Sury vs šamani
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- Sabousek
- Lv.26

- Příspěvky: 663
- Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 895 poděkování
- Dostal poděkování: 455 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sury vs šamani
Jasný, že chci být nejlepší
Ale tak kdyby se řešila tahle otázka, tak by se vyřešili snad nedostatky v tomhle i u jiného charu. Jen tak naoko jsem se ptala, jestli jim ty státy přidávají do kouzel u ostatních (hraji jen za šamany, tak nevím) a bylo mi řečeno, že ano. Tak jsem to chtěla vyřešit u šamanů, když se zdálo, že je nedostatek jen u nich 
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas
- prodavamparky
- Lv. 11

- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 11. srp 2012 17:53:26
- Dal poděkování: 27 poděkování
- Dostal poděkování: 21 poděkování
-
xXFasterXx
- Lv.19

- Příspěvky: 234
- Registrován: úte 17. kvě 2011 12:24:03
- Dal poděkování: 92 poděkování
- Dostal poděkování: 152 poděkování
Re: Sury vs šamani
Šamani maj hold více nevýhod ať už to je Bug u rychlosti sekání do meteoru (Započte se každé druhé seknuti když máte moc velkou rychlost utoku) nebo to co píšeš ty s pohyblivosti. 
What doesn't kill you makes you stronger.
-
Charen22
- Lv.15

- Příspěvky: 130
- Registrován: sob 10. pro 2011 12:01:57
- Bydliště: Praha košík
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Sury vs šamani
Chci se tedy zeptat pro PvM jako šaman stačí dát poh na 90 a zbytek narvat do síly? předem díky za odpověď
Šaman dračí moc 127 lvl Charenka (Drako) jezdím na Unicornovy
war Mentál 70 lvl taxDroper
taxSmrtihlav 70 lvl ninja Dagger
Taxikarka 110 lvl šaman dračí moc (jen na drop ve swampu)
Youtube uživatel taxpvp
war Mentál 70 lvl taxDroper
taxSmrtihlav 70 lvl ninja Dagger
Taxikarka 110 lvl šaman dračí moc (jen na drop ve swampu)
Youtube uživatel taxpvp
- shvetseek
- Lv.31

- Příspěvky: 1118
- Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
- Bydliště: Cheb
- Dal poděkování: 1197 poděkování
- Dostal poděkování: 446 poděkování
Re: Sury vs šamani
Toliko vysvětlení kouzel a pohyblivosti.ElectriX píše: Zjednodušeně řečeno existují kouzla:
- Přímo závislá na pohyblivosti, ta stoupnou s každým bodem POH bez ohledu na to, jestli ji máš 10, 90, nebo 200.
- Příklad: Léčka, jedovatý oblak, ohnivý šíp, tmavý kámen, ...
Příklad výpočtu:Kód: Vybrat vše
// Vzorec pro tmavý kámen: dmg = 120 + 6*lv + (5*vit + 5*poh + 29*int + 9*mwp)*ar*k- Nepřímo závislá na pohyblivosti, to jsou kouzla, jejichž hodnota útoku je ovlivněna tzv. přesností postavy. Přesnost je číslo v rozsahu 0,7 až 1, kterým se násobí celková hodnota útoku kouzla. Závisí na levelu a pohyblivosti a můžeš si ji vypočítat zde.
- Příklad: Smršť meče, průraz, temná rána, zrušit kouzlo, ...
Příklad výpočtu:Kód: Vybrat vše
// Vzorec pro smršť meče: atk = (lv*2)+(wp*2 + sil*2)*ar dmg = 3*atk + (0.8*atk + 5*sil + 3*poh +vit)*k- Nezávislá na pohyblivosti. To jsou magická kouzla, která nejsou ovlivněna přesností, ani nemají bonus za pohyblivost.
- Příklad: Rána plameny
Příklad výpočtu:Kód: Vybrat vše
// Vzorec pro ránu plameny: dmg = 5*lv + 2*int + (10*int + 6*mwp + 4*sil + 2*vit + rnd(180,200) )*kPřesnost jako taková se vyznačuje tím, že od určité úrovně už se nezvyšuje (třeba na Lv. 90 je to 90 POH), postava dosáhne přesnosti maximální (=1,00). Proto už pak některá kouzla (ta nepřímo ovlivněná) nestoupají. A podobné je to i u hodnoty útoku postavy, tak je bez ohledu na char ovlivněna přesností, ale stálý bonus za POH má pouze ninja.Vysvětlivky:vit = vitalita
sil = síla
int = inteligence
poh = pohyblivost
wp = hodnota útoku zbraně
mwp = mag. hodnota útoku zbraně
atk = hodnota útoku postavy
ar = přesnost postavy
k = koeficient úrovně kouzla (pro úroveň P je roven 1,25)
rnd(100,200) = náhodné číslo v intervalu <100;200>
Snad jsem to vysvětlil srozumitelně, nikdy mi to moc nešlo.
ElectriX
Jak je na tom hodnota útoku sekem nevím, ale z WP mám vyzkoušeno, že lepší než pohyblivost, při sekání z koníka, je síla.
"Happines only real when shared."