Stránka 18 z 40

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: stř 16. črc 2014 17:15:26
od Itako
Preklep textu u prutov titánu viz. screen
Prut titánu:
Obrázek
U ostatných prutov to je normálne (strieborné, zlaté, rýdzie zlato) viz. screen
Prut zlata:
Obrázek
Prut rýdzieho zlata:
Obrázek
Prut striebra:
Obrázek
Edit: Opravíme :D.
/Script

Edit: Ja viem, že to je prkotina, ale keď už všetky preklepy, tak všetky :D
/Itako

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: stř 16. črc 2014 18:22:18
od Bellinna
Zvláštní dupnutí zvířete u sury - ženské pohlaví.
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Stejný problém je i u Šamanky, válečníka.
- týká se to jen u zkrocených zvířat, jen u MH chybná animace není.

Edit: Přidáno na seznam chyb.
/Script

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: stř 16. črc 2014 19:20:52
od Itako
Ten istý problém je aj na surovi - mužské pohlavie

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: stř 16. črc 2014 20:13:12
od slusnej
Nevím jestli se to dá opravit sice to je drobnost ale tak snad, jinak u unicorna to samé.
Spoiler:
Obrázek

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: stř 16. črc 2014 23:13:41
od Script
Dnes došlo na VTS (mimo jiné) k úpravě schopnosti proměny na základě vašich testů a zaslaných výsledků. Nové nastavení navyšuje základní bonus proměny, snižuje rozdíl mezi jednotlivými typy kuliček a také snižuje rozdíl v poškození mezi jednotlivými typy mobů. Opět uvítáme vaše názory na tuto změnu, nejlépe samozřejmě podpořené srovnáním s produkčním serverem.

Seznam ostatních opravených chyb:
viewtopic.php?f=4&t=113673&p=1185494#p1185494

Aktuální seznam chyb:
viewtopic.php?f=10&t=113675

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: čtv 17. črc 2014 2:56:50
od Chyu
Dobré ráno, nedalo mi to a všechny chyby co jsou označené jako opravené jsem musel pro klid duše otestovat.

- Není vidět level postavy v PM
Zdá se že problém je opraven, zkoušel jsem napsat PM z postavy na postavu, kdy byly obě na mém PC, level jsem viděl v obou oknech, také jsem psal jinému hráči, který se naházel na jiném PC a level jsem viděl, co mě ale zaráží je formátování.
Pro ukázku jsem vybral postavy Chyumgo a ChyumgoHeal a zjistil jsem následující. Pokud z postavy ChyumgoHeal píšete na postavu Chyumgo, máte PM formátováno takto:

[02:06] ChyumgoHeal (45): Text
[02:06] Chyumgo : (150): Text
Obrázková forma:
Obrázek
Ale na postavě Chyumgo to vidíte prohozeně, tedy:

[02:06] ChyumgoHeal : (45): Text
[02:06] Chyumgo (150): Text
Obrázková forma:
Obrázek
Edit: Upravíme.
/Script


- Do stánku lze zadat i vyšší cenu, než 2kkk
Vypadá to, že tato chyba není opravena.
Obrázek:
Obrázek
Edit: Částka vyšší, než 2kkk by neměla jít potvrdit.
/Script

Edit: Jde pouze vepsat.
/Chyumgo


- V launcheru se neukládá nastavení gamma korekce
Po ukončení launcheru a opětovném zapnutí je box "Gamma Korekce" opět nevyplněn.
Tedy chyba není opravena.

Edit: Zřejmě ještě nebyl aktualizován launcher, podívám se, kde se zatoulal.
/Script


- Nikde není uvedena doba trvání bonusových účesů
Nikde nevidím ani nyní, buď jsem slepý, nebo opět neopravena chyba.
Edit: Hned první okno u kadeřnice.
/Script

Edit: Aha, v dialogu :)
/Chyumgo


- Při kliknutí na barvu se nic nestane
Stále se po nic po kliknutí pravým tlačítkem na barvu nestane.
Edit: To je pravda, nicméně nakonec bylo zvoleno upozornění formou změny popisku itemu. Snad to bude stačit.
/Script


Dále bych jen poznamenal že u obchodnice je zbytečně Elixír vitality (L), který je u Soona.
Edit: Pokud by došlo místo, odstraníme ho.
/Script

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: čtv 17. črc 2014 13:15:37
od Bellinna
Ahoj.
Dnes jsem našla pár chyb. :)
Kouzelný důl
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Po kliknutí na " Jižní Lom " u teleportéra vás to nepřesune dál.
( pořád se to týká kouzelného dolu )
Edit: Možnosti u teleportéra opravíme, děkujeme za nahlášení.
/Script


Když si píšu ve skupině, tak se před textem ukáže lvl.
Spoiler:
Obrázek
Edit: Opravíme.
/Script


- hráč může vkládat do cechu zkušenosti, i když má 150lvl a 0,00% BZK.
Edit: Prověříme a případně provedeme opravu.
/Script


- překlep u Mirine
Spoiler:
Obrázek
Edit: Přidáno na seznam chyb.
/Script

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: čtv 17. črc 2014 19:27:50
od slusnej
Dnes začala war v 17:02 a skončila v 19:23, nějak bych to poladil ten čas.

Edit: Čas začátku/ukončení války je bohužel závislý na aktivitě hráčů na serveru. Jestliže se nikdo mezi 19:00 a 19:23 nepřihlásil na CHX, válka nebyla ukončena. Stejný problém způsobuje i zasekávání válek na Sinfortii. A ze stejného důvodu může být pozdržen začátek války, stejně jako její konec i na Sindicate.
/Script

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: čtv 17. črc 2014 23:23:58
od MNNNN
Dobrý večer. Chtěl bych oznámit fatální chybu. Do spodních PVP bonusů jdou natočit dva stejné bonusy. Zatím zaznamenáno u obran na charaktery.

Viz.
Spoiler:
Obrázek
Obrázek
Edit: Pravděpodobně se jedná se o věci natočené GM příkazem, nikoli hráčem.
/Script

Edit: Ano, věci byly obdrženy od GM, ale dolní bonusy točené ručně hráčem. Pokud se mi podaří znovu něco takového, tak dám vědět.
/Mareelsaan

Edit: A ty bonusy jste točil vy osobně, nebo to máte z doslechu?
/Script

Edit: Brnění osobně, pořád ho mám.
/Mareelsaan


Na Vts jsou 2 takovato brnění jedno vytvořil Script a druhe Hyperius, obě byly vytvořeny pevným příkazem. Nešlo tedy o točení přes předměty.
Konkrétně Vám jej dával Script a to již v nastaveném stavu. (Dohledaní jen dle IP adresy, tak sem se snad trefil.
Stejné je to i v případě naušnic.
/Saggi

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: pát 18. črc 2014 2:12:38
od Chyu
Dobrý večer, dnešní noc jsem věnoval testování proměny, zde jsou výsledky:
Testování nového nastavení proměny
Proměna naRozmezí DMGSeků za 10 sec.
Zelené kuličky
Vzteklý prašivec14400 - 1530014
Vzteklý bažinatec14100 - 1500016
Vzteklý skřetí ork14200 - 1550015
Vzteklý popravčí z bažin14300 - 1550022*
Vysoký arahan12300 - 1310028**
Velitel bažinatců15100 - 1600022*
Ledový hmyz12300 - 1300019
Zotročený bojový tygr12500 - 1320013
Fialové kuličky
Divoký poddaný11500 - 1220017
Pavouček11500 - 1220017
Divoký pěšák11500 - 1220013
Tygr11500 - 1210015
Medvěd11400 - 1190010
Hrdý ork11400 - 1220011
Slabý opičí voják11400 - 1210011
Červené kuličky
Jedovatý pavouček12900 - 1370019
Hnusný duch vojáka13100 - 1370011
Hnusný voják13100 - 1390010
Bojový tygr13200 - 1390013
Modré kuličky
Slabý opičí generál13800 - 1450011
*3 = 1 kombo
**Nedá se přesně spočítat, máve rukama všude možně.
Rychlost útoků nemusí být přesná, toleranci bych viděl na 1-3 body.
Edit: Děkujeme, to jsou velice zajímavé výsledky. Mohu ještě poprosit o letmý popis výbavy? Mám na mysli: statusy sil a poh, použitá zbraň, průměrná škoda, % příšery, úroveň proměny. Děkuji předem.
/Script

Edit: Jistě, statusy jsou SIL 137, POH 137. Jako zbraň jsem použil Znesvěcený meč+9, průměrná škoda 14%, Příšery - 37%/10%, Proměna na úrovni P.
/Chyumgo

Dále mohu potvrdit další opravy:
- Opraven chybný dosah ducha plamene, který způsoboval, že toto kouzlo někdy zasáhlo cíl, kterému neudělilo žádné poškození
- Opraven chybný popis u speciálního efektu Dračího víru
- Opravena chybně uvedená hodnota snížení odolnosti u kouzla Strach

Bohůžel také musím některé opravy vyvrátit:
- Opravena chyba, kvůli které nebylo možné plnit souběžně více úkolů (například lovecké a biologické úkoly)
Zde jsem si aktivoval lovecké mise od levelu 52 (Ledový hmyz), měl jsem aktivovaného biologa od levelu 60 (Ledové kuličky) a jak jsem se snažil, tak mi ani za nic nemohla kulička z Ledového hmyzu vypadnout, z ostatních normálně padala, ale z Ledového hmyzu ani za nic. Jinak zabitý Ledový hmyz se normálně do Loveckých misí započítával.
Edit: Nejsem si tím úplně jistý, ale kulička zřejmě padá pouze z golemů. Prověříme.
/Script

Prověřeno a vše v pořádku, z ledoveho hmyzu padla ledova kulička normálně i s počítáním do loveckých misí.
/Saggi
Spoiler:
Saggi test kill
Saggi test kill
[/color]

- Opravena nefungující vitalita u jezdeckých zvířat, nyní již korektně přidá jak obranu, tak i Max. ZB
Po nasednutí na Unicorna se mi nepřidá ZB, pouze obrana. Pokud to tedy není tím že mám status VIT na 137 (> 125)
Edit: Ano, je to tím. U zvířat jsou statusy koncipovány tak, že mají nějaký pozitivní efekt pouze tehdy, pokud má jezdec status nižší (tedy status jezdce doplňují na určitou hranici).
/Script