Stránka 12 z 28

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 21. led 2016 19:00:30
od Chyu
Asi jsou v bloku, protože jsem s nima měl v minulosti nějaký spor. To není můj problém, já nemám problém komukoliv bosse spawnout. Aktuálně ale o nikom konkrétně nevím.

Btw. Můj blocklist se skládá asi ze sedmi lidí, tak nevím jestli spíše není problém v tom že si tady někdo vymýšlí. :lol:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 21. led 2016 20:15:10
od Akemos
a nebo stud :-)

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 21. led 2016 22:20:37
od Sabousek
Příspěvek na zrušení sloupu a navýšení žoldu byl zamítnut, nově můžete hlasovat o bonusu léčení ve válce. Děkuji

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 0:19:33
od Cepino
Dnes jsem konečně prozřel a pochopil celý systém. Podotýkám, systém je systém, navržen s nejlepšími úmysly a prospěchem pro komunitu, ale záleží na tom, jak se k němu postaví né herní postavy, ale samotní hráči. A u nás v Chunjo celý systém úzká skupina hráčů dovedla k totální dokonalosti, opravdu totální. Myslím, že ani samotného programátora nenapadlo, jak lze systém z pozice pár vyvolených pro sebe využít. Když jsem nad tím koumal, tak smekám, co vše vlastně lze ze systému získat. Máte můj obdiv a smekám. :-)

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 11:35:18
od Sabousek
Docela bych uvítala zveřejnění váhy hlasů různých hodností.

Jelikož v Chunjo jsme teď v bludném kruhu, kdy král a bývalí kálové(nynější generálové, rytíři) si nadropili neomezeně mapy(úbytek v kase), následně tak ty největší hodnosti volí ve válkách dokola bonus kopání (převážně pro svoji potřebu, protože kdo má největší počet map?), tím pádem je minimum bonusů pro dropery a dropeři odcházejí, tím pádem čím dál tím míň prostředků v pokladně , o to míň zas bonusů na pvm, protože král si radši spawne příšery z kasy říše(a teď ještě desetinásobně dráž), o to míň zas droperů a tak stále dokola a dokola.

A to, že se zdražili žetony pro krále a navýšil se razantně jejich počet na stejný počet bossů danému problému vůbec nemohlo, ba naopak přítížilo. Navíc nižší hodnosti teď mají ještě menší možnosti na dropování ze sloupu, co se týče cido bossů, pokud mají vůbec nějaké (bažiny se zlevnili, jestli jsem se dobře všimla, ale kolik kusů padne místo dřívějších 4 na malé vlně, to zjistím až dnes).

A tímto bych chtěla složit poklonu říši Shinsoo za rozumnou volbu bonusů za vyhrané války, které se jim jakžtakž střídají a nemají 80% vyhraných bonusů na kopání map.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 13:22:30
od KapkaRosy
Je tu řešení. Odejďete do Shinsoo (případně do Jinno). Vím že je to těžké pro postavu která strávila celý svůj dosavadní "život" v jedné říši. Nechte ty "krále" ať si vládnou - prázdné říši. Nebo založte tak silnou alianci, abyste jejich moc zvrátili.

PS: Ten systém zdaleka není hotový. Děláme co můžem abych ho co nejlíp optimalizovali. Ale sakra nechtějte všechno hned. Dobře víte, že jsem byl vždycky proti jakýmkoliv ukvapeným změnám. Optimalizace tohohle systému není otázka týdnů. A ani VTS tomu nepomůže. Kdybychom uměli tohle zhodnotit a udělat hned napoprvé, tak se neplácáme na Ekuře, ale děláme dávno pro Valve.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 13:48:28
od sizmik
Odejit a zrusit zcela jednu risi?

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 13:58:38
od KapkaRosy
sizmik píše:Odejit a zrusit zcela jednu risi?

I naši piloti a samozřejmě jiní vojáci odešli z domova, aby zachránili republiku. Král který nebude mít komu vládnout není král. Ale jestli se chcete kvůli nějakýmu patriotismu chovat jako ovce... Já vás nenavádím. Jen říkám svůj názor. Názor žoldáka :-D

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 14:02:59
od Sabousek
Ano, odchod z říše je velmi lákavým řešením, ale dlouhodobě? Nikdo se nezaručí, že do tohohle hnusu se nedostanou i ostatní říše, když budou dále takové neomezené možnosti a díry v systému. Nebo do té doby, kdy bude systém stát hlavně na rozumu, dobrotě a ohleduplnosti hráčů.

To, že vše nemůže být hned, naprosto chápu. O to víc mě zaráží, že o takové razantní změně neměla komunita možnost diskutovat ještě před spuštěním a přispívat různými nápady a dedukcemi dopředu než se vše spustilo. Přeci jen víc hlav, víc ví. Nějakou inspiraci nebo nalezení "díry" v systému by si team mezi připomínkami hráčů určitě našel, ale už je pozdě bycha honit.

Jako další dobré možnosti východisek se mi jeví:

1) Dát všem pvp hráčům stejnou váhu hlasu, co se týče hlasování bonusů za válku říší.

2) Bonus, který říše naposledy vyhrála se nebude moc volit nebo vejít v platnost, dokud říše nevyhraje jiný druh bonusu.

Nechci zahlcovat sekci návrhy, ale ta anketa je velice dobrá věc.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 14:10:08
od MostEVILEK
Tým určitě věděl,že se najdou ,,zmetci" kteří budou chtít hodnosti krále využít,ale zamyslete se,když odejdete s z říše,kde je král ten ,,špatný" a odejdou i ti silnější pvp hráči,tak se v podstatě nic nezmění,král bude vydělavat dál na hodnosti,bonusy bude mít jen pro sebe,nikdo mu nebude nadávat že si dává to a to atd....a kdyby se to nějakému králi nelibilo,tak přejde do jiné řiše,vyhraje zase hodnost král a znovu to půjde od začatku. To co psala nahoře pippi,1. bod nesouhlasím,protože to by se už mohl dát stejnej počet žetonů pro všechny PvP hráče,ale s druhým navrhem souhlasím,tím by se docílilo,že by každá říše nemohla mít jen furt kopaní rudy,jistě,argumentovali jste tím,že všechny ostatní bonusy jdou zapnout,ale kdyby se mělo zapnout na 24h 25% bzk například,tak to kasa nezvladne,to vám nedošlo že ?:O Tudíž,nejlepší by bylo ty krále co škodí na tu pozici nepustit,myslím že KapkaRosy,tu psal jak na to,pokud vám to nedošlo,to už je vaše věc. :)