Stránka 18 z 23
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: sob 21. čer 2014 13:32:00
od DragonFlash
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: ned 22. čer 2014 15:32:50
od Orald
Včera krásná červeňácká účast.

Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: ned 22. čer 2014 16:35:06
od Wolfikk
cervena to pochopila tet jeste dalsi rise a pak treba budou nejake zmeny
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: ned 22. čer 2014 20:45:51
od LOCO30
Tak ja mam diky vcerejsi war dalsi navrh. Neomezeny vstup po celou war. Kolikrat to hrac nestihne o 5min treba. Klidne bych to udelal za poplatek, ale proc to omezovat na presny cas?
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: ned 22. čer 2014 21:21:14
od slusnej
LOCO30 píše:Tak ja mam diky vcerejsi war dalsi navrh. Neomezeny vstup po celou war. Kolikrat to hrac nestihne o 5min treba. Klidne bych to udelal za poplatek, ale proc to omezovat na presny cas?
S tím souhlasím za nějakou přijatelnou cenu to dát, je pravda že hodně lidí nestíhá války tak proč je nespoplatnit. Dobrý Loco
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: ned 22. čer 2014 22:06:00
od SvetaPan
pvp je tu na chabe urovni a jeste za to platit?
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: pon 23. čer 2014 0:55:11
od Ghibli
Válka není holubník a my přece nejsme holubi, abychom tam nalétávali, jak se to zrovna hodí. :wannafight:
To pak do Válek jeden dorazí z Tržnice v 19:05, druhý vařil elíky, takže až v 19:10, třetí přišel z tréninku v 19:15, čtvrtý z doučování v 19:20, pátý přiletí ze swampu v 19:25, šestý dokončil HG a doráží v 19:30... mezitím lidé odcházejí - a vlastně se tam pořádně nesejdeme.
A kdo chodíte koukat na cechovní bitky, víte, jak to občas vypadá, když se sejdou dvě party proti sobě a jedna musí čekat na svého hráče. Tak se společně čeká a čeká a čeká... a při představě, že ve Válce stojí žlutá u červeného respu a "Červený poďte dolů, zabojujem" - "Nemůžeme, čekáme ještě na posily".
Taky jsem párkrát Válku nestihl, a těsně, a škoda - ale disciplína a umění chodit včas musí být.

Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: pon 23. čer 2014 8:42:09
od LOCO30
Ghibli píše:Válka není holubník a my přece nejsme holubi, abychom tam nalétávali, jak se to zrovna hodí. :wannafight:
To pak do Válek jeden dorazí z Tržnice v 19:05, druhý vařil elíky, takže až v 19:10, třetí přišel z tréninku v 19:15, čtvrtý z doučování v 19:20, pátý přiletí ze swampu v 19:25, šestý dokončil HG a doráží v 19:30... mezitím lidé odcházejí - a vlastně se tam pořádně nesejdeme.
A kdo chodíte koukat na cechovní bitky, víte, jak to občas vypadá, když se sejdou dvě party proti sobě a jedna musí čekat na svého hráče. Tak se společně čeká a čeká a čeká... a při představě, že ve Válce stojí žlutá u červeného respu a "Červený poďte dolů, zabojujem" - "Nemůžeme, čekáme ještě na posily".
Taky jsem párkrát Válku nestihl, a těsně, a škoda - ale disciplína a umění chodit včas musí být.

To máš pravdu, ale v cech war většinou hráčům jde o výhru svého cechu. Ve war jim jde už jen o ty CB. Neměl bych strach, že někdo bude čekat na posily

Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: pon 23. čer 2014 10:06:24
od SvetaPan
je to jen hra tak by se mohlo udelat ze tam muzes jit kdy chces ....nebo jestli ti je fuk ze se tam budes mlatit v 10 zachvilku a myslim si ze to je velkej holubnik
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: pon 23. čer 2014 11:35:51
od tobartos
No, nápady a názory leckterých zajímavé a správné.
Nicméně, dovolil bych si říci svůj názor ohledně PvP.
Názor první: Válka říší mi zábavu nepřináší
Vůbec nemám namysli nějaké odměny, věci za hubičku a podobné blbosti. Jsem hráč PvP s výbavou, se kterou bych určitě něco zvládl. Nechodím však do války říší protože: mě konkrétně přijde na válce říši nudné až stupidní to, že se "horda A" nažene na "hordu B", k nim se přidá "horda C" a v konečném výsledku vidím jedno velké ostré světlo přes celou obrazovku. Nevím ani pomalu co dělám a kdo do mě šije a sleduji, jak jsou ostatní podobně zmateni v spletí světel a lítajících čísel. Ano, o tom taková hromadná válka sice možná je, ale nic mě na tom nemůže bavit. Jednou pošlu kouzlu více doleva, poté více doprava, dozadu, dopředu a pomalu ani nevím do koho to vlastně šiju a nebo kdo mě zabil. Pořádně totiž ani nemůžu vnímat akci svého svěřence. K tomu se připojí skvělé lagy a je po zábavě úplně. U mě tedy, čím méně lidí, tím přece jen lépe (Válka cechů to můžu) ale vzniká jiný problém - "nesmrtelnost" některých jedinců díky vysokým kvalitám. Jak proti tomu bojovat abych se u toho pobavil - to nevím.
Názor druhý: Mýty o výbavách
Psalo se tu jak je strašně důležité mít všechno jak se říká TOP. Sám Mithra to uvedl moc dobře na pravou míru a ještě se přidám.
Hodně jsem se pousmál nad výroky typu - "dal jsem do toho hodně přes 100kkk a stále to nestačí...". Eh, já nemám výbavu v konečném součtu ani za 50kkk a co s ní dokážu mi docela stačí. Mě ještě pohoršuje fakt, že času na hru je teď strašně málo a místama cítím, že mi něco chybí nebo nestíhám lidem, kteří tu jsou denně hodiny. Jenže to něco, ta rozdílnost je někdy tak mizivá, že stačí popřemýšlet a nahradit ji alternativou. Kdo se v PvP opravdu vyzná a není ten, kdo jen kupuje to "nej" tak ví, že vůbec není třeba takové karmy nebo dračích věcí nebo věcí, kdy jedna stojí 60kkk. Umět poskládat a určit cíl - to je bohatství, která skutečně platí. Pak totiž i ty "topky" uslyšíte naříkat a proc? Protože cítí křivdu a nadávají.
Dál to rozvíjet nebudu, dalo by se o tom bavit strašně dlouho...každý si vybaví, kdo trochu přemýšlí...ale podotknu, že jsem znal i borce, který neměl ani full bio (dodělané rez. čepele) a zvládal to co někdo na 150 lvl s dračíma a vůbec neměl ty nejlepší věci - Byl to nejmenovaný válečník 130+ lvl (možná bude vědět).
Ještě bych vyzdvihl Malchuse, který to kdysi v jiném tématu vychytal a mluvil něco ve smyslu, že když člověk hraje na 50%, nemůže čekat, že válkách bude bude drtit ty, co hrají na 120%.
Toť asi vše....