Môj nápad ako by som PvP oživil pozostáva z viac bodov, nemyslím si že len jedna malá zmena by niečo dokázala ovplyvniť, už v minulosti revolúcie nerobili obyčajný ľudia na ulici aj keď si mysleli že áno.
Bolo by fajn rozmyslieť si kam team chce aby sa hra uberala, to čo bolo bolo, ľudia nemôžu stále argumentovať tým ako bolo dobre za čias cechu VIP, prvej svätej ríše atď.
Server sa môže stať PvP serverom, kde takmer každý bude hrať PvP a len výnimočne poexpiť nejaký Lv a tak, verte či nie určite by to [GA] dokázali zariadiť za mesiac pár zmenami.
Ja by som proti oživeniu PvP nemal absolútne nič, pokiaľ by sa to dosiahlo prijateľnými zmenami a nie extrémy.
1. Čo tak začať od vojny? Táto téma je presne o tom, každý píše že vo vojne je čím ďalej tým menej ľudí. Ja by som navrhol ich prilákať lepšou odmenou, áno Darčeky pre biológa a predmety na zručnosť sú fajn vec ale nie každý robí zručnosť a väčšina ľudí vo vojne už má hotové biologické úlohy a poviem vám že predávať tieto predmety nie je žiadna sranda keď na tržnici je veľká konkurencia.
Navrhoval by som takú odmenu, ktorá by sa páčila všetkým

Pochopiteľne sú to YANG.
Systém rozdeľovania by bol rovnaký ako pri CB, hráč Lv 150 zabije hráča 95 dostanee 7kk, hráč Lv 95 zabije hráča 130 dostane 12kk atď.
Pri vstupe do vojny by ste dostali do inv "šek" a naň by sa vám pripisovali yang za každého zabitého hráča (aby sme predišli niečomu takému že niekto príde do vojny s 1,95kkk yang v inventári a yang mu zmiznú) a po vojne by ste mali 30 minút na to si tie yang vybrať.
Situácia: Hráč za vojnu (60 minút) zarobí 200kk, nie je to veľa no určite to pokryje náklady na elíky a kosti + niečo málo ostane.
Za jeden týždeň (tri vojny) mu ostane bokom aj dosť yang napríklad na plusnutie náramku o jedno plus.
(EDIT: sú tu hráči ktorý dokážu vymlátiť za vojnu aj 700CB čo by znamenalo 700kk čo je podľa mňa veľa, na obyčajnú vojnu počas týždňa by som určil maximálny zisk 300kk? Zvyšok vojny ako by ste nahrali 300kk by sa vám yang už nepripočítavali, už len CB. )
2. Raz týždenne by som urobil "zlatú vojnu" kde by ľudia chodili po niečo iné.
Stále nemám nápad dokončený no bolo by to niečo kvôli čomu sa do hry skutočne oplatí ísť a namiesto 60 minút swampu (300kk) by boli 60 minút vo vojne a neprerobili by.
Napadá ma viac vecí:
A) Jedna z troch ríší by chránila napríklad "Nálezisko bohatstva" (každý týždeň by to bola iná ríša) a dve nepriateľské ríše by sa snažili "Nálezisko" vykopať
(nie naraz, najprv jedna ríša by mala 20 minút šancu, potom druhá ríša 20 minút šancu)
Do vojny by sa mohli dostať len vojevudca, generál, rytír (prvých 10 ľudí v štatistike za týždeň, v prípade že by jeden z 10 neprišiel automaticky smie vstúpiť jedenásty hráč v tabuľke zo svojej ríše)
Nálezisko by strážili hráči svojej ríše a snažili by sa útoky odrážať.
Predstavte si mapu o veľkosti 1-2x Kruh pri Pacholkovi (pri NPC, tam kde sú kone) a v strede by bola žila.
Naraz by sa tam portlo všetkých 10ľudí a vo vnútri by ich už 10 ľudí čakalo, kým by neumrel posledný z útočníkov nikto kto už raz umrel by nemohol vstať, hneď ako umrú všetci portnú sa na zoradisko a o 30 sekúnd začína ďalší útok.
V prípade že by zabili všetkých 10 brániacich hráčov jeden z útočníkov by vykopal žilu a každý útočník by dostal 50kk, v prípade správnej obrany by dostali po 50kk obrancovia.
(Suma by sa upravila tak, aby za vojnu nikto nezarobil 1kkk, maximálne primeraných 500kk + zabavil by sa, nevravte že to je málo, buďte radi za to čo dostanete, chodili ste PvP aj keď ste nedostávali nič, tak nebuďte hneď lakomý)
B) a C) doplním po úplnom premyslení, nechcem písať niečo čo nemám domyslené