Stránka 3 z 6

Re: Veci co me "stvou" na ekure

Napsal: čtv 25. srp 2016 21:47:24
od ondra852
Spartaa16 píše:tak já tady navrhuju lepší drop pro malé levely a už se mi tu rýpe do mího swampu :D , radši už nic nebudu říkat :lol:
Co se tyce swampu, tak jedine, co je tam spatne je, ze tam padaji zbytecne blbosti, ktere realne na levelu se kterym se chodi do swampu nikdo nevyuzije. Osobne si ani nemyslim, ze je tam drop nejak extra velky, protoze vstup je tam omezen casove, je potreba krev, je potreba VIP, premium na yang, neni to zrovna extra zazivne, takze to chce velkou trpelivost a mnoho dalsich negativ. Treba takovy kerindor ve vysledku neni o moc horsi nez swamp, bossove ze cidonie jsou jeste lepsi vydelek nez ve swampu, entarian to same.

Jinak prispevky Mithry bych moc vazne nebral, protoze nejspis ani cele tema necetl a rozhodl si nahuntit nejaky ten prispevek pomoci offtopicu. Jeho prispevky jsou pomerne dost mimo tema ani nenavazuji nijak na diskuzi.

Re: Veci co me "stvou" na ekure

Napsal: čtv 25. srp 2016 22:01:49
od Spartaa16
ondra852 píše:
Spartaa16 píše:tak já tady navrhuju lepší drop pro malé levely a už se mi tu rýpe do mího swampu :D , radši už nic nebudu říkat :lol:
Co se tyce swampu, tak jedine, co je tam spatne je, ze tam padaji zbytecne blbosti, ktere realne na levelu se kterym se chodi do swampu nikdo nevyuzije. Osobne si ani nemyslim, ze je tam drop nejak extra velky, protoze vstup je tam omezen casove, je potreba krev, je potreba VIP, premium na yang, neni to zrovna extra zazivne, takze to chce velkou trpelivost a mnoho dalsich negativ. Treba takovy kerindor ve vysledku neni o moc horsi nez swamp, bossove ze cidonie jsou jeste lepsi vydelek nez ve swampu, entarian to same.

Jinak prispevky Mithry bych moc vazne nebral, protoze nejspis ani cele tema necetl a rozhodl si nahuntit nejaky ten prispevek pomoci offtopicu. Jeho prispevky jsou pomerne dost mimo tema ani nenavazuji nijak na diskuzi.
Ondro, tak krví mám plný sklad, okolo 700 kusů, o to není nouze, prémko stačí na yangi, které stojí 59sd=200kk a máš prémko na měsíc :)
věci nepotřebuješ extra dobré, takže tam může někdo i s brnkem od 0, jen mít 100% buff, nehledě na to, že máš jistý yangi, když prodáš pruty + yangi z mobů a odneseš si třeba 800kk za swamp, jediný co mě na tom štve ty lagy... ,ale jak říkám, jistý prachy a hned na ruku pěkně v invu :up:

Kdežto v Kerri než prodáš ty úlomky :D, teď to otevřeš a zjistíš, že padlo úplný nic... :D, o Hg ani radši nemluvím :lol:

Pokud někdo nechodí do Enta, což sem slyšel, že to sype dost, tak swamp je ideálka, případně ta cido :up:

Re: Veci co me "stvou" na ekure

Napsal: čtv 25. srp 2016 22:18:57
od M3t0r1
Nesúhlasím s tým dropovaním.
Mám auru 81 a už pol roka na ňom robím tabulky, za 2 hodiny mám okolo 60 tabuliek x 9kk = 540kk
Alebo chodím na bossov do zaniklej to mi tiež hodí za dve hodiny okolo 400kk
Alebo chodím šperkovnice a to mi za dve hodiny zarobí okolo 600kk

Možností je veľa

Re: Veci co me "stvou" na ekure

Napsal: čtv 25. srp 2016 22:23:42
od Stormik
Spoiler:
ondra852 píše:Neberte prosim tohle tema nejak extra negativne, chci zde pouze vyjadrit svuj (a ve vetsine pripadu i dalsich lidi, ktere jsem ve hre potkal) na urcite veci, ktere jsou z meho pohledu ve hre nejakym zpusobem spatne vyreseny a urcite mohu dost veci videt ze spatneho pohledu a ve skutecnosti muze mit vetsina hracu jiny nazor. Ackoliv nekomu muze pripadat, ze si na vse stezuju, verte, ze pokud bych mel vyjmenovat pozitivni veci na serveru, ktere jsou uplne super udelane, tak toho bude mnohonasobne vice, ostatne jinak bych tu take po 6 letech nebyl.

Drop na lvl 70 - 100 aneb konec vetsiny novacku, kterym nekdo zkuseny neporadi.
Drtiva vetsina hracu, kterym nekdo, kdo ma jiz slusne zkusenosti s hranim na ekure neporadi, tak konci na levelu 70 - 80, protoze se dostanou do faze, kdy maji spatnou vybavu na to, aby byli schopni efektivne nicit meteory, tak aby neco vydelali a mohli se ve hre nekam posouvat. Ve hre se setkavam skoro denne s nekym, kdo netusi, ze pokud si chce vydelat dropovanim na meteorech, tak musi zustat na levelu 57 - 65, nez si neco vydela. Hraci udelaji vyssi level treba 80 s tim, ze nadropuji neco v cervenem lese, jeskyni vyhnanstvi nebo na meteorech 85 a 90, ale drop v techto mapach ci na techto meteorech je ve vysledku znatelne horsi nez na meteorech odpovidajicich levelum 57 - 65. Prakticky jedine co mohou hraci dropovat mezi 80 - 100 jsou sperkovnice nebo jit do kerindoru (kam novacek vybavu jen tak neudela a vetsina novych hracu nema ani tuseni, ze takova mapa existuje), coz bez poradne vybavy (pokud nema hrac talismany a prumkovou zbran) je uplne o nicem. Osobne bych zlepsil drop z meteoru 85 a 90, pridal bych jako drop kameny (obcas i nejaky +5 by mohl padnout) a take v jeskyni vyhnanstvi, kam lze jit dropnout maximalne musle. Klidne bych pridal mistnost s drakem, ktera je na ofiku, do ktere by se hrac dostal pomoci nejakych itemu, ktere by v jeskyni nadropoval nebo pripadne ziskal za nejake ukoly a z draka udelal o neco mensi drop, nez ma cerveny drak v kouzelnem dole. Jeskyne vyhnanstvi je rozsahla mapa, ktera ma 2 patra, mnoho ruznych monster a vyuziva se maximalne na drop pro veci pro biologa. Prijde mi docela smutne, ze misto toho, aby hrac udelal vybavu do tehle mapy a sel tam expit nebo dropovat, tak si zalozi jeste jednu postavu level 57 na drop a expi na level 100 mlacenim pul dne do sutru z zemi pritazlivosti.

Zabijeni pomoci vyssich levelu
Mnoho vyssich levelu ma dropa na meteory, sperkovnice apod. a kdyz novy hrac v takovem miste se nekomu znelibi, tak na neho vlitnou treba s levelem 150, zabiji ho na ranu a on nemuze udelat vubec nic, nez odejit. Prijde mi uplne debilni, kdyz napriklad v zemi pritazlivosti, muze utocit level 150 na level 40. Ano ten level 150 porad muze mit dropa vybaveneho luxusnim pvp, ale porad je to ferovejsi, kdyz se mlati hrac s nekym kdo ma stejny level a lepsi veci, nez kdyz ho sejme nekdo se 150. Kdyz budu novy hrac a sejme me nekdo s lepsima vecma, co v te mape take neco dropuje, tak to vemu, ale kdyz tam nalitne nekdo, kdo je o 100 levelu dal a mnohdy tam treba ani nadropuje a zabije me, tak nebudu uplne nadsen. V mapach, kde dropuji hraci pod level 90 - 100 bych zavedl, ze hraci s levelem 100+ (nebo pripadne nejaky limit treba rozdil 30 levelu) nebudou moct utocit na nizsi levely. Nejde ani tak o to, ze by to vyresilo problem, ze nekdo kdo ma lvl 150 zabije novacka s nejakou postavou, ale spis jde o ten pocit pro toho hrace, ktereho zabijou a vyzenou z mista kde dropuje. Kdyz ho zabije podobny level, tak je proste lepsi a neni na tom nic extra nefer.

Zabijeni u skladu, obchodnice, ...
Kazdou chvili se najde nekdo, kdo jede do jine rise a pote tam u skladu zabiji treba hodinu v kuse hrace, kteri nijak bojovat nechteji a ani nemohou, ruzne skladni postavy, novacky apod. na jednu stranu to muze byt nejaky boj proti jine risi, ze je "oslabi" tim, ze nekterym zneuchuti hru nebo jini ztrati cas cekanim az budou moct dat veci do skladu nebo zmenou kanalu, ale ve chvili, kdy je sabotaz provedena pomoci infiltrace do jine rise a kazenim buffu trestana neoficialne, tak by tohle mohlo byt nejak poresene. Bud proste rozsirenim safe zony na tyto mista (stejne tak to prebufovani lze vyresit jednou podminkou) nebo alespon take nejakym varovanim na foru.

Novacci netusici o mnoha super moznostech
Prakticky kazdy novy hrac, se kterym jsem si psal nemel zadne tuseni o tom, ze se vyplati nejakym zpusobem delat herbareni, trenovat zrucnost ci poradne odevzdavat biloga, karmu apod. Stejne jako netusi, ze existuje napriklad kerindor nebo nekteri dokonce nevi ani o zemi pritazlivosti ci zanikle risi. Myslim si, ze by nebylo spatne pridat par ukolu, ktere provedou trochu po serveru a ukazi jim moznosti, ktere se zde nabizi. Napriklad, ze by jim nejake NPC zadalo ukol sehnat seminka, pote jit vypestovat neco na zahradku a bylo tam vysvetleno, ze se s vyssi urovni zvysi sance na vypestovani, ze se jim otevre vic mist a to same s dalsima vecma. Vim, ze je vse popsano na webu, ale kolik novych hracu cte podrobne web nebo vubec cte cokoliv krome ukolu, ktere delaji. Hodne hracu je zvyklych z jinych serveru, kde se proste jen mlati monstra, na namesti se vse levne koupi a portuje se pres nejake menu hned uplne vsude.

Nesmyslny drop, ktery znechucuje hracum hru a zbytecne "zatezuje" klienta i server
Proc v mape od levelu 100 padaji zbrane a brneni na level 61, 65 a stejne tak padaji i v mapach od levelu 120? Co asi tak krome zrucnosti s tema vecma bude napriklad level 130 delat? Kdyby to padlo obcas, ale treba ve swampu se toho vali stovky po zemi. Sice nekdo rekne, ze je to potreba na zrucnost, ale to je potreba dalsich x veci, ktere ani na vyssim levelu nelze nijak dropnout, takze ve vysledku to nijak extra nepomuze. Prakticky nikdo nepouzivaj zbrane a brneni, ktera zde padaji, takze ani vylepsovat a prodavat to nelze. Jedine k cemu je to dobre, ze to nasere cloveka, kdyz chce neco sebrat a ono to lezi pod 10 takovyma vecma. Osobne bych uplne zrusil drop techto predmetu v mapach pro vyssi levely, ktere tyto veci nijak nevyuziji a na mensim levelu cca 1 - 65 trochu omezil drop zbrani a brneni. Alespon by hrac, ktery tyhle veci na mensim levelu dropuje mel sanci je prodat.

Mala svata rise
Driv to byvala super mapa, kde se to porad mlatilo, bojovalo se o drop kamenu duse s nosicu utrapy, bojovalo se o drop kerindorskych zbrani a yangu z techto potvor. Kazdy novacek se zakladnima vecma se tam mohl jit mlatit a uzit si nejake pvp. Dneska v te mape neni vubec nic a je prakticky nemozne se tam dostat. Dalsi nazor na tenhle system v bode o cidonii.

Cidonie
Cidonie je pomerne pekna mapa co se tyce rozmisteni monster, jsou zde ohne, tezi se zde krystaly, dropuje pisek na vyrobu raznice, bossove jsou poradna vyzva a celkove pvm je tu super. Ale PvP v cidonii slo o proti velke svate kompletne do pr... Prvni vec je to, ze pvp se posunulo uplne na jiny level od te doby a dnes neni realne pokud mam na sobe veci, se kteryma zabiju bosse ustat jedinou ranu od hrace a naopak zabit bosse pokud mam pvp veci a nejaka kombinace nepripada vubec v uvahu. Chranit hrace, ktery zabiji bosse je nemozne, protoze diky neexistenci seriozni synchronizace toho kde vidi jednu postavu ruzni hraci vas nekdo zabije i kdyz neni ani vidit na male mape a navic kdyz nekdo nalitne na hrace na koni s pvp vecma, tak ho ani 20 hracu nestihne zastavit, nez da jednu ranu tomu v pvm. Tudiz zde nejaky normalni boj o bosse existovat proste nemuze. Obcas se zde potkaji 2 pvp hraci, ktery se mlati dokud jednomu nedojdou elixiry nebo neusne a nebo 5 hracu nabehne na jednoho. Celkove do cidonie chodi jen par hracu, ktery bud zabiji bosse a ani o nic nebojuji a kdo bojuje, tak je nejvetsi smejd a odpad, protoze zabil pvm hrace a nebo hraci, kteri ani nemaji pvm vybavu a proste farmi cb na hracich, ktere zabijou na jednu ranu. Samozrejme nejvetsi vinu na tom, ze zde nejaky poradny boj skoncil je tim, ze jiz nelze koupit par cb, kdyz se hrac dostane na nulu. Chapu, ze se za CB neco kupuje a je za to nejaka odmena, ale proc to treba nerozdelit a udelat CB za skutecnou zasluhu z valky a pak CB zakoupene pro vstup do velke svate a vybojovane v te mape. Vzdyt ted kdo ziska CB v cidonii, tak je ziska skoro stejne debilne jako kdyby je koupil nekde. Sam jsem tam udelal vojevudce tim, ze jsem zabijel par hracu na jednu ranu porad dokola. Ti hraci, kteri nemaji jeste biologa, karmu a hromadu casu na peknou pvp vybavu a chteji do tehle mapy chodi jen odevzdavat killy zdarma do valky a tim dost ovlivnuji vysledek valky a to same, kdyz chce nekdo CB na bufku. Osobne bych bud vse nechal jak je ted, s tim, ze jednou treba za 6 hodin pujde udelat nejaky ukol + neco zaplatit na ziskani treba 20CB (pokud ma hrac 0 nebo mene) a nebo rozdelil body na body z valky a body zakoupene jako driv a ziskane v cidonii.

Poustni mapa pro valky risi
V poustni mape, ktera je jednou tydne jako bitevni pole pro valku risi je dle meho nazoru jedna velka chyba, ktera zpusobuje to, ze se hraci hromadi na jednom miste a to vetsinou u spawnu modrych. Vstupy do stredu mapy jsou na stredech cest mezi 2 spawny a tudiz hraci misto toho, aby sli bojovat na stred, tak se tam stretnou a pote se presouvaji k nejakemu ze spawnu. Kdyby byl pridana jeste cesta primo ze spawnu, tak si myslim, ze hraci budou bojovat spis na stredu a nebo se vice rozmisti po mape. Mohl by se tam treba udelat nejaky tunel od spawnu jednotlivych risi.


Nepisu to jako navrh nebo na support, protoze to jako navrh nesplnuje pravidla te sekce a na supportu si to nemohou precist ostatni hraci.
Dámy a Páni tak takhle to vypadá když se někdo nudí doma. :lol: :lol:

Edit: Udělen warn za spam.
/Avery

Re: Veci co me "stvou" na ekure

Napsal: čtv 25. srp 2016 22:41:33
od rudlaninja
Píše se tu jak to mají nováčci těžké a že server jede dlouho.Když sem začínala chodila sem metinland zvedat po zemi věci co nikdo nechtěl udělala lvl na biologa a pokračovala dál ve sběru a dávala bio.Pak zas zvednout bio přidala jsem kopání a prodej tavby a zase zvedla lvl na dalšího biologa z výdělku jsem si udělala dropku wpčko věci nic moc kouzla se načítaly jak padaly duše z metinu a pomalu vydělávala procházela jsem si všechny mapy a vyexpila hlavní na 100l lvl a přesunula se z dropkou na 60 metiny za noc sem vymlátila na 60 1kkk a to v noci protože přes den nebyla šance v přitažlivce najít místo.Teď mají přitažlivku poloprázdnou,jenže..proč by se snažily když stačí stát na namku a škemrat,proč by si procházely mapy když stačí poprosit ať někdo udělá port.Ze začátku kovat věci a šperky vyšlo mnohem dráž a dalo to víc zabrat než teď.Teď si stačí stoupnout do druhého města a posbírat po zemi věci které tam hážou hráči z keri a mají +9 brnka,rybí kůstky a zbraní nepočítaně i +9.Pokud chce někdo opravdu hrát tak zabere a hraje nestojí na námku a neškemrá.Všichni jsme začínaly od nuly a nikdo nám nic zadarmo nedal a to,že je někdo líný jít si projít rady na forku je jiná věc.Za nás byla přitažlivka a svatá to bylo vše teď mají zaniklou keri a pořád je to málo to by si už mohly začít stěžovat 150lvly,že jedinou mapu na výdělek mají entarian protože ve swampu 150 yangy padnou leda z knihy misí.V HG taky moc yangů nevypadne jinak jsou nuceni prodávat pouze drop.Pomáhala sem rozdávala yangy,.ale už píšu že nejsem banka a pokud chce hrát ať se snaží a dropuje jinak nemá smysl ani začínat hrát.

Re: Veci co me "stvou" na ekure

Napsal: čtv 25. srp 2016 22:56:38
od Relly
Mě teda tady jen překvapuje ta nemožnost PVP pro nováčky.A upřímně, moc možností si zabojovat tu není.Ve válce říší toho nováček moc nezabije, tam bude víc ležet, v cidonii to stejné a ve městě si taky moc nepomůže, protože jak už v ostatních mapách, tak i ve městě tam na něj vlítne tady 150 a může jít zase stát na námko.Někdo si chce udělat novou postavu, svojí se svým nickem, ale bez bia, karmy se prostě stejně proti té topce tam nevyrovná.Nevím no, většina hráčů má rádo PVP a tady na ekuře si moc nezabojuje, toť můj názor.Jediná věc, která mi celkem dost vadí.

Re: Veci co me "stvou" na ekure

Napsal: čtv 25. srp 2016 22:59:27
od ondra852
rudlaninja píše:Píše se tu jak to mají nováčci těžké a že server jede dlouho.Když sem začínala chodila sem metinland zvedat po zemi věci co nikdo nechtěl udělala lvl na biologa a pokračovala dál ve sběru a dávala bio.Pak zas zvednout bio přidala jsem kopání a prodej tavby a zase zvedla lvl na dalšího biologa z výdělku jsem si udělala dropku wpčko věci nic moc kouzla se načítaly jak padaly duše z metinu a pomalu vydělávala procházela jsem si všechny mapy a vyexpila hlavní na 100l lvl a přesunula se z dropkou na 60 metiny za noc sem vymlátila na 60 1kkk a to v noci protože přes den nebyla šance v přitažlivce najít místo.Teď mají přitažlivku poloprázdnou,jenže..proč by se snažily když stačí stát na namku a škemrat,proč by si procházely mapy když stačí poprosit ať někdo udělá port.Ze začátku kovat věci a šperky vyšlo mnohem dráž a dalo to víc zabrat než teď.Teď si stačí stoupnout do druhého města a posbírat po zemi věci které tam hážou hráči z keri a mají +9 brnka,rybí kůstky a zbraní nepočítaně i +9.Pokud chce někdo opravdu hrát tak zabere a hraje nestojí na námku a neškemrá.Všichni jsme začínaly od nuly a nikdo nám nic zadarmo nedal a to,že je někdo líný jít si projít rady na forku je jiná věc.Za nás byla přitažlivka a svatá to bylo vše teď mají zaniklou keri a pořád je to málo to by si už mohly začít stěžovat 150lvly,že jedinou mapu na výdělek mají entarian protože ve swampu 150 yangy padnou leda z knihy misí.V HG taky moc yangů nevypadne jinak jsou nuceni prodávat pouze drop.Pomáhala sem rozdávala yangy,.ale už píšu že nejsem banka a pokud chce hrát ať se snaží a dropuje jinak nemá smysl ani začínat hrát.
Bohuzel tohle je presne ten pristup nekterych hracu, ktery jsou absolutne zakomplexovani tim, ze by na tom nekdo mohl byt trochu lepe, nez na tom byli oni a maji z toho takovou hruzu, ze jakekoliv vylepseni pro nove hrace je pro ne nejhorsi vec, ktera se muze stat. Pritom treba ja osobne bych klidne vymenil vsechno co na serveru mam za to, kdyby na serveru hralo alespon 3x tolik hracu co je tam nyni. Proc by se nemohlo usnadnit novym hracum hru tim, ze je neco provede po serveru a vysvetli jim, co vsechno na serveru mohou delat? Oni to maji tezke, protoze pokud hned nejsou projit web a forum (coz proste drtiva vetsina hracu neudela, protoze to nikoho nebavi, kazdy chce jit hrat a ne cist nejake slohy, kdyz najde novy server), tak proste diky rychlemu zisku zkusenosti udelaji vyssi level a ocitnou se v situaci, kdyz nevi jak dal, protoze nemaji vybavu odpovidajici jejich levelu. Jasne, ze jsou vyjimky a jsou hraci, kteri jdou na forum a hledaji moznosti jak zlepsit vybavu a posunout se dal, ale dost hracu kvuli tomu proste skonci, protoze jim hra prijde nudna a ani je nenapadne, ze neco udelali fatalne spatne, kdyz expili na co nejvyssi level to slo a nebo se rozhodnou pro moznosti jako je meziserverova vymena ci nakup za real a skonci s banem.

Ja osobne proste vidim, ze na serveru hracu neni vice nez byvalo a potkavam ve hre stale ty stejne hrace. Proc by se nemohlo udelat par ukolu, ktere zavedou hrace do map jako je zeme pritazlivosti, zanikla rise, chram utrapy a kerindor, ve kterych se jim ukazou moznosti vydelku nebo jen dropu potrebnych predmetu, ukoly, ktere zavedou hrace do kouzelneho dolu, ukazou jim jak udelat tavbu z rudy, zavedou hrace k zahradce ci je dovedou k tomu jaka je vyhoda trenovani zrucnosti. A co by se pokazilo tim, kdyby se misto mlaceni meteoru expilo v jeskyni a z meteoru 80 - 90 padal drop umerny alespon meteorum okolo levelu 60? Z toho jake mam zkusenosti s hraci, se kteryma jsem si psal a radil jim, je tohle proste nejcastejsi problem.

Re: Veci co me "stvou" na ekure

Napsal: čtv 25. srp 2016 23:26:49
od Spartaa16
Spoiler:
ondra852 píše:
rudlaninja píše:Píše se tu jak to mají nováčci těžké a že server jede dlouho.Když sem začínala chodila sem metinland zvedat po zemi věci co nikdo nechtěl udělala lvl na biologa a pokračovala dál ve sběru a dávala bio.Pak zas zvednout bio přidala jsem kopání a prodej tavby a zase zvedla lvl na dalšího biologa z výdělku jsem si udělala dropku wpčko věci nic moc kouzla se načítaly jak padaly duše z metinu a pomalu vydělávala procházela jsem si všechny mapy a vyexpila hlavní na 100l lvl a přesunula se z dropkou na 60 metiny za noc sem vymlátila na 60 1kkk a to v noci protože přes den nebyla šance v přitažlivce najít místo.Teď mají přitažlivku poloprázdnou,jenže..proč by se snažily když stačí stát na namku a škemrat,proč by si procházely mapy když stačí poprosit ať někdo udělá port.Ze začátku kovat věci a šperky vyšlo mnohem dráž a dalo to víc zabrat než teď.Teď si stačí stoupnout do druhého města a posbírat po zemi věci které tam hážou hráči z keri a mají +9 brnka,rybí kůstky a zbraní nepočítaně i +9.Pokud chce někdo opravdu hrát tak zabere a hraje nestojí na námku a neškemrá.Všichni jsme začínaly od nuly a nikdo nám nic zadarmo nedal a to,že je někdo líný jít si projít rady na forku je jiná věc.Za nás byla přitažlivka a svatá to bylo vše teď mají zaniklou keri a pořád je to málo to by si už mohly začít stěžovat 150lvly,že jedinou mapu na výdělek mají entarian protože ve swampu 150 yangy padnou leda z knihy misí.V HG taky moc yangů nevypadne jinak jsou nuceni prodávat pouze drop.Pomáhala sem rozdávala yangy,.ale už píšu že nejsem banka a pokud chce hrát ať se snaží a dropuje jinak nemá smysl ani začínat hrát.
Bohuzel tohle je presne ten pristup nekterych hracu, ktery jsou absolutne zakomplexovani tim, ze by na tom nekdo mohl byt trochu lepe, nez na tom byli oni a maji z toho takovou hruzu, ze jakekoliv vylepseni pro nove hrace je pro ne nejhorsi vec, ktera se muze stat. Pritom treba ja osobne bych klidne vymenil vsechno co na serveru mam za to, kdyby na serveru hralo alespon 3x tolik hracu co je tam nyni. Proc by se nemohlo usnadnit novym hracum hru tim, ze je neco provede po serveru a vysvetli jim, co vsechno na serveru mohou delat? Oni to maji tezke, protoze pokud hned nejsou projit web a forum (coz proste drtiva vetsina hracu neudela, protoze to nikoho nebavi, kazdy chce jit hrat a ne cist nejake slohy, kdyz najde novy server), tak proste diky rychlemu zisku zkusenosti udelaji vyssi level a ocitnou se v situaci, kdyz nevi jak dal, protoze nemaji vybavu odpovidajici jejich levelu. Jasne, ze jsou vyjimky a jsou hraci, kteri jdou na forum a hledaji moznosti jak zlepsit vybavu a posunout se dal, ale dost hracu kvuli tomu proste skonci, protoze jim hra prijde nudna a ani je nenapadne, ze neco udelali fatalne spatne, kdyz expili na co nejvyssi level to slo a nebo se rozhodnou pro moznosti jako je meziserverova vymena ci nakup za real a skonci s banem.

Ja osobne proste vidim, ze na serveru hracu neni vice nez byvalo a potkavam ve hre stale ty stejne hrace. Proc by se nemohlo udelat par ukolu, ktere zavedou hrace do map jako je zeme pritazlivosti, zanikla rise, chram utrapy a kerindor, ve kterych se jim ukazou moznosti vydelku nebo jen dropu potrebnych predmetu, ukoly, ktere zavedou hrace do kouzelneho dolu, ukazou jim jak udelat tavbu z rudy, zavedou hrace k zahradce ci je dovedou k tomu jaka je vyhoda trenovani zrucnosti. A co by se pokazilo tim, kdyby se misto mlaceni meteoru expilo v jeskyni a z meteoru 80 - 90 padal drop umerny alespon meteorum okolo levelu 60? Z toho jake mam zkusenosti s hraci, se kteryma jsem si psal a radil jim, je tohle proste nejcastejsi problem.
Tak lidí je tu dost, navíc je léto co chceš, počkej na zimu, to tu bude ještě daleko víc lidí ve válkách, hg, tržka všude :)

Jde spíš o to, že tu jsou hráči co tu hrajou delší dobu, kdežto ti nováčci se tu moc dlouho nezdrží, což není úplně nejlíp, nicméně hráči jako např. G-Faster natáčí videa, vlogy z Ekura a nalákal sem zase pár desítek hráčů, takhle kdyby to dělalo víc lidí + gm je např. odměňovali i sdčkama za tohle, tak skvělá reklama na Ekuru :up: + v tom vlogu jim hráči ukážou co tu je, jaké možnosti jsou, co k čemu slouží(bio,karma...) + jim ukážou kde je dobré začít, kde dropovat... jak říkám zvětšil bych drop malým levelům, dřív na pádech padly někomu 2 mapky a měl hned 500kk, teď mapu prodá za pár šušňů a zbytek dropu je useless..., jen bych jim zvedl drop prutů, yangů aby si ti malý dropíci vydělali o něco víc a drželo je to tu, když by viděli, že by na věci našetřili místo za rok za půl roku :up: ...

v Enta lidi vydělávají za hodinu 1-2kkk, ve swampu za 2 hodky okolo 1kkk, hg o něco míň, kerri taky, tak si myslím že když by se zvedl drop z metinů jako pády z nějakých 100kk co vydělají za hodinu na 200-300 za hodinu, že by to nikomu neuškodilo ba naopak, menším levelům hodně prospělo a pomohlo :hello:

Edit: Citace vložena do spoileru. Výzva i ostatním - čiňte tak, pokud je citace poněkud delší. Mysleme na uživatele prohlížející si fórum na mobilním zařízení :), děkuji.
/Avery

Re: Veci co me "stvou" na ekure

Napsal: pát 26. srp 2016 0:01:17
od Johnnyyy
Presne jak pise Ondra852 tak s tim souhlasim na 100% aby se napriklad udelaly ukoly pro male levely, ktere by jim lepe odkryly moznosti ve svete ekury. Aby se dostaly taky nekam jinam nez prvni a druhe mesto a pak udoli orku jinak vetsina novacku nic jineho nezna a pozdeji skonci. Vim ze ta moznost tam je, ze pres teleportera se dostanou nekam jinam nebo pesky, ale kdyz nemaji proste ten zapal se nekam podivat nebo si neco zjistit co vse jde na ekure delat tak snad neni takovy problem jim k tomu pomoci. Porad tu pisete ze nemate problem jim poradit a na druhou stranu zase pisete ze jsou lini a nikam se jim nechce tak proc se vubec snazit jim pomoci. Ty ukoly, aby lepe poznaly svet jsou podle me dobry napad a s kazdym levlem kde je pak moznost jit nekam nove by jim padl treba novy ukol, aby vedely ze se jim otevrela nova moznost nove mapy jako je napriklad vez, keri, swamp, HG a dalsi.

Pak jste tu psaly o zabijeni tech malych levelu. Ano, je to pro ne urcite neprijemne a hru jim to nijak nezprijemni ale vetsina vetsich levelu je nechava byt a kdyz se preci jen nekdo najde neni preci problem napsat, bud nekomu nebo do chatu, aby jim sel nekdo pomoci jelikoz si myslim, ze kazdy vasnivy pvpckar rad pujde ochranit mansi level sve rise at je to kdekoliv, aspon pro me to neni problem. Co se tyka zabijeni u skladu tak to bych neresil vubec, jelikoz tam je vzdy par velkych levelu co tam rychle srovnaji poradek.

Abych to shrnul, tak urcite bych udelal neco pro ty mensi levely ono srovnavat to z drivejskem moc nejde, protoze driv to bylo jine a sam vim jako vy, ze nam taky nikdo nepomahal a vse jsme si proste vymlatily bez pomoci samy, ale doba se meni a hra taky a i kdyz to tu nebude plne hracu jako driv tak by to pro ty mensi levely chtelo neco vymyslet, aby je zase zacalo bavit hrat ekuru a ne jenom tyden nebo mesic ale treba vydzet par let jako my. Kdo tu tvrdi ze to hraje stale mraky hracu tak je to blbost. Nerikam ze jich je malo, ale driv jich tu bylo proste vice to mi nemuze tvrdit nikdo kdo hraje od zacatku jako ja.

Re: Veci co me "stvou" na ekure

Napsal: pát 26. srp 2016 2:16:34
od Telekram
Drop na lvl 70 - 100 aneb konec vetsiny novacku, kterym nekdo zkuseny neporadi.
Myslím že by stačilo jen lepší info o následným dropu na určitým levlu.

Zabijeni pomoci vyssich levelu
kravina, je to přeci snad bojová hra ne..? A jestli dotyčný má 150 levl a druhý má 60 levl - tak si to snad tvrdě odpracoval ten 150levl, aby si to území mohl ,,obsadit" a toho druhýho to motivovalo si udělat taky 150levl..

Zabijeni u skladu, obchodnice, ..
Za chvíli můžete dát rovnou návrh o zrušení vstupu z jiný říše. Vše se zakazuje až je ta hra nudná, například zákaz metinů ve městě. Dřív to byla aspoň legrace když někdo hodil několik těžkých metinů do města nebo bažinu...Stačilo původně dát jen omezení na určitou dálku od náměstí.

Novacci netusici o mnoha super moznostech

Souhlasím, vyznat se v novinkách - tj. v čem se server odlišuje od Offiku, je bludiště. Osobně bych jako tvůrce vytvořil jednoduchý schéma, v podobě rodokmenovýho stromu - který by ukazoval směr cesty expením od 0 do 150 levlu či různý PVP výzvy.

Nesmyslny drop, ktery znechucuje hracum hru a zbytecne "zatezuje" klienta i server
Plně souhlasím, tohle jsem nikdy nepochopil - pouze že GA má technický problémy s tím, to upravit podle obrazu svého.

Mala svata rise
Už několikrát řešený v podobě různých návrhů a bez odpovědi. Taky nechápu proč musí být malá svatá mrtvá.. Přitom by stačilo udělat jen jednoduchou změnu a to nákup základních CB pro hráče bez CB.

Cidonie

Raději bez komentáře.. : )

Poustni mapa pro valky risi

Souhlas.