Stránka 13 z 17

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: ned 02. čer 2013 15:09:24
od Nepremozitelnyyy
lordsword píše:
Nepremozitelnyyy píše:Nenechat ve štichu to myslíš takový to jak si stoupneš v ledovce k sloupům a střílíš do hloučku?
:lol: :lol: :lol:
No to si me dostal chytroline.Ja uplne jen porad sstojim ve war a strilim z luku vid? Ono kdyz nikdo z vas nejde na archeraXp protoze se ho bojite a vim ze jim dam vic lukem a i kdyz sem vetsinou sekly,tak co mi zbyva? Mam nejradsi takovy mudrlanty.
Posedli a cim si prospesnejsi,kdyz hrajes sam za sebe? Ze jim beres malo? A ze tim ze je nechas a zabiji nase slabsi hrace a mi prichazime o body pro risi?
Ale to je v poradku,hlavne si nasbirejte pro sebe :lol: Nema cenu se tu hadat,Vy to moc zerete a nekdo kdo ma radoby nick nepremozitelny :lol: a schovava se za anonymitou me fakt nemuze urazit a ani mi netrha zily.
Presne kvuli takovym zvastum chodi do Svate a war cim dal tim min lidi.Vsak se poplacejte po ramenou jak jste dobry.
To jo ono ho nezabije 6 lidí a ty vyndáš luk a hned chcípne co? :D Nehraj si na to jak to hraješ pro říši není to tak dávno co jsi chodil do war s lukem takřka si se nehnul z respawnu, tím si jako pomáhal mi chceš říct? Příště až zajdeš war tak ti to vyfotím abys věděl jak moc si byl "zaseklej" v uličce půlku war.

Btw. co to tu meleš o anonymitě? Já myslím, že všichni ví za koho hraju akorát tobě to možná nedošlo.

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: ned 02. čer 2013 15:37:01
od lordsword
Nepremozitelnyyy píše:
lordsword píše:
Nepremozitelnyyy píše:Nenechat ve štichu to myslíš takový to jak si stoupneš v ledovce k sloupům a střílíš do hloučku?
:lol: :lol: :lol:
No to si me dostal chytroline.Ja uplne jen porad sstojim ve war a strilim z luku vid? Ono kdyz nikdo z vas nejde na archeraXp protoze se ho bojite a vim ze jim dam vic lukem a i kdyz sem vetsinou sekly,tak co mi zbyva? Mam nejradsi takovy mudrlanty.
Posedli a cim si prospesnejsi,kdyz hrajes sam za sebe? Ze jim beres malo? A ze tim ze je nechas a zabiji nase slabsi hrace a mi prichazime o body pro risi?
Ale to je v poradku,hlavne si nasbirejte pro sebe :lol: Nema cenu se tu hadat,Vy to moc zerete a nekdo kdo ma radoby nick nepremozitelny :lol: a schovava se za anonymitou me fakt nemuze urazit a ani mi netrha zily.
Presne kvuli takovym zvastum chodi do Svate a war cim dal tim min lidi.Vsak se poplacejte po ramenou jak jste dobry.
To jo ono ho nezabije 6 lidí a ty vyndáš luk a hned chcípne co? :D Nehraj si na to jak to hraješ pro říši není to tak dávno co jsi chodil do war s lukem takřka si se nehnul z respawnu, tím si jako pomáhal mi chceš říct? Příště až zajdeš war tak ti to vyfotím abys věděl jak moc si byl "zaseklej" v uličce půlku war.

Btw. co to tu meleš o anonymitě? Já myslím, že všichni ví za koho hraju akorát tobě to možná nedošlo.
Asi s si hral v jine risi kdyz si myslis,ze sem kdysi stal jen u respu Chunjo s lukem.To bych nikoho nestrelil ty chudinko,protoze tam nikdo nebyl.A predstav si ja mu lukem dam vic nez ty kouzlem,ale to ty nikdy nepochopis.A co vim tak ho dokaze zabit i min lidi,ale vy radoby pvp topky ye sobe navzajem vyhybate,aby jste si mohly jinde nahrabat Cb,protoze jinak neusnete.Skoda casu se s vama hadat.Kdyz to nechapete takje to jen vas boj.Me jste ukradeny a pak tu nebrecte,ze nikdo nechodi do svate,protoze je to jen kvuli takovym jako jste vy.

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: ned 02. čer 2013 23:06:54
od BloodRayne
Nepremozitelnyyy píše:
lordsword píše:
Nepremozitelnyyy píše:Nenechat ve štichu to myslíš takový to jak si stoupneš v ledovce k sloupům a střílíš do hloučku?
:lol: :lol: :lol:
No to si me dostal chytroline.Ja uplne jen porad sstojim ve war a strilim z luku vid? Ono kdyz nikdo z vas nejde na archeraXp protoze se ho bojite a vim ze jim dam vic lukem a i kdyz sem vetsinou sekly,tak co mi zbyva? Mam nejradsi takovy mudrlanty.
Posedli a cim si prospesnejsi,kdyz hrajes sam za sebe? Ze jim beres malo? A ze tim ze je nechas a zabiji nase slabsi hrace a mi prichazime o body pro risi?
Ale to je v poradku,hlavne si nasbirejte pro sebe :lol: Nema cenu se tu hadat,Vy to moc zerete a nekdo kdo ma radoby nick nepremozitelny :lol: a schovava se za anonymitou me fakt nemuze urazit a ani mi netrha zily.
Presne kvuli takovym zvastum chodi do Svate a war cim dal tim min lidi.Vsak se poplacejte po ramenou jak jste dobry.
To jo ono ho nezabije 6 lidí a ty vyndáš luk a hned chcípne co? :D Nehraj si na to jak to hraješ pro říši není to tak dávno co jsi chodil do war s lukem takřka si se nehnul z respawnu, tím si jako pomáhal mi chceš říct? Příště až zajdeš war tak ti to vyfotím abys věděl jak moc si byl "zaseklej" v uličce půlku war.

Btw. co to tu meleš o anonymitě? Já myslím, že všichni ví za koho hraju akorát tobě to možná nedošlo.

Tak ono ho nezabije 6 hráčů jo?Já bych věděla hned o 2, LOCO se na něj pověsil a já do něj solila co se do něj vejde a jakej byl archer..ostatně, jeho taktika ;)
Každý má nějakou slabinu, jen je třeba jí najít ;) Jenže z něj není moc bodíků co?Chápu :) A tak je to se vším když z něj moc nekápne tak proč do něj jít ,že :lol:
Ale co už to je váš boj ;)

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: ned 02. čer 2013 23:44:14
od stripes66
Co takhle se prestat chlubit a vyčítat jeden druhému a hrát? To je takovej problém? Jen to přečtu a jsem otrávenej z vás všech.

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: pon 03. čer 2013 3:05:06
od Ghibli
Tak jsem se přišel podívat na to, co se tady po zhruba týdnu vyloupne za zajímavé nápady - a - téměř nic. :down:

Takže "za odměnu" si dáme opakování - PŘÍKLAD (to je jen jako) - dva náhodní hráči. Franta je na PvM a Miloš na PvP. Oba potřebují Dračí náramek na +9. Oba chodí Haegeron, kde je nutný Dračí náramek na +9. Takže oba si ho dejme tomu za ten měsíc hraní pořídí. ALE Miloš je na PvP, takže po tom, co si udělá Dračí náramek na PvM, musí ještě další měsíc hrát, aby měl ještě Dračí náramek na PvP.

Neřešte chvíli nesmysly, jako "na co Dračí náramek do HG" a nebo "dyť mohl Miloš ten Dračí PvM přetočit na PvP", apod. Takový příklad se dá vymyslet na spoustu výbavy ve hře, co se používá jak na PvM, tak na PvP.

Otázka zní
- jak pomůžete Milošovi, aby oproti Frantovi nemusel trávit dvojnásobný čas ve hře, když se chce věnovat PvP :?:

Nesmysly typu, "že mu dáme lepší PvP mapu", "větší výběr teleportů" nebo "ať to teda nehraje", neberu. Tím moc zdejšímu PvP nepomůžete. ;) Ve hře nám běhá spousta "Milošů", co má potencionální chuť si zaPevéPéčkovat - jenže - čas máme všichni jenom jeden. To, že je někdo schopný ho obětovat do maxima, aby vynikl víc než ostatní, to je sice krásný, ale tyhle individua nám ty PvP mapy a akce nenaplní. Nikde jsem taky nepsal, že chci pro všechny všechno stejný. Spíš si všímejte toho, jak náročné je být dobrý v PvP a nebo jen čistě v PvM a proč.

:idea: Názory mě nezajímají - rád bych slyšel nějaký nápad. :up:

forumman - není problém v nových předmětech nebo Schopnostech ve hře. Klidně můžeme do hry přidat další desítky předmětů a další Schopnosti podobný Karmě. Kdo by taky nechtěl hru pestřejší (ne ale přeplácanou). Problém je u věcí využívaných na PvP, kvůli kterým je hráč nucen trávit hraním několikanásobně víc času, než u věcí jen na PvM. Ty PvP věci jdou totiž bohužel dělat jen jednou cestou - a to přes PvM - čímž nám ve výsledku PvP aktivity několikanásobně převyšují co do času PvM aktivity a z toho plyne i počet hráčů v obou skupinách (PvP, PvM).

Dalo by se možná teoreticky řict, že každý nový předmět nebo schopnost ve hře, které se využijí kromě v PvM taky v PvP, nám vlastně zvednou celkovou časovou náročnost . Ale problém není v nových věcech, ale v jednosměrném způsobu získávání (ve hře), kdy PvP si pro ně musí dojít jen přes PvM.

Co s tím? Vedení hry má tímhle stylem (PvM-PvP) už od začátku "nalinkovanou" hru, takže netuším, že by chtělo něco měnit. Ono je to i pohodlnější, protože PvP komunitě nemusí vymýšlet moc nových věcí, když je jich jednak málo a jednak je ta několikanásobně delší cesta za PvP vlastně automaticky brána jako "zábava". A hráči? Někteří se bojí opustit už zažitý standart (nedřív udělám PvM a pak udělám PvM), další mají strach z toho, že když by PvP vydělávalo, že by nedej bože PvP hráči byly bohatší než standartní PvM a zbytku - těm to ještě nedošlo.

Takže co s tím? Asi nic. Možná je to až moc výhodné, že je to PvP tak nesnadné, protože nejtěžší je vždycky vymýšlet další zábavu. :)

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: pon 03. čer 2013 7:15:34
od lordsword
Ghibli píše:Tak jsem se přišel podívat na to, co se tady po zhruba týdnu vyloupne za zajímavé nápady - a - téměř nic. :down:

Takže "za odměnu" si dáme opakování - PŘÍKLAD (to je jen jako) - dva náhodní hráči. Franta je na PvM a Miloš na PvP. Oba potřebují Dračí náramek na +9. Oba chodí Haegeron, kde je nutný Dračí náramek na +9. Takže oba si ho dejme tomu za ten měsíc hraní pořídí. ALE Miloš je na PvP, takže po tom, co si udělá Dračí náramek na PvM, musí ještě další měsíc hrát, aby měl ještě Dračí náramek na PvP.

Neřešte chvíli nesmysly, jako "na co Dračí náramek do HG" a nebo "dyť mohl Miloš ten Dračí PvM přetočit na PvP", apod. Takový příklad se dá vymyslet na spoustu výbavy ve hře, co se používá jak na PvM, tak na PvP.

Otázka zní
- jak pomůžete Milošovi, aby oproti Frantovi nemusel trávit dvojnásobný čas ve hře, když se chce věnovat PvP :?:

Nesmysly typu, "že mu dáme lepší PvP mapu", "větší výběr teleportů" nebo "ať to teda nehraje", neberu. Tím moc zdejšímu PvP nepomůžete. ;) Ve hře nám běhá spousta "Milošů", co má potencionální chuť si zaPevéPéčkovat - jenže - čas máme všichni jenom jeden. To, že je někdo schopný ho obětovat do maxima, aby vynikl víc než ostatní, to je sice krásný, ale tyhle individua nám ty PvP mapy a akce nenaplní. Nikde jsem taky nepsal, že chci pro všechny všechno stejný. Spíš si všímejte toho, jak náročné je být dobrý v PvP a nebo jen čistě v PvM a proč.

:idea: Názory mě nezajímají - rád bych slyšel nějaký nápad. :up:

forumman - není problém v nových předmětech nebo Schopnostech ve hře. Klidně můžeme do hry přidat další desítky předmětů a další Schopnosti podobný Karmě. Kdo by taky nechtěl hru pestřejší (ne ale přeplácanou). Problém je u věcí využívaných na PvP, kvůli kterým je hráč nucen trávit hraním několikanásobně víc času, než u věcí jen na PvM. Ty PvP věci jdou totiž bohužel dělat jen jednou cestou - a to přes PvM - čímž nám ve výsledku PvP aktivity několikanásobně převyšují co do času PvM aktivity a z toho plyne i počet hráčů v obou skupinách (PvP, PvM).

Dalo by se možná teoreticky řict, že každý nový předmět nebo schopnost ve hře, které se využijí kromě v PvM taky v PvP, nám vlastně zvednou celkovou časovou náročnost . Ale problém není v nových věcech, ale v jednosměrném způsobu získávání (ve hře), kdy PvP si pro ně musí dojít jen přes PvM.

Co s tím? Vedení hry má tímhle stylem (PvM-PvP) už od začátku "nalinkovanou" hru, takže netuším, že by chtělo něco měnit. Ono je to i pohodlnější, protože PvP komunitě nemusí vymýšlet moc nových věcí, když je jich jednak málo a jednak je ta několikanásobně delší cesta za PvP vlastně automaticky brána jako "zábava". A hráči? Někteří se bojí opustit už zažitý standart (nedřív udělám PvM a pak udělám PvM), další mají strach z toho, že když by PvP vydělávalo, že by nedej bože PvP hráči byly bohatší než standartní PvM a zbytku - těm to ještě nedošlo.

Takže co s tím? Asi nic. Možná je to až moc výhodné, že je to PvP tak nesnadné, protože nejtěžší je vždycky vymýšlet další zábavu. :)
na tohl ebys musel udelat uplne novy server, nebo dva stejne jkeo u jinych onlie her,kde sou PvP servery a Pvm servery a dokonce ukolove servery.Pak uz jedine mit na zacatku moznost si vybrat PvP zamereni nebo PvM.ale vubec si nedokazu predstavit jak by to fungovalo dohromady.
Na PvP serveru co vim se nemusi delat zadne PvM(je tam,ale neni nutne ho delat) A penize a veci na PvP sou defakto dostupne bud v shopu,nebo za ukoly(treba zabij urcity pocet hracu jine rise,nebo dej si souboj s urcitym poctem sve rise atd..) Ale tam taky nejdou mit multiucty,jako zde a tim se hra uz sama upravuje.
Ono by to taky vypadalo jinak,kdyby nikdo nemohl mit vic uctu,nemely spolecny sklad postavy na uctu.To by pak byla uplne jina hra.A to mel Saggi udelat treba na tom novem serveru,nez delat zbytecnou kopii.
Jinak jak si sam cetl ,tak asi tolik k tomu teamovemu duchu.

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: pon 03. čer 2013 19:58:14
od Radiace
Zdravím,
dovoluji si předložit více než roční nápad, zamýšlený pro
dřívější/předchozí/ "Svatou"/"ARÉNU"?/, pro udržení hráčů
v PVP zóně.

- ZLATÝ KOVÁŘ -
1) co umí : ne 0%/ či naopak 100%/ úspěch při vylepšování věcí o +1,
bez ingrediencí, vybavení se při neúspěchu nezničí a současně
nesníží jeho úroveň - princip Magický kámen
2) čím se mu platí : CB, resp. herní měnou
- Manipulační poplatek v CB by mohl vycházet ze součtu
lvlů zlepšovaného vybavení příklad :
Shell +0/od 95lvl/ na Shell +1/od 96lvl/
95 + 96 = 191 /v CB/
případně ze součtů úrovně zlepšovaného předmětu
3) kde se objevuje : Svatá
- Vždy stejná lokace - jediné ohnisko střetu
4) kdy se objevuje :
a) pravidelně/"Jízdní řád"/, nejlépe po Kerindoru a mimo war říší
- při"události se Zlatým kovářem",
b) pevně - 30 minut po ukončení war říší,
c) na vyvolání - dovršením fakultativní hodnoty "Počítadla zabitých"
5) koho obslouží :
a) bodující příslušníky vítězné říše v "události se Zlatým kovářem",
b) jednou, každého do 30 minut po ukončení war říší
c) četnost obsluhy není omezena /body 4a);4b)/

"událost se Zlatým kovářem"

Verze1:"událost se Zlatým kovářem" ve vymezeném území:
- vymezená PVP zóna, dostatečně velká pro manévrování
a zároveň malá pro rychlé nalezení soupeře se znepřístupní,
- nikdo další se nepřihlásí/nevstoupí/ a přítomní se utkají
o možnost být obslouženi Zlatým kovářem, vítězí přeživší
příslušníci jediné říše
- opuštění vymezeného území = nemožnost návratu
- použití praporků = teleportování mimo vymezené území - ven
- poražení teleportováni na začátek, ještě lépe ven...!
- čas obsluhy např.5 minut, pak konec "události"
Verze2:"událost se Zlatým kovářem" s časovým limitem:
- vítězí nejvíce bodující příslušníci jediné říše
ve stanoveném čase/zabíjení na čas/
- při rovnosti bodů vítězí říše, která poslední skórovala
- nebodující a zároveň ani jednou nezabití - nebudou obslouženi
Zlatým kovářem, spolu s poraženými budou teleportováni ven!
- čas obsluhy, úměrný velikosti mapy např.10 minut,
pak konec "události"
Verze3:"událost se Zlatým kovářem" s bodovým limitem/zabitím/:
- vítězí příslušníci říše první dovršící bodový limit zabitých
/obdoba cechovní války/
- nebodující a zároveň ani jednou nezabití - nebudou obslouženi
Zlatým kovářem, spolu s poraženými budou teleportováni ven!
- čas obsluhy, úměrný velikosti mapy např.10 minut,
pak konec "události"

"Počítadlo zabitých" - říše sdílí počítadlo, sčítající počty
zabitých ze všech říší ve Svaté, po překročení fakultativní hodnoty,
dojde k vyvolání "událost se Zlatým kovářem" nad rámec "jízdního řádu"

Děkuji

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: pon 03. čer 2013 22:32:48
od Nepremozitelnyyy
Já bych byl rád kdybych měl při hodnosti rytíř a více možnost portování stejně jako s dobyvatelem.

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: úte 04. čer 2013 1:25:34
od Neos
Radiace - myslim, ze tvuj napad je jeden z nejlepsich napadu, ktery tu byl napsan. Samozrejme my tu jen muzeme vymyslet napady, ale nemame vubec zadnou jistotu, ze se neco zmeni.
Ja bych ale jako prioritni vec v pvp zmenil vyznam HODNOSTI a nejake odmeny bych dal za obdrzeni tydeni hodnosti. Pak bych pokracoval dal, kdyz by byl zajem.
Ymir tu ma take vynikajici napady, je videt, ze ma dobrou fantazii. Urcite by se dalo vybrat spoustu veci, napr. vec, ktera by menila esence o vyssi lv.

Ostatni - chtelo by to ubrat na kritizovani + hadky a spis zapojit mozkove zavity ! Pro tohle tema by to bylo vhodnejsi. Bylo tu napsano spoustu napadu a bylo by zbytecne si to tema nechat zamknout pro hlouposti !

Re: Nové změny v PvP !!!

Napsal: úte 04. čer 2013 10:28:30
od HonzaM
Je to celé jednoduché. Chcete víc hráčů co budou dělat do pvp? Budete to muset ulehčit.
respektive to bude chtít ulehčit karmu, točení talismanů (to už se stalo) a možná bych se nebál i ulehčení točení bonusů. To by zaručeně přitáhlo velkou spoustu pvp hráčů. Jenomže nic z toho se neudělá kvůli tomu, že "by to nebylo fér vůči lidem co si to udělali před tím".

Osobně si myslím, že pokud chceme se současnou situací opravdu něco dělat, tak jiné řešení než ulehčení není. Můžeme se snažit hráče nějak motivovat, ale když se nedokážou zapojit noví hráči, tak to potom bude stejně k ničemu :)