Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: stř 18. čer 2014 16:37:44
a proc se bat prohry? vzdy jeden vyhrava a druhej prohrava .... neumet prohravat je docela spatna vlastnost
xXFasterXx píše:úplne si zleMostEVILEK píše:fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9Bral si mu 800 predtým, s ochranou
keď si mu ju zrušil, tak sa mu znížila obrana o 33%, čiže z 800 to vyskočilo na 1200
ak by to vybehlo na 5000, bolo by to niečo okolo 600% z pôvodnej hodnoty, zamysli sa nad tým, ak máš zdraví rozum tak ti dojde že sa mýliš.
Ja vám neviem... Mňa osobne tie cechové vojny 2x zrovna nebavili. Zato ja, by som mal další nápad
Do vojny by sa spavnovali pvp príšery. Neplatil by nane bonus silný proti príšeram, ani prumka či tak nejak. Proste čisto schopka. Len a iba schopka + lidi + war/ninja/šaman či sura (kamene, aj pvp bonusy). Tieto príšery by boli nejake velke, nedal by sa dat nane 1 minutovy stun len ten 3 sekundový a aj to len niekedy, dmg by nemali mať príliš velký, aby to vyrazne neovplyvnilo vojnu. Vzdy by sa spawnli 1-2 za celu válku. Prečo? Lebo kebyže ich zabijete, padla by každému zázračná truhla. Tú by ste otvorili a padlo by vám niečo cenné (100kk+). Tie Príšery by mali byť velké, aby upútali pozornosť, niečo nové, niečo zaujímavé a ich schopnosti tiež, predstavoval by som si to proste už troška modernejšie. Vačšie skilly a spomalené pohyby. Bolo by to krásne. Pochopitelne, proti tomuto monstru by platili pvp obrany war/ninja/sura/saman.. Dyky alebo mece a tak by som dotoho nezahrnal. Zakladný dmg by toho stvorenia nebol velky, nejakých 10k? zoberte si ze máte 60% obrany tak by brala 4k, kritik 8 (všetkým naokolo!). pomedzi to b ste sa zasa mohli zabíjať vy a tak
) také spestrenie
Narážela jsem na tohle: "...jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C."Malchus píše:K tomu jsem se vyjádřil v tématu a svůj názor jsem nezměnil. Myslím, že existují jednodušší cesty. Třeba to co navrhoval Cepino. Stačí na webu vidět který vůdce je online a je připraven válčit.Lois píše:viewtopic.php?f=59&t=106593Malchus:Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.
- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
EDIT: Možná narážíš na mojí větu:
"Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému."
Ano, proto mě udivuje, že války téměř nejsou. Čeho se cechy bojí ? Prohry ? To bych chápal u těch nejsilnějších cechů, ale co ty ostatní menší a malé cechy ?
Mithra píše: Pokusím se tedy pro přehlednost shrnout dosavadní nápady. Zkusím to vzít pěkně od počátku tématu:
1. Návrat KORTEZY (přidáno pro odlehčení tématu, tak si ji nedobírejte - ona to myslí dobře a kdyby měl každý takový přístup, tak tu nemusíme nic řešit)
2. nová mapa se vstupem za CB
3. možnost získávání výbavy pomocí pvp
4. větší využití CB ve hře
5. nepřidávání nové výstroje a výzbroje do hry (dokud se současné dračí věci nestanou běžnými a dostupnými)
6. Všeobecně zvýšit odměny pro hráče, kteří jsou v PvP aktivní
7. Konečně přidat do hry nové jádro a spustit královský systém
8. Nové funkce PvP hodnostem
9. Odstranit zabugované skilly ve válkách (vracení přes půl mapy)
10. Diferencovat mapy pro PvP podle levelů
11. Zrušit možnost použití "kostí" ve válkách
12. Možnost rychlejšího rozvoje schopností postavy pro ty, jež se věnují aktivně PvP
13. PvP arény pro menší počet bojujících kde systém přidělí každému soupeře s podobnou výbavou.
14. dlouhodobé PvP turnaje, kde bude hrát roli množství výher či proher (pokud jsem tedy dobře pochopil Filipův nápad)
15. Speciální nedělní válka jen pro postavy s PvP hodností
16. Rozvinout více rivalitu mezi říšemi
17. Přidat nové hodnosti pro hráče s menším počtem CB (do 10.000)
18. Změnit dostupnost dračích věcí resp. snížit náročnost jejich získávání a vylepšování
19. Vytvořit NPC, které budou suplovat nedostatek pvp hráčů (o tom bezpečně vím, že udělat nejde)
20. Vytvořit systém, který bude hráče nutit si PvP udělat (PvP se stane potřebou stejně jako PvM)
21. Hráče do PvP vůbec nenutit (PvP by mělo být jen pro zábavu)
22. Oživit cechovní války lepším systémem jejich vyhlašování a přijímání
on nekdo ma vzor na metinu??Malchus píše:Zvýšit prestiž lidí kteří bojují za říši. Mladý hráč když uvidí někoho takového, měl by si říct "Jednou chci být jako on". A ne "Hele, jeden z těch blbců, co vydávájí nehorázné částky, aby si mohli navzájem rozbít držky."
Jak zvýšit prestiž je vypsáno v nekolika bodech od Mithry (odměny, lepší využití CB a hodnosti apod).