Stránka 14 z 28

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 25. led 2016 10:11:21
od Cepino
Chyumgo píše:U nás v Chunju se tedy ujal trend že není potřeba ve válce hlasovat pro tyto bonusy a hlasuje se pro těžbu nebo yangbomb.
Kdo tento trend ujal? Kdo toto rozhodl? Proč toto rozhodl za všechny? Tak že v Chunjo již nikdy nebudou bonusy EXP, yang a drop na 24h? Děkujeme. Bonusy za válku jsou na 24h, tudíž žádné teď bude bonus a vy na to máte hodinu ho využít, ale víte, že bonus je na 24 hodin a využijete ho třeba druhý den, kdy máte čas. Je rozdíl bonus na 24h a bonus na x krát králem zvolená hodina. Třeba si zajdu večer HG a pak dvakrát ráno znova a nemusím se za bonus doprošovat. To jsem se zařekl, že již nikdy neudělám. A je s podivem, když je tento trend tak geniální, proč červená a modrá se tohoto trendu nedrží a stejně se nedrží jiných zde zmiňovaných trendů ve žluté. Dle logiky věci, pokud je užitečný bonus na 24h, tak to více lidí jde využít, expit, dropit, více věcí na prodej, více prutů na prodej. Plnější pokladna.
Chyumgo píše:Další utvrzení v Chunju je to, že za bonus z války může král říše.
4 x jsem jak do zavolat, tak tobě do PM zopakoval, že za volený bonus můžeš i ty, ale nejen ty, ale všichni co ho volí. Těžko za něj můžu já, který volí jiný. A sám jsi se k volbě rud přiznal, tak že za zvolený bonus neseš také zodpovědnost. ;-)
Chyumgo píše:Když by teda těch třicet pěšáků s několika rytířema hlasovalo pro jiný bonus než král, tak podle mě určitě mají ten bonus co si vyvolili oni a ještě by měli nějaké hlasy navrch.
Kde se bere ta jistota, že 30 pěšáků přehlasuje krále, vojevůdce a generály. Nikdo neví, jakou váhu má jaká hodnost. Třeba to bude stačit a třeba vůbec nebude.

PS: po úterní volbě se v Chunju za zvolený bonus rud zvedla v zavolat nevole. V úterý jsem nechával zavolat němé a nic jsem nepsal. Jaké moje překvapení, když po čtvrteční válce je zase znova volen bonus rud? To už mě chladným nenechalo. Trošku mi to přišlo jako výsměch a naschvál. Odpovědi typu, kdo si to má pamatovat nebo když se ti to nelíbí, jdi do jiné říše, mi jako diskuse nepřijde. A ani jako řešení, nejsem srab, který stáhne uši a uteče jinam. ;-)

PS2: vůbec nikoho nenavádím, zatím tak činit sám nebudu, ale on je tu i jiný a velice silný nástroj na protest proti chování Králů ve žluté. Nikdo ji tu zatím nezmínil a přitom je to tak jednoduché. Prodávat pruty barevnou postavou v cizí říši a na tržnici prodávat věci také z barevné postavy. Jak jinak už se poddaní mají postavit něčemu co se jim nelíbí? Sobě tím moc neublíží, jelikož moc bonusů nedostávají a za války je také nemají, ublíží tím především Králi a těm co volí bonus za válku, jelikož král nebude mít finance na podporu ve válce. Je to jejich jediná legální cesta protestu.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 25. led 2016 13:48:39
od Malchus
Pokud jde o volbu bonusů, existuje ještě další možnost. Když ti nespokojení lidé, co si přejí jiný bonus než těžbu dojdou do války a udělají si hodnost, mohou potom hlasovat pro jiný bonus. Hlasování ovlivňují lidé, co do válek chodí.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 25. led 2016 15:11:18
od Chyu
Kdo tento trend ujal? Kdo toto rozhodl? Proč toto rozhodl za všechny? Tak že v Chunjo již nikdy nebudou bonusy EXP, yang a drop na 24h? Děkujeme. Bonusy za válku jsou na 24h, tudíž žádné teď bude bonus a vy na to máte hodinu ho využít, ale víte, že bonus je na 24 hodin a využijete ho třeba druhý den, kdy máte čas. Je rozdíl bonus na 24h a bonus na x krát králem zvolená hodina. Třeba si zajdu večer HG a pak dvakrát ráno znova a nemusím se za bonus doprošovat. To jsem se zařekl, že již nikdy neudělám. A je s podivem, když je tento trend tak geniální, proč červená a modrá se tohoto trendu nedrží a stejně se nedrží jiných zde zmiňovaných trendů ve žluté. Dle logiky věci, pokud je užitečný bonus na 24h, tak to více lidí jde využít, expit, dropit, více věcí na prodej, více prutů na prodej. Plnější pokladna.
Já ti teda nevím Cepino, ale spočítám-li druhy bonusů v poměru vyhraných/prohraných válek a porovnám to se zbylými dvěma říšemi tak na tom nevidím nic špatného.
Obrázek:
Obrázek
Jinno
Těžba: 17
Yang: 2
Drop: 3
Yangbomb: 0
Exp: 1

Chunjo
Těžba: 7
Yang: 0
Drop: 1
Yangbomb: 2
Exp: 0

Shinsoo
Těžba: 6
Yang: 2
Drop: 1
Yangbomb: 1
Exp: 4
Problém tedy není v tom že by si většina lidí (nevím teda, jak by byla schopná se domluvit) řekla že dají nějaký bonus. Ale v tom že Chunjo se už neumisťuje na takových pozicích jako dříve, pak by byla změna frekventovanější.
Cepino píše:4 x jsem jak do zavolat, tak tobě do PM zopakoval, že za volený bonus můžeš i ty, ale nejen ty, ale všichni co ho volí. Těžko za něj můžu já, který volí jiný. A sám jsi se k volbě rud přiznal, tak že za zvolený bonus neseš také zodpovědnost. ;-)
Po válce plná pusa keců. Před válko ticho před bouří. :D
Cepino píše:Kde se bere ta jistota, že 30 pěšáků přehlasuje krále, vojevůdce a generály. Nikdo neví, jakou váhu má jaká hodnost. Třeba to bude stačit a třeba vůbec nebude.
K čemu by pak tedy ten systém sloužil? To rovnou ať hlasují pouze generálové a výše ne?

Ono je to úplně jedno, nikdy neodejde většina, takže nějaké peníze v kase budou. Třetina říše ani o králi neví, druhá se nad tím zamyslela a pochopila to, no a ta třetí má pořád něco proti. Nebo je to tím, že nemají dostatečný výkon na to se stát králem? Nebo nechtějí dopřát úspěch druhým? Ať je to cokoliv, tak se máme v dalších týdnech na co těšit. Ikdyž..ty silné slova o tom že všichni odejdeme se nějak zázračně rozplynuly. :lol:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 25. led 2016 15:39:55
od rudlaninja
Volba bonusu za válku říší - Každý hráč, který se účastní bojů, má před vstupem do arény možnost zvolit, jaký bonus by mu nejvíce vyhovoval za případné vítězství. Čím vyšší PvP hodnost postava má, tím vyšší je hodnota jejího hlasu.
Z toho jasně vyplývá,že největší podíl na volbě bonusu má král a první desítka 30 pěšáků nemá šanci přehlasovat vyšší hodnosti.
Myslím,že záměrem spuštění královského systému bylo pozvednout PvP zatím jak to tady tak pročítám tak mi spíše přijde,že je to na zvednutí ega a výdělku pro pár hráčů a zvednutí vlny nepokoje v říši což asi záměr nebyl.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 25. led 2016 16:07:38
od Cepino
Selské počty.
Bonusy pro různé říše do 25.11.2015.

Modrá: 23 bonusů, 17x těžba, 2x yang, 3x drop, 1x exp - 6 využitelných ostatních bonusů pro ostatní v říši
Červená: 17 bonusů, 3x yang, 7x těžba, 5x exp, 1x yangbomby - 8 využitelných ostatních bonusů pro ostatní v říši
Žlutá: 10 bonusů, 7x těžba, 2x yanbomby, 1x drop - 1 využitelný ostatní bonus pro ostatní v říši
Nezlobte se na mě, ale yangbomby opravdu za využitelný bonus nepočítám.

Už vám do zavolat v chunjo ohledně bonusů psát nebudu, ale až se zas budou v zavolat ptát, proč stále těžba, tak mějte odvahu jim odpovědět, že jste se tak rozhodli a že v Chunju je trend nedávat jiné bonusy než těžbu nebo yangbomby. A prosím, neříkejte jim, že pokud se jim to nelíbí, ať buď odejdou, nebo ať si to jdou vybojovat. Není to od vás fér, když oni vám tu kasu plní a třeba PvP vůbec nedělají. Krom toho, když je 10 na rudy, tak většina stejně mapy syslí a čeká, až bude 20, zatímco 25 na exp nebo yang by rádo využilo možná více hráčů?

Děkuji

PS Chyu, je zajímavé, že dokavad jsi se nestal králem v novém systému sám, tak jsi proti systému také něco měl pokud se nepletu a kritizoval jsi předchozí krále, to se záhadně za dobu tvého kralování změnilo. A nyní jsi systému v Chunjo velkým zastáncem.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 25. led 2016 16:29:20
od Aliett
Je mi Chyumga docela líto, protože předchozí panovníci tuhle NEOPRÁVNĚNOU kritiku, kterou po posledních válkách schytal, řešit nemuseli.

Bonusy z války říší, by dle mého měly být vnímány především jako odměna říši, která se zasloužila o vítězství (případně druhé místo). Kdo bojuje ve válce, a kdo se nejvíc zasloužil o vítězství své říše? PvP hráči. Kdo na tom z PvP hráčů má největší zásluhu? Král, vojevůdce, generálové, rytíři a pěšáci. (Se sestupnou tendencí podle počtu CB a zabití - s výjimkou krále). Podle toho je dána hodnota hlasu ve hlasování o bonusu.

Nevidím důvod, proč by si PvM hráči, kteří se přímo nepodíleli na vítězství říše, měli diktovat bonus. Nabízí se jim možnost pověsit PvM na hřebík, dát dohromady PvP, a jít zahlasovat za sebe.

Pokud se hlasování nelíbí větší skupině lidi, stále máte možnost se domluvit, jít pro získání bonusu něco udělat (válka říší), a přehlasovat tak ty, kteří mají zálusk zase na jiný bonus.

Nevidím důvod, proč bych já, jako PvP hráčka, která dala nespočet miliard na výbavu, sehnala si elixíry a nakoupila kosti, měla pro dobro ostatních hlasovat pro bonus, který nijak nevyužiji. Do války si chodíme vybojovat bonus, který chceme především my. Nikdo jiný ho za vás z jiných říší vymlátit nepůjde.
Cepino píše:PS2: vůbec nikoho nenavádím, zatím tak činit sám nebudu, ale on je tu i jiný a velice silný nástroj na protest proti chování Králů ve žluté. Nikdo ji tu zatím nezmínil a přitom je to tak jednoduché. Prodávat pruty barevnou postavou v cizí říši a na tržnici prodávat věci také z barevné postavy. Jak jinak už se poddaní mají postavit něčemu co se jim nelíbí? Sobě tím moc neublíží, jelikož moc bonusů nedostávají a za války je také nemají, ublíží tím především Králi a těm co volí bonus za válku, jelikož král nebude mít finance na podporu ve válce. Je to jejich jediná legální cesta protestu.
Pokud taková myšlenka kohokoliv vůbec napadne, nevidím důvod proč v říši víc zůstávat. Říct, že naše říše nedostává moc bonusů, je lež. Hlavně v porovnání s ostatními říšemi, kde za vlády jistých králů nebo královen nemají bonusy vůbec žádné. Ve žluté říši jsme zažili doposud dva typy králů. Jedni upřednostňovali kvalitu (plnohodnotné 50% bonusy na úkor jejich množství), a druzí kvantitu (pouštění více bonusů na úkor procent které dávaly). Ani jeden ze způsobů není špatný, přestože více lidi na rukou nosí ty, co jim pustí cokoliv si řeknou (ideálně vše), ale s menším počtem procent. Ale to už je o prioritách.
Zpět k myšlence tohoto odstavce, jestliže někdo smýšlí jak ty, Cepino, bude pro všechny lepší, když naši říši opustí. Taky proč tady zůstávat, když už tak dotyčný tímhle chováním bude podporovat cizí říši, a když (i) jeho zásluhou cizí říše vyhraje, stejně nebude mít nárok na válečný bonus, který daná říše obdrží. Takovýmhle podotýkám hloupým protestem lidi docílí pouhopouze toho, že války budeme projíždět více, než obvykle (pokud to ještě jde), a zároveň se připraví i o bonusy, které by král za jiných okolností mohl pouštět.

To je odemně asi vše. Jinak gratuluji všem, co se zasloužili o změny týkající se sloupu. Král si stále může příšery spawnovat neomezeně, říši to stojí víc peněz z daní, a já, jakožto rytíř (tento týden už bývalý) mám nárok na jednoho Cidonijského bosse. :up: Věřím, že teď už jste šťastni vy, kteří jste se v tomto tématu vyjadřovali k sloupům, zatímco jste vzhledem k vašim výbavám Cidonijského bosse mohli sejmout tak maximálně pohledem. Závist je ošklivá věc, bohužel dost často mocná.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 25. led 2016 16:35:31
od Cepino
A jsme tu zas u stejné věci. Nelíbí se vám jak jsme se v chunjo zařídili? Odejděte. :-) Opět budete vyhazovat lidi, díky kterým ten váš bonus také máte, kteří také bojují, díky kterým máte plnou kasu, aby si král a jeho partička mohl namastit kapsy mapami? To je celé vaše řešení? Já vám děkuji. Krom vyhazovu z říše, jsem se od vás smysluplného nedočkal. ;-)

A znova ti zopakuji, vůbec nic vám nezávidím, jestli si myslíte, že vám závidím to, že všichni vědí jak se pakujete a pak jak si volíte svůj potřebný bonus, tak se proberte. Tady není co závidět, to je pro vás ostuda, že myslíte jen na sebe. A mějte odvahu v klidu odpovědět těm co se v zavolat pak ptají. Že systém jste si pojali jako výdělek pro pár PvP bojujících a dle toho si i volíte bonusy. Už žádné tajnosti a mlčení prosím. :-) A koukám, že to Alitet napsala po lopatě a žádné vytáčky. Bonus na 24 hodin pro ty co si ho vybojovali a ostatní jim do toho nemají právo co kaceat. Tak že z bonusu za válku říší, se stal bonus pro nějakou skupinu lidí, jelikož ho ovlivňují jen dle sebe.

PS: Koukám v práci na Marťana, koukněte také, docela hezké ;-)

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 25. led 2016 16:47:59
od Chyu
Cepino, problém je ten, že bereš těžbu pouze jako bonus pro kopání map, ale měl bys myslet i na ty, co se živí tavbami, těm tento (i kdyby 10%) bonus udělá celkem velkou radost. Dále, to že neumíš využít bonus na yangbomby, to není důvod proč by měl být tento bonus k ničemu.

Že jsem byl proti systému dokud jsem nebyl král? Za své období jsem si nadropoval sedm map, nikoliv sedmdesát, sedm set ani sedm tisíc. Takže se zase prosím uklidni. Ikdyž musím uznat že na některé věci jsem názor změnil.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 25. led 2016 16:48:22
od Eldik
Jak tak koukám, tak by se vše vyřešilo vytvořením čtvrté říše, kde by vládl Cepino jeho boží spravedlivou rukou. 8-)

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 25. led 2016 17:02:53
od Sabousek
Cepino píše:Selské počty.
Bonusy pro různé říše do 25.11.2015.

Modrá: 23 bonusů, 17x těžba, 2x yang, 3x drop, 1x exp - 6 využitelných ostatních bonusů pro ostatní v říši
Červená: 17 bonusů, 3x yang, 7x těžba, 5x exp, 1x yangbomby - 8 využitelných ostatních bonusů pro ostatní v říši
Žlutá: 10 bonusů, 7x těžba, 2x yanbomby, 1x drop - 1 využitelný ostatní bonus pro ostatní v říši
Nezlobte se na mě, ale yangbomby opravdu za využitelný bonus nepočítám.
.
Yangbomby jsem volila já v době mého kralování nebo vojevůdcování, abych zjistila, zda-li mě říše přehlasuje... Tak si asi představte jakou váhu hlasu král má, protože předpokládám, že jsem to volila pouze já.
Chyumgo píše:Cepino, problém je ten, že bereš těžbu pouze jako bonus pro kopání map, ale měl bys myslet i na ty, co se živí tavbami, těm tento (i kdyby 10%) bonus udělá celkem velkou radost. Dále, to že neumíš využít bonus na yangbomby, to není důvod proč by měl být tento bonus k ničemu.
Když tak ochotně myslíte na kopáče rud, kdy přispějete svým hlasem na dropování kamínků na tavení? Doufám, že to bude v úterý :)