Stránka 3 z 7
Re: 2017
Napsal: pát 30. pro 2016 0:49:39
od M3t0r1
- nové questy ako bol lovec, odmeny napríklad yang / bzk (možnosť vybrať si cestu skúseností alebo cestu bohatstva ako pri karme)
- nové jazdecké zvieratá
- a ešte by som si prial vyhrať lotériu

som zástancom myšlienky že ak vyhrať tak poriadne, takže na 5 losov som dal svoje obľúbené čísla a dúfam že bude 5x dračí+9

Re: 2017
Napsal: pát 30. pro 2016 1:47:35
od Ade
Možná by neuškodilo a mohlo by to oživit i války říší. Přidat 2-3 nové mapky na válku říší a tyto mapy přiřadit mezi současné a náhodně by se tak losovaly na válku. Tak by nikdo nemohl předvídat a chystat se na určitou mapku

.
Re: 2017
Napsal: pát 30. pro 2016 7:19:06
od MadWizard
pači sa mi ako ste sa tu rozpisali co sa tyka toho buff ze obmedzi nebol by som az tak pre , offline stanky by neboli take top ale skor nove brnenie zbran a sperky to by bolo super
Re: 2017
Napsal: pát 30. pro 2016 8:47:36
od Sabousek
Možností jak zpestřit hru tu máme stále dost. Návrhy jsou toho důkazem.
Za rok 2016 jsme se dočkali hodně novinek, které zlepšují hru jinými směry než je pouhým prostoduchém navyšováním lvlu, přidávání nových výbav a map. Chvályhodné. Držela bych se nadále tohoto postupu. To jest obnovování a rozšiřování již dostupných možností (rybaření, sklad, bonusy za války - pro rozpomenutí). Možností je stále věru spousta.
A mým malým osobním očekáváním je novinka pro...
A tímto zároveň teamu
[center]DĚKUJI...[/center]
... za rok, kdy jsem se nepřestávala udivovat nad nekončícími novinkami, i přes dost častý negativní ohlas komunity
... za rok plný snahy se nám i přes náš nevděk aspoň zčásti zavděčit
--- za rok plný trpělivosti a nasazení i na úkor vaši pohody (viz Script o vánočním klidu)
--- za rok, kdy výrazně došlo k zlepšení komunikace ze strany teamu vůči nám hráčům
... za rok plný splněných přání hráčů skrz návrhy
... a tak dále a dále
Re: 2017
Napsal: pát 30. pro 2016 9:34:13
od Cepino
Mithra píše:Já bych byl pro omezení Požehnání na max. 85% a to ve všech mapách. Tohle je věc která mě trápí už drahně let. Vlastně od té doby, kdy byly do hry přidané předměty, které umožnily dosáhnout více než 100%. To zdegradovalo do té doby atraktivní mapy na pouhá místa, kam stačí dojet a položit kafe na mezerník.
Zdravím, není to úplně špatný nápad, ale muselo by se to propracovat do posledního puntíku. To znamená oslabení zas monster na některých mapách, která nyní berou dost i přes 130% buf, při současné útočné síle a bufu sníženém o 45% by některá monstra byla neporazitelná. Dále si nedokáži vůbec představit, co by to udělalo s celým PvP systémem a s válkami říší. Již vidím, jak některé chary k tomu předurčené budou jen celou válku sekat se zaraženým mezerníkem a více než je tomu dnes. To by se také muselo vyřešit, že když vás takový char vezmu pod zbraň, tak aby se dalo utéct a ne jen smutně koukat se zvednutými rukami z klávesnice, až vás useká k smrti, jak je tomu dnes. Nikdy jsem od nikoho nedostal odpověď, jak se proti takovému druhu boje bránit. A byly by asi i další věci, které by se díky změně museli také upravit. Sám je všechny teď narychlo nevzpomenu. Je ale také pravdou, jak píše Spartaa16, že by to některým hráčům velmi znehodnotilo jejich výbavy za xy miliard yangů. Ti by asi nepoděkovali. Kdo by také chtěl, aby se jeho špičková výbava stala bezcennou a on byl na úrovni jako skoro začínající hráč?
Jinak celé Ekuře a komunitě přeji do dalšího roku spoustu slušných, poctivých a družných hráčů, tahajících za jeden provaz.
Všem krásný Nový rok.
Hezký den
Cepino
Re: 2017
Napsal: pát 30. pro 2016 10:27:08
od Xardass
Shrnu to, co píši již několik let

.
snížení buffu na jinou postavu
vytvoření opravdu skupinové mapy
zvýšit význam cechů jak v pvm tak v pvp
předělat kompletně pvp systém (horší už to nebude

)
reagovat na vývoj ekonomiky ve hře (myšleno úpravou dropu, zvýšení či snížení odměn aby stále bylo atraktivní používat více map k možnosti výdělku. Samozřejmě adekvátně upravovat i obtížnost monster. Je tu spousta pěkných map na které sedá prach, přitom za minimální úsilí by de daly oživit

)
zamyšlení se při tvorbě map na kouzlení (Keri, Entarian) i nad jinými postavami s kouzly než je BM
Závěrem bych rád poděkoval týmu za odvedenou práci a trpělivost. Výše zmíněné neberte jako kritiku, nýbrž jako názor jednoho šedivého šamana

Re: 2017
Napsal: pát 30. pro 2016 10:49:55
od kovardominik
Mithra píše:Já bych byl pro omezení Požehnání na max. 85% a to ve všech mapách. Tohle je věc která mě trápí už drahně let. Vlastně od té doby, kdy byly do hry přidané předměty, které umožnily dosáhnout více než 100%. To zdegradovalo do té doby atraktivní mapy na pouhá místa, kam stačí dojet a položit kafe na mezerník.
To by mělo velký dopad na celý server.
třeba swamp: ten kdo říká, že by ten buff nestačil tak kecá. Na zvířata to stačí bez problému a když máte alespoň trochu dobrou výbavu jde si dávat i ezoteriky. V tom problém nevidím, ale pochybuji že by si to dropeři tak množili a odnášeli si 1kkk.

Všechny mapy kromě těch od 120 by se měnit nemuseli protože jdou dát s buffem 85% (cidonii nepočítám protože jsem tam nikdy nebyl a nic o ní nevím)

enterain by se musel přizpůsobit

výdělky ve swampu by se trochu vyrovnali. rozdíl mezi droperem a normální postavou co je ráda za 150kk s prémkem a 80% buffem by se zmenšil.
Jaký by to mělo vliv na ekonomiku neumím moc dobře odhadnout, ale myslím že těm slabším by to maximálně pomohlo.
Ale rozhodně bych byl pro. neměnil bych inteligenci, jen bych nastavi 85% max a hotovo
Re: 2017
Napsal: pát 30. pro 2016 10:57:35
od DejvkoB
Ještě bych se zaměřil na mapy, které nejsou vubec využívané. Třeba zelený / červený les ... když jsem hru zapnul před 4 - 5 roky tak tam bylo plno. Dnes tam mužu stát celý den a nikoho tam nepotkám. Dal bych na tyto mapy nějaký drop ( pruty zlata ,perel atd.. ) aby měli dropobé na výběr z více map a né jen metilandu.

Re: 2017
Napsal: pát 30. pro 2016 11:15:30
od Spartaa16
kovardominik píše:Mithra píše:Já bych byl pro omezení Požehnání na max. 85% a to ve všech mapách. Tohle je věc která mě trápí už drahně let. Vlastně od té doby, kdy byly do hry přidané předměty, které umožnily dosáhnout více než 100%. To zdegradovalo do té doby atraktivní mapy na pouhá místa, kam stačí dojet a položit kafe na mezerník.
To by mělo velký dopad na celý server.
třeba swamp: ten kdo říká, že by ten buff nestačil tak kecá. Na zvířata to stačí bez problému a když máte alespoň trochu dobrou výbavu jde si dávat i ezoteriky. V tom problém nevidím, ale pochybuji že by si to dropeři tak množili a odnášeli si 1kkk.

Všechny mapy kromě těch od 120 by se měnit nemuseli protože jdou dát s buffem 85% (cidonii nepočítám protože jsem tam nikdy nebyl a nic o ní nevím)

enterain by se musel přizpůsobit

výdělky ve swampu by se trochu vyrovnali. rozdíl mezi droperem a normální postavou co je ráda za 150kk s prémkem a 80% buffem by se zmenšil.
Jaký by to mělo vliv na ekonomiku neumím moc dobře odhadnout, ale myslím že těm slabším by to maximálně pomohlo.
Ale rozhodně bych byl pro. neměnil bych inteligenci, jen bych nastavi 85% max a hotovo
prej dá
ty amatére, když to taháš po 2 skupinách tak jo, ale když to namnožíš tak, že tam máš stovky monster a antistun funguje na 90%, tak se mi stává, že mám nonstop stuny, tím pádem se to přemnoží ještě víc... nebýt 100% buffu tak ležím, a s 85% bych zdechl a pak si odjeď když je okolo tebe pár stovek/tisíc monster...
Ve válkách by to dělalo bordel viz. komentář Cepina
Entarian to samé
a na závěr jedna věta k zamyšlení, takže ti co dělali talíky full inteligenci, aby měli co nejvyšší buffy tak vám určitě poděkují, až jim to srazíte na 85%

, proč se teda pak 100% buff vymýšlel?
Hold se někdo zase přes svátky nudí...

Re: 2017
Napsal: pát 30. pro 2016 12:40:02
od sizmik
Já osobně bych problém v buffu 85% neviděl. Zajímavější, avšak spíše nerealizovatelné by bylo to, že buff by měl normální hodnotu, pokud ho dává úplně jinej člověk, čím by se znovu obnovil význam skupin. Nicméně zajistit to je nejspíše nemožné....