Jasný, že chci být nejlepší Ale tak kdyby se řešila tahle otázka, tak by se vyřešili snad nedostatky v tomhle i u jiného charu. Jen tak naoko jsem se ptala, jestli jim ty státy přidávají do kouzel u ostatních (hraji jen za šamany, tak nevím) a bylo mi řečeno, že ano. Tak jsem to chtěla vyřešit u šamanů, když se zdálo, že je nedostatek jen u nich
Re: Sury vs šamani
Napsal: ned 02. zář 2012 2:16:12
od prodavamparky
A já chci 255lvl a k tomu dračí věci +9.
Re: Sury vs šamani
Napsal: ned 02. zář 2012 2:27:51
od xXFasterXx
Šamani maj hold více nevýhod ať už to je Bug u rychlosti sekání do meteoru (Započte se každé druhé seknuti když máte moc velkou rychlost utoku) nebo to co píšeš ty s pohyblivosti.
Re: Sury vs šamani
Napsal: ned 02. zář 2012 9:18:44
od Charen22
Chci se tedy zeptat pro PvM jako šaman stačí dát poh na 90 a zbytek narvat do síly? předem díky za odpověď
Re: Sury vs šamani
Napsal: ned 02. zář 2012 10:05:05
od shvetseek
ElectriX píše:
Zjednodušeně řečeno existují kouzla:
Přímo závislá na pohyblivosti, ta stoupnou s každým bodem POH bez ohledu na to, jestli ji máš 10, 90, nebo 200.
Nepřímo závislá na pohyblivosti, to jsou kouzla, jejichž hodnota útoku je ovlivněna tzv. přesností postavy. Přesnost je číslo v rozsahu 0,7 až 1, kterým se násobí celková hodnota útoku kouzla. Závisí na levelu a pohyblivosti a můžeš si ji vypočítat zde.
vit = vitalita sil = síla int = inteligence poh = pohyblivost wp = hodnota útoku zbraně mwp = mag. hodnota útoku zbraně atk = hodnota útoku postavy ar = přesnost postavy k = koeficient úrovně kouzla (pro úroveň P je roven 1,25) rnd(100,200) = náhodné číslo v intervalu <100;200>
Přesnost jako taková se vyznačuje tím, že od určité úrovně už se nezvyšuje (třeba na Lv. 90 je to 90 POH), postava dosáhne přesnosti maximální (=1,00). Proto už pak některá kouzla (ta nepřímo ovlivněná) nestoupají. A podobné je to i u hodnoty útoku postavy, tak je bez ohledu na char ovlivněna přesností, ale stálý bonus za POH má pouze ninja.
Snad jsem to vysvětlil srozumitelně, nikdy mi to moc nešlo .
ElectriX
Toliko vysvětlení kouzel a pohyblivosti.
Jak je na tom hodnota útoku sekem nevím, ale z WP mám vyzkoušeno, že lepší než pohyblivost, při sekání z koníka, je síla.