Stránka 19 z 23

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: pon 23. čer 2014 11:59:42
od terpen
Ahoj :Hello:

Jak se říká, zaspal jsem téma... Takže jestli sem ještě chodí GM ten, co je s hráči mluvit ochoten :lol:
Mithra:
Mithra píše:Problém bude především v tom, že všeobecný názor komunity je asi takový - do války říší má smysl jít jen v případě, že mám dokončeného biologa, karmu P ( s tím související příslušný level postavy ) a výstroj na TOP úrovni. Osobně se přiznám, že pokud mi čas dovolí, tak se válek říší účastním rád, a to nemám ani level na P karmu, ani TOP věci, (biologa jsem si dovolil dokončit) a přesto nejsem ve válce říší pouze za posledního otloukánka, se kterým kdekdo "vytře podlahu". Na PvP se mi obecně líbí především to, že to není boj proti naprosto tupým příšerám. Tedy krom těžítka položeného na mezerníku a "jednou za tři minuty nahozených 100% bufffů" musíte zapojit také tu šedou lepkavou hmotu, co si nosíte v hlavě a říkáte jí mozek. Můžete klidně namítat, že PvP vám nic nepřinese. Ovšem to si pouze namlouváte. PvP vám přinese to podstatné a nejdůležitější v celé hře = zábavu s "rovnocennými soupeři". Slovem "rovnocenný" rozumějte " přemýšlející bytost". Tohle vám žádný Swamp ani Haegeron prostě nedá a dát nikdy nemůže.

Přiznání GM: Ano. Jsem PvP hráč a v PvP vidím svou hlavní zábavu v této hře. Všechny mé kroky ve hře směřují k tomu, abych si užil PvP. A teď mě odsuďte a zadupejte 5 sáhů pod zem :-) NE! S GM postavou s vámi rozhodně bojovat nebudu a nechci. Na herní vám kdykoliv a milerád dám pocítit sílu svých zbraní a skillů.
Mithra:
Mithra píše:Zatím se většina příspěvků točí pouze kolem války říší. Z těch několika posledních příspěvků poměrně jasně vyplývá, že kvůli 3 hodinám týdně ve válce říší se prostě PvP dělat nevyplatí (nesdílím tento názor - pouze konstatuji fakta, jak mi vyplynula z vaší diskuze). Spíše bych uvítal nápady, jakým způsobem udělat z PvP potřebnou složku běžné hry a nikoliv jen záležitost zábavy v omezeném čase.
Tímto se pokouším naznačit, že PvP obecně a Válku říší považuji za dvě rozdílná, byť úzce související témata. Daleko palčivější je pro mě ale problém toho obecného PvP ve hře.
Pokud by se nám podařilo zakomponovat PvP systém více do obecné hry, tedy z něj pro postavu udělat podobnou "nutnost" k postupu vpřed jako z PvM (a to už od nízkých levelů), pak by se to jistě odrazilo i na účasti ve válkách říší. Otázka je jak to udělat citlivě.

Zatím bohužel platí to co tvrdí mnoho hráčů. "PvP nedělám, protože ho k ničemu nepotřebuju".
1.
Mithra píše:Problém bude především v tom, že všeobecný názor komunity je asi takový - do války říší má smysl jít jen v případě, že mám výstroj na TOP úrovni.
Z těch několika posledních příspěvků poměrně jasně vyplývá, že kvůli 3 hodinám týdně ve válce říší se prostě PvP dělat nevyplatí.
Tak pokud vidím první problém co mají hráči je v tom, že se PvP výbava shání těžce.
A pak je tu tahle část:
Mithra píše:Na PvP se mi obecně líbí především to, že to není boj proti naprosto tupým příšerám.
Když chcete mít PvP výbavu co musíte udělat? Když chcete mít kosti do PvP co musíte udělat? Když chcete mít elíky a nemáte herbaření na P co opět musíte udělat?
Opravdu PvP není boj proti "naprtosti tupým příšerám"?
Mithra píše:Pokud by se nám podařilo zakomponovat PvP systém více do obecné hry, tedy z něj pro postavu udělat podobnou "nutnost" k postupu vpřed jako z PvM (a to už od nízkých levelů), pak by se to jistě odrazilo i na účasti ve válkách říší.
Jak se mi zdá PvP je závislé od PvM, co takhle namísto toho vymejšlet jak donutit hráče do PvP je nenutit do PvM?
LOCO30 píše:3. možnost získávání výbavy pomocí pvp
Moje otázka zní: už se k tomuto vyjádřil někdo z vedení a dal hráčům vědět, co se jim na tom nelíbí?
Mithra píše:Zatím se většina příspěvků točí pouze kolem války říší. Z těch několika posledních příspěvků poměrně jasně vyplývá, že kvůli 3 hodinám týdně ve válce říší se prostě PvP dělat nevyplatí.
LOCO30 píše:13. PvP arény pro menší počet bojujících kde systém přidělí každému soupeře s podobnou výbavou.
Myslím že tento návrh si pamatuji.
Moje otázka zní: už se k tomuto vyjádřil někdo z vedení a dal hráčům vědět, co se jim na tom nelíbí?
2.
Mithra píše:PvP vám přinese to podstatné a nejdůležitější v celé hře = zábavu s "rovnocennými soupeři". Slovem "rovnocenný" rozumějte " přemýšlející bytost".
Ano, to je prvda. PvP je zábava, hlavně když nebojujete sám, ale máte kamarády. Většinou je ta skupinová práce to nejzábavnější. Bohužel skupinovych akcí není mnoho, to je ale úpně jiná téma. Podle mě je zábavné jít bojovat spolu s cechem, ale není zábavné neustále vydělávat na kosti a barevné blinky.
Clon3D píše:Co takhle místo zrušení kostí ve válce vždy přidat ke každému spawnu říší NPC, které bude ty kosti prodávat dejme tomu za pár yangů? Kosti by byli na 1h a NPC by tam stálo prvních 5 minut pak by automaticky zmizelo. Akorát by ty kosti museli utíkat i kdyby byli jen v invu nebo postava off no. Nevím zda to tak jde udělat. Ale třeba u karmy se čas odečítá i když je postava offline. :-)
Když se přihlásím na CH1 najdu tam skupiny hráčú kteří jak se zdá spolu komunikují, co takhle pokusit se tu potřebu komunikace vsunout i do PvP?(tím nemyslím PM v této podobě)

3.
Mithra píše:Daleko palčivější je pro mě ale problém toho obecného PvP ve hře.
Zatím bohužel platí to co tvrdí mnoho hráčů. "PvP nedělám, protože ho k ničemu nepotřebuju".
LOCO30 píše:2. nová mapa se vstupem za CB
4. větší využití CB ve hře
21. Hráče do PvP vůbec nenutit (PvP by mělo být jen pro zábavu)
Myslím že využitelnost CB ve hře je téměř na bodu mrazu(a jsem si jistej že tyto tři body se dají splnit najednou).

4.
Chcete nové nápady na zlepšení PvP? Já tu mám jeden na zlepšení celého serveru co by fungoval na 100%. Co takhle, zapracovat na komunikaci medzi hráči a vedením?
Mě by zajímalo jak má vypadat tohle téma? To čekáte že hráči sem budou chrlit tisíce nápadů a vy si je pak rozeberete pod pokličkou v týmu, celé nápady budete brát doslovně a když tam uvidíte neco co nesdílí váš názor tak to prosté zahodíte a přejdete na další?
Pokud se kouknete do této sekce jsou tam zhruba 8 měsíců staré “novinky”, za těchto 8 měsíců hráči dostali žádné informace s tím co a jak.
5.
Mithra píše:Dobré odpoledne,
jak koukám nic revolučního již v diskuzi nepřibylo,
Pokud si ty přízpěvky přečtu a udělám tohle:
Mithra píše:musíte zapojit také tu šedou lepkavou hmotu, co si nosíte v hlavě a říkáte jí mozek
Najednou se z toho “ničeho revolučního” stávají přesně ty části hry které stojí za změnu.
Věta jako: "Do změny mapy čtvrteční války říši se nehrneme, neboť chceme aby měli hráči změnu od jednoduché arény." by pro začátek stačila.
6.
A ještě jedna drobnost na konec:
Mithra píše:Otázka je jak to udělat citlivě.
odpověď se skrývá v:
“Není na Ekuře GM ten, aby se zavděčil hráčům všem”[GM]Mithra
7.:
Poud bych mohl nesnažím se urputně vylepšovat PvP pro hráče co tu hrají dlouze, ale zkusil bych vylepšit PvP tak, aby to přitáhlo nové hráče.(pokud je to ještě možné)
Chcete vylepšit hru pro hráče co tu hrají? Přidejte vizuální úpravy postav do Item Shopu a výsledkem bude zisk pro vás a chuť pro hráče ukázat se serveru(a to i ve válkách říší)

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: pon 23. čer 2014 13:02:25
od Ghibli
LOCO30 - jestli chce někdo CB, tak musí příjít včas. Mě to přijde v pohodě, že když něco chci, tak proto musím něco udělat nebo obětovat. A výprava do Války není žádná akce Rokle nebo Swamp či jiné PvM srandičky-mapičky s časem, kdy se to hodí mě. :fight:

PS: že v tý červený říši panuje až moc uvolněná bojová morálka? :wannafight: - místo zabíjení a umírání se chodí chodí na fórko diskutovat jako v nějakém yntelechtuálním klubu. Už aby bylo Krále, ten vás ohne, až budete potit CB.:D ;)

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: pon 23. čer 2014 14:09:37
od Cherry
Ghibli píše:LOCO30 - jestli chce někdo CB, tak musí příjít včas. Mě to přijde v pohodě, že když něco chci, tak proto musím něco udělat nebo obětovat. A výprava do Války není žádná akce Rokle nebo Swamp či jiné PvM srandičky-mapičky s časem, kdy se to hodí mě. :fight:

PS: že v tý červený říši panuje až moc uvolněná bojová morálka? :wannafight: - místo zabíjení a umírání se chodí chodí na fórko diskutovat jako v nějakém yntelechtuálním klubu. Už aby bylo Krále, ten vás ohne, až budete potit CB.:D ;)
Tak k tomu bych chtel neco rict. Libi se mi jak se porad zluta rise nenapadne povysuje nad ostatnima. O uvolnene moralce bych moc nemluvil. Kdyz lidi videli ze se zacina cervena topit tak misto aby ji pomohly tak vsichni utekli. To chlubeni clenu LR mi taky neprijde nic moc. Chlubit se vysledky kdyz ste opet vyhrali je celkem ubohe. Pral bych vam si zkusit zahrat par valek za nasi situace. To vas to nadseni do valceni rychle prejde. Dlouho uz sleduju situaci ve war a z valstni skusenosti muzu rict ze to uz valku zdaleka nepripomina. Kdysi bylo kazdemu jedno do koho jde a jestli zemre. Dnes jak lidi vidi ze jim bere nekdo dost tak utece pokud to neni skupina ze ktere se spatne utika to je pak hold smula. Potom lidi co si vytipuji par urcitich lidi a jdou porad po nich. Verte mi ze je to otravne a znechucuje to hrani. No a pak sou tu jeste lidi kteri chodi ve skupine a zameruji se na urcite cile. Napadlo vas nekdy, ze si ty valky znechucujete sami sobe na vzajem? Nebudu jmenovat konkretni lidi protoze by se tu potom roztrhly hadky. Zamyslete se nad tim trochu. Ze to z ceho mate vy radost nemusi pripadat stejne tem druhym. Omlouvam se za pripadne chyby, pisu z mobilu. Diky vsem co si to prectou a trochu se nad tim zamysli.

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: pon 23. čer 2014 14:30:03
od Xardass
Ghibli píše:Válka není holubník a my přece nejsme holubi, abychom tam nalétávali, jak se to zrovna hodí. :wannafight:

To pak do Válek jeden dorazí z Tržnice v 19:05, druhý vařil elíky, takže až v 19:10, třetí přišel z tréninku v 19:15, čtvrtý z doučování v 19:20, pátý přiletí ze swampu v 19:25, šestý dokončil HG a doráží v 19:30... mezitím lidé odcházejí - a vlastně se tam pořádně nesejdeme.

A kdo chodíte koukat na cechovní bitky, víte, jak to občas vypadá, když se sejdou dvě party proti sobě a jedna musí čekat na svého hráče. Tak se společně čeká a čeká a čeká... a při představě, že ve Válce stojí žlutá u červeného respu a "Červený poďte dolů, zabojujem" - "Nemůžeme, čekáme ještě na posily". :ouch:

Taky jsem párkrát Válku nestihl, a těsně, a škoda - ale disciplína a umění chodit včas musí být. :fight:
S tímto nesouhlasím,v dnešní době je třeba každého kdo je ochoten bojovat a omezovat ho časem? To si myslím při dnešním zájmu o pvp nelze dovolit.
Podle mě chybí mladá generace,tak jako je to třeba ve sportu,tady se snaží každý rychle naexpit a pak hurá utrácet miliardy za výbavu a pak zjistím,že mě to nebaví nebo třeba umírám často a přestane mě to bavit.
Proto jak už jsem navrhoval by tu měla být možnost pvp pro menší lvl,třeba v té podobě expertních misí. Např: nebaví tě mlátit metiny v metinlandu nebo zabíjet stovky příšer v jeskyni nebo kdekoliv jinde? Otevři si pvp expertku a jdi zabíjet určený počet nepřátel přiměřeného lvl a dostaneš odměnu (expy,kameny,yangy,cokoliv).
Tím se zvýší zájem celkově o pvp u nových hráčů,výbavy si budou hráči postupně zlepšovat.
Vím,že to nevyřeší problém ted hned,ale do budoucna by se něco změnit mohlo ;)

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: pon 23. čer 2014 23:16:44
od Mithra
Pro hráče Terpen:
Tohle jsi nejspíš přehlédl.

Abyste neměli pocit, že jsme si tu jen hezky popovídali a tím to skončilo, tak vám oznámím, že , nejen na základě této diskuze, leží na pomyslném stole projekt, který by měl změnit pohled na pvp od základu. Tedy udělat z něj nejen zábavu pro horních 10, ale plnohodnotnou alternativu pro postup hrou a to už od malých levelů.

To jsem napsal na straně 17.


Pro všechny ostatní:

Moc rád bych se s vámi o obsah toho projektu podělil. Nicméně nakonec jsem se rozhodnul, že tak neučiním. Nemám zájem, aby byl zkopírován a použit jinde dříve, než se mi ho podaří dostat na program realizace tady na Sindicate.

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: úte 24. čer 2014 12:50:24
od BeerBelly
Mithra píše:Pro hráče Terpen:
Tohle jsi nejspíš přehlédl.

Abyste neměli pocit, že jsme si tu jen hezky popovídali a tím to skončilo, tak vám oznámím, že , nejen na základě této diskuze, leží na pomyslném stole projekt, který by měl změnit pohled na pvp od základu. Tedy udělat z něj nejen zábavu pro horních 10, ale plnohodnotnou alternativu pro postup hrou a to už od malých levelů.

To jsem napsal na straně 17.


Pro všechny ostatní:

Moc rád bych se s vámi o obsah toho projektu podělil. Nicméně nakonec jsem se rozhodnul, že tak neučiním. Nemám zájem, aby byl zkopírován a použit jinde dříve, než se mi ho podaří dostat na program realizace tady na Sindicate.
Nam zatiaľ úplne staci, že robiť sa niečo bude a že toto téma nezapadlo prachom ako XY ďalších.

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: úte 24. čer 2014 23:39:56
od LOCO30
Ghibli píše:LOCO30 - jestli chce někdo CB, tak musí příjít včas. Mě to přijde v pohodě, že když něco chci, tak proto musím něco udělat nebo obětovat. A výprava do Války není žádná akce Rokle nebo Swamp či jiné PvM srandičky-mapičky s časem, kdy se to hodí mě. :fight:

PS: že v tý červený říši panuje až moc uvolněná bojová morálka? :wannafight: - místo zabíjení a umírání se chodí chodí na fórko diskutovat jako v nějakém yntelechtuálním klubu. Už aby bylo Krále, ten vás ohne, až budete potit CB.:D ;)
No spíše v červené odešla většina za PVP jinam a čeká jestli se něco bude dít, nebo se postav zbaví. Proto veškeré návrhy jsou vítány. Snad se pár starých bojoníků vrátí a když se změny povedou, tak se k nim přidají nový :up:

A od Ymira čekám nějaký revoluční podnět na oživení ;)

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: čtv 26. čer 2014 17:50:20
od Chyu
A co třeba více odměn z válek?
- Bonusová % na vylepšení
- Zkrácení všech čekacích časů (biolog, dropnutí krve, karma, herbaření)
- Zvýšení všech omezených časů (Swamp, Kerindor
) - ne jen otevírání Cidonie

- Také by se mohl ze hry odstranit yangbomb, který by se nahradil za normální yangy, tak jak je známe.
- A nebo by se říše mohly motivovat tak, že kdyby 5x po sobě vyhráli na prvním místě válku, tak by získali OX v neděli.

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: čtv 26. čer 2014 19:52:24
od skladnikovi
% na vylepšení celkem postrádá smysl ale to ostatní je fajn

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: čtv 26. čer 2014 20:46:00
od M3t0r1
Keby mám 60% šancu že plusnem dračie brnenie namiesto 50 hneď by som do tej vojny letel. :lol: