Stránka 3 z 7
Re: Bude se měnit PVP nějak?
Napsal: stř 14. lis 2012 15:15:52
od Krzz2
Neos píše:Neco by se melo delat, pac lidi spis zase ubyvaji

Kazdopadne pvp 1 vs 1 uz moc nema smysl, pac souboj 2 slusnych pvpckaru by mohl trvat hodne dlouho v dusledku hodne ZB. Kazdopadne pvp hodnost, ktera plati jen na swamp je docela nedostacujici. Me treba docela vadi, ze se od Teleportera pomalu uz nikam nedostanu, krome zakladnich map.
Takze i lepsi Teleporter podle hodnosti bych uvital. Stejne tak dobry napad ma i Rokoo nebo Piuonka.
Vehlas je na swamp, teleporter + nova mapa a PVP hodnost jen pro swamp, coz je dost malo. Chtelo by to nejaky UPGRADE

Ono i treba ty yangy by nebyly spatny, ale to by se zas nadavalo na hrace, kteri jsou lepsi pri sberu CBcek.
Souhlas...
Ty yangi by nemuseli být tak špatný, vzhledem k tomu, že by z toho aspoň něco bylo. Je sice pravda že pvp bylo vždy nákladné, ale teď je to teda raketa si jít zabojovat

Re: Bude se měnit PVP nějak?
Napsal: stř 14. lis 2012 15:16:42
od LegendaTron
Rok píše:když už teda odměny tak
za
Vojevůdce: bonus 30% schopností do utoku a do obrany na 7dní
Generál : --------//--------- na 5 dní
Rytíř :--------//--------- na 3 dni
Pěšák : --------//--------- na 1 den
jasný že postava která by měla ten to bonus by nemohla po tu dobu nasadit kosti na schopnosti
jelikož je nová mapa žrout kostí, tak takovou výhodu by chtěl asi každý

ja bych ti dal stejne, i s kostemi
Re: Bude se měnit PVP nějak?
Napsal: stř 14. lis 2012 15:35:27
od LOCO30
Pěkně se to rozjelo a doufám, že se to v rovině diskuze udrží.
PVP pro radost? Ano to by mělo být, ale jaká je radost koukat ve svaté na teleportéra? Ve war říší je to malinko lepší ale?
PVP kosti na obranu, jak už zde někdo napsal, většina hráčů radši použije do nové mapy. Bez kostí je úmrtnost ve war obrovská. Takže výsledek je jaký?
Nápad Roka zase tak špatně nezní. Nebylo by těžké to upravit, aspoň myslím a 7-5-3 dny ušetřit na kostech, by byla celkem zajímavá motivace. Když by se k tomu ještě něco přidalo, aby t\y hodnosti měli ještě větší smysl, proč ne

Re: Bude se měnit PVP nějak?
Napsal: stř 14. lis 2012 15:45:30
od epileptic
Pvp je zabitá díky náročnosti výbavy dělat talismany,shánět kosti ............
Navíc do hry chodí lidi ze setrvačnosti "herbaření ,karma a podobný kraviny"
osobně nejsem prdlej abych tohle někdy dělal a tak na sindy na pvp dlabu ani do malí svatý nemá význam když tu je tuning v podobě talismanů.
Ono taky kosti dřív jen tak někdo neměl.
Jinak pokud chceš oživit (zrušte ztrátu za umrtí)
Re: Bude se měnit PVP nějak?
Napsal: stř 14. lis 2012 15:49:52
od xR3Dx
epileptic píše:Pvp je zabitá díky náročnosti výbavy dělat talismany,shánět kosti ............
Navíc do hry chodí lidi ze setrvačnosti "herbaření ,karma a podobný kraviny"
osobně nejsem prdlej abych tohle někdy dělal a tak na sindy na pvp dlabu ani do malí svatý nemá význam když tu je tuning v podobě talismanů.
Ono taky kosti dřív jen tak někdo neměl.
Jinak pokud chceš oživit (zrušte ztrátu za umrtí)
Zrušit ztrátu za úmrtí? Víš jak by to vypadalo? Běhal by tam kde kdo a to už by nebyla War ale Jatka :normal?:
Ono jde o to, že z PvP nejsou žádný výhody. Vše zastínil věhlas, který si udělá raději každej, než PvP hodnost, kterou nemá jistou

Chce to něco aby si hráči řekli: Jo tak to bude Super, do toho jdu!
Re: Bude se měnit PVP nějak?
Napsal: stř 14. lis 2012 15:57:48
od Giant
LOCO - Ale vem si že by velitel byl někdo s TOP nadupanou pvp vybavou, jakože to tak vždycky byva, že je VELITEL nědko z TOP a k tomu mu přídej +30%Obrana schopnosti. Tím bude ještě silnější a bude velitel pořad. Jedině jak ho zastavit je, odinstalovat mu metina, nebo vypojit net.
Re: Bude se měnit PVP nějak?
Napsal: stř 14. lis 2012 15:59:36
od sem1rek
Rok píše:sem1rek píše:Rok píše:když už teda odměny tak
za
Vojevůdce: bonus 30% schopností do utoku a do obrany na 7dní
Generál : --------//--------- na 5 dní
Rytíř :--------//--------- na 3 dni
Pěšák : --------//--------- na 1 den
jasný že postava která by měla ten to bonus by nemohla po tu dobu nasadit kosti na schopnosti
jelikož je nová mapa žrout kostí, tak takovou výhodu by chtěl asi každý

Ty jsi se uplně pomátl, ne?
Kdysi jsme s Ymirem něco podobnýho probírali a mnohem schůdnější a přijatelnější by bylo, kdyby po každý údržbě dostaly postavy s pvp hodností do IS skladu nějakou odměnu, např. právě ony kosti, třeba na 6, 4, 2 a 1 hodinu (podle hodnosti).
Ale na týden? Kdyby to bylo třeba 10 %... ale 30 %

asi si to nepochopila
ale těch 10% jak ty píšeš muže být právě moc nebo zas málo
psal sem že by ta postava co by měla ten bonus 30% tak by nemohla a ani nemusela používat kosti na schopnost ,, tak že těch tvích 10% by bylo jen na škodu
a zas kdy by postava dostala bonus 10% a ještě k tomu mohla používat kosti tak by to zas bylo moc
tak že můj nápad by niak neovlivnil postavu ale jen za odměnu zpohodlnil hru
Ale pochopila. Nezdá se ti trošku přehnaný dát někomu dvoje kosti, oboje na 168 hodin? To raději ať dostane 10 % navíc a dál používá normálně kosti ze hry.
Re: Bude se měnit PVP nějak?
Napsal: stř 14. lis 2012 16:00:07
od Houbickar
"Nový *****" (to slovo je tu zakázané

)
Re: Bude se měnit PVP nějak?
Napsal: stř 14. lis 2012 16:00:57
od Krzz2
tjn kosti bych asi nedával.
Já bych asi uvítal buď yang, nebo nějaké ty odměny za nějaký počet CB.
Re: Bude se měnit PVP nějak?
Napsal: stř 14. lis 2012 16:03:35
od Secreat
Chtělo by to prostě něco, co dostane každý -zdatný i méně zdatný pvpčkař, ale hlavně ať se snaží...
Je to sice zase o tom, jak dlouho tu budeš, ale lepší než dávat jen zase těm ,,nejlepším,,
Yangy mohou být řešením...