Stránka 13 z 28

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 14:17:43
od KapkaRosy
Spoiler:
Sabousek píše:Ano, odchod z říše je velmi lákavým řešením, ale dlouhodobě? Nikdo se nezaručí, že do tohohle hnusu se nedostanou i ostatní říše, když budou dále takové neomezené možnosti a díry v systému. Nebo do té doby, kdy bude systém stát hlavně na rozumu, dobrotě a ohleduplnosti hráčů.

To, že vše nemůže být hned, naprosto chápu. O to víc mě zaráží, že o takové razantní změně neměla komunita možnost diskutovat ještě před spuštěním a přispívat různými nápady a dedukcemi dopředu než se vše spustilo. Přeci jen víc hlav, víc ví. Nějakou inspiraci nebo nalezení "díry" v systému by si team mezi připomínkami hráčů určitě našel, ale už je pozdě bycha honit.

Jako další dobré možnosti východisek se mi jeví:

1) Dát všem pvp hráčům stejnou váhu hlasu, co se týče hlasování bonusů za válku říší.

2) Bonus, který říše naposledy vyhrála se nebude moc volit nebo vejít v platnost, dokud říše nevyhraje jiný druh bonusu.

Nechci zahlcovat sekci návrhy, ale ta anketa je velice dobrá věc.
Ty díry v systému mě zajímají. Sraz na Skype? Máš ho. Stačí napsat a dohodnout termín setkání. heslo : ZOO Praha

Edit:
Platí pro všechny krále říší, kteří by chtěli diskutovat o tom, co jim na stávajícím systému přijde zlé. Ozvěte se přes PM a dohodnem sraz někde na TS. Snad nám někdo půjčí místnost. Heslo v tomto případě není potřeba. Je určeno konkrétní osobě.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 15:22:28
od Chyu
Zdravím všechny :)
Původně jsem zamýšlel napsat můj obecný názor na KS až po skončení mého funkčního období, ale po včerejším poválečném výlevu emocí některých jedinců jsem se rozhodl že vše sepíši již dnes. Předem chci jen upozornit že nechci nikoho urazit a slova jsou myšlena obecně, ačkoliv budu občas citovat.

Začnu s daněmi. Někteří hráči i přes názornou ukázku nejsou schopni pochopit že při 6% daních se jim z výdělku odečtou maximálně 3kk a pak si stěžují u králů na něco co vůbec není pravda. Napadají mě celkem tři možnosti jak tento problém vyřešit: Buď to nechat bez povšimnutí a počkat až se na to komunita přizpůsobí. Druhá možnost je dát pod cenu prodeje cenu, která půjde do kapsy už po zdanění. Anebo daně ze stánků zrušit úplně. Třetí možnost by ale nejspíše měla drastický dopad na pokladnici. Co jsem zaslechl tak v červené říši měli docela dlouho daně 6% (nemám to potvrzeno na vlastní oči), tak jde vidět že se toho červení králové nebojí a možná kdyby nebyl limit tak jsou i s výši daní výše.

Jinak je systém daní vymyšlen skvěle a je jen na králi jak s danýma penězi naloží. To vše se pak bude odvíjet na jeho pověsti na celém serveru. Takže jestli vše využije za healování ve válce, za sabotáže nebo stráví celý víkend spawnování bossů je jen jeho věc. Ovšem každá z těchto věcí pak nese své následky, k těm se dostanu níže. Ale! Je tady jeden velký nedostatek na který si stěžovalo mnoho lidí. Teď uvedu příklad ze svého kralování. Stávalo se mi že mi psali lidé jiných říší o to, abych jim spawnul nějakou skupinu mobů z možností tréninkového sloupu. Zprvu jsem odmítal jakkoliv pomáhat ostatním říším, pak mě ale napadl způsob jak jim dané moby spawnout tak aby na tom vydělala celá říše. Opakuji: Celá říše, ne pouze král. Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Další věc je aktivace bonusů. Opět budu muset vycházet ze svých zkušeností. Řídit říši, kde už tak hraje málo lidí není tak lehké jak si někteří mysleli nebo myslí do teď. Od začátku své funkce jsem daně nastavil na 5 % s tím že většina těchto peněz půjde na bonusy. Není až tak nadlidský úkol s bonusy vyhovět všem. Vždy jsem myslel dopředu, počítal si o kolik se asi naplní kasa za dobu co nejsem ve hře a podle toho jsem pak bonusy pouštěl. A dokonce mi zbyly yangy i na spouštění jiného druhu bonusu, pokud si o něj někdo napsal. Tedy, z pohledu krále žluté říše se mi zdají ceny za bonusy vysoké. Dále je tady problém toho že k dispozici jsou pouze tři bonusy. Pro zopakování: Vyšší množství BZK, Více předmětů a Více spadlých Yangů. U nás v Chunju se tedy ujal trend že není potřeba ve válce hlasovat pro tyto bonusy a hlasuje se pro těžbu nebo yangbomb. Já osobně přesně nevím jestli je to dobře nebo špatně, záleží na povaze krále. Já se vždycky snažil se všemi, kteří se ke mě chovali slušně, vyjít za dobře. Pokud máte krále který vám bonus aktivuje, tak pak asi není problém hlasovat pro nějaký bonus, který není možno aktivovat králem. Na druhou stranu je zde to, že bonus od krále je maximálně na 3 hodiny, kdežto bonus z války je na hodin dvacet čtyři. Další utvrzení v Chunju je to, že za bonus z války může král říše. V samotné novince ohledně KP je napsáno: "Čím vyšší PvP hodnost postava má, tím vyšší je hodnota jejího hlasu." Když by teda těch třicet pěšáků s několika rytířema hlasovalo pro jiný bonus než král, tak podle mě určitě mají ten bonus co si vyvolili oni a ještě by měli nějaké hlasy navrch. A pro ty co si myslí že tyhle bonusy řídí sebranka z top desítky.. Vážně chcete na toto diskutovat?
#EkuraIlluminati :clap:
Navrhuji proto opět čtyři řešení: Nechat lidi v říši až si to mezi sebou vyříkají. O bonusu nechat hlasovat všechny (problém s multiúčty). Před každou válkou udělat hlasování pro všechny, jehož výsledky by pak viděli ti co by hlasovali pro bonusy přímo (PvP hodnosti) a viděli by tak co chce jejich říše za bonus (Ale opět problém s multiúčty..). Zrušit tuto možnost a vrátit zpět starý systém bonusů.

Další věc ke které chci říct svůj názor je předmět Královské jablko Obrázek
Víceméně nemám jiný názor než většina. Nedělá to prakticky nic, akorát zvyšuje vaši naštvanost a mlátíte se o body dvakrát dále.
Návrh na vyřešení je již zde založen MissiPippi: viewtopic.php?f=59&p=1246539
Větší problém mám ale s antisabotáží "Ochrana". Teď opět z hlediska říše modré. Hrají na počet, stačí jim bojovat do půlky války, pak se můžou sbalit a jít třeba do Swampu a stejně budou první. Takže si jen zaplatí ochranu a mají válku vyhranou. Mezitím co mezi sebou zbylé dvě říše předhání o druhé místo. Navrhuji buď zrušit antisabotáž "Ochrana" nebo změnit její šanci na úspěšné provedení na 50 %.

Poslední odvětví, kterému bych se rád věnoval bych charakterizoval jako "obecné".
Královský oblek je pěkný, dobře že se přidal jako oblek a né třeba jako brnění, akorát se mi zdá, že by místo jednoho procenta mohl těch procent přidávat trochu více. Třeba 3 nebo 5..
Královská nosítka se mi nezdají dostatečně rychlé, ale možná to dělá jen to že jsou větší a objemnější než Unicorn, na kterého jsem zvyklý.
Pak by možná nebylo na škodu přidat oznámení krále pro celou říší, něco jak se vypisuje zničení Sentinelu, nebo zvýraznění jeho nicku v chatu.

To bude asi úplně vše co jsem chtěl napsat, zároveň se chci omluvit říši za mou nadcházející nepřítomnost od dnešního večera až do večera nedělního. A tak mě napadá že by nebylo špatné popřemýšlet nad možností předat funkci, aby pak nebyl říše zklamána že bojují bez krále.

Btw. Vlastně ještě bych se chtěl vyjádřit k výši žoldu, nezdá se mi že je úměrná k tomu kolik se utratí za věci potřebné k válčení, neříkám že by se to měly vyplácent miliardy, ale dostat žold 50kk za hodnost pěšáka? To mi připadá nedomyšlené.

Děkuji za přečtení,
Chyu

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 15:34:12
od KapkaRosy
Spoiler:
Chyumgo píše:
Zdravím všechny :)
Původně jsem zamýšlel napsat můj obecný názor na KS až po skončení mého funkčního období, ale po včerejším poválečném výlevu emocí některých jedinců jsem se rozhodl že vše sepíši již dnes. Předem chci jen upozornit že nechci nikoho urazit a slova jsou myšlena obecně, ačkoliv budu občas citovat.

Začnu s daněmi. Někteří hráči i přes názornou ukázku nejsou schopni pochopit že při 6% daních se jim z výdělku odečtou maximálně 3kk a pak si stěžují u králů na něco co vůbec není pravda. Napadají mě celkem tři možnosti jak tento problém vyřešit: Buď to nechat bez povšimnutí a počkat až se na to komunita přizpůsobí. Druhá možnost je dát pod cenu prodeje cenu, která půjde do kapsy už po zdanění. Anebo daně ze stánků zrušit úplně. Třetí možnost by ale nejspíše měla drastický dopad na pokladnici. Co jsem zaslechl tak v červené říši měli docela dlouho daně 6% (nemám to potvrzeno na vlastní oči), tak jde vidět že se toho červení králové nebojí a možná kdyby nebyl limit tak jsou i s výši daní výše.

Jinak je systém daní vymyšlen skvěle a je jen na králi jak s danýma penězi naloží. To vše se pak bude odvíjet na jeho pověsti na celém serveru. Takže jestli vše využije za healování ve válce, za sabotáže nebo stráví celý víkend spawnování bossů je jen jeho věc. Ovšem každá z těchto věcí pak nese své následky, k těm se dostanu níže. Ale! Je tady jeden velký nedostatek na který si stěžovalo mnoho lidí. Teď uvedu příklad ze svého kralování. Stávalo se mi že mi psali lidé jiných říší o to, abych jim spawnul nějakou skupinu mobů z možností tréninkového sloupu. Zprvu jsem odmítal jakkoliv pomáhat ostatním říším, pak mě ale napadl způsob jak jim dané moby spawnout tak aby na tom vydělala celá říše. Opakuji: Celá říše, ne pouze král. Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Další věc je aktivace bonusů. Opět budu muset vycházet ze svých zkušeností. Řídit říši, kde už tak hraje málo lidí není tak lehké jak si někteří mysleli nebo myslí do teď. Od začátku své funkce jsem daně nastavil na 5 % s tím že většina těchto peněz půjde na bonusy. Není až tak nadlidský úkol s bonusy vyhovět všem. Vždy jsem myslel dopředu, počítal si o kolik se asi naplní kasa za dobu co nejsem ve hře a podle toho jsem pak bonusy pouštěl. A dokonce mi zbyly yangy i na spouštění jiného druhu bonusu, pokud si o něj někdo napsal. Tedy, z pohledu krále žluté říše se mi zdají ceny za bonusy vysoké. Dále je tady problém toho že k dispozici jsou pouze tři bonusy. Pro zopakování: Vyšší množství BZK, Více předmětů a Více spadlých Yangů. U nás v Chunju se tedy ujal trend že není potřeba ve válce hlasovat pro tyto bonusy a hlasuje se pro těžbu nebo yangbomb. Já osobně přesně nevím jestli je to dobře nebo špatně, záleží na povaze krále. Já se vždycky snažil se všemi, kteří se ke mě chovali slušně, vyjít za dobře. Pokud máte krále který vám bonus aktivuje, tak pak asi není problém hlasovat pro nějaký bonus, který není možno aktivovat králem. Na druhou stranu je zde to, že bonus od krále je maximálně na 3 hodiny, kdežto bonus z války je na hodin dvacet čtyři. Další utvrzení v Chunju je to, že za bonus z války může král říše. V samotné novince ohledně KP je napsáno: "Čím vyšší PvP hodnost postava má, tím vyšší je hodnota jejího hlasu." Když by teda těch třicet pěšáků s několika rytířema hlasovalo pro jiný bonus než král, tak podle mě určitě mají ten bonus co si vyvolili oni a ještě by měli nějaké hlasy navrch. A pro ty co si myslí že tyhle bonusy řídí sebranka z top desítky.. Vážně chcete na toto diskutovat?
#EkuraIlluminati :clap:
Navrhuji proto opět čtyři řešení: Nechat lidi v říši až si to mezi sebou vyříkají. O bonusu nechat hlasovat všechny (problém s multiúčty). Před každou válkou udělat hlasování pro všechny, jehož výsledky by pak viděli ti co by hlasovali pro bonusy přímo (PvP hodnosti) a viděli by tak co chce jejich říše za bonus (Ale opět problém s multiúčty..). Zrušit tuto možnost a vrátit zpět starý systém bonusů.

Další věc ke které chci říct svůj názor je předmět Královské jablko Obrázek
Víceméně nemám jiný názor než většina. Nedělá to prakticky nic, akorát zvyšuje vaši naštvanost a mlátíte se o body dvakrát dále.
Návrh na vyřešení je již zde založen MissiPippi: viewtopic.php?f=59&p=1246539
Větší problém mám ale s antisabotáží "Ochrana". Teď opět z hlediska říše modré. Hrají na počet, stačí jim bojovat do půlky války, pak se můžou sbalit a jít třeba do Swampu a stejně budou první. Takže si jen zaplatí ochranu a mají válku vyhranou. Mezitím co mezi sebou zbylé dvě říše předhání o druhé místo. Navrhuji buď zrušit antisabotáž "Ochrana" nebo změnit její šanci na úspěšné provedení na 50 %.

Poslední odvětví, kterému bych se rád věnoval bych charakterizoval jako "obecné".
Královský oblek je pěkný, dobře že se přidal jako oblek a né třeba jako brnění, akorát se mi zdá, že by místo jednoho procenta mohl těch procent přidávat trochu více. Třeba 3 nebo 5..
Královská nosítka se mi nezdají dostatečně rychlé, ale možná to dělá jen to že jsou větší a objemnější než Unicorn, na kterého jsem zvyklý.
Pak by možná nebylo na škodu přidat oznámení krále pro celou říší, něco jak se vypisuje zničení Sentinelu, nebo zvýraznění jeho nicku v chatu.

To bude asi úplně vše co jsem chtěl napsat, zároveň se chci omluvit říši za mou nadcházející nepřítomnost od dnešního večera až do večera nedělního. A tak mě napadá že by nebylo špatné popřemýšlet nad možností předat funkci, aby pak nebyl říše zklamána že bojují bez krále.

Btw. Vlastně ještě bych se chtěl vyjádřit k výši žoldu, nezdá se mi že je úměrná k tomu kolik se utratí za věci potřebné k válčení, neříkám že by se to měly vyplácent miliardy, ale dostat žold 50kk za hodnost pěšáka? To mi připadá nedomyšlené.

Děkuji za přečtení,
Chyu
I tebe chci na TS

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 15:54:36
od Sabousek
Chyumgo píše: Pak by možná nebylo na škodu přidat oznámení krále pro celou říší, něco jak se vypisuje zničení Sentinelu, nebo zvýraznění jeho nicku v chatu.
Na tohle už jsem měla taky nápad. A to takový, že bonusy od krále pro říši by se spouštěli s 30min (nebo 1h?) zpožděním a mezitím by se v oznámení po přihlášení nebo portování psalo: Bonus ten a ten na tolik a tolik bude spuštěn za 20min.

Vznikne tak prostor pro hráče se připravit nebo dopravit na dané místo dropování nebo expení a využit naplno hodinový čas bonusu.

Nápad na hlasování na bonusy za války pro všechny a dle toho pak rozhodnou PVP hodnosti je taky hezký nápad, ale opět to závisí na lidské povaze a tomu já moc nevěřím .

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 17:49:49
od rudlaninja
Chyumgo píše:Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Návrh na dobrovolný příspěvek do královské pokladny byl zamítnut proto se pokladna doplňuje přeprodáváním prutů.

Edit: Přidána citace - původní příspěvek mohl mást.
/Avery

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 18:02:30
od Chyu
rudlaninja píše:
Chyumgo píše:Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Návrh na dobrovolný příspěvek do královské pokladny byl zamítnut proto se pokladna doplňuje přeprodáváním prutů.

Edit: Přidána citace - původní příspěvek mohl mást.
/Avery
Mohli bychom vědět důvod tohoto rozhodnutí?

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 20:38:29
od rudlaninja
Téma zamítnuto: "Dobrovolný příspěvek do královské pokladny."
Fórum: Návrhy

Důvod: Nahlášená zpráva nezapadá do žádné z kategorií, prosím, vyplňte pole pro další informace. Podobnou úpravu neplánujeme do hry přidat..

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 21:27:23
od JohnDoe
"Podobnou úpravu neplánujeme do hry přidat."

vzhledem k tomu, že v tom důvodu pro zamítnutí chybí už jen nejdelší slovo na světě - tj. "nikdy" - nebál bych se to zkoušet znovu...
i kdyby tu možnost měl nakonec dostat jen zodpovědný král, je výhoda přímého vložení tří 100kk prutů do pokladny před 100 krát opakovaným nákupem a prodejem téhož zcela zřejmá

edit:
pro Polcii - to je buď velmi ošklivá nebo velmi záludná otázka

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 22. led 2016 21:33:54
od Polcii
UŽ JSTE SPOKOJENÍ? :)

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: sob 23. led 2016 1:41:07
od KapkaRosy
Chyumgo píše:
rudlaninja píše:
Chyumgo píše:Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Návrh na dobrovolný příspěvek do královské pokladny byl zamítnut proto se pokladna doplňuje přeprodáváním prutů.

Edit: Přidána citace - původní příspěvek mohl mást.
/Avery
Mohli bychom vědět důvod tohoto rozhodnutí?

Na tohle umím odpovědět. Královská pokladna je zkrátka plněná z daní obyvatel říše. Pokud s ní neumí král a ostatní hospodařit, pak zkrátka bude prázdná. V okamžiku kdy by se povolilo doplňování přímé, vznikne situace, kdy král se nehne od tréninkového sloupu. I team si umí spočítat, že jestliže spawn jednoho bosse vyjde na cca 15kk tak zisk z jeho zabití bude několikanásobně vyšší. Takže pokud opravdu na tomhle trváte, tak se připravte na to, že cena za spawn jednoho bosse se zvedne několikanásobně. Ano v takovém případě tam skutečně nebude nikdo chodit(tohle sem píšu jen jako argument který by tu byl za malou chvíli stejně napsán). I když tomu nevěřím. Jen to přestane být místo snadného výdělku.