Stránka 3 z 4
Re: Inovace válek říší
Napsal: pát 17. bře 2017 21:03:17
od JohnDoe
případne by se dala udělat mapa tvaru O-----O-----O kde "O" je spawn (i s dnešní nezranitelností) a "-" tunel široký tak na 4 postavy vedle sebe
vítězná říše z minulé války by startovala uprostřed a bránila na 2 strany
Mithrovi by se konečně splnil sen a hráči jednotlivých říší by časem začali spolupracovat .)
Re: Inovace válek říší
Napsal: sob 18. bře 2017 7:36:50
od Poklice
Zdravím, za mě je úplně jedno jak mapa vypadá. Co by podle mě dost oživilo a změnilo války, tak to, že by se nešlo vrátit zpátky na resp a ani z něho nešlo bojovat, tak jako to nejde z náměstí ve městě. Dokud budou všichni jako stádo běhat k jednomu respu a tam bojovat, tak se nic nezmění a je úplně jedno jak daná mapa bude vypadat.
Re: Inovace válek říší
Napsal: sob 18. bře 2017 8:50:16
od L3XOUN
JohnDoe píše:případne by se dala udělat mapa tvaru O-----O-----O kde "O" je spawn (i s dnešní nezranitelností) a "-" tunel široký tak na 4 postavy vedle sebe
vítězná říše z minulé války by startovala uprostřed a bránila na 2 strany
Mithrovi by se konečně splnil sen a hráči jednotlivých říší by časem začali spolupracovat .)
Tady ale nejde o to aby spolupracovaly 2 říše proti jedné ale aby spolupracovali lidé v jedné říši. Spolupráce dvou říši proti jedné tu už byla, je to dávno ale bylo to pravidelně kdy se červená spřáhla se žlutou a pustili se jen do modré. Stávalo se to ještě ve staré velké svaté ... Je to asi 5 let zpátky, mnozí staří hráči si to jistě pamatují.
Re: Inovace válek říší
Napsal: sob 18. bře 2017 9:10:37
od neznam
Když už inovaci, tak bych koukal spíše jiným smerem, hodne by se mi líbil i nejaky odlišný mod.např. dobývání a naopak bránění hradu. I když chápu ze tady je ten velký probém " Co s tou 3. řiší" - ( myšleno popisně, ne Něměcko za druhé světové

), jelikož chápu že to je spíše mod pro 2 strany - tudíž treba pro cechovní valky a to je jiné téma.
K tématu si osobně myslím že střídání map by bylo docela zajimavé , alespon ze zacatku, ale casem by nas to omrzelo, stejne tak jako ted vědomí rozložení válek.
Také si myslím že pro nějaké hráče by se to prodrazilo i v realu, jelikož např. ted vedí, ze v patek budou mít relaxacní program, jelikoz ve ctvrtek jsou uličky, ale ted by museli mít takovy den 3x do týdne uz preventvině předobjednaný, tudíž další nervy ...
Rozhodne zajimavy napad to je, ale chtel by trosku obohatit, jen strídaní mapek se podle me nezavdecí :/
Re: Inovace válek říší
Napsal: sob 18. bře 2017 19:46:33
od Xirosa
TronikDark píše:A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Blbost. Od čeho jsou asi buffové? Aby se s nimi buffovalo. Nezapomeň, že někteří chodí do válek za šamany, takže buffům se stejně nevyhneš. To už by šamany mohli rovnou smazat.
Jinak inovace - také bych se přiklonila k náhodnému spawnu a nahrazení "běhací mapy" nějakou na způsob malé svaté.
Re: Inovace válek říší
Napsal: sob 18. bře 2017 21:22:01
od Mithra
Xirosa píše:TronikDark píše:A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Blbost. Od čeho jsou asi buffové? Aby se s nimi buffovalo. Nezapomeň, že někteří chodí do válek za šamany, takže buffům se stejně nevyhneš. To už by šamany mohli rovnou smazat.
Jinak inovace - také bych se přiklonila k náhodnému spawnu a nahrazení "běhací mapy" nějakou na způsob malé svaté.
Tohle kupodivu až tak blbost není. Ono by se tím alespoň zamezilo tomu, že na respawnu stojí dvakrát víc postav, než jich běhá po bojišti. A šamani by samozřejmě mohli klidně buffovat dál sebe i své spolubojovníky. Jen by to museli zvládat v rámci boje. Což je nesporně obohacení, jinak prosté mlátičky, o taktický prvek.
Nahrazení běhací mapy něčím na způsob Malé Svaté znamená jen třetí placku do hry. To můžeme nechat ledovou placku akorát a nemusíme si přidělávat práci tvorbou další mapy.
Re: Inovace válek říší
Napsal: sob 18. bře 2017 22:25:39
od Xirosa
Mithra píše:Xirosa píše:TronikDark píše:A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Blbost. Od čeho jsou asi buffové? Aby se s nimi buffovalo. Nezapomeň, že někteří chodí do válek za šamany, takže buffům se stejně nevyhneš. To už by šamany mohli rovnou smazat.
Jinak inovace - také bych se přiklonila k náhodnému spawnu a nahrazení "běhací mapy" nějakou na způsob malé svaté.
Tohle kupodivu až tak blbost není. Ono by se tím alespoň zamezilo tomu, že na respawnu stojí dvakrát víc postav, než jich běhá po bojišti. A šamani by samozřejmě mohli klidně buffovat dál sebe i své spolubojovníky. Jen by to museli zvládat v rámci boje. Což je nesporně obohacení, jinak prosté mlátičky, o taktický prvek.
Nahrazení běhací mapy něčím na způsob Malé Svaté znamená jen třetí placku do hry. To můžeme nechat ledovou placku akorát a nemusíme si přidělávat práci tvorbou další mapy.
Nebylo to myšleno nijak zle. Ale "na způsob" znamená ne uplně stejné - stačilo by nějak promyslet cesty, aby se nemlátilo jen u modrého spawnu, ale v rámci celé plochy ... takhle se ta mapa celá nevyužije (což si myslím, že je škoda - proti běhací mapě nic nemám - proto asi to nahrazení -_-), to že používá někdo útoky - potažmo mřenky - s tím bohužel nic nenaděláme, každý má svůj způsob hraní a nutit mu obrany přeci nebudeme. Bez bufa by se to někomu třeba hodilo, ale když už se jde do války s šamanem tak se vším všudy. Ono kdyby přestali s sebou brát své buffy, tak šamani co chodí válčit by si téměř ani nezabojovali protože by polovinu času strávili buffováním ostatních. Je na každém zda si s sebou bufa vezme či ne - když už ho má. Ano, zamezilo by se tím víc postavám na spawnu. To pravda je, leda že by se říše domluvila s pár lidma, co by byli ochotní chodit buffovat do válek. Ale kdo by tak ochotný byl. Hezký večer.
Re: Inovace válek říší
Napsal: sob 18. bře 2017 22:52:25
od Mephi
Ne všichni si libují v hromadné bitce na co nejmenším prostoru. Určitě bych ponechal několikrát zmiňovanou koridorovou mapu, je to příjemná změna oproti "plackám" a alespoň se boj může rozptýlit do více ohnisek. Že se stejně většinou běhá na jedno místo, to už je věc hráčů..
Re: Inovace válek říší
Napsal: ned 19. bře 2017 8:01:11
od Malchus
Xirosa píše:
Nebylo to myšleno nijak zle. Ale "na způsob" znamená ne uplně stejné - stačilo by nějak promyslet cesty, aby se nemlátilo jen u modrého spawnu, ale v rámci celé plochy
U modrého spawnu se to mlátí proto, že to v podstatě všem vyhovuje. Nebo možná nevyhovuje, ale nikdo s tím není schopný nic udělat, protože je to tak zaběhnuté.
Pamatuji se, že jsme se jako žlutí domluvili a šli před červený respawn, ale červení už byli před modrým spawnem a my před červeným stáli jak tvrdé Y. Občas jsme zabili znovuoživlého rudocha, trochu zablokovali červený respawn, ale ten přísun CB ať už jednotlivcům, nebo celé říši byl mizerný a nedal se srovnat s bitkou před modrým respawnem. Kam jsme se také vrátili. Hráči jdou prostě tam, kde to sype.
Re: Inovace válek říší
Napsal: ned 19. bře 2017 9:56:20
od Ade
Mě osobně by se líbilo, kdyby se každou válku měnil spawn říše, nikdo by tak nemohl čekat kde se spadne a jaký bude jeho spawn.
Spojením toho náhodného spawnu a k tomu přidat i náhodnou mapu si myslím, že by to bylo fajn a aspoň by to nebylo furt jedno a to samé.
Bohužel náhodný spawn byl zamítnut již při odeslání navrhu, takže s tím nic neuděláme.