Stránka 2 z 6
Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA
Napsal: pát 05. dub 2013 8:15:48
od jsemhloupy
Hlavně aby to pak nevypadalo tak, že lukař přestřelí celou mapu a ještě kousek navíc
Nicméně jsme tu dost dlouho na to, abych věděl, že něco takvého by tým nedovolil

Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA
Napsal: pát 05. dub 2013 8:32:09
od Ghibli
HonzaM - no, když bysme Mapu třeba zmenšili a - pak dodatečně zatraktivnili PvP natolik, že by se zněkolikanásobil počet bojujících hráčů... tak jí budeme muset zase zvětšit.

Ono je dobré mít místo i pro únik nebo kde si to můžou zabojovat mezi i ti hráči, co nepatří mezi ty, co bojují s TOPkami v chumlu.
Co třeba udělat uprostřed Mapy další Save zónu pro všechny tří říše. Společnou, kde by na jednom místě probíhalo to, co probíhá teď po celé mapě - obléhání respawnů jednotlivých říší.

Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA
Napsal: pát 05. dub 2013 9:59:36
od crx
YMIRKU-Díky líp bych to sám asi neřekl

) Stačil by novej koberec možná malinkej kopeček

nebo tak
Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA
Napsal: pát 05. dub 2013 10:04:21
od HonzaM
Ghibli píše:HonzaM - no, když bysme Mapu třeba zmenšili a - pak dodatečně zatraktivnili PvP natolik, že by se zněkolikanásobil počet bojujících hráčů... tak jí budeme muset zase zvětšit.

Ono je dobré mít místo i pro únik nebo kde si to můžou zabojovat mezi i ti hráči, co nepatří mezi ty, co bojují s TOPkami v chumlu.
Do války chodí stále lepší hráči a CB se tam neztrácejí, takže není zbytečně proč utíkat ... a samozřejmě nechci aby válka byla čtverec 20x20 (čeho si domyslete sami

) ale rozhodně by bylo lepší vlétnout z respawnu přímo do boje než hledat na velké mapě svůj cíl. (S tím souvisí že by se mohlo udělat něco jako ve válce cechů že by se hráči po zabití obnovili s full ZB a MB = plynulejší přechod z5 do bitvy atp.)
E: je mi jasné, že pro chary jako Ninja (Ať už archer nebo dýkolukař) to bude mírné znepříjemnění ale tak oni můžou vyžírat lukem, tak by se to nějak vykompenzovalo

Re: Války pořád dokola
Napsal: pát 05. dub 2013 14:24:04
od crx
Tak tohle forum mě baví

Takhle jsem toto téma nenazval

))

jetli se vám nelíbí název tématu tak ho smažte a udělejte nové

)
Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA
Napsal: pát 05. dub 2013 15:03:38
od GurenaimeYuraki
HonzaM píše:Jak jinak nalákat lidi k boji do středu mapy než mapu zmenšit? Dokud bude mapa velká, tak se budou tvořit malé skupinky ... kdyby se teoreticky zmenšila, hned by to vypadalo jinak

Nevím co očekáváte za zázraky od tak omezené hry jako je Metin. Vždy to bylo/je a bude o tom, kdo má více % na chary a zbraně. Boje ve staré svaté byli lepší o to, že bylo proč bojovat(Ať už pneumatiky nebo ziny)-někdo někomu lovil dropera, tak přišel s hlavní a už začala mela. Nikoho nebaví + - hodinu někoho zabíjet a umírat v prázdném čtverci.
Zmenšení mapy by bylo akorát další zmenšení(už tak malého)počtu hráčů jenž do války chodí. Proč asi? Healeři, archeři, BMka mají dálkové skilly a jsem rád, že toho můžu plně využít ne ještě aby mi půlka říše dýchala na záda. A hlavně-ne všichni mají tolik výkonný PC-u velké mapy se to alespoň "rozprchne"když má kam, to u menší nelze.
Re: Války pořád dokola
Napsal: pát 05. dub 2013 15:23:56
od crx
V tomhle musím souhlasit....vubec nechápu proč už není velká svatá jak bývala i s drakem !!! klidně i se sentinelem

)) nutilo to hráče více spolupracovat

a bylo tam celkově více hráčů
Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA
Napsal: pát 05. dub 2013 15:35:26
od SliimJiim
HonzaM píše:Jak jinak nalákat lidi k boji do středu mapy než mapu zmenšit? Dokud bude mapa velká, tak se budou tvořit malé skupinky ... kdyby se teoreticky zmenšila, hned by to vypadalo jinak

Zmenši mapu a z celé plochy dostaneš jedno velké klubíčko lagů, a lidé, kteří mají slabší počítače a do války si chodí ulovit nějaký ten malý bodík, budou nahraní.
Re: Války pořád dokola
Napsal: pát 05. dub 2013 15:37:20
od GurenaimeYuraki
crx píše:V tomhle musím souhlasit....vubec nechápu proč už není velká svatá jak bývala i s drakem !!! klidně i se sentinelem

)) nutilo to hráče více spolupracovat

a bylo tam celkově více hráčů
Sentinel bych nechal tam kde je, páč farmit CB na stunerech/droperech běžících do Keri není zrovna super PvP. Ale, do soubojů přeci chodíme abychom se pobavili, změřili síly svých postav atp. Co budu mít z toho, že na jedno zaříkat lehne 5 droperů to už rovnou můžu jít do Swampu sekat desítky a desítky mobů. Já nevím jak ostatní, ale mě souboje baví víc když oba soupeři sekají, hážou skilly, běhají než když zabiju něco, co ani není schopno obrany.
Když to ovšem vezmu kolem a kolem-doprovázet skupiny hráčů napříč mapou, tak abych je musel chránit a bezpečně je dovést do Keri by také nebylo špatné zpestření PvP.
Re: Války pořád dokola
Napsal: pát 05. dub 2013 15:49:28
od Ghibli
HonzaM - s tím utíkáním, že když mě ve Válkách zabijí, tak za to CB neztrácím - to je fakt. Druhá stránka věci je, že nikdo nechceme umírat - někdo třeba proto, že vepředu bojujeme se spoluhráči a když by padnul já, tak to většinou má "Dominový efekt" a ostatní by za chvíli šli za ním. Další například, že jsou hráči, myslí na skóre říše a čím míň padlých, tím míň bodů v ostatních říších. Těch důvodů bysme našli víc.
Malá mapa je třeba v Cechovní Aréně. A tam je to supr. Ty cechy se mají srazit a ne honit po mapě. Už třeba proto, že se přijde podívat dost hráčů a dívat se na PvP, kdy si znepřátelení hráči hrají Na babu, tak to nikoho bavit moc nebude. Nevýhoda téhle Mapy (její velikosti) je ale v tom, že se MUSÍ srazit aspoň podobně stejně silné cechy (kvalita nebo i kvantita v PvP). Sejít se tam totiž dva cechy, z nichž by jeden silně v PvP převyšoval toho druhého - tak to bude jednostranný Masakr a oko diváka zase tolik neužije. Jasně, dá se proběhnout, ale pokud neběháte v nepřátelském "Koridoru" nebo dokonce "Respu" (ZÁKAZÁNO

), tak tam není moc míst na úniky (a oddech).
Proto tu mapu Válek říší radši malinko větší, aby tam byl prostor i pro ty malinko menší hráče. Ty větší hráči se srazí tak či tak.
