Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s tímto návrhem?

Ano :up:
84
79%
Ne :down:
17
16%
Ano, ale něco bych změnil/a a napíšu co
5
5%
 
Celkem hlasů: 106

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od ondra852 » stř 30. lis 2016 20:00:43

Pisu ten navrh hlavne kvuli tomu, ze postavy, ktere nemaji plosna kouzla, ktera lze pouzit bez kliknuti na konkretniho hrace proti hraci s mrenkou nemohou delat vubec nic... celkove mrenka zvyhodnuje urcitou cast postav a to at uz tech ktere ji mohou mnohem lepe vyuzit nez ostatni nebo ty co mohou hrace s mrenkou hitnout.

Uživatelský avatar
Psicek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: pát 18. říj 2013 17:45:52
Dal poděkování: 236 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Psicek » stř 30. lis 2016 20:06:41

Renassaince píše:Zdravím,

Co kdyby piraňa zviditelnila hráče jen v nejbližším okolí? A aby se třeba nesnížila účinnost mřenky, šlo by na použít pouze plošných kouzel?

Renassaince
Takže dračí šaman okay, ten by se bránit mohl, ale třeba archer?.. :think:
JINNOvatka :dblwink:
ve hře hlavně na obchodní postavě Ieden(měkké i)

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 185 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Janko.Tlcik » stř 30. lis 2016 20:14:38

ahoj,
dal som proti, nemám rád menenie pravidiel za jazdy. mrenka tu je od začiatku a doteraz nikomu nevadila. vždy tu bude niečo čím ktosi získa výhodu a ľuďom čo bojujú proti nemu to bude vadiť, ale zakaždým vyvažovať hru aby niekto nebol naštvaný je podľa mňa zlé.
druhá časť mojej výhrady je v tom, že ten kto si dokáže nachytať alebo nakúpiť dosť mreniek na vojnu ten bez problému získa aj piraňu a bude z toho profitovať ešte viac či už využívaním pre seba a sám v mrenke bude likvidovať tých čo síce majú mrenku ale nie piraňu, alebo predajom.
Spoiler:
ako v jednom vtipe:
arabsko-izraelské vojny:
žid moše v tanku naháňa po púšti araba aliho s kalašnikovom. ten za behu strieľa na tank, tanku to nič nerobí, pokračuje ďalej.
alimu dôjdu náboje, už nevládze bežať, hodí sa pod pásy tanku s výkrikom "alah je veľký".
vtom tank zastane, otvorí sa veža, vykukne moše a pýta sa:
- došli náboje?
- áno, - odvetí ali.
- a nekúpiš?

kral
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: sob 23. črc 2011 17:58:06
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od kral » stř 30. lis 2016 20:18:54

Po čtvrteční válce jsem skončil s PVP a řekl , že pokud nepřestanou mřenky nebo nějaká obrana proti ním tak do war nikdy už nepřijdu. Je to každého věc ,ale mě to dost z hnusilo války. :down:
Marketka17 Drak -150lv
Quintessa BM -160lv
:chunjo:

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od JohnDoe » stř 30. lis 2016 20:58:10

demokracie je nádherná věc
třeba ve tříčlenné skupině si dva mohou odhlasovat, že třetího zabijou a rozdělí si jeho majetek a vše bude podle zákona a demokratické
mřenky nepůsobily větší problémy dokud se neobjevilo rybaření jako schopnost - za mě pořád spíše diagnóza než schopnost...
zatím každý zásah do pvp, na popud hráčů, byl čistý průser - proto taky pvp je tam kde je - ale nejsem defétista a třeba zrovna tenhle návrh udělá pvp opět zábavné pro všechny a nebudeme si ve válce připadat jak v prastarém vtipu

"zpráva z tisku"
"dva čínské tanky napadly ruský traktor"
"traktor střelbu opětoval a po zneškodnéní obou tanků v klidu odlétl"

já bych na to nesahal - hra už je i tak dohnaná do krajnosti co se týče útoku a max zb

když už nějakou obranu proti neviditelnosti (ať už na 1 3 5 nebo 10 sekund), tak bych ji spíš viděl u předmětu za cb u strážce města než u další blbý ryby...
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
NesstleTM
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: úte 22. říj 2013 19:21:41
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od NesstleTM » čtv 01. pro 2016 9:16:43

Jsem pro :up: ale udělal bych to tak že když použiju mřenku tak po dobu jejího trvání nebudu moct použít piraňu a naopak aby bylo zamezeno ještě většímu zvýhodnění lidí v mřenkách.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Cepino » čtv 01. pro 2016 9:29:40

Opravdu si myslíte, že když kdysi někdo vymýšlel válku říší, tak pomyslel na to, že je tu nějaká ryba mřenka s neviditelností a že za nějaký čas budou ve válkách všichni běhat zamaskovaní? Já si troufnu tvrdit, že nikoliv. Že prostě tato skutečnost GA ušla. To samé jim ušla v době, kdy vymysleli a naprogramovali rybaření jako dovednost. Opět na to nepomysleli a tímto krokem tu rybku zpřístupnili více hráčům. Píšete nezasahovat. Co bude časem, až rybolov dodělá mraky lidí, pruty budou mít díky častému chytání hodně vysoko a mřenky budou dostupné na tržnici nebo lovem jako okouni? Opravdu pak chcete válku, ve které budou všichni běhat zamaskovaní po prázdné mapě? A ne opravdu si nemyslím, že nějaká jiná ryba tento problém vyřeší, nevyřeší, v počátku bude dostupná zas těm, co si dnes mohou dovolit mřenky, tak že oni získají další výhodu a časem to budou používat všichni, tak že nula od nuly pojde. Několikrát jsem se na to ptal a ani od týmu jsem nedostal odpověď, jak se proti takové věci, hráči má druhý hráč bránit. Nebo ať teda tým napíše na rovinu, proti tomuto není obrana, smiřte se s tím a nechávejte se zabíjet. To pak ale končí jakýkoliv férový boj ve válkách a můžu rovnou stát před naším spawnem, čekat tam a on ať tam chodí mě zabíjet, ovšem netuším jak nás to oba bude dlouho bavit. Vtipné je, že v pravidlech je trestáno "Zabíjet opakovaně nebránící se, nebo chabě se bránící postavy (dle subjektivního posouzení GM)" - no to by mě zajímalo, jak se brání hráči zamaskovanému? To jsou paradoxy. ;-)

Hezký den
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Cyklista
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 122
Registrován: sob 27. úno 2016 20:24:04
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Cyklista » čtv 01. pro 2016 11:34:07

Zdravím všechny
Dle mého názoru mají v něčem pravdu jak obhájci mřenek (ti co nechtějí piraně a nechtějí úpravy), tak i ti, kteří chtějí obojí.
No abych to vysvětlil.
Mřenky skvěle změnily styl boje a umožnily hráčům co nemají karmy a dračí věci dojít si pro docela slušnej ranec cbček, ne-li dokonce pro první místo ve válce. Je to sice drahý, ale můžou si to dovolit.
Na druhou stranu, jsou lidi kterým se příčí používat mřenky nebo prapory (jejich smůla, možnost mají), nebo jednoduše nemají prostředky jak na nějakou kvalitnější výbavu a k tomu řekněme třeba 5 mřenek + nějakých 400 praporů (války nechodim, ale je mi jasný jsou lidi co jsou schopni to takhle udělat), tak jsou úplně v pasti, protože nemohou vylézt ani z respu, natož dostat se k chumlu a pokusit se urvat nějaký to cbčko. A takoví hráči si prostě řeknou, že do těch válek chodit nebudou, protože to hrajou pro zábavu a pochybuju, že je to zábava když se nemůžete hnout z respu nebo tam je kašpar, kterej si prostě řekne že vám znepříjemní život a celou válku půjde v mřence a praporech jen do vás.

Myslim, že by stačilo skloubit pár návrhů co tady bylo, aby vzniklo docela slušný řešení situace.
Piraňu bych rozhodně přidal, obtížnost vylovení a šance na usmrcení by byla totožná s mřenkou, avšak snížil bych šanci na získání mrtvé mřenky/piraně z živé (děkuji Muchlíčkovi za nápad :heart: ).
Piraňa by hráči umožnila vidět všechny formy zneviditelnění krom ninji v zamaskování, to je prostě kouzlo jako každý jiný. (Děkuji Mithrovi za nápad :heart: )
Určitě by se ryby nesměly kombinovat (děkuji Nesstlému za nápad :heart: ), prostě si vyber, buď uvidíš nebo nebudeš vidět, kdyby to šlo kombinovat tak se opravdu dostanete tam, kde to bylo před zatažením mřenek do válek.
Podle mě je zbytečný omezovat použití podpůrných věcí, a argumenty typu "nerad měním pravidla za jízdy" jsou absolutně nesmyslný... když je někde problém tak je potřeba ho řešit...
Tim co jsem napsal by se pořád dal využít potenciál mřenek a praporů, avšak bylo by to nějak limitovaný aby si i lidi bez těchto "vymožeností" mohli zaválčit.

Děkuji za pozornost :heart: :heart:
:inlove: Cyklista :inlove:

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Krkovička » pon 19. pro 2016 22:34:51

Nazdarek :hello:
Castecna neviditelnost nalezi pouze na dykare a dle meho jsem presvedcen ze nejaka pirana to moc nevyresi (kazdopadne ale lepsi to nez nic) nicmene bylo by opravdu jednodussi zrusit jak prapory tak mrenky a nejake ty zrcadala ve valkach pak nastane ferovejsi boj :fight: ,je to porad dokola vlacene tema to uz se nemusely zrusovat pozehy a nebo kone a taky nato doslo.Takze kdyz uz nejake zasahy do hry probehly tak proc to jeste trochu neupravit :idea:
No a co se tyka toho ze mala postava bez karmy si prilepsi v mrence tak ta uz tezi dosti z toho ze ziskava za usmrceni vice CB no a melo by to byt prave naopak ma ziskat malo CB aby ji to motivovalo se zdokonalovat a ne se cpat mrenkama :normal:
Neni to nastaveno nejlepe ale snad se to casem vyladi ke spokojenosti hracu :heart:
:fight:
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

LOGI06
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: stř 12. bře 2014 11:36:51
Dal poděkování: 37 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od LOGI06 » úte 20. pro 2016 6:52:06

Krkovička píše:Nazdarek :hello:
Castecna neviditelnost nalezi pouze na dykare a dle meho jsem presvedcen ze nejaka pirana to moc nevyresi (kazdopadne ale lepsi to nez nic) nicmene bylo by opravdu jednodussi zrusit jak prapory tak mrenky a nejake ty zrcadala ve valkach pak nastane ferovejsi boj :fight: ,je to porad dokola vlacene tema to uz se nemusely zrusovat pozehy a nebo kone a taky nato doslo.Takze kdyz uz nejake zasahy do hry probehly tak proc to jeste trochu neupravit :idea:
No a co se tyka toho ze mala postava bez karmy si prilepsi v mrence tak ta uz tezi dosti z toho ze ziskava za usmrceni vice CB no a melo by to byt prave naopak ma ziskat malo CB aby ji to motivovalo se zdokonalovat a ne se cpat mrenkama :normal:
Neni to nastaveno nejlepe ale snad se to casem vyladi ke spokojenosti hracu :heart:
:fight:
Plně souhlasím přidáním další ryby by znamenalo více lagu a tipuji i bugu. Za mě zrušení mřenek a nejlépe i vrácení se na resp. (Nejlepší je když po válce se člověk podívá na statistiky "určitý hráč" 600cb za war. A ve válce nebyl ani jednou spatřen to je docela paradox.)
ObrázekTraXiŘíšeCechObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Mental Warrior
Shinsoo
DonTStress
160
FULL
FULL
5/5
FULL
35
ObrázekMagneziumŘíšeCechObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Dagger
Shinsoo
DonTStress
152
Full
FULL
4/5
FULL
5
:think: :shinsoo: :shinsoo: :think:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Borda91 
offline Mionix