Inovace válek říší

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Souhlasíte s tím to návrhem ?

Ano !
54
86%
Ne !
9
14%
 
Celkem hlasů: 63

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od JohnDoe » pát 17. bře 2017 21:03:17

případne by se dala udělat mapa tvaru O-----O-----O kde "O" je spawn (i s dnešní nezranitelností) a "-" tunel široký tak na 4 postavy vedle sebe
vítězná říše z minulé války by startovala uprostřed a bránila na 2 strany
Mithrovi by se konečně splnil sen a hráči jednotlivých říší by časem začali spolupracovat .)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Poklice
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 2
Registrován: ned 08. led 2017 14:31:09
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Poklice » sob 18. bře 2017 7:36:50

Zdravím, za mě je úplně jedno jak mapa vypadá. Co by podle mě dost oživilo a změnilo války, tak to, že by se nešlo vrátit zpátky na resp a ani z něho nešlo bojovat, tak jako to nejde z náměstí ve městě. Dokud budou všichni jako stádo běhat k jednomu respu a tam bojovat, tak se nic nezmění a je úplně jedno jak daná mapa bude vypadat.

L3XOUN
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: stř 21. zář 2016 0:03:22
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 87 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od L3XOUN » sob 18. bře 2017 8:50:16

JohnDoe píše:případne by se dala udělat mapa tvaru O-----O-----O kde "O" je spawn (i s dnešní nezranitelností) a "-" tunel široký tak na 4 postavy vedle sebe
vítězná říše z minulé války by startovala uprostřed a bránila na 2 strany
Mithrovi by se konečně splnil sen a hráči jednotlivých říší by časem začali spolupracovat .)

Tady ale nejde o to aby spolupracovaly 2 říše proti jedné ale aby spolupracovali lidé v jedné říši. Spolupráce dvou říši proti jedné tu už byla, je to dávno ale bylo to pravidelně kdy se červená spřáhla se žlutou a pustili se jen do modré. Stávalo se to ještě ve staré velké svaté ... Je to asi 5 let zpátky, mnozí staří hráči si to jistě pamatují.

Uživatelský avatar
neznam
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 50 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od neznam » sob 18. bře 2017 9:10:37

Když už inovaci, tak bych koukal spíše jiným smerem, hodne by se mi líbil i nejaky odlišný mod.např. dobývání a naopak bránění hradu. I když chápu ze tady je ten velký probém " Co s tou 3. řiší" - ( myšleno popisně, ne Něměcko za druhé světové :D ), jelikož chápu že to je spíše mod pro 2 strany - tudíž treba pro cechovní valky a to je jiné téma.

K tématu si osobně myslím že střídání map by bylo docela zajimavé , alespon ze zacatku, ale casem by nas to omrzelo, stejne tak jako ted vědomí rozložení válek.

Také si myslím že pro nějaké hráče by se to prodrazilo i v realu, jelikož např. ted vedí, ze v patek budou mít relaxacní program, jelikoz ve ctvrtek jsou uličky, ale ted by museli mít takovy den 3x do týdne uz preventvině předobjednaný, tudíž další nervy ... :D

Rozhodne zajimavy napad to je, ale chtel by trosku obohatit, jen strídaní mapek se podle me nezavdecí :/

Uživatelský avatar
Xirosa
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 51
Registrován: stř 30. led 2013 13:28:24
Dal poděkování: 32 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Xirosa » sob 18. bře 2017 19:46:33

TronikDark píše:A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Blbost. Od čeho jsou asi buffové? Aby se s nimi buffovalo. Nezapomeň, že někteří chodí do válek za šamany, takže buffům se stejně nevyhneš. To už by šamany mohli rovnou smazat.

Jinak inovace - také bych se přiklonila k náhodnému spawnu a nahrazení "běhací mapy" nějakou na způsob malé svaté.
:chunjo: :chunjo:

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Mithra » sob 18. bře 2017 21:22:01

Xirosa píše:
TronikDark píše:A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Blbost. Od čeho jsou asi buffové? Aby se s nimi buffovalo. Nezapomeň, že někteří chodí do válek za šamany, takže buffům se stejně nevyhneš. To už by šamany mohli rovnou smazat.

Jinak inovace - také bych se přiklonila k náhodnému spawnu a nahrazení "běhací mapy" nějakou na způsob malé svaté.
Tohle kupodivu až tak blbost není. Ono by se tím alespoň zamezilo tomu, že na respawnu stojí dvakrát víc postav, než jich běhá po bojišti. A šamani by samozřejmě mohli klidně buffovat dál sebe i své spolubojovníky. Jen by to museli zvládat v rámci boje. Což je nesporně obohacení, jinak prosté mlátičky, o taktický prvek.

Nahrazení běhací mapy něčím na způsob Malé Svaté znamená jen třetí placku do hry. To můžeme nechat ledovou placku akorát a nemusíme si přidělávat práci tvorbou další mapy.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
Xirosa
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 51
Registrován: stř 30. led 2013 13:28:24
Dal poděkování: 32 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Xirosa » sob 18. bře 2017 22:25:39

Mithra píše:
Xirosa píše:
TronikDark píše:A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Blbost. Od čeho jsou asi buffové? Aby se s nimi buffovalo. Nezapomeň, že někteří chodí do válek za šamany, takže buffům se stejně nevyhneš. To už by šamany mohli rovnou smazat.

Jinak inovace - také bych se přiklonila k náhodnému spawnu a nahrazení "běhací mapy" nějakou na způsob malé svaté.
Tohle kupodivu až tak blbost není. Ono by se tím alespoň zamezilo tomu, že na respawnu stojí dvakrát víc postav, než jich běhá po bojišti. A šamani by samozřejmě mohli klidně buffovat dál sebe i své spolubojovníky. Jen by to museli zvládat v rámci boje. Což je nesporně obohacení, jinak prosté mlátičky, o taktický prvek.

Nahrazení běhací mapy něčím na způsob Malé Svaté znamená jen třetí placku do hry. To můžeme nechat ledovou placku akorát a nemusíme si přidělávat práci tvorbou další mapy.
Nebylo to myšleno nijak zle. Ale "na způsob" znamená ne uplně stejné - stačilo by nějak promyslet cesty, aby se nemlátilo jen u modrého spawnu, ale v rámci celé plochy ... takhle se ta mapa celá nevyužije (což si myslím, že je škoda - proti běhací mapě nic nemám - proto asi to nahrazení -_-), to že používá někdo útoky - potažmo mřenky - s tím bohužel nic nenaděláme, každý má svůj způsob hraní a nutit mu obrany přeci nebudeme. Bez bufa by se to někomu třeba hodilo, ale když už se jde do války s šamanem tak se vším všudy. Ono kdyby přestali s sebou brát své buffy, tak šamani co chodí válčit by si téměř ani nezabojovali protože by polovinu času strávili buffováním ostatních. Je na každém zda si s sebou bufa vezme či ne - když už ho má. Ano, zamezilo by se tím víc postavám na spawnu. To pravda je, leda že by se říše domluvila s pár lidma, co by byli ochotní chodit buffovat do válek. Ale kdo by tak ochotný byl. Hezký večer.
:chunjo: :chunjo:

Mephi
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: stř 21. pro 2016 14:58:14
Dal poděkování: 111 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Mephi » sob 18. bře 2017 22:52:25

Ne všichni si libují v hromadné bitce na co nejmenším prostoru. Určitě bych ponechal několikrát zmiňovanou koridorovou mapu, je to příjemná změna oproti "plackám" a alespoň se boj může rozptýlit do více ohnisek. Že se stejně většinou běhá na jedno místo, to už je věc hráčů..

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Malchus » ned 19. bře 2017 8:01:11

Xirosa píše: Nebylo to myšleno nijak zle. Ale "na způsob" znamená ne uplně stejné - stačilo by nějak promyslet cesty, aby se nemlátilo jen u modrého spawnu, ale v rámci celé plochy
U modrého spawnu se to mlátí proto, že to v podstatě všem vyhovuje. Nebo možná nevyhovuje, ale nikdo s tím není schopný nic udělat, protože je to tak zaběhnuté.
Pamatuji se, že jsme se jako žlutí domluvili a šli před červený respawn, ale červení už byli před modrým spawnem a my před červeným stáli jak tvrdé Y. Občas jsme zabili znovuoživlého rudocha, trochu zablokovali červený respawn, ale ten přísun CB ať už jednotlivcům, nebo celé říši byl mizerný a nedal se srovnat s bitkou před modrým respawnem. Kam jsme se také vrátili. Hráči jdou prostě tam, kde to sype.
Obrázek

Uživatelský avatar
Ade
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
Dal poděkování: 87 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Ade » ned 19. bře 2017 9:56:20

Mě osobně by se líbilo, kdyby se každou válku měnil spawn říše, nikdo by tak nemohl čekat kde se spadne a jaký bude jeho spawn.
Spojením toho náhodného spawnu a k tomu přidat i náhodnou mapu si myslím, že by to bylo fajn a aspoň by to nebylo furt jedno a to samé.

Bohužel náhodný spawn byl zamítnut již při odeslání navrhu, takže s tím nic neuděláme.
Kompletka již v boji ...
Aktivní návrhy: VÍCEÚČELOVÉ NASTAVENÍ HRY
INOVACE VÁLEK ŘÍŠÍ

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D

Who is chatting

offline Borda91 
offline Mionix 
offline Symbio 
offline gordon159