Souhlasím.Jenom nevím,jak si představujete čas - možnost a) čekám na novou ,,pečet" stím že koně mám stále na přivolaní pomocní knihy
b) čekám na novou ,,pečet" stím že koně nemám a musím čekat než pacholek udělá pečet.
c) možnost mít více pečetí najednou tnz ( diablos,unicorn,lev.....) a když jedna dojde , moct použít další stím že si zajdu k pacholkovi a nechám si udělat další pečet na to samé / jiné zvíře. Počet ,,pečetí" by byl ovlivněn třeba levelem postavy / hodností ...
Myšleno tak, že v okamžiku kdy vyprší platnost talismanu, je postava bez koně. A jde si tedy zkrotit nového. Což obnáší samozřejmě všechny s tím spojené questy od projíždění přes vesnice až po zabíjení lukostřelců ve věži, případně krocení v temném vězení.
PS: Odvolat koně je otázka ani ne vteřiny. Pokud tedy někdo skutečně potřebuje talisman...
Takže v podstatě by to byla pečet například na 5 dní a pak by hráč musel celý X denní proces projít znovu? To je trošku hloupost ne? Tady nejde oto že odvolat koně je otázka vteřiny hraju ekuru už X let a kdyžbychom spočítali to odvolavaní koně tak to je času a času...nicméně návrhl jsem napsal z toho důvodu že to chovaní diablose / unicorna v HG posledních X dní je děsné.... furt se plete...podle patchlogu se stím nic nedělalo,ale čím to tedy je že ted to je prakticky nesnesitelné
Pro ty kteří napíšou že je chyba u mě tak vás hned vyvedu z omylu . 3 PC - zkoušeno na všech a na všech stejná chyba,ekura stáhla znovu...na jednom PC dokonce nově nainstalovaný system a furt chyba. Já jedu HG jinak než všichni ostatní takže mě to problémy dělá....
Možná to trošku hloupost je. Ale jen to vystihuje to, co si jako LGM myslím o celém tom návrhu.
Ovšem mnou se vůbec nenechte vyrušovat a v klidu diskutujte. Samozřejmě k věci.
Re: Změna přivolání koně
Napsal: pon 20. bře 2017 0:30:10
od MostEVILEK
Mithra píše:
Spoiler:
MostEVILEK píše:
Mithra píše:
Spoiler:
Myšleno tak, že v okamžiku kdy vyprší platnost talismanu, je postava bez koně. A jde si tedy zkrotit nového. Což obnáší samozřejmě všechny s tím spojené questy od projíždění přes vesnice až po zabíjení lukostřelců ve věži, případně krocení v temném vězení.
PS: Odvolat koně je otázka ani ne vteřiny. Pokud tedy někdo skutečně potřebuje talisman...
Takže v podstatě by to byla pečet například na 5 dní a pak by hráč musel celý X denní proces projít znovu? To je trošku hloupost ne? Tady nejde oto že odvolat koně je otázka vteřiny hraju ekuru už X let a kdyžbychom spočítali to odvolavaní koně tak to je času a času...nicméně návrhl jsem napsal z toho důvodu že to chovaní diablose / unicorna v HG posledních X dní je děsné.... furt se plete...podle patchlogu se stím nic nedělalo,ale čím to tedy je že ted to je prakticky nesnesitelné
Pro ty kteří napíšou že je chyba u mě tak vás hned vyvedu z omylu . 3 PC - zkoušeno na všech a na všech stejná chyba,ekura stáhla znovu...na jednom PC dokonce nově nainstalovaný system a furt chyba. Já jedu HG jinak než všichni ostatní takže mě to problémy dělá....
Možná to trošku hloupost je. Ale jen to vystihuje to, co si jako LGM myslím o celém tom návrhu.
Ovšem mnou se vůbec nenechte vyrušovat a v klidu diskutujte. Samozřejmě k věci.
Upřímně,to co jste napsal je moc ,,drahé" když to nazvu takle.... Chápal bych třeba určitou sumu yangů,nějaký item + třeba zkrocení znovu všech zvířat z vězení...ale aby člověk musel dělatč celého koně znovu s tím že by to bylo časově stejné jako normalní kůn... to je prostě moc.
Re: Změna přivolání koně
Napsal: pon 20. bře 2017 7:10:48
od L3XOUN
Když se ti kůň plete pod nohama, tak ho jednoduše odvolej ... Neni na to potřeba žádný talisman, " stačí mít skill " a kůň se dá bleskurychle přivolat i odvolat.
Re: Změna přivolání koně
Napsal: pon 20. bře 2017 15:45:06
od JohnDoe
Mithra píše:Jsem pro. Ovšem s podmínkou, že ten talisman bude mít stejně omezenou dobu použití jako ostatní talismany a speciální jezdecké nestvůry a předměty (koště považuji za nestvůru jen když ho mám vzít do ruky a zamést podlahu). Po vypršení časového limitu použití tedy hurá za pacholkem s medailemi a dostatkem času a trpělivosti pro získání nového koně.
Myšleno tak, že v okamžiku kdy vyprší platnost talismanu, je postava bez koně. A jde si tedy zkrotit nového. Což obnáší samozřejmě všechny s tím spojené questy od projíždění přes vesnice až po zabíjení lukostřelců ve věži, případně krocení v temném vězení.
PS: Odvolat koně je otázka ani ne vteřiny. Pokud tedy někdo skutečně potřebuje talisman...
projíždění vesnic a zabíjení lukostřelců už je poněkud hardcore, ale pokud by byl talisman dostatečně trvanlivý (řekněme třeba 48hod běžný kůň a 7 dní potvora z krotírny) a pacholek to oživil za bylinku (kůň) / zlatou podkovu (prase a dál) - tak si to svou cílovou skupinku najde a i to programování by se časem zaplatilo
ale svého koně si odvolám, v tom problém nevidím, mně ve hře spíš zavazí cizí koně - kdyby se jim přidalo menu k odvolání i pro nevlastníka nebo se z nich udělal usmrtitelný cíl, to už by pro mě byla změna k lepšímu
Re: Změna přivolání koně
Napsal: pon 20. bře 2017 21:42:36
od CrazyBull
No přivolání nebo odvolání je opravdu otázkou chvilky ale když koně potřebujete a bojujete částečně na zemi i na koni tak se potom plete. V tom případě opravdu rozhoduje zlomek vteřiny kdy potřebujete absorci kterou nemáte díky tomu že se kůň plete a na moba nejde dosáhnout. V takovém případě je to na masakr požehů a nebo dobrou. Podle mne by bylo lepší kdyby hráč mohl při boji ze země projít koněm stejně jako kterýkoliv mob. Tím by se vyřešilo překážení koně nejen v mapách ale i u NPC . Myslím že toto by bylo lepší řešení než nějaké talismany na které by se stejně muselo klikat ať už pro odvolání, přivolání nebo sesednutí stisknutím určité klávesy. Komu se tento návrh zamlouvá nechť ho prosím podpoří
Re: Změna přivolání koně
Napsal: pon 20. bře 2017 22:58:09
od JohnDoe
CrazyBull píše:No přivolání nebo odvolání je opravdu otázkou chvilky ale když koně potřebujete a bojujete částečně na zemi i na koni tak se potom plete. V tom případě opravdu rozhoduje zlomek vteřiny kdy potřebujete absorci kterou nemáte díky tomu že se kůň plete a na moba nejde dosáhnout. V takovém případě je to na masakr požehů a nebo dobrou. Podle mne by bylo lepší kdyby hráč mohl při boji ze země projít koněm stejně jako kterýkoliv mob. Tím by se vyřešilo překážení koně nejen v mapách ale i u NPC . Myslím že toto by bylo lepší řešení než nějaké talismany na které by se stejně muselo klikat ať už pro odvolání, přivolání nebo sesednutí stisknutím určité klávesy. Komu se tento návrh zamlouvá nechť ho prosím podpoří
kdyby hráč mohl projít koněm, bylo by to tu zavedeno už skoro 7 let, jelikož to pořád nejde , tak se asi jedná o záměr - člověk sleze z koně a ten mu bude do roztrhání těla zavazet
takže se nabízí bleskové CTRL-b, nebo si to vyžerte
otázka je co s cizí zvěří - kopete, pěstujete, jdete do skladu a cizí dementní kůň vás tam prostě nepustí, kdysi jsem hrával Ultimu Online a tam stačilo koně trefit a on zařval "eeek" a utekl 1-2 obrazovky směrem kterým vyrazil
netvrdím, že by to byla ideální volba pro Ekuru, ale když už tu nejsou základní volby jako move aside, tak by se možnost odvolat cizího koně nebo zabít/odhodit zavazejícího človíčka, za cenu drobného úbytku věhlasu (když už tu není good/bad system a nikdo neskončí jako krutý) aspoň mě jevila jako optimální
Re: Změna přivolání koně
Napsal: pon 20. bře 2017 23:10:00
od endomezomorf
CrazyBull píše:No přivolání nebo odvolání je opravdu otázkou chvilky ale když koně potřebujete a bojujete částečně na zemi i na koni tak se potom plete. V tom případě opravdu rozhoduje zlomek vteřiny kdy potřebujete absorci kterou nemáte díky tomu že se kůň plete a na moba nejde dosáhnout. V takovém případě je to na masakr požehů a nebo dobrou. Podle mne by bylo lepší kdyby hráč mohl při boji ze země projít koněm stejně jako kterýkoliv mob. Tím by se vyřešilo překážení koně nejen v mapách ale i u NPC . Myslím že toto by bylo lepší řešení než nějaké talismany na které by se stejně muselo klikat ať už pro odvolání, přivolání nebo sesednutí stisknutím určité klávesy. Komu se tento návrh zamlouvá nechť ho prosím podpoří
Tento navrh by bylo nejlepsi a nejjednodussi reseni, ke kterymu bych se priklanel nejvic Presne tyto problemy, co pise CrazyBull ma podle spousty lidi. Hlavne tedy ti, co chodej mapy, kde je potreba sekat moby proto, aby clovek sekal chvili z kone a pote dosekaval moby okolo, a je jich takovy mnozstvi, ze je potreba sekat 3+ prisery, aby clovek dokazal prevzit dost ZB a prezil, coz kolikrat kun blokuje..
Re: Změna přivolání koně
Napsal: úte 21. bře 2017 3:45:08
od Pajik
Evil zde napsal, že za těch X let, co to hraje je to času více. Už toto mi připadá nelogické už z důvodu, že během odvolání koně se dá sekat běžně, tudíž čas neztrácí, leda by musel kliknout na koně a dát odvolat (samozřejmě jako znalý hráč ekury zná klávesové zkratky). Dle mého názoru je toto téma vytvořeno z důvodu, že se chtěl opět nějak vytáhnout (viz. jeden z jeho příspěvků "Já jedu HG jinak než všichni ostatní").
Pokud by byl talisman za úkoly (jak jsem již psal) moc příznivců by si nenašel. Hráči (převážně menší lvly) nechávají koně pobíhat po městě, kde se opravdu všem pletou (zrovna dnes jsem nemohl kliknout na skladníka přes liona). Pak by opět talisman neměl moc význam, neboť opravdu snad každý, jenž ty klávesové zkratky zná, si koně odvolá hned během té sekundy (během toho, co zatím poběží ke skladníkovi či pod, zvládnout se to dá během vykonávání jiné činnosti).
Za mě je to poslední vyjádření, dávám NE
Re: Změna přivolání koně
Napsal: úte 21. bře 2017 8:01:14
od MostEVILEK
Odvolování koně není náročné ale když musíte koně odlovat na 1 sekundu aby ste se mohli dobře postavit ke kytkam a musíte to dělat 100x za hg tak to moc přijemné není. A co se týče nápadu Mithry,stím že by to bylo za ukol to je OK akorát ty podmínky jsou trochu šílené co napsal.