Stránka 11 z 28

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 15. led 2016 7:51:11
od Sabousek
Repro píše:
LORDxMICHAL. píše:Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.
Myslím, že treninkový sloup jako celek problém neni :-) spíš 3 položky = mala, střední, velká cidonie. Ty budí negativní ohlas :-)
Jo a nemá být hlavní problém nějaká smyšlená královská čest, o kterých v pravidlech hry není psáno? V tomto případě se tu už diskutuje na heslo "Co nemůžu mít já, nebudou mít ani ostatní".

Domníváte se, že pokud se zruší cido bossové, že se nenajde jiný způsob na možnost úplatků ze sloupů, ačkoliv bude třeba méně výhodnější než teď, ale stále to bude vydělávání na úkor říše?

Edit: O čem se tu vlastně diskutuje? Jeden mluví o cti, druhý mluví o tréninkovém sloupu, třetí o doplňování pokladny, čtvrtý o dropu mapách, patý o sabotážích a válkách říší, šestý o pocitu kralování atd atd. Každý se tu snaží jen vyzdvihnout svůj osobní problém, řešení nepřichází žádné, jen takové radikální, které pomůže uspokojit jen pár osob a ostatním uškodí.

Je mi fuk, jak to dopadne. Zrušte drop cido, zrušte kompletně celý tréninkový sloup kvůli nešťastně zvolenému jménu, zrušte klidně celý královský systém, projevte tak velký vděk za dlouhodobou práci v teamu. Ostatně cokoliv se zruší, tak to jen přidá na klidu momentálních králů možná i všech, což je moje nejvítanější východisko ze všeho. Mě tenhle systém za ničení herních vztahů nestojí.

Já válčila předtím a budu válčit nadále. Moje hlavní zábava byla v pvp bojích, ne ve vymýšlení, co pustím za sabotáž, čekání až vymlátíme ent příšery, abych si mohla dopřát tu již zkrácenou hodinovou kratochvíli, nebo sledování, kdy mám léčit říši. O počítání každého yangu v pokladně a rozmýšlení, co pustím nebo nepustím za bonus.

Asi jste můj příspěvek přehlídli, ale návrh na zrušení sloupu, úpravu trénování na sloupu a návrh na bonus léčení byl podán. Zatím byl schválen jen jeden. Tak si počkejte, až se schválí ti ostatní. Případně při neschválení si odvoďte, co to asi znamená. Na zrušení královského systému jsem návrh nepodávala, tak se toho prosím s hrdostí někdo ujměte.

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 15. led 2016 18:43:49
od Meripa
Spoiler:
Aliett píše:
Meripa píše: Král by neměl být prodejný.
Vzhledem k tomu, že se GM nikde nevyjádřili víc k tomu, co je potřeba k získání hodnosti krále (pokud ano, oprav mě prosím), tak si dovolím vypíchnout to, co už jsi i ty sama zvýraznila tučným písmem.

Tuto větu si totiž můžeš vyložit hned dvěma způsoby. První způsob je ten, kterým sis to pravděpodobně vyložila ty - jako uplácení ostatními hráči. Ale abych se přiznala, když jsem ten seznam tenkrát četla poprvé, viděla jsem za touhle odrážkou spíš to, že postava by neměla být překupovaná přes Hero Market. Otázkou je to, na co zrovna pomýšlel pisatel.

Jinak celé tohle rozhořčení nad tím, že někdo, kdo si vydřel hodnost ve válce, a dalšími činnostmi které ve hře provozuje, a tím dostal prostor k tomu, si nějak vydělat (ať už spawnem bossů, nebo poskytování bonusů na počkání za yangy), se mi zdá naprosto bezpředmětné. Snad až s kouskem závisti.

Samozřejmě, taky se mi nelíbí představa, že když o něco požádám krále, aby mi řekl částku, za kterou je to pro mě ochoten udělat (nepsala jsem, nemám ponětí jak přesně to tu bylo), ale nemyslím si, že tohle by měl být důvod k tomu, jít se vyplakat na fórum. Přesně naopak! Začít hru hrát, jak nejlíp umím, dát dohromady pořádnou PvP, a ukázat sama na sobě ostatním to, jak podle tebe vypadá CHARAKTERNÍ král.

Tenhle příspěvek neber nijak útočně, spíš jako povzbuzení pro další PvP činnost, která by zřejmě pro říši měla větší přínos, ať už co se výsledků válek týče, nebo nové královny, která by to tu postavila na nohy bez úplatků a férově.
Hezký večer všem,
nebudu znovu psát, co už jsem tady napsala. Od toho jsou tady jiní ;)
K tomu napíšu jednu jedinou větu, která je známá už od doby Říma: Sapere aude!
A klidně mě tady můžete odstřelit. Konec konců, lidi kteří mě znají ví, že sama ze svých peněz podporuji i lidi, kteří začínají hrát a nejen ty. Zbytek si nechám pro sebe. Stačí se podívat na příspěvek Repra a dovedu si představit, proč tolik toho nářku.
A neberte to nijak útočně, spíš jako povzbuzení k činnosti, která by měla pro říši větší přínos.

:hello:
P.S.: Děkuji Cepi, že ses mě zastal. :heart:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 15. led 2016 23:51:23
od KapkaRosy
Možná vám to přijde divné, ale příliš nechápu, proč něco neuděláte přímo ve hře, pokud se vám nelíbí jednání vašich králů. Nečekejte, že se změní systém, kvůli třem hráčům (za měsíc tu nemusí hrát) . Ten systém je nastaven především pro herní postavy. Každý spawn čehokoliv je ohlášen v chatu dané říše. Jestli vám vadí, že si tam někdo spawnuje bosse pro své kamarády, proč tam prostě nejedete a neuděláte tomu přítrž? Pokud jsou z vlastní říše, máte spousty možností, minimálně s nimi sekat do stejného bosse a mít šanci na drop. Pokud vám někdo ruší buffy nebo vás přebufovává? Udělat postavu šamánka na 5tém levelu je takový problém? No a pokud váš král prodává eventy do jiné říše... (opravdu musím psát co se dá v tu chvíli dělat?)

Už vůbec se nezmiňuju o tom, že i volbu krále můžete, byť nepřímo, ovlivnit. Stačí správně vyhodnotit nápovědy k volbě krále. Nápovědu máte dost velkou již v tomto příspěvku.

Edit:
Ještě než se někde u sloupů rozpoutají vášně a chatem se ponese záplava nadávek a urážek (už dlouho jsem neviděl na tomto serveru řešit problém výhradně pomocí zbraní a skillů :-( ):
Nesnažím se vás navádět k tomu, abyste si tam vzájemně kazili hru. Kdokoliv spustí na tréninkovém sloupu jakoukoliv vlnu monster, nepouští ji pro sebe nebo pro určitou, jím označenou skupinu postav. Naspawnovaná monstra jsou na tom stejně jako kterákoliv jiná na kterékoliv jiné mapě. Tedy je může lovit kterákoliv herní postava. Pokud tedy uvidíte v oznámení hlášku o začátku eventu, klidně tam jeďte, najděte si své monstrum a to si zabijte. Nikdo nemá právo vás odtamtud vyhazovat. Dokonce ani král ne! Původní navrhovaná varianta by tedy měla nastat až v okamžiku, kdy tam dojde ke konfliktu typu: "Vypadni, tohle je naše vlna a tebe tu nechcem." Případně k činnostem typu přebuffování, zruško (tam je to jasný :-) to na vás nikdo z vlastní říše nehodí.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: sob 16. led 2016 2:58:27
od Meripa
Spoiler:
KapkaRosy píše:Možná vám to přijde divné, ale příliš nechápu, proč něco neuděláte přímo ve hře, pokud se vám nelíbí jednání vašich králů. Nečekejte, že se změní systém, kvůli třem hráčům (za měsíc tu nemusí hrát) . Ten systém je nastaven především pro herní postavy. Každý spawn čehokoliv je ohlášen v chatu dané říše. Jestli vám vadí, že si tam někdo spawnuje bosse pro své kamarády, proč tam prostě nejedete a neuděláte tomu přítrž? Pokud jsou z vlastní říše, máte spousty možností, minimálně s nimi sekat do stejného bosse a mít šanci na drop. Pokud vám někdo ruší buffy nebo vás přebufovává? Udělat postavu šamánka na 5tém levelu je takový problém? No a pokud váš král prodává eventy do jiné říše... (opravdu musím psát co se dá v tu chvíli dělat?)

Už vůbec se nezmiňuju o tom, že i volbu krále můžete, byť nepřímo, ovlivnit. Stačí správně vyhodnotit nápovědy k volbě krále. Nápovědu máte dost velkou již v tomto příspěvku.
Děkuju za radu, Kapko. Taky jsi to mohl napsat hned, když jsi na to přišel. :)
A měli jsme to celou dobu pod nosem :) Zkusíme to ;)

Znám milion blyštivých měst, v nich milion dveří,
za nimi labyrinty cest, co mě lákají dál.
Protože Ty a já jsme jedno jen ze dvou částí! (poddaní a král)
:up:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: sob 16. led 2016 9:31:02
od Nikkinnka
Ač delší dobu nemám čas na hru, k tomuhle příspěvku se vyjádřím.
Skoro ve všem souhlasím s Cepinem a Meripou. Když se na to koukám tak protistranou jsou většinou jen lidi, kteří králem byli, jsou a nebo jimi chtějí být, protože ví co to nese za výhody.
Mě se využívání tréninkových sloupů nelíbí vůbec. A radu Kapkouna si beru k srdci a už se těším až ji využijeme.

Dodám už jenom jednu poznámku (viz. obrázek poslední věta).
Král.jpg
Král.jpg (36.15 KiB) Zobrazeno 2223 x

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: sob 16. led 2016 13:48:14
od Eldik
Souhlasím s Mithrou a navazuji na jeho komentář.


Dřív se téměř všechny problémy řešily mečem a různými souboji všude po mapách. Ten zabil toho u metinu, ten zas toho. Někdo někoho urazil a porvaly se pak navzájem i tři cechy. Byla to zábava, adrenalin rostl, někdo se smál , někdo zas brečel, vše to bylo součástí hry a téměř všechny to bavilo. Dnes si založí téma na foru a jedou se tu jenom nudné žvásty jak je hra nespravedlivá, uvědomte si, že život není vůbec spravedlivý, a hra je součástí života.

Představte si, že by to bylo jak je to teď i dříve a někdo by někomu ukřivdil. Ten dotyčný by to šel řešit na forum a vedlo se tu kolem toho zcela nudné, velmi dlouhé téma( viz : ), které stejně nikam nepovede. Bavilo by to někoho? Ne.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 21. led 2016 15:42:27
od Script
Dnes proběhlo balancování množství příšer a cen v jednotlivých vlnách Cidonia a bažin. U vln Cidonie jsme snížili počty bossů a ceny upravili tak, aby větší vlny byly cenově výhodnější. U obou skupin jsme navýšili cenu v kreditech tak, aby odpovídala novému počtu kreditů pro jednotlivé hodnosti.

Dále došlo ke změně v cenách 3-hodinových bonusů, které jsou nyní levnější a jejich hodinová cena tak odpovídá bonusům jedno- a dvouhodinovým.

Upravené hodnoty jsou promítnuty také v novince ke KS -> http://www.ekura.cz/novinky/1228

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 21. led 2016 16:40:25
od Sabousek
Chci poděkovat za přímo úměrné ceny, co se týče bonusů pro říši.

Malé navýšení žetonů pro hodnosti... hm ... milé.

Ale jakým přínosem bude pro říši zdražení žetonů pro krále?

V nahrabávání jedinců z cizích peněz to opět nic neřeší, ti poctivější budou jen déle prodávat pruty u obchodnice na doplnění pokladnice a budou na tom více tratit. O tom, že král bude totou nápravou pokladnici ještě více brakovat na stejný počet bossů, nemluvě .... Výsměch?

Prodloužení čekání na trénink v nočních hodinách? Nechápu. Pokud to nebude celých 10min spamovat chat, tak to více kazidropů nenaláká. Málokdo kouká do historie chatu...A omezení pro krále, že za 50min to vyhází míň příšer je nesmysl. Stačí 5min před koncem vyházet co se dá a pak na tom dropovat další hodiny bez vyvolávání tréninku. Jo, kdyby po skončení tréninku příšerky zmizli, to by byla jiná.

Ach jo.

Edit: Pro info neznalých, nyní za 21 kreditů (x2,5kk) se spawnou 4 bossové, dříve stačilo 5 kreditů(x2kk) na stejný počet...

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 21. led 2016 16:58:04
od JohnDoe
tak Script taky nenapsal, že už je to hotové a teď už se na to nikdy nesáhne...

srovnání cen u bonusů je jednoznačně plus
žetony musí posoudit někdo s více zkušenostmi- nikdy jsem nebyl víc než pašák :)
a pokud se někdy dočkáme pohodlnějšího způsobu doplňování pokladny, než protáčením prutů, tak i úprava ceny zní rozumně

a nápad s příšerami, které po skončení tréninku samy zmizí, zní výborně - už žádné zaplevelené mapy :)

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 21. led 2016 18:38:24
od Akemos
K tomu treninku....Dnes jsem v říši jinno psal 40 min stále do chatu at přijdou lidi na CH.. velká poušt...že tu maj bažiny a pár cido bosíků.
no lidi skutečně přišli. 4...z toho jeden červený který jel asi okolo...jinak nezájem.Zato PM o bosíky ze cido mám přes půl obrazovky.
Ceny jsou tak akorád pro krále...pokud nedrancuje pokladnu sám pro sebe.
Co se divím tak mě o bosíky ze cido prosí hodně žlutých že si je jejich král blokl...tomu nerozumim.někde problém bude,ale v systému asi ne.

Toto je čistě muj názor/nikomu ho nenutím.