Stránka 2 z 2
Re: Rychlost pohybu
Napsal: sob 15. pro 2012 20:28:47
od xR3Dx
Pořád ale zapomínáte na tu výhodu, kterou vám ty kouzla dávají
ElectriX: Ano bude to bug, už jenom z toho důvodu, že rychlost pohybu je maximální 200 a každý bod navíc už se nepočítá, tím pádem by je nemělo počítat i zpomalení
Zvížátko: Proč si jste pořád tak jistí, že ty to bonusy nefungují? Nikde to není napsané. A dokonce i Saggi psal, proč si myslíte, že nefungují?
Neznamená to přeci, že když je tam napsané odolnost proti ohni, že by to mělo platit na zapálení či třeba Ohnivý šíp. Věřím v to, že tyto bonusy jsou plně funkční a někteří lidé už to dokonce zjistili, kde, jak a co

Re: Rychlost pohybu
Napsal: sob 15. pro 2012 21:26:39
od Scorpio
jsem pro
Kdyby to bylo technicky možné nechal bych maximální rychlost na 200 a jediné co by ji mohlo reálně zdvihnout by bylo podpůrné kouzlo.
Stejně tak i u zpomalit, když by měl hráč bez podpůrných kouzel rychlost 250, tak by při zpomalení běhal jen 170.
Hráč s rychlostí 210 a podpůrným kouzlem které dává +20 rychlosti by se zpomalením běhal 190.
(počítám že zpomalení ubírá 30 rychlosti)
Re: Rychlost pohybu
Napsal: ned 16. pro 2012 11:03:24
od Ghibli
Jestli už chcete, aby "vynikla" některá podpůrná kouzla, tak na to zkuste jít "z druhé strany" a zajímejte se paradoxně spíš o snížení rychlosti pohybu postav.
Mě osobně moc neláká představa, že ve Válce budou lítat některé postavy jak namydlený blesk a než na ně člověk hodí zaměřovák svého dálkového kouzla, tak jsou dávno za horama. To všechno pak v TOP PvP výbavě - teď nemyslím natočené bonusy ale prostě nejlepší věci, co se na PvP používají (zdobenky, shellko, bronzové fénické apod.).
Hráč se zvětšujícím se levelem získává pro hraní výbavu se stále lepšími bonusy (trvalé) a z lehkých bitevníků se po upgradu výbavy postupně stávájí těžkooděnci s několikanásobně větší silou i obranou. Paradoxní je, že to všechno pak zhruba za stejných podmínek, co se týká rychlosti pohybu.
Určitě existuje nějaká spojitost mezi velikostí obran/útoků a rychlostí pohybu a proto bych byl radši, abysme se dívali spíš na to, jak ostatní zpomalovat za pomocí výbavy - buď odstraněním trvalých bonusů pro pohyb nebo zvětšením záporné hodnoty na pohyb.
A v téhle oblasti, co se týká hry, svítá na dobré časy. Máme Dračí boty, které ztratily trvalý bonus "Rychlost pohybu". Jen je škoda, že nejsou pro PvP zajímavější jako třeba Dračí náramek nebo Dračí štít. Mít třeba na Dračích botech +10% na obranu proti schopnostem z Dračího náramku +9, tak si je udělámé asi většina, přičemž budeme nuceni oželet bonus pro pohyb +25% z bot pro level 75 (Bronzové fénické apod.). Máme Dračí štít, který díky trvalému bonusu +15% na Odolnost proti magii se stává pro Války zajímavou alternativou ke štítům od 61 levelu. No a tenhle Dračí štít nese na +9 na sobě -20% do rychlosti pohybu.
Závěr: je fajn, že hra začíná u levelově velkých hráčů za pomocí výbavy v PvP trošku zpomalovat. A až se časem většina dostane k Dračím věcem, se kouzla jako Běžet od Healera nebo Našlapování polehoučku od Lukaře víc "zviditelní". A možnost řešení v podobě plošného zvýšení rychlosti si necháme na dobu, až se v těch věcech na PvP začneme všichni ve Válkách ploužit krokem.

Re: Rychlost pohybu
Napsal: ned 16. pro 2012 18:02:26
od MrDzenda
Taky jsem pro! Jakožto, hraji za Wara (auru), tak často utíkám v soubojích, ale teďka mě každý dohoní a ještě píšou proč utíkám.
Skill bojové zuření tam dali asi jen tak pro nic.
Původně bylo uděláno pro to, aby war byl rychlý, vždycky hodil pádit a nějaký skill a potom utekl a znovu pak uděřil.
Jsem rozhodně pro. - Tak bude tento skill 100% využit, jak bylo zamýšleno autory hry.
Re: Rychlost pohybu
Napsal: ned 16. pro 2012 21:14:56
od xR3Dx
No je to tělesný válečník, už jenom to říká, že neutíká a bojuje tělo na tělo. A neznám nikoho kdo by používal bojové zuření v souboji, ať už ve válce nebo jinde. O 30% větší poškození, nechce dostávat snad nikdo

Re: Rychlost pohybu
Napsal: sob 05. led 2013 13:43:29
od Redarmy
Vite jak je tezke se trefit s MENTALEM nebo DAGGERem ?? s mentalem je to az nemozne kdyzt BM neustale beha a beha !! a vy chcete zrychlit ??
Za me 100% ne !
Re: Rychlost pohybu
Napsal: sob 05. led 2013 15:01:07
od oSTRoNNgMANo
xR3Dx píše:No je to tělesný válečník, už jenom to říká, že neutíká a bojuje tělo na tělo. A neznám nikoho kdo by používal bojové zuření v souboji, ať už ve válce nebo jinde. O 30% větší poškození, nechce dostávat snad nikdo

Menší připomíka na souboje 1v1, když načasuješ sekání protivník ani sešktne jinak 30% poškození je jenom do uderu, zkoušel sem to, do dropa 57 co má zuřko P, Bral sem furt stejně smrští jako kdyby to nemělo, jinak do války je dost prunikářů, takže raději zelený elik, ale jak říkám na kouzla to nefunguje
K tématu, ono těch 200 je akorát, ale bral bych navýšit o nějake ten pohyb, ale jenom aby to nebyla 500atd

prostě třeba o 30

to je taková hranice co mají lide zuřko bežet atd

Re: Rychlost pohybu
Napsal: ned 06. led 2013 19:11:17
od BMkoSuraBM
Určitě PROTI, protože bud se zvedne rychlost o tolik, že budeme lítat jak blesk, nebo se to zdvihne jen třeba o 30 a to ničemu nepomůže, protože hodně lidí, mezinima i já mají i bez větrných botek 200 rychlost pohybu+ takže když se nasadí botky budeme na tom zase stejně...
[Edit: Návrh promlčen/Tryphena]