Stránka 18 z 28

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 27. led 2016 13:20:58
od Akemos
Borda91 píše:
Chyumgo píše:
Borda91 píše:

Zajímavé,že pokud je podle tebe na tom Jinno tak zle,jak si teda mohou dovolit 2 bonusy naráz?
Bonus mají vícemeně každý den nějaký,dnes od 11:00 cca měli dokonce 2(exp,drop).
Tudíž na tom asi tak špatně nejsou a ty zbytečně kopeš jinde místo toho aby jste si zametli na vlastním dvorečku. :)
A já tím snad shazuji nějako říší? Přečti si to ještě jednou.
Asi máš potíže se čtením a pochopením psaného textu,ty tvrdíš,že jinno mívalo a teď nemá.
Což já ti vylučuji s tím,že tam byli bonusy a mají je každý den nejen jednou denně.
To znamena že tam určitě asi nebude jen to "1kkk" co jsi zmínil.
Dále tím bylo myšleno,že sice máme vyšší daně,ale nikdo s tím nemá problém,jelikož za ty daně má spravedlivé bonusy pro všechny.
Obrázek

nato že ještě většina hráčů není ze školy doma a měly jsme aktivované bonusy a jistě ještě dnes budou.to podle mě neni špatné.
Osobně za mé období kralování bylo v kase maximum 6,5kkk.takže vše při starém jen bosů méně za více yang.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 27. led 2016 13:44:33
od Chyu
Za mojí vlády byly také bonusy pořád, i přesto si pořád lidé stěžovali. Je tedy problém v komunitě a nikoliv v systému?

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 27. led 2016 13:51:49
od Akemos
Pročítal jsem si celé téma znovu a at čtu xy krát pořád vidím jediný problém.Snad se to nikoho nedotkne ale je to Chunjo
to už jsem psal.

tak proč se dávají návrhy které prakticky chce jen pár jedinců?:-)asi je to komunitou že nechodí ná forum hry?

třeba by bylo technicky možné aby pokud by byl nějaký navrh na změny.hlasování by se oběvilo po prihlašení do hry přímo ve hře.všichni by měli možnost hlasu i bez forka.Nebo funkcí pergamenu co máme ukoly.které by se pak zveřejnily.samozřejmě jeden pc jeden hlas(to si myslim by roztřídit šlo)aby se předešlo hlasování z 50 učtů.

neukamenujte mě!

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 27. led 2016 13:59:53
od lordwojta
a nenapadlo vás že třeba nic měnit nechtějí?že třeba jsou spokojeni s KS tak jak je?Jen pevně věřím že změna u sloupu proběhla plánovaně a ne na popud tohoto tématu,je tady 18 stránek a já si poctivě přečetl vše ale ještě jsem nepochopil co vlastně chcete měnit nebo kde přesně je ta chyba v tom KS,proč si proboha nedokážete hrát stím co nám tvůrci přináší.Na závěr bych podotkl že já jsem s KS absolutně spokojen tak jak je a co vím tak straaaašně moc lidi kolem mě jsou taky spokojeni

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 27. led 2016 14:20:19
od Malchus
Esli taky výběr daní nesouvisí s tím, kolik je v říši lidí. Více lidí = větší výběr. No a modrá byla vždycky známá jako nejpočetnější říše, naopak žlutá jako nejméně početná.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 27. led 2016 14:43:55
od Sabousek
lordwojta píše:a nenapadlo vás že třeba nic měnit nechtějí?že třeba jsou spokojeni s KS tak jak je?Jen pevně věřím že změna u sloupu proběhla plánovaně a ne na popud tohoto tématu,je tady 18 stránek a já si poctivě přečetl vše ale ještě jsem nepochopil co vlastně chcete měnit nebo kde přesně je ta chyba v tom KS,proč si proboha nedokážete hrát stím co nám tvůrci přináší.Na závěr bych podotkl že já jsem s KS absolutně spokojen tak jak je a co vím tak straaaašně moc lidi kolem mě jsou taky spokojeni
Máš pravdu. Od původní královské cti v pokračování řešení sloupu a jeho dropu, dále přes řešení sabotáží (které při nedostatku pvp hráčů a financí v pokladně stejně nepomůžou) to vyvrcholilo k problému volení i přes prosby jednoho a toho samého bonusu v problémové říši, který převážnou většinou je nevyužitelný (tou většinou, která se neumí vyjádřit nebo nemá ani ponětí, že forum existuje, případně v problémové říši už dávno není, aby měla důvod projevit svoji negaci).

A nejhorší na tom je, že team si z toho vzal opravdu to nejnemožnější a to jest zdražení cido příšer na sloupu, která je pro krále stále neomezená (výjimka je srovnání cen pouštěných bonusů, to už jsem chválila). A proč? Protože zdánlivě největší negativní ohlas tu mělo dropování map, ačkoliv to není jediný problém.

Co se týče ostatních říší, které se nechtějí podílet na ošetření systému, opravdu pevně doufám, že žádný král či jiný problematický člověk podporující tyto žluté trendy se nikdy nedostane u vás k moci.

A pro žluté pvpčkaře: Na začátku spuštění systému Chunjo nemělo problém za den v týdnu nasbírat přes 1,5kkk možná i 2kkk denně při 4% dani a o víkendu přes 3kkk denně naprosto bez problému. Jak se plní kasa teď, posuďte sami. Takový blahodárný vliv máte.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 18. dub 2017 1:02:21
od jfz
Bylo mi zamčeno téma, kde jsem prosila, aby hráči a GM definovali funkci krále. Čím teď je a čím by měl být. Přivedlo mě k tomu, jak si pořád titíž lidé pouštějí v noci sloupy, včera v půl druhé ráno, aby tam náhodou nikdo jiný nepřišel.....
Jsem komplet pvm, platím daně - poslední dobou skoro pořád nejvyšší možné - a moje peníze jsou imrvére utráceny za to, aby si Lorriane, Mevrik a další mastili kapsu. Nechci, děkuju. Co se takhle dohodnout - když nezrušíte tenhle hloupě ne-fungující královský systém, KTERÝ JE JEN K TOMU ABY SE NEJBOHATŠÍ STALI JEŠTĚ BOHATŠÍMI, tak, že už je nikdo nemá šanci dohnat,
navrhuji - nechte si svoje bonusy a já si nechám svých 6% z prodeje. Nechci krále, nechci platit daně, králové jsou mi na pendrek a já je pouze a jedině sponzoruju. Nesouhlasím, nechci, díky.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 18. dub 2017 1:31:24
od crewdawn
Ja bych dane nechal strhavat jen tem od 96 lv ,naco by mely male lv platit kralum aby si prilepsili a pritom kdo tu potrebuje prilepsit sou male lv.Velci jedninci maji yangu az tAk dost ze by si nevsimli ze jim z seku ubylo 4 kkk .A souhlasim s JFZ naco nam sou vlasne kralove ? myslim ze na nic co pro nas delaji nic,co nam kdy daly nic proste kral je tady neuzitecna vec teda je vyuzita dost na sloupech takze kralovani bych zrusil a sloupy nechal a to ciste pro ti co maji yangu dost by si pouštěly sloupy jen a jen za sve yangy a nikdo by ktomu neprisel na zmar co si utrati a vydelaji je jen jejich vec.
a posledni rok se rise zmenili az tak ze vsichny rise sou promichane to znamena ze se skoro kazdy kamaradi z kazdym a kdyz pride na vec treba nekdo mlatit nejakou risi tak co stim udela kral taky nic proc by mel zabijet svoje kamarady z jine rise, proste celkove dnes je kral tak na stani u sloupu a pusteni draku na nic vic takze bych to kralovani trochu prejmenoval na jinou funkci treba vratny. Nerikam ze vsichni sou stejny , ale hodne jich je fakt nakazenejch a takove krale sou nam k nicemu no asi vse sory za chyby sila zvyku :D

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 18. dub 2017 2:46:00
od Relly
Já bych to zrušil kompletně.Nic dobrého to nepřineslo, mamlasové to huntí jen za účelem obohacení a co víc, obohacují sebe i mimo server.Myslím, že kdyby celej GM tým nedělal slepce a koukli se na některé individua do logů, asi by se hodně divili, kam chodí jejich miliardy jen tak.Vůbec se nedivím, že server vypadá tak, jak vypadá.Upřímně je mi líto, co se stalo tomuto serveru, jelikož ho hraji v podstatě od začátku.Dřív to bylo sranda, bylo možnost využít své PVP, lidi mi přišli, že se hrou i bavili.Teď ? Člověk si ani nezabojuje na menších lv, královský systém sám o sobě kravina, protože ti hráči v tom vidí obrovské výdělky v yangách a někteří jak už jsem zmínil i dost slušný přivýdělek do reálu, nic víc.Myšlenka KS je dobrá, každopádně výsledek je úplně jiný...

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 18. dub 2017 4:19:49
od Pajik
jfz píše:Bylo mi zamčeno téma, kde jsem prosila, aby hráči a GM definovali funkci krále. Čím teď je a čím by měl být. Přivedlo mě k tomu, jak si pořád titíž lidé pouštějí v noci sloupy, včera v půl druhé ráno, aby tam náhodou nikdo jiný nepřišel.....
Jsem komplet pvm, platím daně - poslední dobou skoro pořád nejvyšší možné - a moje peníze jsou imrvére utráceny za to, aby si Lorriane, Mevrik a další mastili kapsu. Nechci, děkuju. Co se takhle dohodnout - když nezrušíte tenhle hloupě ne-fungující královský systém, KTERÝ JE JEN K TOMU ABY SE NEJBOHATŠÍ STALI JEŠTĚ BOHATŠÍMI, tak, že už je nikdo nemá šanci dohnat,
navrhuji - nechte si svoje bonusy a já si nechám svých 6% z prodeje. Nechci krále, nechci platit daně, králové jsou mi na pendrek a já je pouze a jedině sponzoruju. Nesouhlasím, nechci, díky.
Jsou i lidi, kteří prostě v tu dobu čas mají a přes den např. ne (třeba má situace v posledních pár dnech -> bose jsem v té době neštípal vůbec).

Ke králi jsem se dostal až v podstatě tento týden (ani ho nemám já :D ), nicméně právě aspoň nějaký čas, kdy si mohu pustit sloupy mi dopomůže se "zlepšit".
Ohledně královského systému, osobně si i myslím, že healování ve válce (viz. videa z léta -> cech Ravens) dosti pomůže (ve smyslu, že skoro umíráte, smiříte se s tím a ejhle, máte full). Zapnutí obran a útoku ve válce taky pomůže, přepady taktéž. V podstatě placení "daní" je na to, aby byl nějaký bonus i pro říši z války říší (něco ve smyslu, že stejně říše nevyhrává... dokopat tam ty, co to pvp mají a prostě nejdou, že se jim nechce (i tací jsou)).
crewdawn píše:Ja bych dane nechal strhavat jen tem od 96 lv ,naco by mely male lv platit kralum aby si prilepsili a pritom kdo tu potrebuje prilepsit sou male lv.Velci jedninci maji yangu az tAk dost ze by si nevsimli ze jim z seku ubylo 4 kkk .A souhlasim s JFZ naco nam sou vlasne kralove ? myslim ze na nic co pro nas delaji nic,co nam kdy daly nic proste kral je tady neuzitecna vec teda je vyuzita dost na sloupech takze kralovani bych zrusil a sloupy nechal a to ciste pro ti co maji yangu dost by si pouštěly sloupy jen a jen za sve yangy a nikdo by ktomu neprisel na zmar co si utrati a vydelaji je jen jejich vec.
a posledni rok se rise zmenili az tak ze vsichny rise sou promichane to znamena ze se skoro kazdy kamaradi z kazdym a kdyz pride na vec treba nekdo mlatit nejakou risi tak co stim udela kral taky nic proc by mel zabijet svoje kamarady z jine rise, proste celkove dnes je kral tak na stani u sloupu a pusteni draku na nic vic takze bych to kralovani trochu prejmenoval na jinou funkci treba vratny. Nerikam ze vsichni sou stejny , ale hodne jich je fakt nakazenejch a takove krale sou nam k nicemu no asi vse sory za chyby sila zvyku :D
Tohle je vesměs úplně nesmyslné (byť to chce trošku vylepšit gramatiku). Vím o hráčích, co si hodili dropera ze swampu s buffem do jiné říše, neboť daně v ní byly menší (bohužel, si ani nespočítali, že se jim to proplatí po nějakých 300 swampech), každopádně, viděl bych i verzi, kde si hráči (právě králové, co mají v prutech třeba 4kkk) založí menší postavu, aby to prodali na ni (pozn. právě jsem prodával na lvlu 14, ani nevím proč, zkrátka jsem byl zvědav, kolik to bude přesně v prutech, tak jsem si to hodil na prázdnou postavu...

Sám jsem na krále "platil" x měsíců a vesměs z toho měl maximálně ty healy ve válce, přepad, či bonus (obrana/útok). Sem a tam bonus na exp či yang (když král pustil). Tato vymoženost, ačkoli není častá, je znát, kolikrát donutí hráče jít i do swampu, i když chtěl si dát oddech.

Války jsou nákladné, pustit si bosse je králova vymoženost, jak jsem již psal jinde, sám se na to těším, až jej zkrátka sám dám, dost se mi příčí představa, že než toho "dosáhnu" se tento post "zruší" a já nebudu mít šanci, kterou tito hráči již měli :)
A ještě podotýkám, že kolikrát král si většinu bossů vesměs zasponzoruje (stačí číst i jinde, co je psáno). Možná seká od rána do rána, ale prachy z pokladnice vyloženě nevystačí, pokud hodinu sype yangy do pokladnice a pak 6 hodin seká bosse, prostě zabije 7 hodin, během kterých by v entu vydělal nějakých 60-70% toho, co vydělal. Jinak, daň 6% (spotřební na tržnici 3%) se mi nezdá nějak velká, něco to pomůže, avšak 3% byla vždy a co jsem si tak všiml, tak jediná říše, co by vyžila s méně než 6% je snad jen modrá, neboť tam těch hráčů je víc jak červených a modrých dohromady snad :D