Stránka 3 z 4

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: stř 24. kvě 2017 15:53:06
od kovardominik
Luca90 píše:
kovardominik píše:S VIP prémiem na 14 dní bych souhlasil, ale omezil bych to jen na první postavu na daném účtu.
VIP prémium je aktivováno na všechny postavy, které jsou na daném účtě.
Myslel jsem to jinak. Samozřejmě že by VIP platilo pro celý účet, ale šlo by získat pouze za první založenou postavu na účtu.

Jinak by to šlo lehce zneužít (a že by se to zneužívalo....).
Měli byste hlavní postavu, a když by vám došlo VIP prémium, stačilo by si založit další postavu, pak ji smazat a založit další a za den máte VIP do konce života.

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: stř 24. kvě 2017 16:10:58
od macok0072
INParadise píše:Když už takhle chcete zasahovat do hry. Přidal bych do hry spíše něco ve formě zbraní které jsou na oficiálním serveru. Jsou časově omezené a konečně by vám bylo vyhověno s pomocí pro nováčky. Ale každý velký level si tím začátkem prošel. Tak nevím proč by po 5ti letech hraní měl mít nováček takové výhody oproti dlouholetým hráčům kterým takový komfort dopřán nebyl.A aby se nováček dostal na úroveň dnešních vysokých lvlů i za polovinu doby mi přijde fakt nefér..

Ano, nefér to je svým způsobem je.

Ale jak teď vypadají např. Války říší?
Vidíš tam nonstop stejný hráče a takřka monotonní průběh.
Ve městech takřka nejsou lidi ...

A i my "starší" hráči potřebujeme ty novější hráče. A to víc než si myslíte... Nebo chcete aby na Ekuře nepřibývalo lidí a čím dál tím víc jich odešlo, a pak by jste ani neměli s kým hrát, s kým obchodovat, s kým bojovat?

Za těch X let spousta hráčů dosáhla určitého (osobního) maxima na Ekuře, kterého chtěli dosáhnout.
Jenže čím víc takových hráčů na ekuře je, tím těžší je pro nováčka se na serveru uchytit.

A jak tu už někdo psal... Když nový hráč uvidí jak těžké a časově náročné je se jen přiblížit k těm lepším, tak ho to omrzí a půjde jinam.

Položme si teď všichni otázku od srdce: Bavilo by Vás rok nebo dva roky hrát hru, kde za ten rok nejste ještě ani zdaleka v půlce cesty, aby jste se vyrovnali starším hráčům?

Nemůžeme srovnávat tehdejší dobu a nynější dobu.
Tehdy bylo "nováčků" hodně, takže si mezi sebou mohli pomoct, mohli spolupracovat. A hlavně nováček mohl vidět že není jediný který zrovna začíná.
Teď když je ale nových hráčů tak málo, tak ani nevidí nikoho sobě rovného a vidí jen hráče, kterým se neblíží ani po paty.

Metin2 je bojová MMORPG hra, PvM, PvP. O PvP si může nováček nechat tak rok a půl jen zdát. A PvM?
Pouze uspokojivá výbava na metiny 55 při dnešních cenách vyjde na několik kkk (koupení.. Výroba vyjde tak 2x tolik)... A až tohle sežene, tak teprve může přemýšlet o nějakém dropování na další výbavy, které bude potřebovat.. (Swamp, HG, PvP a samozřejmě buff)

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: stř 24. kvě 2017 16:25:06
od Cepino
Ještě sem napíši jednou. Chodím se odreagovávat do druhého města. Nikdo tam není, můžu u toho koukat na televizi, vařit. Běhám 5 minut, pak 10 ne. Prostě relax. A za pár týdnů mám jen za prodané pruty a yangy ve druhém městě miliardu a to nepočítám další nadropované věci, které mohu a nemusím prodat. Jde jen o to, jak jsem psal, zůstat za pomoci kurare nebo jedů na určitém levelu. Pak to jde samo a opravdu není potřeba nějaká pomoc. Nikdo nemusí u toho sedět 500 hodin. Za jednu návštěvu přitažlivky s dalším dropíkem mám 150kk plus nadropované věci. Prodat se dá téměř vše a rychle, jen se musí přizpůsobit cena. Kolik stojí hloupá výbava do swampu a kolikrát tedy musím zajít tu přitažlivku? A to mám dropíky bez talíků, prostě jen natočené věci plus 9. Opravdu bych přál všem co tu křičí, že je to tu těžké, zkusit si ten ofík, kde nepadají pruty 500k výše a yangy jsou téměř nulové.

A hlavní věcí je, že 99% všech nováčků je líných zajít na forum a něco si přečíst, je tu tisíc návodů, tisíc videí, to raději budou psát do zavolat "Kam mám jít dropovat, tam to nedávám a mám level a nemám prachy ani výbavu".

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: čtv 25. kvě 2017 8:49:56
od jonysek
Vy všichni kteří dáváte ne, nechápete podstatu příspěvku. Nejde tu o obtížnost, ale o hratelnost. Copak jsou věci od lvl 0 +9 tak drahé? Moje odpověď zní ne. Navíc když se jako nový hráč poprvé přihlásíte, určitě by vás to potěšilo, a cítili byste se alespoň trochu "silní" v porovnání s ostatními hráči. A takové kecy, že teď chci tohle, pak budu chtít víc.. Tak to je absurdní. Reaguji jenom na tom jaký je tu počet hráčů s tím, že je třeba něco dělat než jich tady bude tak málo, že hra nebude hratelná. A navíc, píšete tady jak je to lehké se vybudovat, vydělat si peníze atd.. Ano, je to lehké, ale pro vás.
Ale co začátečnický hráč který se vyexpí do levelu 30, má akorát nějaké základní věci a neví co dál.. Jednu skupinu hráčů to bavit přestane a ta druhá se podívá na fórum a zjistí že musí zabíjet polobosy čímž stráví desítky hodin na to, aby si vydělal alespoň trochu peněz. A věřte mi nebo ne, ale 90% hráčů to vzdá a bavit je to přestane. Takže vidím tu dvě možnosti, buď něco změnit, nebo nic neměnit a tím dospět k úbytku hráčů a následné nehratelnosti. Já si tohle uvědomuji. Teď je jen na vás, jestli si to uvědomíte i Vy.

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: čtv 25. kvě 2017 10:33:11
od Cepino
jonysek píše:Vy všichni kteří dáváte ne, nechápete podstatu příspěvku. Nejde tu o obtížnost, ale o hratelnost. Copak jsou věci od lvl 0 +9 tak drahé? Moje odpověď zní ne. Navíc když se jako nový hráč poprvé přihlásíte, určitě by vás to potěšilo, a cítili byste se alespoň trochu "silní" v porovnání s ostatními hráči. A takové kecy, že teď chci tohle, pak budu chtít víc.. Tak to je absurdní. Reaguji jenom na tom jaký je tu počet hráčů s tím, že je třeba něco dělat než jich tady bude tak málo, že hra nebude hratelná. A navíc, píšete tady jak je to lehké se vybudovat, vydělat si peníze atd.. Ano, je to lehké, ale pro vás.
Ale co začátečnický hráč který se vyexpí do levelu 30, má akorát nějaké základní věci a neví co dál.. Jednu skupinu hráčů to bavit přestane a ta druhá se podívá na fórum a zjistí že musí zabíjet polobosy čímž stráví desítky hodin na to, aby si vydělal alespoň trochu peněz. A věřte mi nebo ne, ale 90% hráčů to vzdá a bavit je to přestane. Takže vidím tu dvě možnosti, buď něco změnit, nebo nic neměnit a tím dospět k úbytku hráčů a následné nehratelnosti. Já si tohle uvědomuji. Teď je jen na vás, jestli si to uvědomíte i Vy.
Zeptám se tě. Jak dlouho hráči vydrží věci lvl 0 +9? Tak jeden den, pak je stejně musí vyhodit na vyšším levelu a pořídit jiné.

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: čtv 25. kvě 2017 11:07:09
od jonysek
Cepino píše: Zeptám se tě. Jak dlouho hráči vydrží věci lvl 0 +9? Tak jeden den, pak je stejně musí vyhodit na vyšším levelu a pořídit jiné.
Jde jen o efekt :) prostě něco jako u obchodu jde o marketing..

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: sob 27. kvě 2017 5:13:15
od KapkaRosy
Když nad tím tak přemýšlím, tak proč to vlastně neudělat.
Klidně může existovat balíček začátečníka, který bude obsahovat např.
30 denní drop+yang premium
VIP premium
Truhlu pro level 1, 15 , 30, 45, 60 kdy každá bude obsahovat komplet +9 výstroj včetně zbraní pro dané povolání (neprodejnou a to včetně BM).
Nějaké ty vylepšovací ingredience
Kameny ducha
Kameny duší
Biologovy tašky
Pár CB do začátku pro vstup do CIDO a treba i malé svaté
Zmrzliny tašky
Prut a boilie
Krumpáč
A další a další potřebné věci.

Něco podobného může být pro pokročilé
Tam by se přidalo něco na urychlení odevzdávání karmy, rovněž nějaká ta výstroj, cosi na zrucku apod.

A teď to důležité. Tyto balíčky by byly dostupné v IS za nějakou tu korunu. Tedy spíš stokorunu.
A pak má rázem každý na výběr. Buď si to poctivě oddře, nebo pomůže serveru a server na oplátku pomůže jemu. To mi přijde jako férové.

Ono by to mimochodem trochu pomohlo i v boji proti nekalým obchodníkům (tedy spíš zlodějům), co v rozporu s pravidly nabízí nezákonné obchody s yangy na různých komunikačních portálech.

Ano jistě, je to tak trochu systém pay to win, kterému se i provozovatel brání, ale je to řešení výhodné pro všechny.
Nemá smysl si cokoliv nalhávat. Bez peněz nebude žádný server.

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: sob 27. kvě 2017 9:33:12
od JohnDoe
KapkaRosy píše:Nemá smysl si cokoliv nalhávat.
je to sice napsáno poněkud bez obalu, ale nedá se než souhlasit

lidé si tu hrají, aby se bavili - máme hráče co mají čas a nemají peníze, pak máme hráče co mají peníze a nemají čas a bylo by dobré pro obě skupiny najít nějaký rozumný kompromis, aby se mohli bavit (ne, lidé co mají čas i peníze, opravdu na večírku nevybalí notebook a nezačnou pařit metin)
jestli třeba někdy dávalo smysl narušovat si spánkový režim, jen proto, aby člověk odevzdal za den 4 karmy, tak dnes už ho to opravdu nedává
tím neříkám, že by se měl čas k dodělání nějak výrazně zkrátit - to by byl zas druhý extrém, který tu snad nikdo nechce, ale stačilo by tu a tam zvednout nějaký ten klacek co se hráčům plete pod nohy a snažit se nevymýšlet další
+ nějak, jakkoli oživit malé pvp - myšlenka "teď budu rok makat a pak se trochu pobavím" server hráči nezaplní

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: sob 27. kvě 2017 11:51:53
od cleo
KapkaRosy píše:Když nad tím tak přemýšlím, tak proč to vlastně neudělat.
Klidně může existovat balíček začátečníka, který bude obsahovat např.
30 denní drop+yang premium
VIP premium
Truhlu pro level 1, 15 , 30, 45, 60 kdy každá bude obsahovat komplet +9 výstroj včetně zbraní pro dané povolání (neprodejnou a to včetně BM).
Nějaké ty vylepšovací ingredience
Kameny ducha
Kameny duší
Biologovy tašky
Pár CB do začátku pro vstup do CIDO a treba i malé svaté
Zmrzliny tašky
Prut a boilie
Krumpáč
A další a další potřebné věci.

Něco podobného může být pro pokročilé
Tam by se přidalo něco na urychlení odevzdávání karmy, rovněž nějaká ta výstroj, cosi na zrucku apod.

A teď to důležité. Tyto balíčky by byly dostupné v IS za nějakou tu korunu. Tedy spíš stokorunu.
A pak má rázem každý na výběr. Buď si to poctivě oddře, nebo pomůže serveru a server na oplátku pomůže jemu. To mi přijde jako férové.

Ono by to mimochodem trochu pomohlo i v boji proti nekalým obchodníkům (tedy spíš zlodějům), co v rozporu s pravidly nabízí nezákonné obchody s yangy na různých komunikačních portálech.

Ano jistě, je to tak trochu systém pay to win, kterému se i provozovatel brání, ale je to řešení výhodné pro všechny.
Nemá smysl si cokoliv nalhávat. Bez peněz nebude žádný server.
Toto už dle mého názoru je smysluplné a pomoc pro ty začínající. Dát jim jen věci lv 0 +9 nikomu nepomůže, protože nebude mít čím zlepšit ty věci, ale forma úkolů a pomoci výbavou (neprodejnou) na další vyšší lvly už pomocí je, i když to mohou zneužít i ti starší hráči (ale tím si zase moc nevydělají, max si udělají vybaveného dropíka, což již dneska mají a s lepší výbavou). Takovéto pomoci dávám :up: Původnímu návrhu jsem dala ne.

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: pát 14. črc 2017 1:01:31
od Akine
Jsem jednoznačně PRO zjednodušení startu. Často mi lidi píšou, že začínají na ekuře a co mají dropovat a kde a za kolik to prodat a já se vážně snažím jim všem odpovídat aby zde zůstali, ale je to fakt vyčerpávající, s jednodušším startem a větším dropratem by se oni nemuseli ptát, já odpovídat a jistě by je hra s jednodušeji získanými věcmi z počátku více bavila. A věci +9 - proč ne, to už je opravdu jen maličkost přeci. :think: