Stránka 3 z 9
Re: VTS - Vaše výsledky testování
Napsal: stř 04. pro 2013 17:53:52
od Bellinna
Všimla jsem si Vývěsní tabulky, moc se vám to povedlo.
Ještě taková maličkost .. Král plamenů mě zapálil, ale oheň nic nebral, měl by přece brát 2500.

( Mám 15% proti ohni )
Re: VTS - Vaše výsledky testování
Napsal: stř 04. pro 2013 18:25:36
od Teensaver
Dmg u ohně mi nic nebere :O (Ten oheň kterej flusá Král Plamenů)
"Učitelé" jako mobové jsou označeni "???" . Nevím zda to je záměr nebo ne
Zabil sem Pána Smrti, vybafnul na mě kovář a bral mi 72-75k

-> To je jeho normální dmg? (nevím, nikdy sem se k nemu nedostal zatím

) Obrany na magii sem měl, ale netuším čím útočí. (to že sem mu téměř nic nebral je u mě samozřejmost

)
Re: VTS - Vaše výsledky testování
Napsal: stř 04. pro 2013 18:43:22
od BlueStorm
Vám se jde dostat do těch map s novým nastavením

U teleportéra mám normálně ty oblasti, ale když na ně kliknu, tak se nic neděje... Nevíte někdo co s tím ?

Re: VTS - Vaše výsledky testování
Napsal: stř 04. pro 2013 18:46:33
od KuBkO
kovar berie aj 230k
Re: VTS - Vaše výsledky testování
Napsal: stř 04. pro 2013 19:09:48
od Saggitarius
DMG u zapaleni ohnem neni zobrazovan jako DMG od monstra, staci poodbehnout a sledovat zivot (skutecne to bere 2500)
Veci na zrucnost budou pridany do obchodu. I kdyz nejsou pro testy podstatne.
Dropnute kulicky promeny se jeste resit.
Nicmene neni problem si vytvorit dalsi postavu a nasledne si predat kulicky do skladu a postavu smazat.
Re: VTS - Vaše výsledky testování
Napsal: stř 04. pro 2013 22:54:09
od Strees
Saggitarius píše:DMG u zapaleni ohnem neni zobrazovan jako DMG od monstra, staci poodbehnout a sledovat zivot (skutecne to bere 2500)
Veci na zrucnost budou pridany do obchodu. I kdyz nejsou pro testy podstatne.
Dropnute kulicky promeny se jeste resit.
Nicmene neni problem si vytvorit dalsi postavu a nasledne si predat kulicky do skladu a postavu smazat.
Mohu se zeptat kdy budou přidané věci na talismany?

Re: VTS - Vaše výsledky testování
Napsal: čtv 05. pro 2013 7:45:17
od elaverka
Čaky, nemůžu se dostat z města na jinou lokaci mapy nevíte v čem je problém?
Re: VTS - Vaše výsledky testování
Napsal: čtv 05. pro 2013 13:02:28
od Eltarez
Taky nemuzu, + bolo by dobry kdyby ste pridali i veci na zrucku + raznice

Re: VTS - Vaše výsledky testování
Napsal: čtv 05. pro 2013 13:07:14
od tobartos
Co jsem zjistil?
Ne, že bych zkoušel kde co ale když jsem točil dvě různé poslední obrany na chary, tak mi to (skoro pokaždé až jsem málem usnul) přišlo jak nadlidský úkol. Není ta pravděpodobnost nějak snížena?
Výsledek názoru na VTS:

Veřejnost má možnost odzkoušet spolu s vývojáři hrstku novinek a tím přijít na pro a proti.

Možnost odzkoušet si různé druhy výbav z několika úhlů pohledu (hlavně v PvM) a připravit si plán na hlavní server (Budem nám taková výbava na toto stačit? Kde přidat, kde ubrat? Bude lepší tohle nebo tohle?...)

Tím, že se lusknutím prstu dostaneme ke všemu o čem sníme, přicházíme o zábavu a moment překvapení na hlavním serveru.

VTS nemůže sloužit dobře ani jako odreagování v PvP. Stav veškerých věcí hráčů (kromě ojedinělých packalů) si bude podobných (luxus jako luxus, stačí pár hodin točit).

V PvM se natočíme na max a budeme zkoušet nové oblasti a moby. Přesuneme se na hlavní server a nebudeme schopní ani z poloviny toho co jsme dokázali zde (budeme odrazeni - dlouhá cesta a moc času).

Člověk neví kam dřív skočit (Ekura, Sinfortia a teď VTS). Ztráta sjednocenné komunity.

Komunita se zaujatými jedinci, kteří mají rozlišný názor, jiný úhel pohledu a jiné myšlení bude radit vývojářům co nechat a co změnit. Možnost výskytu několika sporů a nepříjemnosti. Je to příliš blízké "kecání do řemesla".
Za mě spíš

Re: VTS - Vaše výsledky testování
Napsal: čtv 05. pro 2013 13:10:57
od Chyu
tobartos píše:Co jsem zjistil?
Ne, že bych zkoušel kde co ale když jsem točil dvě různé poslední obrany na chary, tak mi to (skoro pokaždé až jsem málem usnul) přišlo jak nadlidský úkol. Není ta pravděpodobnost nějak snížena?
Výsledek názoru na VTS:

Veřejnost má možnost odzkoušet spolu s vývojáři hrstku novinek a tím přijít na pro a proti.

Možnost odzkoušet si různé druhy výbav z několika úhlů pohledu (hlavně v PvM) a připravit si plán na hlavní server (Budem nám taková výbava na toto stačit? Kde přidat, kde ubrat? Bude lepší tohle nebo tohle?...)

Tím, že se lusknutím prstu dostaneme ke všemu o čem sníme, přicházíme o zábavu a moment překvapení na hlavním serveru.

VTS nemůže sloužit dobře ani jako odreagování v PvP. Stav veškerých věcí hráčů (kromě ojedinělých packalů) si bude podobných (luxus jako luxus, stačí pár hodin točit).

V PvM se natočíme na max a budeme zkoušet nové oblasti a moby. Přesuneme se na hlavní server a nebudeme schopní ani z poloviny toho co jsme dokázali zde (budeme odrazeni - dlouhá cesta a moc času).

Člověk neví kam dřív skočit (Ekura, Sinfortia a teď VTS). Ztráta sjednocenné komunity.

Komunita se zaujatými jedinci, kteří mají rozlišný názor, jiný úhel pohledu a jiné myšlení bude radit vývojářům co nechat a co změnit. Možnost výskytu několika sporů a nepříjemnosti. Je to příliš blízké "kecání do řemesla".
Za mě spíš

Za chvíli to všechny omrzí a zůstanou tam jen ti co chtějí přiložit ruku k vývoji alespoň takhle
