Stránka 3 z 4

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Napsal: pon 17. lis 2014 20:10:59
od KORTEZA
Dle mého názoru dost dobré :up: nejsem profík , ale užila jsem si to , ty zóny dobré , 1 mapa mě to padlo pak trochu lagy ale pak už jelo vše na 100% (jen ta ulička ve 2hé mapě tam může být problém s bugem) , já za sebe hodnotím za 1 :up:Já si to prostě užila.Za sebe díky Vám.

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Napsal: pon 17. lis 2014 20:19:16
od Amelee
Savezony výborné. I při menším počtu hráčů oproti normální válce říší jsem měla problémy s lagy, když jsem měla na ploše otevřené okno s hlavní postavou a s buffíkem.

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Napsal: pon 17. lis 2014 20:27:33
od RoxBorn
Občas se sekl kompletně obraz na chvili a pak to šlo zase dál (nedělalo to jen mě - potvrdilo to pár lidí z :shinsoo: ) Jinak zony jsou supr... mapy taky jen ta poslední se mi prostě neak nelíbí (chtělo by to změnit těžko se hledá nepřítel když do war chodí pět a pul lidí :D )

Celkové hodnocení: :up: :up:

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Napsal: pon 17. lis 2014 20:28:45
od Saggitarius
Tak,
děkujeme za pomoc při testech, jen tak jsme zkusili propočítat počty zabití.

Tady máte výsledky :

Kód: Vybrat vše

[BA]Script(150)	84	zabití
[GM]Hyperius(145)	65	zabití
Drachen(132)	52	zabití
DarkTronik(150)	49	zabití
Anasttacia(145)	45	zabití
BuffWolfinka(147)	38	zabití
Tarbol(150)	38	zabití
DontSleep(145)	36	zabití
HollyDolly(150)	34	zabití
WaRrec(147)	32	zabití
[GA]Saggi(150)	32	zabití
xT0MEKx(140)	29	zabití
Simsala(140)	28	zabití
Saito(120)	26	zabití
chose04(148)	26	zabití
Crashy(150)	23	zabití
LORDxMICHAL(146)	22	zabití
LuLuDodo(127)	21	zabití
Stripes66(150)	18	zabití
xEllx(142)	18	zabití
CiD(140)	17	zabití
TemnaPomsta(150)	15	zabití
Br0SKvicka(145)	14	zabití
DJJazzmann(135)	13	zabití
MyKiky(145)	13	zabití
KORTEZA(134)	13	zabití
Normality(131)	12	zabití
PornStar(138)	11	zabití
xVirginx(138)	11	zabití
lizatkoXXL(145)	11	zabití
Qemists(150)	11	zabití
Ninja2Girl(137)	10	zabití
Chyu(110)	10	zabití
QuEeNiCeFiRe(144)	9	zabití
SexiBuffinQa(135)	8	zabití
Saliwer(150)	8	zabití
SpiriDropp(133)	7	zabití
Grouwy(120)	6	zabití
Noellik(145)	5	zabití
Magnezium(132)	3	zabití
TSMDyrus(110)	3	zabití
wRyx(110)	3	zabití
Skypi(145)	2	zabití
LuXuRyJaR(130)	1	zabití
TaJlaK(131)	1	zabití
SUR1ST4(118)	1	zabití
Bida(134)	1	zabití
r0bin(145)	1	zabití

		
Celkem bylo bodujících 49 hráčů.

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Napsal: pon 17. lis 2014 20:32:27
od Chyu
Zdravím, také bych rád vyjádřil svůj názor, nejprve k mapám jednotlivě.

Kaňon
Zde mi stále vadí to že kamera bourá do hor a vždycky se tak přemístí úplně do jiné pozice, než jste zvyklí. Záleží na tom jestli preferujete pohled oddálený, nebo přiblížený. Možná by se mohla nějak upravit výška.

Zimní aréna
Nádhera, kromě uliček nemám snad co vytknout. V uličkách je problém ten, že se hodně rychle zabarikáduje postavami a prakticky se není možno hnout, v horším případě vás ninja zaseká se dostanete do zóny ze které nemůžete vyjít.

Velká plocha
Za mě nejlepší mapa, možná až moc velká, moc se netvoří hloučky.

Mám ale připomínku k safezónám.
Všiml jsem si že pokud se utvoří hlouček u respawnu nějaké říše, tak mají ninjové s lukem výhodu, můžou střílet z respawnu. Sám jsem střílel v domění že stojím v bojovém poli a když se ke mě někdo přiřítil, tak jsme zjitili že vlastěn stojím v safezóně (konkrétně v Kaňonu u respawnu žluté říše).

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Napsal: pon 17. lis 2014 20:50:11
od Saggitarius
Co se týče kaňonu, tak je to v podstatě záměr, mapa je členitá a i práce s mapou je zde pravě jako další prvek bojů.
A to jak orientace tak i jejich ovládání.

Co se týče ledové mapy, tak proběhne ještě úprava, která vyřeší "mosty".

"Díra v zemi" je jednoduchá a je zde právě prostor pro "menší hloučky" na více místech. Opět je zde možnost jiné "strategie".


Co se týče savezon, tak jsou právě takto zamýšleny. Je možno být chráněn, ale umožní vyprovodit nepřátele (jejich "hranice" jsou zvýrazněny jiným povrchem, aby útočníci odhadli kam až mohou zajít).


Je připraven seznam všech 57 hráčů, kteří ve svém IS najdou odměnu Obrázek Obrázek za účast, kterým takto děkujeme za pomoc při testech.

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Napsal: úte 18. lis 2014 0:27:25
od shvetseek
Nechci vám do toho rejt, přátelé, ale zvýší se vám počet pláčů na účet ostřelovačů zpoza sloupů :up:

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Napsal: úte 18. lis 2014 4:12:20
od Saito
Přeji dobré ráno,

nový systém safezón mne zpočátku velice nadchl, ale po zvážení, jaké výhody a nevýhody přínáší právě tento systém, jsem se rozhodl, že se s Vámi podělím i o vlastní názor.

Jak už zde v podstatě bylo zmíněno, tato možnost vyhlíží jako geniální odpověď na otázku, jak konečně vyřešit spor ohledně této problematické zóny. Avšak od východiska, které je momentálně užito na ostrém serveru, se z mého pohledu jedná o krok nazpět, neboť se velice podobá systému, kdy ochranu poskytovaly sloupy, s tím rozdílem, že sloupy nahradí hráči, kteří mají ve vlastnictví postavy s možností útoku dálkovými kouzly.

(Následující část se týká především zimní a rozlehlé mapy.)

Výhody a nevýhody aktuálních safezón:

:+: Výhody:

- naprostá ochrana před útokem cizí říše
- menší lagy při pobytu v safezóně (v podstatě nelze vidět bojující hráče)
- nemožnost útoku na hráče z jiné říše


:?: Výhoda i nevýhoda:

- nemožnost návratu zpět (výhoda - válka je zajímavější, poněvadž hráč nemá nutkání se vracet do bezpečí a tedy bojuje na život i na smrt, nevýhoda - hráč se nemůže vrátit například pro buff či elixíry)

:-: Nevýhody:

- přemisťování na válečné pole, které často vypovídá službu

Výhody a nevýhody testovaných safezón:

:+: Výhody:

- přímý přístup do bojiště
- ochrana před útokem cizí říše


:?: Výhoda i nevýhoda:

- možnost návratu zpět (výhoda - hráč se může vrátit zpět pro buff či elixíry, nevýhoda - válka ztrácí na obrátkách, protože hráči vědí o možnosti ušetřit život své postavy)

:-: Nevýhody:

- možnost útoku na hráče cizí říše

Možnosti řešení?

Společně s Chyumgem jsme uvažovali o možnosti využití vlastností náměstí s tím rozdílem, že by daná plocha dokázala rozeznat, kdo je z jiné říše, a díky tomu by bylo možné zajistit, aby dotyčnému tulákovi "podlaha" ubírala život.

Dále mne napadá, že by se opět využila platforma náměstí, ale tentokrát by byla vyvýšena a vstup do bojiště by byl řešen pomocí většího schodu, který by znemožňoval návrat zpět, stejně jako tomu bylo dříve do bojiště starých svatých zemí.

S pozdravem

Saito

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Napsal: úte 18. lis 2014 7:05:29
od lordsword
shvetseek píše:Nechci vám do toho rejt, přátelé, ale zvýší se vám počet pláčů na účet ostřelovačů zpoza sloupů :up:
A o co jde? Nikdo vás nenutí se tlačit se na respawn cizí říše. Místa na boj je stále dost z dostřelu.

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Napsal: úte 18. lis 2014 17:58:46
od Janko.Tlcik
takže ak dobre rozumiem, teraz začína byť zaujímavý štýl boja natočiť vše na najsilnejší útok, ignorovať obrany, za žiadnu cenu neopustiť safe zónu a osladiť to všetkým tým čo majú vo zvyku zakempiť pri respawne a začerstva likvidovať slabých hráčov. prípadne vziať suru wp a pomáhať ostatným likvidáciu bufov útočníkov... :lol: