Nutno dodat co je to plne hratelna a funkcni.
Funkcni ano, neni lokace ktera by byla "nepristupna".
Hratelna ano, lze provadet bezne cinnosti.
Plne hratelna v extremnich pripadech, NE.
Zde vime ze je jeste problem, ono mnohdy je problem i v tom, ze neni pocitac udrzovat v cistem stavu, ale to neni na tuhle diskuzi.
Vime, ze jsou problemy v oblastech s vyskytem vetsiho poctu objektu ve hre a to jak hernich tak i statickych.
Pracujeme na upravach, ale v nekterych oblastech tapeme.
Dalsi problem v upravach je to, ze hraci spatne identifikuji problemy.
Vezmu zde treba slovo LAG, laguje mi to ap.
LAG znamena problem v komunikaci mezi hrou a serverem, kdy muze dochazet k vypadkum, porucham na trase, ztrate paketu atd.
Nicmene komunita bere vse od zidle k serveru (pres klavesnici, monitor, pocitac, sitovku, internet, server) jako ze mu to proste laguje a hotovo.
Jenze to je naprosto zcestne oznaceni.
Kdyby jsme pristoupili na to, ze to je tedy LAG, pak je mozno odkazat na lepsi pripojeni k internetu a tim pro nas prace konci....
Takze je potreba vse uvest tak jak to je spravne....
Snizene FPS neni LAG.
Zaseknuti obrazu na kratky cas (vetsinou kdyz se priblizi k vam nejaka postava) neni LAG.
Pomala reakce na elixir, utok, dmg od postavy NENI LAG.
Pokud se tedy mame zabyvat spravnou napravou, nazyvejme vse pravymi jmeny. Usetri nam to vzdy "patrani".
A jeste jedna takova mensi informace

Ale skocte si do cerveneho lesa na meteory na ofiku az tam uplne dozadu

Budete "mile" prekvapeni

Pak si to znasobte x 50 (nas swamp).
Srovnani s minulou verzi je sice krasne, ale pokud chceme prinaset NAS OBSAH, tak proste pojedeme na NASI VERZI a navrat ke stare NENI MOZNY.
Takto je to nutno brat.
Preji prijemny den.