Stránka 14 z 23

Re: War říší a PVP bude oživení

Napsal: stř 18. čer 2014 22:43:03
od shvetseek
Rozhodně se mi líbí 1.
Rozhodně se mi nelíbí 18. Už jsem si z finančních důvodů udělal celkem pěknou průmku, což by mě štvalo, kdyby cena schopek spadla třeba na stejnou úroveň jako má průmka :evil:
Zbytek je mi asi ukradenej. Nemám čas a hlavně nemám ebenky. Zatím.

Re: War říší a PVP bude oživení

Napsal: stř 18. čer 2014 23:25:43
od Neos
Me se libil Chyumguv napad, sice ho ted nemuzu najit, ale pokusim se to prepsat a popripade trochu poupravit.

Jde o to, ze kdyby se domluvila valka cechu, tak by se objevila zvyraznena obalka mezi questama a tam by byly informace tykajici se domluvene valky cechu, tzn. datum, cas a jmeno protivnika.

Tohle je uplne fantastickej napad, jelikoz by to mohlo usnadnit informovanost vsech hracu v cechu. Jde o to, ze ne vzdy se potkam se vsemi hraci v cechu pred domluvenou valkou, takze by to hracum i pripominalo, ze je planovana war cechu a aby na ni nezapomneli.

Re: War říší a PVP bude oživení

Napsal: čtv 19. čer 2014 0:06:00
od Malchus
SvetaPan píše:
Malchus píše:Zvýšit prestiž lidí kteří bojují za říši. blablabla (odměny, lepší využití CB a hodnosti apod).
on nekdo ma vzor na metinu?? :shock: pvp dela hrac jen kdyz chce ten kdo to nechce delat ho nikdy delat nebude dokud ho to nedonuti
Naprosto s tebou souhlasím v tom, že kdo pvp dělat nechce, nikdy ho dělat nebude. To čemu já říkám souhrnně zvýšení prestiže by právě mělo hráče přesvědčit, aby pvp chtěl dělat. Že to má nějaký smysl a není to jen divná zábava několika postiženců.

Re: War říší a PVP bude oživení

Napsal: čtv 19. čer 2014 7:07:51
od xXFasterXx
Do vojny by sa spavnovali pvp príšery. Neplatil by nane bonus silný proti príšeram, ani prumka či tak nejak. Proste čisto schopka. Len a iba schopka + lidi + war/ninja/šaman či sura (kamene, aj pvp bonusy). Tieto príšery by boli nejake velke, nedal by sa dat nane 1 minutovy stun len ten 3 sekundový a aj to len niekedy, dmg by nemali mať príliš velký, aby to vyrazne neovplyvnilo vojnu. Vzdy by sa spawnli 1-2 za celu válku. Prečo? Lebo kebyže ich zabijete, padla by každému zázračná truhla. Tú by ste otvorili a padlo by vám niečo cenné (100kk+). Tie Príšery by mali byť velké, aby upútali pozornosť, niečo nové, niečo zaujímavé a ich schopnosti tiež, predstavoval by som si to proste už troška modernejšie. Vačšie skilly a spomalené pohyby. Bolo by to krásne :). Pochopitelne, proti tomuto monstru by platili pvp obrany war/ninja/sura/saman.. Dyky alebo mece a tak by som dotoho nezahrnal. Zakladný dmg by toho stvorenia nebol velky, nejakých 10k? zoberte si ze máte 60% obrany tak by brala 4k, kritik 8 (všetkým naokolo!). pomedzi to b ste sa zasa mohli zabíjať vy a tak :)) také spestrenie [/quote]

no to neni zlý nápad, ale trošku bz som to pozmenil:
z tej príšery , čo sa spawne, by nepadlo 100kk jednému hráčovi ale mohol by byť systém, že odmenu dostane celá ríša.. Nerozumiete? Vysvetlíme..
Spawne sa príšera, hráči z každej ríše popri tom ako zabíjajú seba navzájom , sa snažia zničiť aj túto príšeru.No pointa je v tom, že príšera dá odmenu tej ríší, ktorej bojovníci príšere ubrali najviac ZB..
Takto to može napr. vyzerať tak, že časť hráčov z jednej ríše sa snaží príšere uberať ZB a ostatní sa ich snažia ochrániť a zabrániť iným ríšam dostať sa k príšere.
Snad ste to aspon trochu pochopili :D[/quote]

Krásne pozmenené, áno, presne takto by to bolo super :) Neviem či si tento návrh admin nevšimol, ale nevidel som hona zozname :|

EDIT by Mithra
Nemohl jsem si nevšimnout. Tohoto příspěvku se týká bod 19 v seznamu. Nehledě na to, že míchání pvp a pvm ve válce tu už bylo (válka o dračí vejce) a přineslo sebou spíše odliv hráčů aneb jak kdysi poznamenala Rusila - my se chceme bít a oni nám kydnou na plac vaječinu. Jako minievent v podobném duchu snad ANO. Jako stabilní systém jsme (v té době jsem neměl s GM nic společného)si sami kdysi odhlasovali, že tudy cesta nevede.

Re: War říší a PVP bude oživení

Napsal: čtv 19. čer 2014 9:07:21
od Cepino

K tomu Cepinově návrhu... nevim ti no. Moc se mi nepozdává, že by celý server viděl kdy jsem a nejsem online, víšco. Nehledě na to, že moje přítomnost ve hře stejně neznamená, že jsme s cechem ready na war. A taky dost hraju na vedlejších postavách, takže on/off konkrétní postavička neni uplně vypovídající. Vycházim z toho, jak je to u nás no.. nevim, co na to ostatní vůdci..
To byl jen nápad, samo sebou to některým hráčům nemusí vyhovovat. Jen by třeba stačilo, aby se u dosavadní statistiky hráčů ještě přidal sloupec s cechem a sloupeček, kde by vůdce cechu měl ikonku černého koníka :-)

Re: War říší a PVP bude oživení

Napsal: čtv 19. čer 2014 11:09:00
od slusnej
Ten nápad ohledně puštění npc do pvp mapy je fakt blbost, v Cidonii to samé, ale to asi každej ví. Nicméně se mi líbil bod 11, zrušení kostí, možná by se ten počet lidí nakonec zvýšil, cena kostí se rapidně zvýšila a lidé si je třeba koupí, ale raději je využijí do hg, ano je zas pravda náš problém to není že nemaj na kosti atd, prostě bych je zakázal brát do war, a tim by si řekli ti slabší hráči, no nemaj kosti tak teď už tolik nevydrží, a třeba si konečně nahrabu nějaké CB. Podle mě by se ten chod lidí ve war změnil timhle. Je to jen teorie ale za pokus to podle mě stojí, jinak samozdřejmě všude jinde by šly furt normálně nasadit.
Rozepsal bych to líp a poupravil, ale tlačí mě čas.

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: čtv 19. čer 2014 11:56:50
od Cepino
Nezlobte se na mě, ale co to je za hloupost zákaz kostí do válek? Já navrhuju zákaz dračích věcí do válek. Když není někdo schopný za 14 dní si vydělat na dvoje kosti, tak ať do těch válek s prominutím ani neleze. A když na ně nemáte, tak si je dropněte. Sám si je takto získávám a mám kostí plný sklad. :-(

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: čtv 19. čer 2014 12:12:26
od slusnej
Cepino píše:Nezlobte se na mě, ale co to je za hloupost zákaz kostí do válek? Já navrhuju zákaz dračích věcí do válek. Když není někdo schopný za 14 dní si vydělat na dvoje kosti, tak ať do těch válek s prominutím ani neleze. A když na ně nemáte, tak si je dropněte. Sám si je takto získávám a mám kostí plný sklad. :-(
Já v tom problém taky nevidím, ale kdyby nešly kosti, tak by se podle mě aj rapidně změnilo pvp a celkem bych tu změnu uvítal, asoň to vyzkoušet, podle mě to za to stojí.

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: čtv 19. čer 2014 12:14:57
od DrTom
Kosti bych nezakazoval,ale mohly by být ke koupi za CB-čka. Proč je muset dropovat nebo na ně vydělávat když by se mohly koupit za CB. Jejich cena by spadla i na trhu a byly by dostupnější i pro začínající válkaře ;)

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: čtv 19. čer 2014 12:22:30
od crazy8
BODY 15,17,18,20 SA MI TOTÁLNE NEPÁČIA A PODLA MŇA ICH VYMYSLEL NIEKTO KTO HRÁ HRU MAX ROK! (nepozeral som sa kto to bol)

ANI SA NEVIEM POZERAŤ NA TEN CELÝ OBSAH KEĎ TAM VIDÍM TIE NEZMYSLENÉ BODY.

Za ďalšie ostatné nápady sú super niektoré viec niektoré menej :)