Stránka 3 z 4
Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky
Napsal: pon 19. úno 2024 2:38:19
od schvarz
DarkB píše: ↑ned 18. úno 2024 20:14:23
No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Z vývojového deníku:
"Zde jsme přistoupili k omezení nalezení duše protivníka. Zabíjení shodných protivníků tak bude omezeno. Opět ze shodného důvodu, kdy odměna neodpovídá vynaloženému úsilí."
Dá se tedy předpokládat, že se zavedlo nějaké omezení, které předchází zápočtu killu z někoho, koho už postava jednou zabila. Otázkou je, jak to omezení funguje. Je třeba zabít X jiných postav stejné rasy, než bude možné získat započtení z toho samého? Nebo tam hraje roli časová komponenta? Případně nějaký mix? Vůbec nevíme.
Dovedu si představit, že by mohl být problém, kdy budu požadovat zabití např. 3 jiných (unikátních) válečníků, než se mi započítá zase ten samý válečník, ovšem ve válce 3 válečníci existovat nebudou

V takovém případě by asi dávalo smysl zavést i nějaké časové omezení, po kterém už zase bude možné započtení získat.
Za mě zasvěcení nedává smysl, protože vyžaduje stejné počty všech ras, přestože účast ve válkách vyrovnaná zkrátka není a hra žádným způsobem nemotivuje tuhle nerovnováhu nějak napravovat. Všeobecně nepodporuji tuhle rétoriku omezení, nerfů a zákazů. Občas to jinak nejde, ale v tomto případě se jedná jenom o řešení symptomu špatně navrhnutého herního systému. Považuju to za výrazně méně produktivní, než využívání incentiv, motivací, podpory a výhod. Ostatně i hráčská odezva na omezení, nerfy a zákazy je výrazně horší, než varianta druhá, přestože důsledek může být identický.
Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky
Napsal: pon 19. úno 2024 10:50:27
od DarkB
schvarz píše: ↑pon 19. úno 2024 2:38:19
DarkB píše: ↑ned 18. úno 2024 20:14:23
No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Z vývojového deníku:
"Zde jsme přistoupili k omezení nalezení duše protivníka. Zabíjení shodných protivníků tak bude omezeno. Opět ze shodného důvodu, kdy odměna neodpovídá vynaloženému úsilí."
Dá se tedy předpokládat, že se zavedlo nějaké omezení, které předchází zápočtu killu z někoho, koho už postava jednou zabila. Otázkou je, jak to omezení funguje. Je třeba zabít X jiných postav stejné rasy, než bude možné získat započtení z toho samého? Nebo tam hraje roli časová komponenta? Případně nějaký mix? Vůbec nevíme.
Dovedu si představit, že by mohl být problém, kdy budu požadovat zabití např. 3 jiných (unikátních) válečníků, než se mi započítá zase ten samý válečník, ovšem ve válce 3 válečníci existovat nebudou

V takovém případě by asi dávalo smysl zavést i nějaké časové omezení, po kterém už zase bude možné započtení získat.
Za mě zasvěcení nedává smysl, protože vyžaduje stejné počty všech ras, přestože účast ve válkách vyrovnaná zkrátka není a hra žádným způsobem nemotivuje tuhle nerovnováhu nějak napravovat. Všeobecně nepodporuji tuhle rétoriku omezení, nerfů a zákazů. Občas to jinak nejde, ale v tomto případě se jedná jenom o řešení symptomu špatně navrhnutého herního systému. Považuju to za výrazně méně produktivní, než využívání incentiv, motivací, podpory a výhod. Ostatně i hráčská odezva na omezení, nerfy a zákazy je výrazně horší, než varianta druhá, přestože důsledek může být identický.
Jasně

deník jsem samozřejmě četla ale jak to funguje jsem se stejně nedozvěděla. A člověk si to z prstu nevycucá. Bavila jsem se s X hráči a někteří co mají třeba zasvěcko teprve na 2

tak za válku jim to neuznalo prosím pěkně vůbec nic. A ano v tom máš pravdu, je těžké udělat rovnoměrné zasvěcko, když od daného charu jsou ve válce třeba jen tři postavy, po updatu ani nemluvě....
Update je nám tu prezentován tak, že je cíleno na to aby hra byla více fér.

No za mě se děje pravý opak a spíše to mnoho hráčů co začínají PVP nebo si jej teprve pořizují spíše odradí než naláká a to není má domněnka ale toto mi mnoho takových hráčů sdělilo.
BTW dnes nastala ta situace

3 hráči daného charu dohromady v mapě jako protivníci a dalo mi to alespoň jednu duši? Ovšem, že ne XD Je to celé na hlavu....
Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky
Napsal: pon 19. úno 2024 11:17:52
od RAMHH
Jak jsem psal dříve, udělat si zasvěcka + CB na chitinku +8 ve střední válce mi trvalo cca 3 měsíce intenzivního válčení. Jak dlouho by mi to tedy trvalo teď? Půl roku? A to je nutné dodat, že jsem toto prováděl v situaci, kde už jsem měl relativně kvalitní výbavu a znalost válek. Jak dlouho by to dělal někdo, kdo alespoň jednu z těchto věcí nemá?
Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky
Napsal: pon 19. úno 2024 12:59:41
od Mionix
DarkB píše: ↑ned 18. úno 2024 20:14:23
No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Dobrý den, zatím je tam menevhodna varianta omezeni, a bude upravena ve ctvrtek, kdy vám to GA lépe vysvětlí.
Mio
Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky
Napsal: pon 19. úno 2024 14:06:56
od RAMHH
Je dobré vidět, že některé věci se revidují. Nezbývá než doufat, že touto revizí projde prakticky celý tento update

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky
Napsal: stř 21. úno 2024 10:56:00
od Lejno
K tomu BMku teda za mňa. Neviem či sa počítalo aj s tým, že mobky majú istý druh regenerácie HP, ale tým, že sa zmenšil DMG, príšery si oveľa viac HP stihnú zregenerovať a to ešte viac predlžuje čas, kým sa zabijú. Mínus DMG a zvýšená regenerácia z toho robí dooosť veľký rozdiel oproti tomu, ako to bolo. A to sa teda pri mne bavíme o BMku, ktoré nie je ani v hrade, ani neťahá 2 spoty, ale hrá si pekne na jednom. Keď vezmem do úvahy, že to BMko je fullové čo sa týka statov postavy aj skinu, veci sú viac než pekné a tiež si dovolím tvrdiť, že už čo-to odentené za to mám a úplna lopata nie som, tak mi to vo veľkej miere sťažilo, až by som povedal, že je to neadekvátne k tomu vyloženému úsiliu. Hráči, ktorí nemajú full postavu a ani nemusia mať zle veci, stačí lepší priemer, tak si nemyslím, že to budú na tom jednom mieste naďalej dávať. Ako je to v hrade, to neviem, tam som nikdy nebol a hráči, ktorí brali 2 spoty, to zatiaľ nemám info, ale ani nemali chuť to skúšať, pretože je to ASI zbytočné.
K tej regenerácií. Samozrejme, vieme o tom, že je tu možnosť spraviť ďalšiu postavu, otravu, ale úprimne, ovládať 4 postavy, s tým že z toho BMka nemôžem ani len odvrátiť zrak, nie to ešte odpísať, je už dosť. Premýšľal som napríklad nad tým, že by sa teda mohlo pridať niečo také, ako Šanca na otrávenie kúzlom. Mohol by to byť napríklad nový druh účesu. Ninju to nijak neovplyvní, nakoľko je v premene a tú otravu tam každý jeden má a BMku to aspoň z tejto časti trošku pomôže urýchliť. Nastaviť to teda ale len na PvM, tak ako sú manželské šperky, aby to v PvP nemalo využitie. Alebo by bolo fajn potom ešte raz prehodnotiť tie znížené %.
Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky
Napsal: pát 23. úno 2024 21:29:26
od RAMHH
Tak k BMku (na jehož změnu jsem ještě nečetl jedinou kladnou reakci) nic, slíbené vysvětlení nového systému zasvěcka také nikde. Jaká je tedy situace?

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky
Napsal: ned 25. úno 2024 9:34:53
od Syndrom
Ahoj,
Chtěl bych se vyjádřit k balancování pvm. Myslím si, že jedna ze silných stránek ekury je, že vám jedna postava na všechny pvm mapy nestačí. A je čistě na hráči jakou variantu si zvolí. Jsou tu postavy, které jsou na danou mapu mnohem lepší (například: bm a ninja v entu, ninja , bm v keri , šaman a war ve swampu a tak dále ). Tak to prostě je a snažit se ty rozdíly nějak narovnávat je podle mě chyba. Bude se snad upravovat Hg nebo cidonie, aby to bylo pro bm hratelné? A takhle by člověk mohl pokračovat dál. Snažit se to balancovat nemá smysl. Nechme to na hráčích ať si vyberou. Když vezmu čisté to bm v entu. Já začínal bm v entu s dmg 16-17. Ano neměl jsem dodělanou postavu a věci nic moc, ale největší výhoda bm byla , že to člověk mohl dodělávám za pochodu. To u proměny nejde. Pokud jsem to četl dobře ,tak po úpravě to ubralo cca 2k. To už se pro někoho kdo s entem začíná vyplatí zůstat snad i v tom swampu. Já sám jsem od úpravy ekuru nezapnul. Nemám na to moc chuť. Snažil jsem se dostat k nějakému slušnému dmg a teď mě ta úprava poslala zpět, kde už jsem byl. Chápu , že je asi potřeba nějak redukovat ty ohromné výdělky co tam hráči dosahují. Na druhou stranu jsou těžce odmakané. Radši bych přemýšlel , zda nějak neupravit počet mobek nebo jejich umístění, popřípadě jejich pohyb. ( Kdysi hodně dávno se ve staré cido tahali bossové na spawn. Třeba by to šlo použít i tady, aby nešlo tahat molo a kopec dohromady.)Ale rozhodně bych nesahal na dmg.
Omlouvám se, jestli jsem skákal z jedné věci na druhou, ale snažil jsem se popsat co nejlépe.
Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky
Napsal: ned 25. úno 2024 10:51:55
od Zixelio
Nedalo mi to a šel jsem na pár hodin vyzkoušet BM na molo, jaký je to reálně rozdíl. Zkoušel sem entit jak s bonusem 50% tak i bez bonusu.
V obou případech dělal pokles výdělku o 20%, což považuju jako výrazné snížení. Člověk zainvestoval do výbavy čas i yang, aby se dostal na nějaký slušný dmg, ale teď ho to zase poslalo zpátky o 2-2,5k dmg dolů. Pokud byl cíl snížit výdělky na BMku o těch 20%, tak gratuluju povedlo se.
Nicméně abych dal i nějaký námět na změnu, pokud už nechce team upravovat dmg/výdělek,
nešlo by alespoň změnit agresivitu keskiru na úroveň askeru?
Za mě by to neměl být velký problém a velká výhoda, ale entění by se tím stalo alespoň o něco příjemnější. Je otravné mít mrtvého healera kvůli tomu, že se mu skupinka spawne na hlavě.
Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky
Napsal: úte 05. bře 2024 17:22:12
od Lejno
Narsi píše: ↑pát 16. úno 2024 19:02:07
Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.
Ahoj, tak ako vyzerajú vaše štatistiky po nejakej dobe nasadenia tohto fajnovučeho nerfu BMka? Boli niektoré príspevky vobec brané v úvahu ? Môžeme rátať s nejakou zmenou alebo bude tichučko ako pri nesmrtelných spelloch ? Dakujem
