Prej koho to má zajímat? Víš koho to má zajímat? Provozovatele hry. Proč já se budu pokoušet tu hru hrát, když na to mám 2 hodiny denně a celý ty 2 hodiny z toho mě prudí nějaká lůza v entarianu, která chce jen lidem otravovat život? To tu hru hrát nebudu, žejo. Půjdu radši hrát něco jinýho, kde mi nikdo život otravovat nemůže.
A tak se mu braň? Když máš na sobě naházený buffy, jsi v proměně, střílí po tobě 10 lukostřelců a borec ti dá zruško, tak jsi mrtvej okamžitě. Kulička proměny v trapu (a těch do entu bereš pouze omezené množství). Jo, tak se zvednu, nahodim pvp, zabiju ho (on se do 10 vteřin může zvednout znova a za dalších 10 poslat do zruško zas). To znamená, že bránit se mu nijak efektivně nemůžu - musím nad ním prostě stát a čekat, než mě borec nechá bejt a vzdá to (tím sám sebe připravuju o ten čas, kdy vůbec můžu hrát) a nebo se prostě odlognu a půjdu hrát na jinou postavu, nebo úplně jinou hru.
BMka mají výhodu, že nepřicházejí o kuličky, ale o čas přicházejí rovněž, takže je to skoro na jedno brdo.
To je celej důvod. Nebylo to žádný pvp, bylo to otravování života ostatním hráčů, ze kterýho měl útočník možná tak nějaký šimrání ve spodní polovině těla, ale to je tak jako celý. Jiný výhody z toho ty WPčka neměly. Navíc ty WPčka byly kolikrát polonahý, takže i kdyby se zavedla mechanika, že při pvp z tebe můžou vypadnout yangy/věci z tvýho inventáře, tak by na tom byl ten poctivej člověk v entu zase jenom škodnej, protože to WPčko by u sebe ani nic nemělo. Proto se to zrušilo.
Ty to vidíš pohledem člověka, co miluje PvP nadevše a raději by, aby odešlo 90% populace, aby sis ty mohl zahrát dobré pvp. Jenže tenhle server taky z něčeho musí žít, někteří ti lidé pvp rádi nemají, jiní ho mít rádi mohou, ale raději mají pvm a někteří si ho třeba ještě nemohou dovolit, protože i průměrná výbava na pvp stojí jak podprůměrná výbava do entu. Mluví z tebe ublížení, že pvp tu bylo skvělý a teď už není a na všechny jsi kvůli tomu naštvanej. Radím ti, tohle není ta cesta, jak něco změnit.