Stránka 2 z 2
Re: Řeší se tickety?
Napsal: pát 18. led 2013 19:45:17
od thomas9
DarkMagic píše:thomas9 píše:nj... asi maju vela prace s tou novou mapkou ...
nezapomeň, že tu nemůžou bejt 24 hodin denně jako ty

ja a 24 hodin denne?

:normal?: :normal?: :normal?:
Re: Řeší se tickety?
Napsal: pát 18. led 2013 19:48:35
od OnLine
Já jsem poslal ticket 24.12 2012,a pořád nic

Re: Řeší se tickety?
Napsal: pát 18. led 2013 19:54:46
od SteliVraciUder
OnLine píše:Já jsem poslal ticket 24.12 2012,a pořád nic

A obsahoval stížnost na dárky co jsi dostal ?, v tom případě ti neodpoví

Re: Řeší se tickety?
Napsal: sob 19. led 2013 10:23:09
od Taznovejsi
Ja si jednou psal ticket o stráte veci po 2 týdnech me prestalo bavit čekat .. pomalu sem nato zapomel po vyše mesiaci mi došiel meil že Veci mi boli vrátené do IS skladu a ja už som ani nevedel čo to je :DD ale celkom ma to potom potešilo

Re: Řeší se tickety?
Napsal: sob 19. led 2013 11:32:55
od slusnej
Jednoduchá odpověď, maj hodně práce jednou mi odepsali po 1 dnu a jednou asi po měsíci, když jsem žádal o navrácení karmy a nakonec prý ani nebyla trénovaná.
Tím vyniká:Kdo si počká ten se dočká, takže si počkej.
Re: Řeší se tickety?
Napsal: sob 19. led 2013 12:42:25
od Alea
Jak již někteří psali - team nemá na starosti pouze ticket nebo hru. Určité tickety může navíc vyřešit pouze GA. Takže proto nezbývá než čekat. Tedy zamykám.