lordsword píše:no ja kdysi prekovaval a pouzil na to pergamen draka a stejne mi to pres 100% rupnul:D
aha...takže už ani to překovávání zřejmě nebude úplně na 100% takže kde je chyba?
Musis pouzit jen obyc pergac.S pergamenem draka ti to muze rupnout:)
Re: Šance zlepšení předmětů?
Napsal: stř 22. srp 2012 11:17:11
od bysta
aj z pergacem to muze rupnut jelikoz to zmensuje o 5% takze 100%-5% = 95% takze u toho typka v udoli orku
Odtajnění některých věcí od Saggiho
Napsal: stř 22. srp 2012 15:17:38
od Kani
Možná jsem jediná, ale vůbec jsem nepochopila to vylepšování :
Cechovní kovář přidá k šanci 10%.
A tajemní nechtějí předměty.
Další vylepšovače ve hře nejsou takže není třeba je vypisovat, ale máme tu podobné předměty jako kovářovka a mudrcovka a to od +0 do +8 a vždy ve dvou verzích 100% a 80%.
Vím o vylepšování 100% jen do +6... a cechovní kovář pomáhá jak, když dám pergáč, magičák nebo podobně, nemůžu použít přeci kováře. Prosím kdo ví víc písněte .
A prosím nechte si komentáře o mé hlouposti nebo podobně.
Edit: Sloučeno, příště hledejte.
/Script
Re: Odtajnění některých věcí od Saggiho
Napsal: stř 22. srp 2012 15:22:18
od ExE
Vic vi jen saggi
Re: Odtajnění některých věcí od Saggiho
Napsal: stř 22. srp 2012 15:33:38
od terpen
Skus vylepšovat u kováře máš tam jistou % šaci na vylepšení, když to dáš "specialistovi" tak máš o 10% větší šanci na vylepšení, pergameny a pod použít nejdou neboť to je kovář a né kotlík na guláš...
Re: Odtajnění některých věcí od Saggiho
Napsal: stř 22. srp 2012 15:42:23
od Santera
Kani píše:
Cechovní kovář přidá k šanci 10%.
A tajemní nechtějí předměty.
Další vylepšovače ve hře nejsou takže není třeba je vypisovat, ale máme tu podobné předměty jako kovářovka a mudrcovka a to od +0 do +8 a vždy ve dvou verzích 100% a 80%.
Vím o vylepšování 100% jen do +6... a cechovní kovář pomáhá jak, když dám pergáč, magičák nebo podobně, nemůžu použít přeci kováře. Prosím kdo ví víc písněte .
- městský kovář má x% na vylepšení předmětu
- cechovní má o 10% šanci vyšší - stejně tak tajemní (ve věži a rokli), jen nejsou potřeba věci na vylepšení.
- na Sindi jdou dát věci se 100% úspěchem jen do +6. Saggi tím chtěl nejspíš jen říct, že existují (a kdyby chtěl, šly by do hry přidat) předměty, které umí vylepšit 100% až na +8
- magický kámen a pergamen sníží šanci na vylepšní o 5% oproti kováři ve městě (zřejmě daň za jistotu, že se o vylepšovanou věc nepřijde)
Re: Odtajnění některých věcí od Saggiho
Napsal: stř 22. srp 2012 16:04:49
od terpen
Santera píše:
- cechovní má o 10% šanci vyšší - stejně tak tajemní (ve věži a rokli), jen nejsou potřeba věci na vylepšení.
Dobrý den, dovolil bych si vás poopravit po přečtení tohoto:
Saggitarius píše:
Cechovní kovář přidá k šanci 10%.
A tajemní nechtějí předměty.
vyjde na povrch že tajemný kovář je jiná položka v hře a tak pro ní neplatí 10% šance navrch, což si múže každý vyzkoušet na věcech z +0 na +1 a z +1 na +2.
Re: Šance zlepšení předmětů?
Napsal: stř 22. srp 2012 16:14:48
od Santera
a já bych poukázala na část příspěvku ElectriXe o stranu dřív:
ElectriX píše:
A když už jsme u toho, chtěl bych tu zmínit pár věcí, které vyplývají z mého nedávného výzkumu stejné věci.
Pergameny a magičáky podle mého šanci nesnižují, ale zachovají.
Tajemný kovář má stejnou šanci, jako kovář cechu.
Cechovní kovář nezvyšuje šanci o 10%, ale o 1/9 (jednu devítinu). Čili například z 80% udělá 88,9%, ale z 25% udělá 27,8%.
Berte to s rezervou, nemám samozřejmě k dispozici server file siNDiCATu, ale myslím si, že by to tak mělo být. Ostatní věci přesně odpovídají.
Re: Šance zlepšení předmětů?
Napsal: stř 22. srp 2012 17:13:47
od terpen
Santera píše:a já bych poukázala na část příspěvku ElectriXe o stranu dřív:
ElectriX píše:
A když už jsme u toho, chtěl bych tu zmínit pár věcí, které vyplývají z mého nedávného výzkumu stejné věci.
Pergameny a magičáky podle mého šanci nesnižují, ale zachovají.
Tajemný kovář má stejnou šanci, jako kovář cechu.
Cechovní kovář nezvyšuje šanci o 10%, ale o 1/9 (jednu devítinu). Čili například z 80% udělá 88,9%, ale z 25% udělá 27,8%.
Berte to s rezervou, nemám samozřejmě k dispozici server file siNDiCATu, ale myslím si, že by to tak mělo být. Ostatní věci přesně odpovídají.
Pokusím se to spolu s vaším veličenstvem ješte jednou probrat, pojďme si to tedy zrekapitulovat. (ou jé)
Rekapitulace:
Saggitarius píše:
Cechovní kovář přidá k šanci 10%.
A tajemní nechtějí předměty.
ElectriX píše:
A když už jsme u toho, chtěl bych tu zmínit pár věcí, které vyplývají z mého nedávného výzkumu stejné věci.
Pergameny a magičáky podle mého šanci nesnižují, ale zachovají.
Tajemný kovář má stejnou šanci, jako kovář cechu.
Cechovní kovář nezvyšuje šanci o 10%, ale o 1/9 (jednu devítinu). Čili například z 80% udělá 88,9%, ale z 25% udělá 27,8%.
Berte to s rezervou, nemám samozřejmě k dispozici server file siNDiCATu, ale myslím si, že by to tak mělo být. Ostatní věci přesně odpovídají.
Rozuzlení:(Je to rozuzlení mého rozumu, obyčejného hráče. Ovšem váš božsky to má vyloženo jinak.)
Saggi uvedl 10%, bohužel to že to platí i pro tajemného uvedl pouze ElectiX.
Dále bylo uvedeno v přízpěvku ElectriXe že se přidá 1/9 ale je tu násobení. U Saggiho je uvedeno že se k šanci přidá 10% né že se navýší o 10%.
Přidá:
(Tvar výpočtu je irelevantní)
Závěr:
Vidíte ten rozdíl?
Já ano, když budu věřit ElectriXovi, příjdu o yangy (drobnost bohužel né pro všechny hráče). Když budu věřit saggimu budu moci vylepšovat s 100% úspěšností, ale pozor když to nebude pravda a rozbije se mi věc, přeplatí mi ji někdo ? Dá mi Saggi věc s troma talismanama na průměrnou škodu+4, když mu někdo napíše na ticket že jí rozbil když vylepšoval ve věži/rokli protože věřil jeho příspěvku? Nezní to alespoň divně ? A co když nedá ? Dáte mi jí snad Vy? Nebo bude odpověď pouze smích nad mou inteligencí ?
Re: Šance zlepšení předmětů?
Napsal: stř 22. srp 2012 17:47:16
od Electrix
Ahoj,
když máš číslo X a přidáš k němu jeho 1/9 (čti jednu devítinu), vypadá to v praxi takhle:
Oba dva zápisy jsou totožné, to lze dokázat se základy počtů (obyčejné převedení na spol. jmenovatele). Tvůj zápis je tím pádem chybný. Takže jmenovitě pro šanci 90% je výsledek stejný pro oba tebou zmiňované příklady. Přidáš-li 10%, bude to 100%. Přidáš-li 1/9, bude to také 100%.
A jen dodám, že při šanci 85 a níže už jsou oba způsoby vysvětlení s možností rupnutí předmětu, takže hádat se tu o tom, kdo komu co vrátí, je nepodstatné. Ke zbytku příspěvku se raději nebudu vyjadřovat .
A tady přikládám výňatek z kódu, ať vidíš, odkud ta teorie:
...
// Vygeneruje pseudonáhodné číslo 1 až 100
v52 = number_ex(1, 100, (int)"char_item.cpp", 663);
// Pokud se vylepšuje přes cech. kov., nebo je a3
if ( CHARACTER__IsRefineThroughGuild(a1) || a3 )
v52 -= 10; // Změní náhodné číslo na -9 až 90
// Porovná náhodné číslo s šancí u předmětu, pokud je náh. č. větší, selhání.
if ( (signed int)v52 > *(_DWORD *)(v25 + 9) )
{
...
NotifyRefineFail(a1, a2, v65, 0);
...
Jak vidno, k šanci se nepřičte 10, ale z náhodného čísla se 10 ubere. Je třeba to rozvádět dál?
Já nikde neříkám "věřte ElectriXovi", klidně se taky můžu hodně plést, ale přinejmenším mi to přijde podezřelé. Ono to totiž na první pohled opravdu implikuje pocit, že šance je o 10% zvýšena. A něco maličko k tématu:Překovávat (už?) nelze pomocí: Požehnaný pergamen, Pergamen draka, Příručka o kování. Pokud je mi známo, jde to krom Seon-Pyeonga jenom Magičákem. A že by u něj byla šance 95% místo 100%? To se mi moc nezdá, ale víc jak 10 magických do testování dávat nebudu, takový magnát nejsem.
Edit: Tak koukám, že je to předmět od předmětu. Bitevák+9, nebo třeba Osm triagramů+9 pergamenem překovávat nelze, ale BS+9 ano. Záhada.