Stránka 3 z 4

Re: Ninja Archer - Keri

Napsal: úte 09. říj 2012 19:44:03
od KapkaRosy
Nedávno jsem potřeboval vymlátit úlomek touhy (level 104) pro Makamita. Nemaje ani buffa ani stunera, vzal jsem luk sépie +9, svou nejlepší pvm výstroj a vyrazil do Kerindoru, s tím, že otestuji skilly archera. A výsledek?

Po fázi očekávání, zahrnující mimo jiné víru v pořádnou porci pvm zábavy a nějaký ten uspokojivý výsledek, se dostavila velmi záhy fáze ZKLAMÁNÍ a frustrace.

Na zabití jednoho moba jsem spotřeboval cca 70 šípů (používal jsem jen skilly), v průměru 3 x jsem si ustlal na zemi a strávil tím cca 5-6 minut času. Vydržel jsem to necelou půlhodinu. Pak mi došly elixíry i šípy. O tom, že mi na levelu 111 nepadl ani jeden úlomek píšu už jen pro doplnění :-)

Myslím, že na to, abys to vyzkoušel s vránou na začátku na orcích ani moc extra výstroj nepořizuj. Ve finále zjistíš, že jsi ji dělal zbytečně. Ono natočit do vrány nějaké vyšší poškození schopností není zrovna levná záležitost. Stejně tak dělat výstroj 75/10 (která je nezbytná, ale do proměny ji pak nevyužiješ). Samozřejmě budeš muset mít healera a nejspíš i dračího šamana kvůli podpůrným skillům (útok+, běžet, kritik). V případě, že nemáš vlastní "otroky" na tuto práci, budeš muset někoho najmout a ten bude chtít podíl na dropu.

A ještě jeden postřeh na závěr. Omráčení skillem "jedovatý šíp, ti nevydrží ani tak dlouho, abys úspěšně použil zbývající skilly. Takže počítej s tím, že sadu na to omráčení nestihneš. Chceš li střílet z efektivní vzdálenosti (tedy z takové, aby to při klesajícím DMG ještě mělo smysl) počítej s tím, že než skončí animace opakovaných výstřelů je mob u tebe a schytáš ránu. To samé u smršti šípů. Jedovatý je v poho, jen ti moba odsune, takže další skill obvykle následující, tedy ohnivý šíp, už nemá dostatečný účinek.

Tolik jen pár mých osobních postřehů. Každopádně ti ale držím palce.


S veškerou úctou,
KapkaRosy

Re: Ninja Archer - Keri

Napsal: úte 09. říj 2012 19:53:52
od Keriona
KapkaRosy- má pravdu a mnoho dalších lidí ;)
Ale KapkoRosy ty píšeš že jsi si vzal nejlepší pvm výbavu,která nejni zřejmě uzpůsobena na poškození schopností. Nevim jestli jsi měl nějaké kosti či elíky atd...
Já bych na tento pokus byla dost zvědavá a budu ti držet palce ;)
Protože když natuníš hooodně věci včetně elixírů,kostí,talismanů a já nevim čeho všecho,tak si myslim,že by jsi mohl dávat pěkný pecky ;)
Nebude to zadarmo a nikdy si nepřineseš víc ulomků,jak solové bmko,ale jak řikám jsem na to celkem zvědavá ;)

Re: Ninja Archer - Keri

Napsal: úte 09. říj 2012 19:58:51
od xR3Dx
KapkaRosy píše:Nedávno jsem potřeboval vymlátit úlomek touhy (level 104) pro Makamita. Nemaje ani buffa ani stunera, vzal jsem luk sépie +9, svou nejlepší pvm výstroj a vyrazil do Kerindoru, s tím, že otestuji skilly archera. A výsledek?

Po fázi očekávání, zahrnující mimo jiné víru v pořádnou porci pvm zábavy a nějaký ten uspokojivý výsledek, se dostavila velmi záhy fáze ZKLAMÁNÍ a frustrace.

Na zabití jednoho moba jsem spotřeboval cca 70 šípů (používal jsem jen skilly), v průměru 3 x jsem si ustlal na zemi a strávil tím cca 5-6 minut času. Vydržel jsem to necelou půlhodinu. Pak mi došly elixíry i šípy. O tom, že mi na levelu 111 nepadl ani jeden úlomek píšu už jen pro doplnění :-)

Myslím, že na to, abys to vyzkoušel s vránou na začátku na orcích ani moc extra výstroj nepořizuj. Ve finále zjistíš, že jsi ji dělal zbytečně. Ono natočit do vrány nějaké vyšší poškození schopností není zrovna levná záležitost. Stejně tak dělat výstroj 75/10 (která je nezbytná, ale do proměny ji pak nevyužiješ). Samozřejmě budeš muset mít healera a nejspíš i dračího šamana kvůli podpůrným skillům (útok+, běžet, kritik). V případě, že nemáš vlastní "otroky" na tuto práci, budeš muset někoho najmout a ten bude chtít podíl na dropu.

A ještě jeden postřeh na závěr. Omráčení skillem "jedovatý šíp, ti nevydrží ani tak dlouho, abys úspěšně použil zbývající skilly. Takže počítej s tím, že sadu na to omráčení nestihneš. Chceš li střílet z efektivní vzdálenosti (tedy z takové, aby to při klesajícím DMG ještě mělo smysl) počítej s tím, že než skončí animace opakovaných výstřelů je mob u tebe a schytáš ránu. To samé u smršti šípů. Jedovatý je v poho, jen ti moba odsune, takže další skill obvykle následující, tedy ohnivý šíp, už nemá dostatečný účinek.

Tolik jen pár mých osobních postřehů. Každopádně ti ale držím palce.


S veškerou úctou,
KapkaRosy


Ou mocpěkný, takhle nějak sem si to představoval. A co když bude mít buff vedení na P a já si prodloužím stun? Jak dlouho by bylve stunu? Základně je to 5s ,s vedením 10s? to by už šlo, stím návratem by to byl sko,skoro stun za stunem

Re: Ninja Archer - Keri

Napsal: úte 09. říj 2012 20:01:01
od xR3Dx
Keriona píše:KapkaRosy- má pravdu a mnoho dalších lidí ;)
Ale KapkoRosy ty píšeš že jsi si vzal nejlepší pvm výbavu,která nejni zřejmě uzpůsobena na poškození schopností. Nevim jestli jsi měl nějaké kosti či elíky atd...
Já bych na tento pokus byla dost zvědavá a budu ti držet palce ;)
Protože když natuníš hooodně věci včetně elixírů,kostí,talismanů a já nevim čeho všecho,tak si myslim,že by jsi mohl dávat pěkný pecky ;)
Nebude to zadarmo a nikdy si nepřineseš víc ulomků,jak solové bmko,ale jak řikám jsem na to celkem zvědavá ;)

Až bude Ninja komplet hotov a pudju do keri, tak sem pak hodím odkaz na video které pořídím ;) třeba nakonec najdu novej způsob dropu v keri ( JOKE ) :lol: :lol:

Re: Ninja Archer - Keri

Napsal: úte 09. říj 2012 20:04:11
od makyn
Nevím souhlasím se všemi jen ne se zakladatelem tématu...

Nevim kde si přišel na takovou zábavu ale budiž...

Nevím jestli tě bude bavit nic nedávat a pořád se válet na zemi a nemít žádný peníze :D...

Rady:
Když bez proměny tak BM
Když archera tak v proměně
Když zábavu tak PVP

Toť vše odemne... :)

Re: Ninja Archer - Keri

Napsal: úte 09. říj 2012 20:10:34
od KapkaRosy
Spoiler:
Keriona píše:KapkaRosy- má pravdu a mnoho dalších lidí ;)
Ale KapkoRosy ty píšeš že jsi si vzal nejlepší pvm výbavu,která nejni zřejmě uzpůsobena na poškození schopností. Nevim jestli jsi měl nějaké kosti či elíky atd...
Já bych na tento pokus byla dost zvědavá a budu ti držet palce ;)
Protože když natuníš hooodně věci včetně elixírů,kostí,talismanů a já nevim čeho všecho,tak si myslim,že by jsi mohl dávat pěkný pecky ;)
Nebude to zadarmo a nikdy si nepřineseš víc ulomků,jak solové bmko,ale jak řikám jsem na to celkem zvědavá ;)

Mám jen jednu univerzální pvm výbavu. Vzhledem k tomu, že do proměny vlastně vůbec nelezu, tak mám natočený skoro všude 75/10. Je pravda, že jsem neplácal elixíry (jen zelený a zelenkavý L) ani kosti.

Standardně jsem mobovi bral skillem cca 18k. I když to navýším o 50%, kam bychom se mohli s těma elikama a kostma a 100% na daný typ zvířete dostat, jsme na 27k s kritikem na 54k. Ovšem skilly jsou pomalé a vzhledem k nutnosti být ods moba dál musíme počítat spíše se 70% účinkem skillů tj. někde kolem 38k (u nejsilnějšího skillu).

Když spočítám náklady na takový způsob boje a náklady na proměnu je proměna do Kerindoru prostě jasná volba.

V případě, že budu mít stunera a dýky se slušnou průmkou, pak je možné použít k zabíjení jen sekání dýkama bez skillů. I to mi přijde efektivnější a zábavnější než luk a občas to také v Kerindoru praktikujeme.


Pro zakladatele:
U archera zůstává délka omráčení stále stejná. Podle mých odhadů je i tvých 5vteřin přestřelených. Tipoval bych to tak na 3-4.

Re: Ninja Archer - Keri

Napsal: úte 09. říj 2012 20:17:47
od xR3Dx
Spoiler:
KapkaRosy píše:
Keriona píše:KapkaRosy- má pravdu a mnoho dalších lidí ;)
Ale KapkoRosy ty píšeš že jsi si vzal nejlepší pvm výbavu,která nejni zřejmě uzpůsobena na poškození schopností. Nevim jestli jsi měl nějaké kosti či elíky atd...
Já bych na tento pokus byla dost zvědavá a budu ti držet palce ;)
Protože když natuníš hooodně věci včetně elixírů,kostí,talismanů a já nevim čeho všecho,tak si myslim,že by jsi mohl dávat pěkný pecky ;)
Nebude to zadarmo a nikdy si nepřineseš víc ulomků,jak solové bmko,ale jak řikám jsem na to celkem zvědavá ;)

Mám jen jednu univerzální pvm výbavu. Vzhledem k tomu, že do proměny vlastně vůbec nelezu, tak mám natočený skoro všude 75/10. Je pravda, že jsem neplácal elixíry (jen zelený a zelenkavý L) ani kosti.

Standardně jsem mobovi bral skillem cca 18k. I když to navýším o 50%, kam bychom se mohli s těma elikama a kostma a 100% na daný typ zvířete dostat, jsme na 27k s kritikem na 54k. Ovšem skilly jsou pomalé a vzhledem k nutnosti být ods moba dál musíme počítat spíše se 70% účinkem skillů tj. někde kolem 38k (u nejsilnějšího skillu).

Když spočítám náklady na takový způsob boje a náklady na proměnu je proměna do Kerindoru prostě jasná volba.

V případě, že budu mít stunera a dýky se slušnou průmkou, pak je možné použít k zabíjení jen sekání dýkama bez skillů. I to mi přijde efektivnější a zábavnější než luk a občas to také v Kerindoru praktikujeme.


Pro zakladatele:
U archera zůstává délka omráčení stále stejná. Podle mých odhadů je i tvých 5vteřin přestřelených. Tipoval bych to tak na 3-4.
tak že délka stunu se prodlužuje jen u mentála a healera? Aha ;)

Re: Ninja Archer - Keri

Napsal: úte 09. říj 2012 20:24:38
od cesminus
Průmka 40?
Spíš schopka když chce skillovat ne?
Jinak, kosti na utok a ještě pokud teda budeš skilovat tak i na utok schopkou[/quote]

Takže když si udělám BM a koupim mu jedák schopka 15% a průmka záporná tak to bude lepší ??

Re: Ninja Archer - Keri

Napsal: úte 09. říj 2012 20:32:16
od asam98
Pokud budeš skillovat tak ano :)

Teda lepší než průmka :)

Re: Ninja Archer - Keri

Napsal: úte 09. říj 2012 20:40:25
od KapkaRosy
To xR3Dx : délka stunu se skutečně prodlužuje jen těch dvou, tebou zmíněných postav.

Ještě bych chtěl dodat, že smyslem mých příspěvků v tomto tématu není, tě od tvého záměru odradit. Archer je postava netušených možností :-). Jen jsem se podělil o své zkušenosti.

Tipy a triky: pokud už budeš dělat skutečně výbavu jen do Keri na skillování, pak by možná nebylo od věci, natočit do bonusů též zpomalení. Výrazně ti to prodlouží životnost v boji :-). Dokonce si troufnu tvrdit, že v tomto konkrétním případě bude mít větší efekt než omráčení.

To cesminius:
Za BM nehraju, ale myslím, že do Kerindoru bude pro suru lepší ozubená čepel ducha a poté smrtící čepel. Síla kouzel se odvíjí od magického útoku zbraně.