Stránka 19 z 44

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: stř 04. črc 2012 20:24:38
od DoubleM
Ono bude něco špatně na tom, že ty "vylepšováky" postavy jsou běh na dlouhou trať. A lidem se prostě nechce odevzdávat dennodenně pořád dokola... Jak už zde bylo psáno, hra je hra a ne povinnost. Je samozřejmé, že proto, abys dosáhl nejvyšších příček, musíš udělat vše, co hra k vylepšování postavy nabízí. Kdyby ty vychytávky trvali kratší dobu, bylo by tu více lidí, kteří by měli ty vychytávky, a taky by nebyla tato "diskuze".

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: stř 04. črc 2012 20:49:50
od pomeranc
Stejně se na ničem neshodneme, takže bych to tady uzavřel a vrátil bych čas někam před Kerindor.

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: stř 04. črc 2012 21:11:17
od HunoBoxx
Já se taky jen připojím k řádce názorů že natahování hratelnosti pomocí tupého vykonávání stejných ukonů po dobu několika měsíců není správná cesta.

Sám trpím závislostí ale to mi nijak nezabraňuje uvědomovat si že už teď je tu řada "vychytávek" které ze zábavou nemají moc společného a je trochu až usměvné číst tu názory lidí že chtějí další.

Kdyby to jen trochu šlo myslím že by nebylo od věci se u vedení zaměřit spíš na individuálnost a využití stavajících map.
(od emocí přez zbraně brnka atd kdyť tu všichni děláme to stejné,vypadáme stejně a chodíme na stejné mapy)

A závěrem kdyby nás za učet nehrálo víc sám už bych dávno skončil a když mezi kámošema kecáme o gameskách tak jim říkám ať tady ani nezačínaj že je to fakt na strááááášně dlouho.Bohužel :)

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: stř 04. črc 2012 21:28:46
od Ghibli
forumman - kdybych byl zlý, nechal bych tě za trest přečíst některá tvá starší témata a věř mi, že pocit z nich i po opakovaném přečtení je všechno - jen ne OPTIMISTICKÝ a spektrum tebou popisovaných katastrof (herních, ekonomických, apod.) je dosti široké. Já čekám u některých témat, co do nich přispěješ a věř mi - neznám tě - ale překvapivě mi to u tebe vychází = forumman = zase ztráta času, nemá to smysl atd. adt. Možná proto ani nebudu hledat "důkaz-y" o svém tvrzení - já čtu pesimistické příspěvky jen jednou. ;)

Možná to "ubrzdíte" - možná ne. Já se nesázím, ne proto, že by mi to nevyšlo. Ono na co by byla sázka, když bych nešel do nejistoty - ale v tomhle nevidím nic nejistého. Já spíš věřím, že to nakonec pojede správným směrem do větších možností ve hře. Jen je to škoda, protože dost věcí se zabíjí čistě proto, že se ti a tobě podobným nechce. Nevěřím, že nejste schopní si zorganizovat čas. Spíš v tom vidím úpornou snahu se udržet ve hře s tím, že čím míň bude hra v budoucnu náročnější (na čas), tím spíš se tady udržíte. Některým by vyhovovalo vůbec už nic neměnit, dotočit Zdobenky a... Tak uvidíme v Haegeronu - já si opravdu radši zahraju s někým, koho to bude bavit a překážky pro něj budou výzvou. ;)

Absinthak - přeju každému, aby našel obecně takovou činnost, u které nebude litovat času, co u toho proinvestoval. Tahle hra naštěstí obsahuje pořád víc lákadel a ten čas je k nim stále odpovídající. ;)

A jak se tady na konci roku sejdeme? Já myslím, že v hojném počtu. Ti, co chtějí odejít, odejdou, ti, co mají přijít, přijdou a z nich ti, co budou mít zájem, tak tu zůstanou. Nic nového - obyčejná obměna složení hráčské komunity. Nebo věříte někdo na to, že tady je všechno neměnné a budeme se tu setkávat takhle až do chvíle, kdy už nebude o co hrát...? Že ne. ;)

DoubleM - těch Schopností ve hře bude přibývat s tím, jak budou přibývat nové věci a mapy ve hře.

Je tu Biolog, Druid a Makamito. U každého probíhá jiná "odevzdávací" činnost. Jestli je dlouhá nebo nudná - není problém se u té další plánované Schopnosti "poradit" a vytvořit jí takovou, aby se víc přiblížila hráčům. Na druhou stranu nesmí stratit hlavní smysl a tím je, že to není pro každého. V tomhle jsou přístupnější jiné servery, kde hráč dostane všechno už rovnou předpřipravené.

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: stř 04. črc 2012 22:15:02
od BloodRayne
Ghibli píše:Jak to napsat a zároveň moc neprozradit. :)

Ve většina her, které znáte, je vstup do nových lokací podmíněn levelem postavy.

Sindicate se chystá jít vlastní cestou a pro vstup do nové mapy využije kombinace = levelu postavy + levelu URČITÝCH schopností.

Může se pak stát, že teleportér vám povolí vstup jedině tehdy, když budete mít TŘEBA level 130, kompletně hotové Krocení (Diabolos je od levelu 130) a Karmu minimálně na G1 (ta je od levelu 130).

Takže: využijte naplno doby, než se aktivuje brána do Haegeronu (alias Drakolandu). Pak už nikdo na nikoho čekat nebude a bude to jen vaše mínus, že nemáte potřebnou úroveň některé ze Schopností. ;)
Koukam, že toho víš až dost jen kde na to chodíš ;)
Jestli to je tak jak píšeš tak to bude tak pro 20 až 30 hráčů celá mapa.
A víš co podle toho jak píšeš tomu i věřím :shock:

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: stř 04. črc 2012 23:11:27
od devils636
Blokněte někdo ty dva co se tu hadaji :D Ghibli a forumman ...

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: stř 04. črc 2012 23:15:46
od Rok
forumman píše:
Ghibli :forumman - proč mám u tebe dlouhodobě pocit, že než si radši "máknout" = jít odevzdat biologa/esence/předměty pro Kakamita, budeš kritizovat nespravedlnost - serveru, hráčů, GM.
Nehodlám se tu s tebou hádat, diskuze s někým kdo si upravuje realitu po svém mě opravdu nenaplňuje. V naprosté většině nic nekritizuju,pouze vyjadřuji svůj náhled na věc, takže větu kterou tu cituju sis prostě vycucal z prstu ;) Nejde ani v nejmenším o nespravedlnost, jen o pohled běžného hráče, kterých si myslím, že je tu většina a kteří tvoří tu možnost tu zde hrát. To o kritice serveru, hráčů a především GM je tvůj výmysl ničím nepodložený, pokud myslíš, že tomu tak není, pošli mi PM pár citací kde k něčemu takovému dochází... Mohli by jsme se opět zkusit vsadit, ale jak bylo vidět u minul sázky, nevsázíš se tam, kde nemůžeš vyhrát... 8-)

Jediné, co jsem vyjádřil k této nové mapě je to, že je škoda dle mě vytvářet novou mapu, do které by se, pokud by byly splněny tebou požadované/avizované podmínky, 90% serveru třeba měsíc dva nepodívala.. Pokud si myslíš, že to tak má být, je to tvůj názor, já jen vyjádřil svůj, že to většinu spíš naštve než motivuje ke hraní a splnění podmínek pro vstup.

Ať nás rozsoudí budoucnost, když se tedy nechceš vsadit :D

PS: Osobně proti tobě nic nemám, jedná se o plamennou diskuzi a že se neshodneme je normální, co člověk, to názor ;) Je to jak s Electrixem, téměř vždy se neshodneme, ale virtuálně ho mám vlastně rád :D
taky mi přijde že forumman je jeden stěch co radši aby šli něco zahrát tak tu radši budou psát chytrý řečičky a jejich heslo zní bez práce sou koláče ;)

ale bohužel už to tu tak naštěstí nefunguje :D

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: stř 04. črc 2012 23:17:45
od nicnevim
Taková skromná otázka (proto bych ocenila odpověď, která nepřesáhne 5 řádků - ve zkratce mě to nebaví), kam na to, ymire, chodíš? Nikde nikdo nic nepsal a ty takovou teorii tady vybalíš.
To je stejné, jako když Saggi psal, ať trénujem na smrt a hned aféra jak prase, že tam bude vstup :roll:

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: stř 04. črc 2012 23:22:30
od Saggitarius
Zdavicko :)
Celkem jsem si pocetl, takze bych rad neco osvetlil :)

Co se tyce "volneho vstupu do map". Jiste vite jak to vypada v pritazlivce, tam je velmi pekne videt jak vypada volny vstup. Mensi levely neprojedou do "vnitrozemi", urazky na dennim poradku, skatulkovani atd.
Sice se obcas stejne neduhy projevi i v samostatnych mapach (kradeze kamenu v 5tem ve vezi, otravovani ve swampu, braneni pruchodu do pater v rokli atd. ), ale je jich podstatne mene. A to diky tomu, ze je nutno neco udelat pro vstup. To je take duvod, proc se nam nechce moc delat volne mapy. Je sice pekne a pro nas bezstarostne takovou mapu utvorit (teleportovaci NPC a jeho dialog je otazka 5i minut vcetne nastaveni drobnosti okolo), ale vytvorili bychom opet jenom dalsi bojiste (zajimave ze vam to ve svate nesmakuje a jen si tam spis chodite pokecat :) kdyby se tam odvijeli boje jako napriklad ve zminene pritazlivce ... :) ).

Jak zde zaznelo na upravach se pracuje a tak s prichodem Haegeronu lepe receno Hlavnim velitelem Crainem bude do hry nasazeno tech novinek daleko vice (takovy mensi datadisk :) ).

Nicmene predtim si dovolim trochu poodhalit to o cem se diskutuje v tomto vlakne :)

Na vypravu za dracim setem nebude potreba Karmy, Zrucnosti, Biologa, Herbareni, CB (doufam ze sem na nic nezapomel z toho co zde zaznelo).
Bude potreba splnit je 3 podminky jako velitel skupiny a 2 jako "ucastnik".
Zde je tedy osvetleni toho jak to tedy bude :)

Velitel :
jakakoliv herni postava s minimalnim levelem 120
majici u sebe 3 klice (napoveda jake jiz zdelena byla v prologu), kde je a jak si je poridi je jeho veci (koupit, vymlatit atd.)
posledni podminka je spojena s druhym setem hodnosti, ktery prijde na radu spolu s touto vypravou

ostatni hraci :
jakakoliv herni postava s minimalnim levelem 120
opet spojeno s hodnosti

Velitel jak vidno bude klicovy pro vypravu (v podstate on bude urcovat co se bude dit (velet), a na zacatku nastavi heslo pro vstup ostatnich hracu)
Ostatni hraci budou moci vstoupit pouze se znalosti hesla (proto jsem uvedl, ze tam budete mit klid).

Minimalni pocet hracu na vypravu je 1.
Maximalni pocet hracu na vypravu je 16.
Sance a obtiznost na uspeni je zavisla na poctu hracu na mape.



Co se tyce novinek / uprav kterych se dotkne otevreni nove mapy bych shnul :
Novy set hodnosti, ktere se budou chovat trochu jinak
Uprava Svatych zemi (mala = system, velka = design + system)
Uprava nekterych lokaci, ktere jsou zavisle pro novou mapu

Vice k novinkam neprozradim :)

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: stř 04. črc 2012 23:25:17
od stripes66
Doufám, že to bude co nejnáročnější a dlouhodobá záležitost, ať máme příští rok co tvořit :D