Stránka 2 z 2

Re: Dočkám se odpověďi?

Napsal: pát 05. dub 2013 20:51:08
od Renegade2
Ano, zkusil jsi to a já myslím že na odpověď ani čekat nemusíš, kontaktuj podporu e-mailu :up: ne podporu ticketu, podkud ovšem selže podpora e-mailu, tak ti určitě podpora tady nepomůže, bohužel, dle mého odpověď ani nedostaneš, ale no tak ještě můžeš počkat, třeba jí teď dostaneš ;) s odborným vyjádřením jak se věcí mají.
PS: v nastavení účtu máš účty které jsou registrovány na e-mailu, pokud ti změní e-mai tak už to nebudou účty které tam jsou registrovány, změní se pravidla hry, fakt nevím až do jaké míry je tohle možné udělat.
Jinak tickety se na foru neřeší, ale já bejt na místě GM no nebo GA tak bych tady na foru zřídil speciální sekci na řešení ticketů, která by byla pod speciálním dohledem vybraného GM či GM-ek kde by mohli hráči sami pomáhat.
Ušetřilo by to spoustu času a spamu. Něco jako sekce návrhy jenom s tím rozdílem že by tam šly vkládat jenom problémy které skutečně hráči dokážou sami vyřešit.

Re: Dočkám se odpověďi?

Napsal: pát 05. dub 2013 21:00:11
od NepremoziteIny
Asi takhle.

Email jsem zakládal strašně narychlo. Tudíž si jsem tam prostě naklikl nějaký rok narození nějakou odpověď email pro případ zapomenutého hesla jsem tam nevypsal. No a jak šel čas tak jsem heslo zapomněl, protože bylo nějaké stupidní, které jsem si někde jinde nedal. Absolutně bych to neřešil, kdybych tam měl nějakého dropera do kerindoru, ale bohužel tam mám svého buffera a toho se mi zrovna jen tak zahodit nechce. Heslo jsem zkoušel asi 100x fakt jsem u toho strávil dost času. Zkoušel jsem i to zapomenuté heslo na seznamu, prostě není v mých silách to vyřešit.

Proto se obracím na ticket a jediný o co je žádám aby mi akorát přehodili email na jiný. Ten účet je jen můj. Můžu dokazovat cokoliv co prokáže, že jsem ten účet vytvořil já. Stejně to dopadne tak, že vyhodím xkkk někam do pryč, protože jsem idiot a zakládám si stupidní emaily.

Re: Dočkám se odpověďi?

Napsal: pát 05. dub 2013 21:02:57
od Renegade2
Jo to už se mě taky stalo,(ne tady)tak snad pomůžou ikdyž nemusí

Re: Dočkám se odpověďi?

Napsal: pát 05. dub 2013 21:21:44
od SpArrKy
Ja mam vsechny meialy zalozene narychlo ale casem sjem je zacal pouzivat vice, tudiz chapu tvoji situaci...
Pokud jsi se prihlasoval z jednoho pc ci jedne ip adresy hodnekrat a dlouho tak si myslim ze by ti mohli vyhovet ale zalezi na nalade...
Nejhorsi tady je ze ti ticket neuzavrou a ani neodepisou tudiz nevis jestli ho vubec nekdo cetl ;) coz uz se mi taky stalo ze muj ticket byl pry nekam zalozen a zapomelo se na nej takze v dnesni dobe R.I.P drzim palce :lol:

Re: Dočkám se odpověďi?

Napsal: pát 05. dub 2013 21:44:15
od Wacer
Já jsem na odpověď čekal asi 1 den :)

Re: Dočkám se odpověďi?

Napsal: pát 05. dub 2013 21:47:33
od Renegade2
Jo jasný, ale na odpověď která byla snadno vyrešitelná, pač ikdyž je před tebou 40 ticketů a napišeš něco moc složitého co se musí těžce hledat a nebo to má nedohledatelný výsledek spam.... tvůj problém budu vyřešet až po moooc dlouhé době nebo spíš uložen k ledu.
Vem to logicky, kdo by se chtěl zabývat 2 hodiny nějakým ticketem když můžeš dalších 40 vyřešit za stejnou dobu :up: a navíc tam dalších 60 přibude.

Re: Dočkám se odpověďi?

Napsal: pát 05. dub 2013 22:15:22
od NepremoziteIny
Neřekl bych, že to bude nějaká práce na xhodin přecejen systém, který řídí HM to zvládne během minutky tudíž ručně se to podle mě dá udělat taky :) Ale jak říkám nic od toho nečekám.

Re: Dočkám se odpověďi?

Napsal: sob 06. dub 2013 22:28:40
od SvetaPan
Renegade2 píše:Jo jasný, ale na odpověď která byla snadno vyrešitelná, pač ikdyž je před tebou 40 ticketů a napišeš něco moc složitého co se musí těžce hledat a nebo to má nedohledatelný výsledek spam.... tvůj problém budu vyřešet až po moooc dlouhé době nebo spíš uložen k ledu.
Vem to logicky, kdo by se chtěl zabývat 2 hodiny nějakým ticketem když můžeš dalších 40 vyřešit za stejnou dobu :up: a navíc tam dalších 60 přibude.
pockej to chces rict ze kdyz nekdo ma problem a musel by na tom team pracovat treba 3 hodky tak se to nema resit? kdyz za tu dobu muzou vyresit 40 ticketu? prece je to jejich prace tak aspon slusnost odpovedet kdyz uz nic jinyho nez si to jen precist a ulozit k ledu ..nemyslis? a jestl itam 60 dalsich pribude to je fuk kdyz je poradnik :geek:
nebo jen renegade logic?


nemyslim si ze projet ip adresu by byl az takovej problem ze by to trvalo tak dlouho