Stránka 3 z 7
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: pon 04. dub 2016 13:10:00
od DaveB
ondra852 píše:Resi se tu nejaka nova mapa, ale je hromada map, ktere jsou urcene pro mensi levely (pod level 100) a ty jsou krome obcasneho dropu na ukoly jako je biolog a pripadne veci na vylepsovani veci z entarianu absolutne nevyuzite a vlastne vice mene uplne zbytecne.
Kdo chodi zabijet monstra do ledove zeme, ohnive zeme, pouste, lesu, chramu, jeskyne vyhnanstvi? Kazdy naexpi v prvni, druhe mape a pak jde do zeme pritazlivosti mlatit kameny. Spis bych se zamyslel nad tim, jestli by nebylo lepsi, kdyby se tyto "nevyuzite" mapy nedaly vyuzit napriklad nejakym systemem opakovatelnych ukolu zadavanych nejakym NPC vzdy v konkretni mape a odpovidajici odmenou, ktera muze konkurovat dropu z meteoru v zemi pritazlivosti, aby hra nebyla pro nove hrace jen o zniceni tisice kamenu pro vydelek na 100% buff. Proc chodi vsichni expit na meteory level 90 ne levelech 90 - 100? Proc nekdo nezajde napriklad do jeskyne?
Od levelu 1 az do levelu 120, kdy clovek muze teoreticky jit do HG je cela hra o tom, ze se hrac prehrabuje v tune nesmyslneho dropu u meteoru nebo ve swampu a hleda tam pruty a par dalsich cennych veci. Ano existuje i jina moznost jako je napriklad zabijeni bossu, kopani rud a dalsi, ale to se nikdy nevyrovna swampu a na mensim levelu zemi pritazlivosti. Hlavne ve swampu hrac nasbira ciste yangy a nemusi nic slozite prodavat, takze to vice mene hrace nuti delat tuto jednu cinnost, ktera je extremne nudna, stereotypni a otravna diky nesmyslnemu dropu blbosti (urcite hrac na levelu 100+ vyuzije brneni a zbrane od levelu 61 a 65). Tohle je duvod, proc ja osobne jsem nikdy u tehle hry (serveru) nevydrzel dele a level 120 tak delal skoro 4 roky. Tezce nechapu co je tak super zabavneho na tom, kdyz je hra o sbirani jedne pouzitelne veci mezi 1000 nesmyslama, ktere nemaji realne vyuziti.
Osobne si myslim, ze by to pro mensi levely (mene nez 120) chtelo vice map ve stylu HG, kde pujde vydelat treba trochu hure nez ve swampu, ale nebude to jen o tom, ze si clovek nahodi 100% buff a pak se bude pokouset sebrat prut zlata a k tomu by mohli poslouzit klidne jiz stavajici mapy, ktere jsem zminoval v kombinaci s ukoly, za ktere by hrac obdrzel seriozni odmeny.
To je přesně ono, kdyz jsme začínali my treba pred 4 rokama, tak bylo VSUDE plno i zelený, červený les apod...
Prostě jsme meli vic možností ted v těchto mapach nevydělás vůbec nic jen pritazlivku a to každého kdo začíná bude bavit tak týden. Ono vydělávat na metinech, kde das auru a čekáš nez se to zničí a pak 5min hledat cenné věci neni moc zábava a brzy omrzí
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: pon 04. dub 2016 14:11:18
od KapkaRosy
Mno a co tedy zatraktivnit "staré mapy" tím, že zrušíme přitažlivku a navýšíme počet meteorů v jejich původních lokacích?
To je jedna z cest.
A pak je tu ještě ten povzdech, že skoro nic není výzva když máte 100% buff. Tak proč ho tedy nezrušit a nevrátit zpátky na těch původních 81%?
Mimochodem je odzkoušeno, že i s tímhle buffem lze chodit do Swampu a fungovat tam. To samé do HG. Jen Entarián by trochu potřeboval poladit.
Ono totiž dost záleží na tom, jakým stylem hrajete. Pokud je vaší prioritou co nejvyšší zisk na úkor zábavnosti, pak se nedivím, že vás hra nudí. Mít postavu u meteoru, kafe položený na mezerníku, a jednou za 3 minuty překliknout okno s oblíbeným filmem, aby se postava nabuffovala a posbírala drop... Tohle nemůže zákonitě bavit nikoho. No možná z počátku ano, ale velmi brzy dojde do stádia, kdy zjistí, že ho hra nudí. Ovšem místo, aby začal skutečně hrát, tak spamuje forum, support, PMky adminů, tím, že se děsně nudí a že nutně potřebuje novou mapu.
Pokud si však chcete skutečně hrát, pak vám garantuji, že hra nabízí spoustu zábavy již na těch nižších levelech. Mám osobně odzkoušeno.
EDIT: zrušení 100% se týká pouze Požehnání. Naopak si umím představit navýšení kritického útoku, kvůli vyšší šanci na dmg skillem. A také proto, aby šamani měli důvod mít stále inteligenci na maximu.
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: pon 04. dub 2016 16:09:18
od sizmik
KapkaRosy píše:Mno a co tedy zatraktivnit "staré mapy" tím, že zrušíme přitažlivku a navýšíme počet meteorů v jejich původních lokacích?
To je jedna z cest.
A pak je tu ještě ten povzdech, že skoro nic není výzva když máte 100% buff. Tak proč ho tedy nezrušit a nevrátit zpátky na těch původních 81%?
Mimochodem je odzkoušeno, že i s tímhle buffem lze chodit do Swampu a fungovat tam. To samé do HG. Jen Entarián by trochu potřeboval poladit.
Ono totiž dost záleží na tom, jakým stylem hrajete. Pokud je vaší prioritou co nejvyšší zisk na úkor zábavnosti, pak se nedivím, že vás hra nudí. Mít postavu u meteoru, kafe položený na mezerníku, a jednou za 3 minuty překliknout okno s oblíbeným filmem, aby se postava nabuffovala a posbírala drop... Tohle nemůže zákonitě bavit nikoho. No možná z počátku ano, ale velmi brzy dojde do stádia, kdy zjistí, že ho hra nudí. Ovšem místo, aby začal skutečně hrát, tak spamuje forum, support, PMky adminů, tím, že se děsně nudí a že nutně potřebuje novou mapu.
Pokud si však chcete skutečně hrát, pak vám garantuji, že hra nabízí spoustu zábavy již na těch nižších levelech. Mám osobně odzkoušeno.
EDIT: zrušení 100% se týká pouze Požehnání. Naopak si umím představit navýšení kritického útoku, kvůli vyšší šanci na dmg skillem. A také proto, aby šamani měli důvod mít stále inteligenci na maximu.
Osobně bych zrušení přitažlivky a navýšení dropů metinů v ostatních lokací velmi rád uvítal, hned by to bylo zábavnější, avšak měl by se asi o trošku zvětšit drop z nich. Nebo je možnost zvětšit drop z metinů v které přirozeně padají v jejich lokacích a snížit drop z těch v přitažlivce

Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: pon 04. dub 2016 16:51:39
od Eldik
Nechtěl by jsi nám Mithro naznačit, jakým směrem máte v plánu s hrou hýbat? Zda je vaše priorita opravování chyb, nebo vymýšlení něčeho nového. Kdy se uskuteční ono navýšení levelů a přijde něco s tím? Stačí jen náťuky.
Díky.
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: pon 04. dub 2016 17:57:46
od KapkaRosy
Eldik píše:Nechtěl by jsi nám Mithro naznačit, jakým směrem máte v plánu s hrou hýbat? Zda je vaše priorita opravování chyb, nebo vymýšlení něčeho nového. Kdy se uskuteční ono navýšení levelů a přijde něco s tím? Stačí jen náťuky.
Díky.
Chtěl. Ale protože se věnuji už pouze pravidlům a jejich dodržování, tak tyhle informace nemám. A i kdybych je měl, tak pořád platí, že...
"My nesmíme ani naznačovat."
Nezbývá než tedy čekat na nějaká oficiální vyjádření GM teamu.
Taky pro to tohle píšu odsud a ne z oficiálního účtu na foru.
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: pon 04. dub 2016 18:42:43
od ondra852
Udelani nejakych uzemi v "nevyuzitych" mapach, kde by se spawnovalo vetsi mnozstvi meteoru by urcite bylo dobre. Kdyby napriklad v ledove zemi bylo nekolik mist, kde by se spawnovalo 10 - 15 meteoru dabla (lvl 55) a dalsich nekolik mist s meteory smrti (lvl 65) a tato mista by mohl navic strezit napriklad nejaky boss (v techto pripadech pro meteor dabla vudce duchu a pro meteor smrti devitiocas) a verim, ze zabit bosse a pote nicit meteory v odlisne vypadajicich mapach by urcte bylo o mnoho zajimavejsi a zabavnejsi nez jezdit od jednoho kamene k druhemu v mape, ktera vypada skoro cela stejne.
Osobne me by nejvice potesilo, kdyby v kazde mape jako je poust, ohniva zeme, ledova zeme, udoli orku a dalsi bylo bud jedno misto nebo 3 (u kazde rise jedno), kam by se pridalo par NPC (a nejake objekty, aby to tvorilo jakousi vesnici/tabor). Kazde z techto NPC by zadavalo hraci ukol, ktery by mohl opakovat (bud bez jakychkoliv omezeni, pripadne jednou za den nebo by musel delat ukoly v nejakem poradi apod.). Ukol by se vzdy stahoval na konkretni mapu (napriklad zabit devitiocase a 10 meteoru smrti, ktere strezi nebo dojit do lokality, kde rostou urcite bylinky v zavisloti na dane mape, nasbirat jich urcity pocet apod.) a za tento ukol by hrac obdrzel odmenu odpovidajici slozitosti a delce ukolu tak, aby u map pro nizsi levely (udoli orku) mela alespon polovicni hodnotu toho co si prumerny hrac vydela v zemi pritazlivosti za cas, ktery musi prumerny hrac venovat splneni tohoto ukolu. Pripadne by se mohl zrusit mnohdy az nesmyslny drop zbrani, brneni a dalsi vybavy nahodne po vsech mapach a hraci by dostavali casti vybavy na odpovidajici level za splneni techto ukolu (napriklad splnil bych ukol v udoli orku a obdrzel za nej nejakou ze zbrani od levelu 30 a tento ukol bych mohl stale opakovat a ziskat tak postupne vsechny zbrane co potrebuji a dalsi pripadne prodavat).
Dalsi moznosti by bylo, ze za splneni ukolu v dane oblasti by hrac ziskal propustku do dungeonu, do nehoz by byl vztup z kazde z techto map. Tento dungeon by byl podobny (klidne mapa by mohla byt stejna) jako je vez demonu a nachazeli by se v nem monstra, meteory a boss z dane mapy. Jako priklad co bych si pod timto predstavoval uvedu mozny dungeon v udoli orku. Hrac by splnil u nejakeho z NPC ukol v kterem by pomohl vycistit udoli zabitim urciteho poctu nekolika druhu orku a pote by obdrzel propustku do dungeonu orku (ukol by mohl plnit opakovane). Pote by mohl projit bud pres NPC nebo portal do dungeonu (propustka by mu byla odebrana). V tomto dungeonu by vycistil patro se zelenymi orky, patro s cernymi, v dalsim rozbil meteory level 40, zabil vrchniho orka (z toho by ziskal urcity pocet yang a napriklad fms +5 +6 a dalsi casti vybavy odpovidajici levelu mapy a dungeonu). Dalsi patra by byla slozitejsi (podobne ukoly jako ve vezi - najit klic v urcitem case, zabit monstra na cas apod.). V poslednim patre by byl boss, ktery by byl slozitejsi, takze by ho dali jen ti lepsi hraci nebo pripadne skupina hracu (odmena z bosse by byla jako u prvniho, ale vetsi pocet yangu a casti vybavy +7 +8 +9). Mohlo by se take udelat, ze drop z bosse v techto dungeonech by nebyl omezen levelem, ale monstra a bossove by byli v pripade, ze do dungeonu jdou vyssi levely slozitejsi (vetsi damage, vice zivotu).
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: pon 04. dub 2016 19:57:21
od tyranka
ondra852 píše:
Dalsi moznosti by bylo, ze za splneni ukolu v dane oblasti by hrac ziskal propustku do dungeonu, do nehoz by byl vztup z kazde z techto map. Tento dungeon by byl podobny (klidne mapa by mohla byt stejna) jako je vez demonu a nachazeli by se v nem monstra, meteory a boss z dane mapy. Jako priklad co bych si pod timto predstavoval uvedu mozny dungeon v udoli orku. Hrac by splnil u nejakeho z NPC ukol v kterem by pomohl vycistit udoli zabitim urciteho poctu nekolika druhu orku a pote by obdrzel propustku do dungeonu orku (ukol by mohl plnit opakovane). Pote by mohl projit bud pres NPC nebo portal do dungeonu (propustka by mu byla odebrana). V tomto dungeonu by vycistil patro se zelenymi orky, patro s cernymi, v dalsim rozbil meteory level 40, zabil vrchniho orka (z toho by ziskal urcity pocet yang a napriklad fms +5 +6 a dalsi casti vybavy odpovidajici levelu mapy a dungeonu). Dalsi patra by byla slozitejsi (podobne ukoly jako ve vezi - najit klic v urcitem case, zabit monstra na cas apod.). V poslednim patre by byl boss, ktery by byl slozitejsi, takze by ho dali jen ti lepsi hraci nebo pripadne skupina hracu (odmena z bosse by byla jako u prvniho, ale vetsi pocet yangu a casti vybavy +7 +8 +9). Mohlo by se take udelat, ze drop z bosse v techto dungeonech by nebyl omezen levelem, ale monstra a bossove by byli v pripade, ze do dungeonu jdou vyssi levely slozitejsi (vetsi damage, vice zivotu).
koukám, že hraješ i jiný privát než Ekuru,ale budiž.
Nevidím však žádný efekt z nějakého dungu. V jeskyni skoro nikdo není mimo ty co dropují mušle nebo občas rezavé čepele na biologa a o pavoučáku nemluvím, tam nikdo není. NPC postavy pokud by zadávaly úkol můžou klidně být v 1 a 2 městě, proč je tahat jinam.
Mi příde, že ve chvíli kdy někdo udělá nějaký privát a má tam něco jiného než je na Ekuře tak to chcete i tu. ( můj názor)
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: pon 04. dub 2016 20:45:35
od ondra852
Kdyby jsi cetla zbytek meho prispevku a predchozi prispevky, tak by jsi pochopila o co tu jde a ze zde vubec nejde o to, ze by tady chtel nekdo neco z jineho serveru. Tvoje reakce mi fakt prijde uplne mimo.
Ten posledni odstavec co jsem psal ani neni moc realne realizovat jako update, protoze by to nemohlo takovym zpusobem na jiz zabehnutem serveru fungovat. Je to spis takova moje predstava, jakym stylem bych idealne udelal svuj server na hru metin2 (pokud by na to byl dostatek casu a nedelal jsem servery pro jinou hru).
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: pon 04. dub 2016 21:56:36
od Spartaa16
To s tím zrušením 100% buffu se mi nelíbí a zrušit přitažlivku a naházet meteory do map se mi zdá taky hodně mimo
takhle dropové by se vám na to vykašlali úplně a ve swampu by vám lidi taky hodně poděkovali...
Můj názor je, že než vymýšlet takový změny, tak dotoho radši nerýpat vůbec a nechat to tak, jak to je...
Já sem se hrou spokojenej, akorád mě mrzí, že na to, kolik je tu map, nemají mapy jako (zelený les, červený les, ledovka...) žádné využití
Jinak pořád je Ekura nejlepší privát co existuje

Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: pon 04. dub 2016 23:36:14
od MocnyBaka
Největší problém vidím v nevyužití většiny map. Poté přehlcenost obchodu, nadbytek surovin... Ale zas co se dá za několik let serveru čekat, že?
Vidím tu jedno, byť blbé a vskutku líné řešení. Takzvané "reskinuté" mapy. A co se jedná? Jde o to, že by se vzala stávající mapa-pro příklad tentokrát využiji Zelený les, a ta by se reskinula-Zůstal by i původní les, ale k němu by přibyl i ten další-Navýšil by se level monster, změnilo se počasí, barvy mapy a mobů, přidal by se odpovídající drop, přibyly by questy a možná i nějaké to nové NPCčko k tomu. Jde jen o návrh, ale myslím si, že by to bylo malé, byť krátkodobé osvěžení této hry.