Stránka 16 z 22

Re: Novinky?

Napsal: úte 14. kvě 2013 23:30:42
od ori
tady jsou změny ještě ze starého webu
Spoiler:
V úterý 16.4. při údržbě dojde k aktualizaci herního klienta a nové verze Launcheru.
V nabídce launcheru tak přibude volba připojení vašich stávajících účtu na server Sinfortia, kde bude probíhat veřejné testování mnoha úprav hry, které se připravily do hry.

Seznam změn obsahuje nejvíce patrné změny, ale není úplný. Několik úprav bude testováno pouze členy týmu a tak prozatím nebudou ani zveřejněny.
Dále je nutno dodat, že úpravy, novinky opravy atd. nemusí být při ve stejné funkci, typu, zobrazení či vůbec nasazeny do veřejné hry. Změny provedené na vašich postavách se samozřejmě nepromítnou do herních účtů na ostrém serveru.
Co se týče postav a jejich výbav, bude při údržbě překopírován stav ostrého serveru. Neboť tyto testy si vyžadují "rozjeté" postavy.
Během testování může docházet k výpadkům tohoto serveru z důvodu úprav a to bez ohlášení.
Vzhledem k párování dat, bude údržba delší než je obvyklé a může se protáhnout na několik hodin.

A nyní již k samotným změnám, které se budou testovat:

Otestování nové verze klienta, launcheru, hry.
Chyba získání 0 BZK pokud má postava lvl 120 - 128 a je ve skupině, kde je nastaveno rozdělení dle lvl postav.
Chyba čepele, která umožní zabití sebe sama, pokud jsou zabíjeny monstra s malým lvl.
Otestování nových bonusů silny proti xxxx.
Otestování stávajících bonusů odolnost proti blesku, ohni a sesílaným kouzlům.
Opravení schopnosti těžby 1 - P.
Více typů žil včetně nakopání příslušné rudy.
Odzkoušení nových typů tavenin.
Odzkoušení výhod za CB (systémově pouze).
Zisk CB v nových závislostech.
Otestování systému Kolonie Cidonia.
Otestování stability Haegornu za stávajícího systému.
Úprava nastavení bodů BZK v závislosti na požadovaný level postavy.
Otestování zisku BZK z mobů (poměrové).
Otestování úpravy vkládání talismanů (vyšší šance na stejné talismany).
Otestování staronových map pro války říší. (války říší budou spuštěny v jiné dny / časy , než obvykle).
Otestování nové mapy pro válku říší. (války říší budou spuštěny v jiné dny / časy , než obvykle).

Doufáme, že tento typ testování, po kterém velmi volalo nebude bráno jako nadržování jednotlicům / skupinám. Neboť každý kdo má přístup do hry, má možnost také se připojit na testovací server.
Na tomto serveru budou platit stejné podmínky jako jako na ostrém serveru.
Věříme, že tyto testy budou prospěšné pro obě strany.


Aktualizace 16.4.2013 15:10
Aktualizace serveru dokončena a nyní je na řadě postupně testovat upravené principy hry.
Nejprve bude otestováno systémové nastavení jako opravy BZK v partě, čepel, žily, taveniny atd.
Následně budou do hry přidány další přídavky jako bonusy, Kolonie Cidonia atd.
O aktuálních změnách budeme později informovat.
Momentální nastavení BZK je 1:10 čili 1000%.

Aktualizace 16.4.2013 18:50
Během války říší na hlavním serveru proběhne odstávka testovacího serveru, při které budou upraveny některé nahlášené chyby.

Aktualizace 17.4.2013 16:00
Úspěšně otestováno stav serveru pro klasickou hru.
Úspěšně otestována oprava chyby ve skupině při rozdělení dle levelu.
Úspěšně otestována oprava chyby u čepele.
Úspěšná uprava žil pro kopání.

Dnešní večerní test války říší je odložen na pátek. Neboť vyžaduje ještě úpravu klienta.

Do obchodu vloženy předměty k nákupu otestování "točení" talismanů, vstupu do swampu a HG, kameny +6 a pro přístup k penězům je "zlevněn" nákup 100kk cihel.

Aktualizace 17.4.2013 17:00
Upraveny obchody pro nákup předmětů pro odzkoušení těžby v závislosti na výši schopnosti těžby.
Přidány další předměty do obchodu a oprava stávajících u kterých nešel prodej.

Je potřeba momentálně otestovat platnost schopnosti těžba.
Stabilita HG.

Aktualizace 18.4.2013 15:00
Znovu upraveny obchody u skladníka, obchodnice a u Deokbae se také něco najde.
Upravena zručnost pro práci s talismany. Zde poprosím o testy.
Těžba byla úspěšně otestována u stávajících žil s pozitivním výsledkem. Funkčnost schopnosti těžba potvrzena v platném rozsahu.

Aktualizace 23.4.2013 10:00
Během dopoledne a částečně i odpoledne bude testovací server odstaven pro aplikaci úprav.
Po jeho spuštění budete ihned informování včetně provedených změn.

Aktualizace 23.4.2013 18:00
Nejprve omluva, neboť plánovaný test válek říší je problematický z důvodu ztáty dat po reinstalaci mého počítače. Nicméně dále na nich pracujeme, tak aby byly co nejdříve připraveny.

Testovaci server je připraven na další kolo testů.

Provedené úpravy :
Přidána možnost do helmy natočit nový bonus :
silný proti XXXX (pracovní název si zatím ponecháme).
Bonus je zobrazen jako : iCafe Šance ukořistit předměty plus (text je prozatimní.)
Druhý bonus, který je možno natočit do bot je silný proti XXXX.
Tento bonus se zorazuje prozatím v botech jako Neznámý (Unknown[83]).

Tyto bonusy jsou pro odzkoušení aktivovány prozatimně takto:

Bonus z bot je aktivní na všechny meteory.

Bonus na helmě je aktivní pro na tyto monstra : Hydří válečník, Hydří královna, Kerindorský pes, Kerindorský kouzelník, Kerindorský malý velitel, Kerindorský mág, Kerindorský velký trol, Mladý Lizard, Mladý Dračí Lizard, Půlnoční Vlkodlak, Půlnoční Medvěd

Dále je možno natočit třetí bonus. Tentokráte se jedná o starší bonus Odolnost proti větru.
Tento bonus je možno nově natočit do bot s účinkem na snížení některých poškození od monster v haegornu. Konkretně na Lizard, Dračí Lizard, Úplňkový Vlkodlak, Úplňkový Medvěd, Masožravka, Grebe, Elitní Mumie, Masožravka, Osseus a samotny Cranion.

Učinky na dané bonusy jsou nastaveny vždy na 50%.

Další úpravy, které byly provedeny.
Opraveno nemizení rud.
Přepracovány některé předměty. Které a jak bude oznámeno dodáno již brzy k otestování, ale nevyhazujete krumpáče.

Aktualizace 23.4.2013 20:00
Aktualizace názvu bonusů.
V botech "Silny proti meteorům" = UNKNOWN_TYPE[85]
V helme "Silny proti testovanym mobům" = UNKNOWN_TYPE[77]
V botech "Odolnost proti kouzlům některých monster" = UNKNOWN_TYPE[38]

Aktualizace 30.4.2013 11:30
V odpoledních hodinách dojde k odstavení testovacího serveru pro jeho další úpravy.
Připraveno bude pro otestování Kolonie Cidonia - otestování mapového podkladu, monster, systému.
Dále pak bude připraven test válek říší s automatickou rotací starých map.
Doba odstávky pro přípravu změn není předem určena.

Aktualizace 3.5.2013 20:00
Tak a je zde čas opět spustit testovaci Sinfortii. A co je možno odzkoušet ?
Byla vložena nová kolonie Cidonia, kde na vás čeká mnoho nástrah. Tou nejvetší jsou krvelační hrdinové jiných říší. Ano je to tak, zde budou platit pravidla "staré svaté". Vrací se tak zpětně mix PvP vs PvM. Tento model fungoval velmi dobře a my jej vracíme zpět.
A proč chodit do mista, kde po Vás půjde kdokoliv ?
Průzkumem nových oblastí počínaje, přes nové moby (viz níže), nové předměty, nové výzvy, nové výhody a sláva konče.
Nová oblast je jasnou a nemusí být zmíněna, jen doplním, že je kompletně tvořena (mimo objektů) našim týmem a mapa byla tvořena na jednoduchost, kde se nebude lehké zaseknout v hlavních oblastech zájmu (zasekávání do skály v hlavním místě bojů). Do oblasti byly umístěny "lehké" verze posvátných ohňů. Tvrdší varianty zůstavají v "bosslandu" a lehčí jsou vyměněny za tvrdší. Dále v mapě naleznete novou žílu Krystal. Zní je možno nakopat Cidonijské krystaly.
Ty se budou využívat k přeměnám předmětů viz níže.
Nové moby s unikátními vlastnostmi. Podobně jako byl unikatní systém ve swampu, je i zde unikátní systém, kdy Vás monstra jen tak nenechají na pokoji. Aby zbylo alespon nějaké překvapení jsou modely nahrazeny na již použité monstra. Ve finálním spuštění budou vyměněna za nová.
Tyto monstra působí magickými silami, kdy získají i v průběhu bojů lepší vlastnosti, jako vyšší odolnost, vyšší síla, rychlejší útok, obnovení posil (z posil není zisk ani BZK ani drop) až po unikátní bosse, kteří Vás dokáží nejen porazit, ale také ochromit a to i třeba v oblastech rychlosti útoku či rychlosti nabíjení kouzel.
Co se týče nových předmětů, tak ste při minulých testech zjistili nové možnosti u zručnosti. Zde byh doporučil navštívit nové npc Becalel, který vám jistě zdělí podrobnosti a dále bych ještě doporučil zajít za Kang-Miem, tam je druhá potřebná část. Když jsme u těch NPC postav, ještě má co říci Strážce města, který pro odzkoušení má prozatím dva testovací předměty k nákupu.
Poslední věcí na co je nutno upozornit jsou zdobené šperky a jejich úpravě. Nově je nutno sehnat pro vkládání taveniny zdobené, které se vyrábí ve výhni pomocí taveniny základní a Cidonijských krystalů. Důvod změny bude zmíněn později.
Konec povídání a jdeme na Sinfortii. Zkušenosti uvítáme jako obvykle na fóru hry.
Prostě to chtělo se zapojit do testování tam si člověk mohl vyzkoušet vše i nové bonusy ty se ale asi nezavedly.Taveniny se jen dále přetaví ,takže práce navíc s kopáním v Cidonii viz.spoiler jen doufám že se kopáči nestanou jen lovnou zvěří pro CB

Ke swampu : testoval jsem všechny meteory a mě nedělají sebemenší problém je to nejlepší změna swampu za celou dobu prostě si budete muset udělat trošku lepší věci a nespoléhat na 100% buff .Dropa pokud vyjde čas odzkouším zítra a myslím ,že bude stačit jen zelený na rychlost a 130 by měla být taky malina.Potěšilo mě jak je tam teď čisto

co bude jiný oříšek je Cidonie tam bez secialních bonusů na pláště může každý zapomenout včetně WP (teda pokud zůstalo nastavení monster z testu ,ale vzhled bude jiný i se zvukama)
Spoiler:
Obrázek

Re: Zdobená tavba, nové věci u stážce města

Napsal: stř 15. kvě 2013 0:31:01
od shvetseek
Giant píše:Už takhle se to těžko dá stíhat s práci či školou, další věcí to stěžují a oddalují obyyčjeným hráčum. Hráči se stávají vojaky, kteří jsou hnány dopředu v těžších a těších podmínkách. Ještě zmenšete šanci na spadnutí elementu a dračích věcí z truhel pirátu a nazdár ;) A novej server vás nespasí.
Podmínky a rychlost průběhu hry si určují hráči sami. To, že někdo na to má čas a někdo prostě ne, není chyba týmu.

Re: Zdobená tavba, nové věci u stážce města

Napsal: stř 15. kvě 2013 0:58:03
od invader14
Kto nema cas tavbu si kupi ne?

Re: Zdobená tavba, nové věci u stážce města

Napsal: stř 15. kvě 2013 2:21:43
od BloodRayne
invader14 píše:Kto nema cas tavbu si kupi ne?

Hm tak ted budu místo na vylepšování věcí vydělávat na stupidní tavbu,sem zvědavá co budete dělat az vas pri kopání rudy budou nahanet honici cb na koňských koblihach:-)

Re: Zdobená tavba, nové věci u stážce města

Napsal: stř 15. kvě 2013 2:57:03
od invader14
No ze to pises akurat ty :) nehovor ze sa ti nenajde 20kk na nejaku tavbu ;)

Re: Apríl už byl ne?

Napsal: stř 15. kvě 2013 4:38:28
od invader14
Ake ste do toho dali prachy? 100% buff vyskladam maximalne za 3kkk a vymenenim shellka cisaru atd za blbosti 75/10 ste len a len v zisku :D

Re: zdobene taveniny?????

Napsal: stř 15. kvě 2013 5:31:18
od MadWizard
kks ale jak to bude tak ze proste budem muset byt 1 nebo 2 aby sme mohli kopat krystal co to je???? saggi by se uz mohl vyjadrit co s tim bude jako a co je potreba na to aby se tam mohlo vejit heste neni ani smernice co a jak :D toto je na palici co na m to udelali nam sarym pakam na ekure :(

Re: Zdobená tavba, nové věci u stážce města

Napsal: stř 15. kvě 2013 5:47:07
od Giant
invader14 píše:No ze to pises akurat ty :) nehovor ze sa ti nenajde 20kk na nejaku tavbu ;)
s tímhle swamprem budeš jen celej vstup vydělávat na taveniny ;)

Re: Zdobená tavba, nové věci u stážce města

Napsal: stř 15. kvě 2013 6:05:59
od strnaj
Spoiler:
shvetseek píše:
Giant píše:Už takhle se to těžko dá stíhat s práci či školou, další věcí to stěžují a oddalují obyyčjeným hráčum. Hráči se stávají vojaky, kteří jsou hnány dopředu v těžších a těších podmínkách. Ještě zmenšete šanci na spadnutí elementu a dračích věcí z truhel pirátu a nazdár ;) A novej server vás nespasí.
Podmínky a rychlost průběhu hry si určují hráči sami. To, že někdo na to má čas a někdo prostě ne, není chyba týmu.
Avšak hra by tu mala byť od toho aby sa pri nej človek odreagoval,oddýchol si a nie aby tu sedel hodiny len na taveniny :)

Re: Novinky?

Napsal: stř 15. kvě 2013 6:37:28
od babouk
Tak se my zda že ve swampu je vše při starem potvory nedelaj žadnej problem nepocítil sem žádnou zmenu.Problem bude jen s tema taveninama.