Stránka 3 z 5

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 13:17:23
od Mithra
Spoiler:
ZhaoShien píše: čtv 09. led 2020 23:28:32 Nejhorší chyby, které se neměli nikdy stát, jdeme na to...
1) Úplný zákaz vstupu do cizích říší z vyjímkou pár eventů, kdy je vstup povolen. Za následek to má pomalé, ale za to jisté vytrácení Pvp ze serveru. Vzhledem k tomu, že zde není jiná alternativa, jak nahradit staré dobré provokování, soupeření, porovnávání a především tu starou dobrou a potřebnou rivalitu, ať už mezi jedinci či cechy.

Alternativa z mého pohledu měla být na styl, všechna města budou otevřena každý den v limitu 16:00 - 22:00 zbytek času by říše zůstaly uzavřené.

2)Omezení houbiček nejen ve válce, ale po celém herním světě na 1/sec. což dle mého není fér mezi dálkovýma a postavama na blízko. Postava na dálku je kryta logicky vzdáleností, zatímco postava na blízko musí k cíli, tudíž není fér stejný poměr houbiček.


Alternativa dalkové postavy si vystačí s jednou houbičkou za sec., ale u postav na blízko bych uvažoval o malinkém navýšení, dejme tomu 2-3/sec. není to až taková změna, že by postavy na blízko nějak výrazně posílila.


3)Kompletní zrušení Svaté (myšlena Cidonka) tudíž další zrušení Pvp bez jakékoliv náhrady, což je dle mého škoda, ale na druhou stranu Cidonka byla špatně navrhnuta vzhledem k dropování vstup za Cb, ztráta Cb při úmrtí. Zatímco nyní je navrhnuta konečně pouze k dropování, ale zase je tam chyba, že je tam povolen vstup pouze jedné říši na střídačku v limitu co 2 hoď se říše točí.

Alternativa povolit rozhodně všem říším vstup neomezeně na 24/7 s tím že na mapě nepůjde získat žádné Cb, tudíž ani ztratit a nebude potřebné tudíž ani na vstup do mapy - netuším jestli je nyní vstup umožněn
i postavám bez Cb.
Ohledně mapy, která nahradí Svatou říši pro velké, to nelze než jen doufat, že by bylo možné znovu spustit původní čtvercovou mapu s bezpečným spawnem schody a nad nima přepážka (stupínek) přes který by šlo projít pouze od spawnu na mapu, snad se chápeme, kterou mapu myslím.


4) Zrušení HeroMarketu, což je jedna z největších chyb vůbec, ale má své opodstatnění, alespoň doufám GDPR. Tuďíž asi neřešitelný problém pro tým jeho finance a počet osob.


Za mě asi ty nejdůležitější chyby, kdo chce budu rád, když se tu vyjádříte i s vaším názorem nebo chybkou, která vás zde na serveru omezuje. Myšlenka této diskuze, třeba se s tím ještě něco dá dělat/upravit aby se tu na jednu část hry nezapomělo a nevyrostlo to v něco jako je Pvm privát s 3ma hodinama Pvp pro hráče s úrovní 110 a více. Za mě vše.
Já mám třeba úplně jiný žebříček, který z mého pohledu hru kazí. Chtěl jsem se k tomu tvému sice původně vyjádřit, ale je to tvůj pohled, tak nemá cenu ti do něj žvanit. 🙂

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 13:45:20
od disaster1591
Este k tej cido by som dodal ze ano plastovanie mobiek je strasna nuda, druhy swamp ale je tu este moznost zabitia selasa a chodenie meteorov kde sme dali vo dvojici cez 100 chitinov+ drop. A uprimne, pred letom som pisal sem na forum, v hre do chatu dokonca mionix ci kto to vyhlasoval do chatu a zislo sa max 5 ludi aj to sme boli 3 z cechu a 2 wikingovia. V chunjo ho chodili FireFly, v modrej nvm ale uz som dlho nevidel hlasku ze by ho niekto zabil. Takze nadavat na to aka je cido naprd na to by vas bolo, ale dat dokopy skupinu ludi zabit selasa a ist meteory to uz nie :ouch: :lol:

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 13:56:54
od TomasFoxx
v modrý se zabije jen když na něj skočí chizfen 💪

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 14:25:35
od Soulicek
TomasFoxx píše: pát 10. led 2020 13:56:54 v modrý se zabije jen když na něj skočí chizfen 💪
Tak to by sme mali na neho vybehnúť :D

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 14:31:48
od TomasFoxx
Soulicek píše: pát 10. led 2020 14:25:35
TomasFoxx píše: pát 10. led 2020 13:56:54 v modrý se zabije jen když na něj skočí chizfen 💪
Tak to by sme mali na neho vybehnúť :D
někdy bysme zas mohli no :D počkáme až bude mít nekron po zkouškovým a vlítnem na něj :shoot:

btw. to co tady zaznělo, že se říše otevřou na hodinu/dvě denně, je celkem dobrej nápad :D třeba od 8-10 by byly říše otevřený, lidi by si užili a zároveň by tam neotravovali celej den. Akorát jsou asi jiný plány, už by mě fakt zajímalo co to bude, jestli vůbec něco :D

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 15:07:53
od qSTRoNgMANp
Spoiler:
ZhaoShien píše: čtv 09. led 2020 23:28:32 Nejhorší chyby, které se neměli nikdy stát, jdeme na to...
1) Úplný zákaz vstupu do cizích říší z vyjímkou pár eventů, kdy je vstup povolen. Za následek to má pomalé, ale za to jisté vytrácení Pvp ze serveru. Vzhledem k tomu, že zde není jiná alternativa, jak nahradit staré dobré provokování, soupeření, porovnávání a především tu starou dobrou a potřebnou rivalitu, ať už mezi jedinci či cechy.

Alternativa z mého pohledu měla být na styl, všechna města budou otevřena každý den v limitu 16:00 - 22:00 zbytek času by říše zůstaly uzavřené.
Souhlasím, kolem NPC vybudovat safezony, řešilo by to vše.

Omezit časově je zase hloupost od toho jsou valky.

Spoiler:
ZhaoShien píše: čtv 09. led 2020 23:28:32
2)Omezení houbiček nejen ve válce, ale po celém herním světě na 1/sec. což dle mého není fér mezi dálkovýma a postavama na blízko. Postava na dálku je kryta logicky vzdáleností, zatímco postava na blízko musí k cíli, tudíž není fér stejný poměr houbiček.


Alternativa dalkové postavy si vystačí s jednou houbičkou za sec., ale u postav na blízko bych uvažoval o malinkém navýšení, dejme tomu 2-3/sec. není to až taková změna, že by postavy na blízko nějak výrazně posílila.
Jako byl bych o globální zrychlení hub, ale ne jenom postavy na blízko :) Proč ? Naši krasní dýkolukaři by se opět dostali do hry. :D
Bud zrychlit, nebo udělat L+ eliky i na houby :)



Spoiler:
ZhaoShien píše: čtv 09. led 2020 23:28:32 3)Kompletní zrušení Svaté (myšlena Cidonka) tudíž další zrušení Pvp bez jakékoliv náhrady, což je dle mého škoda, ale na druhou stranu Cidonka byla špatně navrhnuta vzhledem k dropování vstup za Cb, ztráta Cb při úmrtí. Zatímco nyní je navrhnuta konečně pouze k dropování, ale zase je tam chyba, že je tam povolen vstup pouze jedné říši na střídačku v limitu co 2 hoď se říše točí.

Alternativa povolit rozhodně všem říším vstup neomezeně na 24/7 s tím že na mapě nepůjde získat žádné Cb, tudíž ani ztratit a nebude potřebné tudíž ani na vstup do mapy - netuším jestli je nyní vstup umožněn
i postavám bez Cb.
Ohledně mapy, která nahradí Svatou říši pro velké, to nelze než jen doufat, že by bylo možné znovu spustit původní čtvercovou mapu s bezpečným spawnem schody a nad nima přepážka (stupínek) přes který by šlo projít pouze od spawnu na mapu, snad se chápeme, kterou mapu myslím.
Cidonka mi právě přišla udělaná relitivně dobře, jen si myslím, že zisk CB měl být na max. CB zabití hráče jako veš válce (8cb) a ztráta max 1/2 (4CB).

Bylo by zajímavě mít cidonku například v sobotu společnou po dobu 3h, kde by byl rychlejší spawn Bossů a lehce vyšši drop z plaštovaní naoplátku by jste byli lovení jinými hráči.
A pokud by se povedlo zabít Selase v tomto časové rámci, tak by byl nějaký krásný bonus (EXP/YANG/DROP) po dobu 6h například. :)

(To je pouze nápad, ne jak to řešit)


Spoiler:
ZhaoShien píše: čtv 09. led 2020 23:28:32 4) Zrušení HeroMarketu, což je jedna z největších chyb vůbec, ale má své opodstatnění, alespoň doufám GDPR. Tuďíž asi neřešitelný problém pro tým jeho finance a počet osob.


Za mě asi ty nejdůležitější chyby, kdo chce budu rád, když se tu vyjádříte i s vaším názorem nebo chybkou, která vás zde na serveru omezuje. Myšlenka této diskuze, třeba se s tím ještě něco dá dělat/upravit aby se tu na jednu část hry nezapomělo a nevyrostlo to v něco jako je Pvm privát s 3ma hodinama Pvp pro hráče s úrovní 110 a více. Za mě vše.
Souhlasím, že kdyby nějak Ekura dokázal zaštít prodej účtů, tak aby se lidi nemuseli bát, tak by to bylo super. :)
Pokud by byl někdo schopný mi vypsat přesně paragraf ze eurozákona, který zakazuje předávat ID někoho jiného do jiných rukout, tak sem tím, protože starý HeroMarket přeci fungoval, tak že kupující strana neviděla email ne ? ani neviděla heslo ?
Jediné co zbylo, tak název účtu a postav ?

To setrvávající ID účtu je problém, který nejde zatím vyřešit.
[GM]Kaenos

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 17:11:03
od INParadise
1) BLABLABLA
2) BLABLABLA
3) BLABLABLA
4) BLABLABLA

Proč vždy nehraješ rok a pak dojdeš s něčím tak chytrým?
Bod 1. Nevím co furt řešíte, vyjádření ktomu bylo a furt tu brečíte. Nevím co máte ztoho zabít někoho u skladu nebo v blizkém okolí. Můžete jít do jiných map(Třeba orci, Krudan může vyprávět jak je to tam super, když odtud utekl s brekem), aspoň nebudete otravovat ostatní co ani PvP nemají.
Stejně pak u skladu bude nějaké pako v napůl PvP výbavě, bude Vám zabíjet skladové postavy(Protože PvP postavu vám nezabije) a budete zase skákat 2 metry do vzduchu nervama.
Bod 2. Komu to prospěje? Tobě? Tak to určitě neprojde, jsou tu hráči co dávají dost CB i s postavou na blízko i bez hub(A není jich zrovna málo)
Bod 3. Do malé svaté někdo vůbec chodil? A cidonka? Co to bylo za PvP, když tě někdo sestřelil jen a ujížděl pryč. *WAU, PVP*
Bod 4. Nevím, já si udělal svých postav s karmou už tak cca 7-8. A to to klikám jak totální vekslák.

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 18:30:42
od WinterWish
Asi nepochopim, co lidem tak vadí na otevřených říších. 😂
Trauma a deprese z toho, že Vám zabili postavu u skladu?
Tak to moc nervů asi nemáte. :Dd
(Existují i jiný CH btw)
C'mon, je to tu od začátku a je blbost, že se to zničehonic uzavřelo.. safe zóny by vyřešily hodně, nebo to časový omezení.

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 19:06:35
od Mionix
Já vám k těm otevření, zavření říší napíši svůj pohled, který jsem si udělal nyní, když byly říše otevřené.

Ano, byli tací, kteří do cizí říše přišli pokecat, s někým si dali souboj, ale jinak to bylo v klidu, postávali i když je jiní provokovali, čest jim, většinou velké levely.

Pak jsem ovšem viděl, chodil jsem neviditelný do různých říší hodně často po celou dobu otevření, že do nějaké říše naběhlo x postav, většinou kolem levelu 100 a jen dělali brajgl, proskákali všechna ch, vyvraždili, co šlo a pak utíkali na náměstí se schovat. A pak už jen pokračovaly urážky, zesměšňování v chatu. A toho bohužel byla většina 90%.

Tak že, žádné, že změníš ch, systematicky to vybíjeli kdekoliv. Žádné poměřování PvP, vybíjeli většinou jen AFK, PvM nebo skladníky, nic jiného nezabili.

Tak že můj závěr je takový. Pokud by se všichni chovali slušně jako někteří, tak dle mého nikdy k žádnému uzavření nedošlo.

Mionix

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 19:18:30
od Lejno
Tak ono ked tvrdíš, ze tam chodili robiť bordel 100lv tak mi nehovor, ze ho nikto nevedel vypnúť na kuzlo a bol by klud ani by nevyšiel z kruhu. V modrej som videl asi iba raz, ze by nam to tam niekto sekal hlava nehlava, inak sme boli vždy pri kruhu a sekali sme sa len medzi sebou. Osobne ked som prišiel do červenej, neviem, ci som vobec niekoho zabil a ani som ich moc nevidel, co by tam zabijali, teda okrem nemenovaného cechu a to ze som tam travil dosť času. A ako uz bolo povedané 173x tak to poviem znovu, urobit blbý kruh okolo skladnika, obchodnice a záhradky a je kľud, vsetci sme spokojní.


Nechytejte mě za každé slovo. Většinou velcí byli v pohodě, až na výjimky. Tito PvP borci naběhli, vymlátili, když se říše vzpamatovala tak pochcípali, x krát se zkusili zvednout, pokračovat a nakonec buď utekli na náměstí nebo se odportovali zpět do vlastní říše.

Mionix