Sury vs šamani

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 895 poděkování
Dostal poděkování: 455 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Sury vs šamani

Příspěvek od Sabousek » sob 01. zář 2012 21:27:45

Jasný, že chci být nejlepší :D Ale tak kdyby se řešila tahle otázka, tak by se vyřešili snad nedostatky v tomhle i u jiného charu. Jen tak naoko jsem se ptala, jestli jim ty státy přidávají do kouzel u ostatních (hraji jen za šamany, tak nevím) a bylo mi řečeno, že ano. Tak jsem to chtěla vyřešit u šamanů, když se zdálo, že je nedostatek jen u nich :)
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
prodavamparky
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 77
Registrován: sob 11. srp 2012 17:53:26
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Sury vs šamani

Příspěvek od prodavamparky » ned 02. zář 2012 2:16:12

A já chci 255lvl a k tomu dračí věci +9.
Podpis smazán administrátorem.

xXFasterXx
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: úte 17. kvě 2011 12:24:03
Dal poděkování: 92 poděkování
Dostal poděkování: 152 poděkování

Re: Sury vs šamani

Příspěvek od xXFasterXx » ned 02. zář 2012 2:27:51

Šamani maj hold více nevýhod ať už to je Bug u rychlosti sekání do meteoru (Započte se každé druhé seknuti když máte moc velkou rychlost utoku) nebo to co píšeš ty s pohyblivosti. :)
What doesn't kill you makes you stronger.

Charen22
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 130
Registrován: sob 10. pro 2011 12:01:57
Bydliště: Praha košík
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Sury vs šamani

Příspěvek od Charen22 » ned 02. zář 2012 9:18:44

Chci se tedy zeptat pro PvM jako šaman stačí dát poh na 90 a zbytek narvat do síly? předem díky za odpověď
Šaman dračí moc 127 lvl Charenka (Drako) jezdím na Unicornovy
war Mentál 70 lvl taxDroper
taxSmrtihlav 70 lvl ninja Dagger :D
Taxikarka 110 lvl šaman dračí moc (jen na drop ve swampu)
Youtube uživatel taxpvp

Uživatelský avatar
shvetseek
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1118
Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
Bydliště: Cheb
Dal poděkování: 1197 poděkování
Dostal poděkování: 446 poděkování

Re: Sury vs šamani

Příspěvek od shvetseek » ned 02. zář 2012 10:05:05

ElectriX píše: Zjednodušeně řečeno existují kouzla:
  1. Přímo závislá na pohyblivosti, ta stoupnou s každým bodem POH bez ohledu na to, jestli ji máš 10, 90, nebo 200.
    • Příklad: Léčka, jedovatý oblak, ohnivý šíp, tmavý kámen, ...
    • Příklad výpočtu:

      Kód: Vybrat vše

      // Vzorec pro tmavý kámen:
      dmg = 120 + 6*lv + (5*vit + 5*poh + 29*int + 9*mwp)*ar*k
  2. Nepřímo závislá na pohyblivosti, to jsou kouzla, jejichž hodnota útoku je ovlivněna tzv. přesností postavy. Přesnost je číslo v rozsahu 0,7 až 1, kterým se násobí celková hodnota útoku kouzla. Závisí na levelu a pohyblivosti a můžeš si ji vypočítat zde.
    • Příklad: Smršť meče, průraz, temná rána, zrušit kouzlo, ...
    • Příklad výpočtu:

      Kód: Vybrat vše

      // Vzorec pro smršť meče:
      atk = (lv*2)+(wp*2 + sil*2)*ar
      dmg = 3*atk + (0.8*atk + 5*sil + 3*poh +vit)*k
  3. Nezávislá na pohyblivosti. To jsou magická kouzla, která nejsou ovlivněna přesností, ani nemají bonus za pohyblivost.
    • Příklad: Rána plameny
    • Příklad výpočtu:

      Kód: Vybrat vše

      // Vzorec pro ránu plameny:
      dmg = 5*lv + 2*int + (10*int + 6*mwp + 4*sil + 2*vit + rnd(180,200) )*k
Vysvětlivky:
vit = vitalita
sil = síla
int = inteligence
poh = pohyblivost
wp = hodnota útoku zbraně
mwp = mag. hodnota útoku zbraně
atk = hodnota útoku postavy
ar = přesnost postavy
k = koeficient úrovně kouzla (pro úroveň P je roven 1,25)
rnd(100,200) = náhodné číslo v intervalu <100;200>
Přesnost jako taková se vyznačuje tím, že od určité úrovně už se nezvyšuje (třeba na Lv. 90 je to 90 POH), postava dosáhne přesnosti maximální (=1,00). Proto už pak některá kouzla (ta nepřímo ovlivněná) nestoupají. A podobné je to i u hodnoty útoku postavy, tak je bez ohledu na char ovlivněna přesností, ale stálý bonus za POH má pouze ninja.

Snad jsem to vysvětlil srozumitelně, nikdy mi to moc nešlo :).

ElectriX
Toliko vysvětlení kouzel a pohyblivosti.
Jak je na tom hodnota útoku sekem nevím, ale z WP mám vyzkoušeno, že lepší než pohyblivost, při sekání z koníka, je síla.
"Happines only real when shared."

Odpovědět