jako pojistka v případě, když by se vůdce musel nuceně dlouhodobě vzdálit od metinu (služební cesta, vážný úraz apod.).
Tady ani nejde o počet dnů nebo aby se navyšovalo množství pozemků. Spíš si říct, které cechy jsou aktivní a které nejsou. A aktivní cech - to není jen aktivní vůdce.
Určitě víc pro hru a hráče je parta lidí, co se tady našla a aktivně hraje - než jeden hráč, co si jednou-dvakrát každý třetí měsíc spustí metina, aby udržel pozemek... protože co kdyby náhodou ho to hraní někdy v budoucnu ještě "vzalo".
A vlastně jde součastný systém sám proti sobě. Neaktivní hráči (vůdci), vlastnící pozemek mají obavy o něj přijít, protože je mizivá šance, jak se k němu - až zase budou víc aktivní - dostat zpátky. Proto ho drží zuby nehty a blokují ho pro ty, co jsou aktivní už teď.
No pěkně sepsané, ale jakmile zde do něčeho zapojíš PVP, tak je to špatněGhibli píše:lordsword - málem bych zapomněl reagovat. Je to delší, takže to schováme...Spoiler:Já to vidím naopak - Válkou tady není posuzováno skoro nic. Ano, 24h bonusy za Válku pro vítězné říše a vlastně Císařské body, které si hráč může stejně tak získat ve Svaté a k tomu odpovídající hodnosti. Takže z Válek tady nemáme nic extra, co by dál zasahovalo do hry – a to už nemluvím na cechovní úrovni.
Když bychom brali hru vážněji, tak Cechovní pozemky leží na území říše a bude to právě říše, kdo bude rozhodovat o odměňování hráče pozemkem. No a logicky – uděláš nějakou práci pro říši (třeba účast ve Válkách) a říše se ti za to odmění. Na tom není nic špatného, že by se účast jednotlivců na kolektivním snažení měla odměňovat víc, než snaha jednotlivce si něco udělat pro sebe.
Chování hráčů ve Válkách nezměníme. Ani mě taky nebaví číst, když si někdo „uleví“ do chatu nebo rovnou do PM – na druhou stranu to není každou Válku a taky dřív nebo později na každého jednou dojde. A kdyby ne, tak oprášíme návrh od LOCO30 (stop PM a stop chat) a budeme ve Válkách kolektivně mlčet.
A že se uvolnilo se dost pozemků? Dost - to je kolik? Nemusíme vytahovat přesná čísla – odpovězme si na jednoduchou otázku: převyšuje nabídka volných cechovních pozemků poptávku nových cechů anebo je to naopak? Já vidím tohle téma a ty předešlé jako známku toho, že je to pořád málo. Takže i DOST je pořád MÁLO.
Jaké jsou vlastně součastné šance začínajícího cechu na pozemek? Nejsou nulové – ale spíše jako výsměch aktivním hráčům – i sebevíc aktivní (herně aktivní) hráči v cechu se můžou leda modlit, aby to někoho s pozemkem přestalo bavit a pak tu byl v pravý čas i vůdce nového cechu, anebo shánějí nějakou dobrou známost, která by je přivedla k majiteli pozemku.
Navíc součastné pravidlo o cechovních pozemcích se v extrémních případech zbytečně a nebezpečně střetává s pravidly hryHráč-vůdce, aby svému cechu zachránil pozemek v momentě, kdy nemůže po několik měsíců na Ekuru, tak je nucen pustit někoho na svůj účet, aby dotyčný mohl aktualizovat jeho status (= na aktivní). Přitom, když pak náhodou nějaký zlodějíček vůdcovský účet „vyluxuje“, tak se ze Supportu dozví hráč-vůdce jen: „promiňte, ale poskytl jste druhé straně své přihlašovací údaje a tímto ztrácíte podporu na řešení jakéhokoliv vykradení“.
A hra by měla svými pravidly problémům předcházet a ne je pomáhat vytvářet.![]()
Fajn ani není to, že většinu práce a povinností okolo cechu tady odnáší jednotlivec = vůdce. A přitom je cech de facto seskupení hráčů, kteří se sešli i za tím, aby si mohli navzájem pomáhat = tak proč by si neměli pomáhat i v tom, jak udržet cechu pozemek, když je to i v jejich společném zájmu?
ZÁVĚR: tenhle nápad poladím, otestuju na okolí a šup do NÁVRHŮ. Nejsem proti, aby tam bylo něco z PvM pro PvM zaměřené cechy = takže jestli máš nebo máte chuť, zkuste na něco přijít, čím by se mohlo to hodnocení obohatit… A proč to celé? Kdo něco chce, bude muset něco dokázat. Kdo chce Level, expí, kdo chce Věhlas, makamituje, bylinkuje, apod. Na tom není nic složitého a funguje to i v praxi. Takže kdo chce pozemek - si na něj může buď počkat - nebo vyvine aktivity prospěšné jak hře tak hráčům a dostane ho. Osobně nikoho do ničeho nenutím - chci jen víc pro aktivní hráče.![]()
PS: cokoliv nového samozřejmě počká, až dostaneme celý datadisk do hry – ale zároveň nemůžeme otálet a čekat a čekat – lidi přicházejí a odcházejí, a i když odcházení nezabráníme, je na čase podporovat to, co nám tu ty hráče udrží.No a podle mého měřítka je jedním z nejsilnějších držáků na Ekuře dobrý kolektiv spoluhráčů = dobře fungující cech. A pozemek je jedním z příjemných„tmelů“ kolektivu.
A neni to treba tim,ze z expeni ma lv,s dropovani penize a i ten exp a z odevzdavani sili postava?LOCO30 píše:No pěkně sepsané, ale jakmile zde do něčeho zapojíš PVP, tak je to špatněGhibli píše:lordsword - málem bych zapomněl reagovat. Je to delší, takže to schováme...Spoiler:Já to vidím naopak - Válkou tady není posuzováno skoro nic. Ano, 24h bonusy za Válku pro vítězné říše a vlastně Císařské body, které si hráč může stejně tak získat ve Svaté a k tomu odpovídající hodnosti. Takže z Válek tady nemáme nic extra, co by dál zasahovalo do hry – a to už nemluvím na cechovní úrovni.
Když bychom brali hru vážněji, tak Cechovní pozemky leží na území říše a bude to právě říše, kdo bude rozhodovat o odměňování hráče pozemkem. No a logicky – uděláš nějakou práci pro říši (třeba účast ve Válkách) a říše se ti za to odmění. Na tom není nic špatného, že by se účast jednotlivců na kolektivním snažení měla odměňovat víc, než snaha jednotlivce si něco udělat pro sebe.
Chování hráčů ve Válkách nezměníme. Ani mě taky nebaví číst, když si někdo „uleví“ do chatu nebo rovnou do PM – na druhou stranu to není každou Válku a taky dřív nebo později na každého jednou dojde. A kdyby ne, tak oprášíme návrh od LOCO30 (stop PM a stop chat) a budeme ve Válkách kolektivně mlčet.
A že se uvolnilo se dost pozemků? Dost - to je kolik? Nemusíme vytahovat přesná čísla – odpovězme si na jednoduchou otázku: převyšuje nabídka volných cechovních pozemků poptávku nových cechů anebo je to naopak? Já vidím tohle téma a ty předešlé jako známku toho, že je to pořád málo. Takže i DOST je pořád MÁLO.
Jaké jsou vlastně součastné šance začínajícího cechu na pozemek? Nejsou nulové – ale spíše jako výsměch aktivním hráčům – i sebevíc aktivní (herně aktivní) hráči v cechu se můžou leda modlit, aby to někoho s pozemkem přestalo bavit a pak tu byl v pravý čas i vůdce nového cechu, anebo shánějí nějakou dobrou známost, která by je přivedla k majiteli pozemku.
Navíc součastné pravidlo o cechovních pozemcích se v extrémních případech zbytečně a nebezpečně střetává s pravidly hryHráč-vůdce, aby svému cechu zachránil pozemek v momentě, kdy nemůže po několik měsíců na Ekuru, tak je nucen pustit někoho na svůj účet, aby dotyčný mohl aktualizovat jeho status (= na aktivní). Přitom, když pak náhodou nějaký zlodějíček vůdcovský účet „vyluxuje“, tak se ze Supportu dozví hráč-vůdce jen: „promiňte, ale poskytl jste druhé straně své přihlašovací údaje a tímto ztrácíte podporu na řešení jakéhokoliv vykradení“.
A hra by měla svými pravidly problémům předcházet a ne je pomáhat vytvářet.![]()
Fajn ani není to, že většinu práce a povinností okolo cechu tady odnáší jednotlivec = vůdce. A přitom je cech de facto seskupení hráčů, kteří se sešli i za tím, aby si mohli navzájem pomáhat = tak proč by si neměli pomáhat i v tom, jak udržet cechu pozemek, když je to i v jejich společném zájmu?
ZÁVĚR: tenhle nápad poladím, otestuju na okolí a šup do NÁVRHŮ. Nejsem proti, aby tam bylo něco z PvM pro PvM zaměřené cechy = takže jestli máš nebo máte chuť, zkuste na něco přijít, čím by se mohlo to hodnocení obohatit… A proč to celé? Kdo něco chce, bude muset něco dokázat. Kdo chce Level, expí, kdo chce Věhlas, makamituje, bylinkuje, apod. Na tom není nic složitého a funguje to i v praxi. Takže kdo chce pozemek - si na něj může buď počkat - nebo vyvine aktivity prospěšné jak hře tak hráčům a dostane ho. Osobně nikoho do ničeho nenutím - chci jen víc pro aktivní hráče.![]()
PS: cokoliv nového samozřejmě počká, až dostaneme celý datadisk do hry – ale zároveň nemůžeme otálet a čekat a čekat – lidi přicházejí a odcházejí, a i když odcházení nezabráníme, je na čase podporovat to, co nám tu ty hráče udrží.No a podle mého měřítka je jedním z nejsilnějších držáků na Ekuře dobrý kolektiv spoluhráčů = dobře fungující cech. A pozemek je jedním z příjemných„tmelů“ kolektivu.
A důvod? Nvm, nechápu, nerozumím proč.
Asi proto, že nutit hráče expit, odevzdávat věci, plnit úkoly je normální, ale nutit hráče bojovat je pro spoustu hráčů nenormální. A to se ještě opovažujeme do toho pléct kolektivní boje. To už je moc