UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od schvarz » pon 19. úno 2024 2:38:19

DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Z vývojového deníku:
"Zde jsme přistoupili k omezení nalezení duše protivníka. Zabíjení shodných protivníků tak bude omezeno. Opět ze shodného důvodu, kdy odměna neodpovídá vynaloženému úsilí."

Dá se tedy předpokládat, že se zavedlo nějaké omezení, které předchází zápočtu killu z někoho, koho už postava jednou zabila. Otázkou je, jak to omezení funguje. Je třeba zabít X jiných postav stejné rasy, než bude možné získat započtení z toho samého? Nebo tam hraje roli časová komponenta? Případně nějaký mix? Vůbec nevíme.

Dovedu si představit, že by mohl být problém, kdy budu požadovat zabití např. 3 jiných (unikátních) válečníků, než se mi započítá zase ten samý válečník, ovšem ve válce 3 válečníci existovat nebudou :D V takovém případě by asi dávalo smysl zavést i nějaké časové omezení, po kterém už zase bude možné započtení získat.

Za mě zasvěcení nedává smysl, protože vyžaduje stejné počty všech ras, přestože účast ve válkách vyrovnaná zkrátka není a hra žádným způsobem nemotivuje tuhle nerovnováhu nějak napravovat. Všeobecně nepodporuji tuhle rétoriku omezení, nerfů a zákazů. Občas to jinak nejde, ale v tomto případě se jedná jenom o řešení symptomu špatně navrhnutého herního systému. Považuju to za výrazně méně produktivní, než využívání incentiv, motivací, podpory a výhod. Ostatně i hráčská odezva na omezení, nerfy a zákazy je výrazně horší, než varianta druhá, přestože důsledek může být identický.

Uživatelský avatar
DarkB
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 06. črc 2023 12:14:13
Dal poděkování: 30 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od DarkB » pon 19. úno 2024 10:50:27

schvarz píše: pon 19. úno 2024 2:38:19
DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Z vývojového deníku:
"Zde jsme přistoupili k omezení nalezení duše protivníka. Zabíjení shodných protivníků tak bude omezeno. Opět ze shodného důvodu, kdy odměna neodpovídá vynaloženému úsilí."

Dá se tedy předpokládat, že se zavedlo nějaké omezení, které předchází zápočtu killu z někoho, koho už postava jednou zabila. Otázkou je, jak to omezení funguje. Je třeba zabít X jiných postav stejné rasy, než bude možné získat započtení z toho samého? Nebo tam hraje roli časová komponenta? Případně nějaký mix? Vůbec nevíme.

Dovedu si představit, že by mohl být problém, kdy budu požadovat zabití např. 3 jiných (unikátních) válečníků, než se mi započítá zase ten samý válečník, ovšem ve válce 3 válečníci existovat nebudou :D V takovém případě by asi dávalo smysl zavést i nějaké časové omezení, po kterém už zase bude možné započtení získat.

Za mě zasvěcení nedává smysl, protože vyžaduje stejné počty všech ras, přestože účast ve válkách vyrovnaná zkrátka není a hra žádným způsobem nemotivuje tuhle nerovnováhu nějak napravovat. Všeobecně nepodporuji tuhle rétoriku omezení, nerfů a zákazů. Občas to jinak nejde, ale v tomto případě se jedná jenom o řešení symptomu špatně navrhnutého herního systému. Považuju to za výrazně méně produktivní, než využívání incentiv, motivací, podpory a výhod. Ostatně i hráčská odezva na omezení, nerfy a zákazy je výrazně horší, než varianta druhá, přestože důsledek může být identický.
Jasně :D deník jsem samozřejmě četla ale jak to funguje jsem se stejně nedozvěděla. A člověk si to z prstu nevycucá. Bavila jsem se s X hráči a někteří co mají třeba zasvěcko teprve na 2 :D tak za válku jim to neuznalo prosím pěkně vůbec nic. A ano v tom máš pravdu, je těžké udělat rovnoměrné zasvěcko, když od daného charu jsou ve válce třeba jen tři postavy, po updatu ani nemluvě....
Update je nám tu prezentován tak, že je cíleno na to aby hra byla více fér. :D No za mě se děje pravý opak a spíše to mnoho hráčů co začínají PVP nebo si jej teprve pořizují spíše odradí než naláká a to není má domněnka ale toto mi mnoho takových hráčů sdělilo.

BTW dnes nastala ta situace :D 3 hráči daného charu dohromady v mapě jako protivníci a dalo mi to alespoň jednu duši? Ovšem, že ne XD Je to celé na hlavu....
Naposledy upravil(a) DarkB dne stř 21. úno 2024 20:03:10, celkem upraveno 1 x.

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pon 19. úno 2024 11:17:52

Jak jsem psal dříve, udělat si zasvěcka + CB na chitinku +8 ve střední válce mi trvalo cca 3 měsíce intenzivního válčení. Jak dlouho by mi to tedy trvalo teď? Půl roku? A to je nutné dodat, že jsem toto prováděl v situaci, kde už jsem měl relativně kvalitní výbavu a znalost válek. Jak dlouho by to dělal někdo, kdo alespoň jednu z těchto věcí nemá?

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 627 poděkování
Dostal poděkování: 677 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Mionix » pon 19. úno 2024 12:59:41

DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Dobrý den, zatím je tam menevhodna varianta omezeni, a bude upravena ve ctvrtek, kdy vám to GA lépe vysvětlí.

Mio

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pon 19. úno 2024 14:06:56

Je dobré vidět, že některé věci se revidují. Nezbývá než doufat, že touto revizí projde prakticky celý tento update :)

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Lejno » stř 21. úno 2024 10:56:00

K tomu BMku teda za mňa. Neviem či sa počítalo aj s tým, že mobky majú istý druh regenerácie HP, ale tým, že sa zmenšil DMG, príšery si oveľa viac HP stihnú zregenerovať a to ešte viac predlžuje čas, kým sa zabijú. Mínus DMG a zvýšená regenerácia z toho robí dooosť veľký rozdiel oproti tomu, ako to bolo. A to sa teda pri mne bavíme o BMku, ktoré nie je ani v hrade, ani neťahá 2 spoty, ale hrá si pekne na jednom. Keď vezmem do úvahy, že to BMko je fullové čo sa týka statov postavy aj skinu, veci sú viac než pekné a tiež si dovolím tvrdiť, že už čo-to odentené za to mám a úplna lopata nie som, tak mi to vo veľkej miere sťažilo, až by som povedal, že je to neadekvátne k tomu vyloženému úsiliu. Hráči, ktorí nemajú full postavu a ani nemusia mať zle veci, stačí lepší priemer, tak si nemyslím, že to budú na tom jednom mieste naďalej dávať. Ako je to v hrade, to neviem, tam som nikdy nebol a hráči, ktorí brali 2 spoty, to zatiaľ nemám info, ale ani nemali chuť to skúšať, pretože je to ASI zbytočné.

K tej regenerácií. Samozrejme, vieme o tom, že je tu možnosť spraviť ďalšiu postavu, otravu, ale úprimne, ovládať 4 postavy, s tým že z toho BMka nemôžem ani len odvrátiť zrak, nie to ešte odpísať, je už dosť. Premýšľal som napríklad nad tým, že by sa teda mohlo pridať niečo také, ako Šanca na otrávenie kúzlom. Mohol by to byť napríklad nový druh účesu. Ninju to nijak neovplyvní, nakoľko je v premene a tú otravu tam každý jeden má a BMku to aspoň z tejto časti trošku pomôže urýchliť. Nastaviť to teda ale len na PvM, tak ako sú manželské šperky, aby to v PvP nemalo využitie. Alebo by bolo fajn potom ešte raz prehodnotiť tie znížené %.
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pát 23. úno 2024 21:29:26

Tak k BMku (na jehož změnu jsem ještě nečetl jedinou kladnou reakci) nic, slíbené vysvětlení nového systému zasvěcka také nikde. Jaká je tedy situace? :)

Syndrom
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: stř 16. lis 2016 21:59:33
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Syndrom » ned 25. úno 2024 9:34:53

Ahoj,
Chtěl bych se vyjádřit k balancování pvm. Myslím si, že jedna ze silných stránek ekury je, že vám jedna postava na všechny pvm mapy nestačí. A je čistě na hráči jakou variantu si zvolí. Jsou tu postavy, které jsou na danou mapu mnohem lepší (například: bm a ninja v entu, ninja , bm v keri , šaman a war ve swampu a tak dále ). Tak to prostě je a snažit se ty rozdíly nějak narovnávat je podle mě chyba. Bude se snad upravovat Hg nebo cidonie, aby to bylo pro bm hratelné? A takhle by člověk mohl pokračovat dál. Snažit se to balancovat nemá smysl. Nechme to na hráčích ať si vyberou. Když vezmu čisté to bm v entu. Já začínal bm v entu s dmg 16-17. Ano neměl jsem dodělanou postavu a věci nic moc, ale největší výhoda bm byla , že to člověk mohl dodělávám za pochodu. To u proměny nejde. Pokud jsem to četl dobře ,tak po úpravě to ubralo cca 2k. To už se pro někoho kdo s entem začíná vyplatí zůstat snad i v tom swampu. Já sám jsem od úpravy ekuru nezapnul. Nemám na to moc chuť. Snažil jsem se dostat k nějakému slušnému dmg a teď mě ta úprava poslala zpět, kde už jsem byl. Chápu , že je asi potřeba nějak redukovat ty ohromné výdělky co tam hráči dosahují. Na druhou stranu jsou těžce odmakané. Radši bych přemýšlel , zda nějak neupravit počet mobek nebo jejich umístění, popřípadě jejich pohyb. ( Kdysi hodně dávno se ve staré cido tahali bossové na spawn. Třeba by to šlo použít i tady, aby nešlo tahat molo a kopec dohromady.)Ale rozhodně bych nesahal na dmg.

Omlouvám se, jestli jsem skákal z jedné věci na druhou, ale snažil jsem se popsat co nejlépe.
ObrázekoOSymptomOoObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
LosReyes1605xPG6PHotovo

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Zixelio » ned 25. úno 2024 10:51:55

Nedalo mi to a šel jsem na pár hodin vyzkoušet BM na molo, jaký je to reálně rozdíl. Zkoušel sem entit jak s bonusem 50% tak i bez bonusu.
V obou případech dělal pokles výdělku o 20%, což považuju jako výrazné snížení. Člověk zainvestoval do výbavy čas i yang, aby se dostal na nějaký slušný dmg, ale teď ho to zase poslalo zpátky o 2-2,5k dmg dolů. Pokud byl cíl snížit výdělky na BMku o těch 20%, tak gratuluju povedlo se.

Nicméně abych dal i nějaký námět na změnu, pokud už nechce team upravovat dmg/výdělek,
nešlo by alespoň změnit agresivitu keskiru na úroveň askeru?
Za mě by to neměl být velký problém a velká výhoda, ale entění by se tím stalo alespoň o něco příjemnější. Je otravné mít mrtvého healera kvůli tomu, že se mu skupinka spawne na hlavě.

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Lejno » úte 05. bře 2024 17:22:12

Narsi píše: pát 16. úno 2024 19:02:07 Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.
Ahoj, tak ako vyzerajú vaše štatistiky po nejakej dobe nasadenia tohto fajnovučeho nerfu BMka? Boli niektoré príspevky vobec brané v úvahu ? Môžeme rátať s nejakou zmenou alebo bude tichučko ako pri nesmrtelných spelloch ? Dakujem :hello:
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Aylia « stř 8:46 pm »
@TomasFoxx,  díky za sdělení tohoto neuvěřitelného skillu, hned si věřim na víc
@ TomasFoxx « stř 8:33 pm »
@Aylia,  vsak jasny, dam, staci hazet drap do chumlu cervenych, s timto neuveritelnym skillem se ti cb zvednou hned o 200
@ Aylia « stř 8:28 pm »
@TomasFoxx,  dej mi trochu toho skillu, já šla war po 4 letech a jen 271 assist neassist
@ Relly « stř 8:17 pm »
@TomasFoxx,  Je to trochu nedořešené, ale na to už jsme tu zvyklí :D
@ TomasFoxx « stř 8:10 pm »
(byl jsem healera ve strednich poprve btw, healera celkove po fakt hodne dlouhy dobe, takze extrem)
@ TomasFoxx « stř 8:09 pm »
assisty ve stredni valce za healera je fakt nechutnej vtip 😂 v pulce valky jsem si uvedomil ze se vlastne ani nemusim snazit lidi zabijet, staci pres pul mapy hazet drap do nejvetsiho chumlu lidi a on mi ten assist pak padne az proste umrou xddd 531cb z toho 272 z killu a 259 z assistu😂😂
@ TomasFoxx « pon 6:57 pm »
@Suko201, takhle to nefunguje, nastavuje se to podle těch nahoře :D ti dole se můžou zlepšit, nemůžeš podle nich dělat "průměr" :D
@ Suko201 « pon 6:31 pm »
TomasFoxx píše: @Suko201,  cože
výjimky tam jsou, ale když si to takt spočítáš, tak většina má těm průměr, co sem psal.. Mimo ten průměr jsou akorát ti úplně nahoře, ale těch je kolik? 6? To je zanedbatelné si myslím.. Když se to sníží, ve výsledku stejně nejvíc trpí ti, co jsou low, nebo středně dobří. Ty topky nahoře si to doženou jinak..
@ TomasFoxx « pon 5:53 pm »
@Suko201,  cože
@ OrangEE « pon 11:02 am »
@ChunjoKing,  to som zvedavý :D
@ Suko201 « pon 10:00 am »
No nevím, kdes na to přišel, ale já se teď na to díval a průměrně ty topky nahoře mají za asisty o cca 100cb více a ti dole kolem 50-70cb, což za asisty mi přijde naprosto adekvátní.
@ ChunjoKing « pon 8:10 am »
@OrangEE,  však tak by to malo byť. Možno to ešte doladia.
@ OrangEE « ned 9:58 pm »
assisty su aj tak napi**, dáš mu predposledné kuzlo a dostaneš cb, ale ďalší mu tam dá dmg za 15-20k, mentalovi aj 70 :D a nedostane nič, mohli dať assist za sposobene dmg a nie že ja mu dám hit šípom predtým než skape a woala mam cb
@ TomasFoxx « ned 8:54 pm »
myslim nohu samozrejme
@ TomasFoxx « ned 8:53 pm »
jednou z tech variant bych si rozmlatil klavesnici, takze to nic
@ Relly « ned 8:50 pm »
@TomasFoxx,  O nic jakože nepřicházíš. Nedávno ještě před updatem na asisty jsem byl darkblonde...300-400 dáš i prstama u nohou. Jestli chceš těžší obtížnost, tak stačí na 200 penis. A dalších 200 uděláš na asistech teď. Nemáš zač.
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
nesso lasko pujc
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
pujcte nekdo healera s gen tvl ja to fakt chci zkusit
@ TomasFoxx « ned 8:24 pm »
a co jsem koukal tak dost lidi tam proste pomalu vic cb z assistu nez killu😂
@ TomasFoxx « ned 8:23 pm »
no tak ja to pisu z pohledu co jsem byl ted wp, jsem dal 180cb a celkove mam 348😂 sileny
@ Relly « ned 8:12 pm »
@TomasFoxx,  No nepovídej, ale pro křivoruké bmka a heal je to značka ideál.
@ TomasFoxx « ned 8:10 pm »
nevim jak vy, ale podle me jsou ty assisty ve stredni war trosku overpowered
@ Revus « ned 10:07 am »
Zdravím, poradí někdo kdo chodí ninju do kerindoru - jsou potřeba šípy?nebo je to v proměně nebere- díky.
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ona je slunicko
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ale ja ji mam rad
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
vklidu
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
@OrangEE,  vsak pockej, zachvili dostanem zprdnuto, ze nema na blbosti cas a mela toho hodne a ted uz to nemuze najit
@ OrangEE « pát 9:59 pm »
@TomasFoxx,  "tady si všichni všechno pamatují a ví" tento citát úplne sedí na Nessu :D
@ TomasFoxx « pát 9:58 pm »
:D :D
@ OrangEE « pát 9:56 pm »
@LittleNessa,  to je moc dlhý nadčas v práci
@ TomasFoxx « čtv 8:37 pm »
@miselnovakova,  vporadku smudlo
@ miselnovakova « čtv 8:33 pm »
dobre dobre prepáč :D
@ TomasFoxx « čtv 8:31 pm »
@miselnovakova,  ja pocitat umim, neboj 😂 ale obcas je ten assist jen za 1cb, takze to neni presny
@ miselnovakova « čtv 8:26 pm »
TomasFoxx píše: jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
88 si mal dnes, ved si len zrátaj killy x8 a odčítaj od celkového a dostaneš počet cb za asisty :D či to podrobnejšie chceš?
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
@LittleNessa,  porad cekame hej
@ OrangEE « čtv 12:48 pm »
@TomasFoxx,  tady si všichni všechno pamatají a ví
@ TomasFoxx « čtv 12:46 pm »
LittleNessa píše: Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
mne*
@ LittleNessa « čtv 12:46 pm »
TomasFoxx píše: ty beres vsechno hned agresivne
Neberu ... jen mi moc hlava nebere jak tu někteří reagovali na mojí adresu, přitom to bylo úplně mimo a ukazuje se to ve hře více a více :D
@ LittleNessa « čtv 12:44 pm »
Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
@ OrangEE « čtv 12:40 pm »
bolo to super.. toto je také, že si to človek nevšimne tie hodnosti
@ LittleNessa « čtv 12:39 pm »
Já to někde tuším i psala .. mě se líbilo v úplném počátku hry, kdy byly pvp hodnosti jen textově a byly odlišeny barvou .. to bylo pěkny
@ OrangEE « čtv 12:38 pm »
Vojevudce vošlo :D
@ LittleNessa « čtv 12:38 pm »
Tak nezní to marně úplně .. ale chápu že se to zarazilo v úplném počátku, protože např mít vedle nicku Lepší než Agamemnón .. nevím kam by se to vlezlo :D
@ OrangEE « čtv 12:35 pm »
čo by bolo? Zachránce oblohy lv 3? :D to nedáva nejak zmysel
@ OrangEE « čtv 12:34 pm »
@LittleNessa,  čo ja viem pamätám si len to, že išli z vehlasu a z války.
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
ty beres vsechno hned agresivne
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
tvl ja v ty dobe snad ani nehral, to chci jen videt, klid
@ LittleNessa « čtv 12:33 pm »
Hned ze začatku co ty výzvy přidali šlo mít čudlaře a další ale nevadí :D tady si všichni všechno pamatují a ví
@ OrangEE « čtv 12:32 pm »
Teším sa
@ LittleNessa « čtv 12:32 pm »
Oka, NP :-D tak odpoledne až budu doma z práce klidně pošlu ..
@ TomasFoxx « čtv 12:32 pm »
@LittleNessa,  uka
@ OrangEE « čtv 12:31 pm »
@LittleNessa,  chcem, pretože keď som hrával predtým to tak nebolo, tak ma to veru zaujíma
@ LittleNessa « čtv 12:30 pm »
Chceš vidět screen jak mám textovou hodnost z první výzvy u rybaření? ty nesmysle ;-)
@ OrangEE « čtv 12:27 pm »
@LittleNessa,  btw hodnosti z výzev boli len grafické, hodnosti z vehlasu a války boli textové. čiže nezmysel :D
@ OrangEE « čtv 12:26 pm »
@LittleNessa,  och, textové som mal radšej než tieto hviezdičky
@ LittleNessa « čtv 11:39 am »
Textové hodnosti už nejdou nějaký ten rok. Myslím, že tenkrát se to zrušilo, protože některé názvy hodností z výzev byly moc dlouhé na to aby byly slovně vedle nicku postavy.
@ Revus « čtv 11:29 am »
Je tu někdo kdo přidával 3 talík skrz raznici? Na kolik pokusu vyšla?DÍk.
@ OrangEE « stř 11:58 pm »
@ChunjoKing,  by malo, maš pravdu :D ale nejde
@ ChunjoKing « stř 10:56 pm »
@OrangEE@OrangEE,  v launcheri hry v nastaveniach by to malo ísť

Who is chatting