Stránka 3 z 3

Re: Rozmrazení účtu

Napsal: čtv 20. zář 2012 10:46:46
od Tryphena
sir elabor píše:
Saggitarius píše:stále nejde ? mělo by

super, už se odpečeťuje ;)

mimo jiné pro Tryphenu: support jsem teď zkoušel a mě teda nejde :D

Vy klikáte na tento obrázek že?
Obrázek
Tak ten mi taky nejde. Odkaz, na který jste přesměrován je http://www.ekura.cz/support/, tam je pouze modrá stránka.

Zkuste Herní účet a dole suport. Tam ten odkaz směruje na http://support.sindicate.cz/, což mi normálně jde :)

Re: Rozmrazení účtu

Napsal: čtv 20. zář 2012 11:24:58
od CreepiXx
Už to šlape :) Díky :up:

Re: Rozmrazení účtu

Napsal: čtv 20. zář 2012 15:51:07
od HrozenP
Už mi to jede Saggi. Díky moc! :up:

Re: Rozmrazení účtu

Napsal: čtv 20. zář 2012 18:15:31
od sir elabor
Tryphena píše:
Spoiler:
sir elabor píše:
Saggitarius píše:stále nejde ? mělo by

super, už se odpečeťuje ;)

mimo jiné pro Tryphenu: support jsem teď zkoušel a mě teda nejde :D

Vy klikáte na tento obrázek že?
Obrázek
Tak ten mi taky nejde. Odkaz, na který jste přesměrován je http://www.ekura.cz/support/, tam je pouze modrá stránka.

Zkuste Herní účet a dole suport. Tam ten odkaz směruje na http://support.sindicate.cz/, což mi normálně jde :)

no já klikal na tento obrázek
Obrázek
ale nechci se dohadovat kdo kam kliknul a kdo ne, hlavní je, že už se to odpečeťuje a že to nebyl problém z mé strany :D

Re: Rozmrazení účtu

Napsal: pát 21. zář 2012 11:24:59
od Saggitarius
Support mel stejny problem jako forum.
Původní DB (hostovaná u pipni) je starší verze, se kterou nová doména (náš server) nekamarádila.
Ve finále to ani tak nevadilo, neboť je již dokončen přesun na novou doménu fóra a supportu včetně databází a je vše znatelně rychlejší.
Ještě bude převeden patch server a logovací server a u pipni konečně končíme.