Re: Počet žetonů na sloupu
Napsal: pát 22. led 2016 15:42:43
Tak mě napadla ještě další alternativa, co se týče tréninkového sloupu a to je:
Udělit všem stejný počet žetonů např. 50 a rozdíl v hodnosti udělat v počtu možnosti spawnování na den nebo i na týden.
Pěšák 1x denně1h
Rytíř 2x denně 1h
Generál 3xdenně 1h
Vojevůdce 4x denně 1h
Král 5x denně 1h
Tyhle čísla nemusí být konečný, ale můžou být pohou inspirací, k jakým úpravám může dojít k větší spokojenosti většiny. A král prostě většina není. Neomezené spawnování od krále mi přijde prostě nehorázný a demotivující s porovnáním s hodností rytíř nebo pěšák, přitom oba hráči (král i pěšák) mají stejnou snahu o pomoc a boj pro říši.
Zasahovat do ankety se mi už nechce.
Ovšem stále si stojím zatím, že změna v podobě placení jakéholiv spawnování za vlastní prostředky (ať už v podobě yangů nebo žetonů z kerindoru) je momentálně více důležitější.
Udělit všem stejný počet žetonů např. 50 a rozdíl v hodnosti udělat v počtu možnosti spawnování na den nebo i na týden.
Pěšák 1x denně1h
Rytíř 2x denně 1h
Generál 3xdenně 1h
Vojevůdce 4x denně 1h
Král 5x denně 1h
Tyhle čísla nemusí být konečný, ale můžou být pohou inspirací, k jakým úpravám může dojít k větší spokojenosti většiny. A král prostě většina není. Neomezené spawnování od krále mi přijde prostě nehorázný a demotivující s porovnáním s hodností rytíř nebo pěšák, přitom oba hráči (král i pěšák) mají stejnou snahu o pomoc a boj pro říši.
Zasahovat do ankety se mi už nechce.
Ovšem stále si stojím zatím, že změna v podobě placení jakéholiv spawnování za vlastní prostředky (ať už v podobě yangů nebo žetonů z kerindoru) je momentálně více důležitější.